το 848 μεταμορφωθηκε...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
το 848 μεταμορφωθηκε...
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ ! ! ! ! ! ! !
πήρα το μικρό μου στα χέρια .... Μετά τις αλλαγές η μηχανή ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ. Τελείως διαφορετική συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα. Μακάρι να είχα λεφτά πιο πριν να την είχα κάνει έτσι απο day 1!
έτσι πληροφοριακά:
* νέα λάστιχα metzeler racetec k3
* νέα ελατήρια μπροστά ohlins
* μπήκε το ΚΙΤ της DP για μονόδρομο ξηρό συμπλέκτη (ναι ρε ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ!!!)
* αλλαγή εγκεφάλου με DP Racing
* αλλαγή φίλτρου με ελεύθερο μπροστά
* αλλαγή λαιμών μέχρι τα τελικά με τους DP (και ταίριασμα τους με τις Zard)
και φυσικά
άλλαξα την μπροστά αριστερή ψείρα πορείας που είχε καεί!!! (αυτή μου έδωσε +5 άλογα τουλάχιστον)
με ξεζούμισε κυριολεκτικά οικονομικά, αλλά στην πρώτη βόλτα που την έκανα μόνο που δεν λέρωσα το παντελονάκι μου!!
άντε, κανονίστε καμια βόλτα
πήρα το μικρό μου στα χέρια .... Μετά τις αλλαγές η μηχανή ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ. Τελείως διαφορετική συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα. Μακάρι να είχα λεφτά πιο πριν να την είχα κάνει έτσι απο day 1!
έτσι πληροφοριακά:
* νέα λάστιχα metzeler racetec k3
* νέα ελατήρια μπροστά ohlins
* μπήκε το ΚΙΤ της DP για μονόδρομο ξηρό συμπλέκτη (ναι ρε ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ!!!)
* αλλαγή εγκεφάλου με DP Racing
* αλλαγή φίλτρου με ελεύθερο μπροστά
* αλλαγή λαιμών μέχρι τα τελικά με τους DP (και ταίριασμα τους με τις Zard)
και φυσικά
άλλαξα την μπροστά αριστερή ψείρα πορείας που είχε καεί!!! (αυτή μου έδωσε +5 άλογα τουλάχιστον)
με ξεζούμισε κυριολεκτικά οικονομικά, αλλά στην πρώτη βόλτα που την έκανα μόνο που δεν λέρωσα το παντελονάκι μου!!
άντε, κανονίστε καμια βόλτα
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
ερε ζήλια τώρα με ξηρό 848mpampir έγραψε:Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ ! ! ! ! ! ! !
πήρα το μικρό μου στα χέρια .... Μετά τις αλλαγές η μηχανή ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ. Τελείως διαφορετική συμπεριφορά σε όλα τα επίπεδα. Μακάρι να είχα λεφτά πιο πριν να την είχα κάνει έτσι απο day 1!
έτσι πληροφοριακά:
* νέα λάστιχα metzeler racetec k3
* νέα ελατήρια μπροστά ohlins
* μπήκε το ΚΙΤ της DP για μονόδρομο ξηρό συμπλέκτη (ναι ρε ΚΟΥΔΟΥΝΙΖΕΙ!!!)
* αλλαγή εγκεφάλου με DP Racing
* αλλαγή φίλτρου με ελεύθερο μπροστά
* αλλαγή λαιμών μέχρι τα τελικά με τους DP (και ταίριασμα τους με τις Zard)
και φυσικά
άλλαξα την μπροστά αριστερή ψείρα πορείας που είχε καεί!!! (αυτή μου έδωσε +5 άλογα τουλάχιστον)
με ξεζούμισε κυριολεκτικά οικονομικά, αλλά στην πρώτη βόλτα που την έκανα μόνο που δεν λέρωσα το παντελονάκι μου!!
άντε, κανονίστε καμια βόλτα
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
^ Kαλά ρε, έκανες ξηρο-project τόσο καιρό και δεν είπες τίποτα;
- salingaros
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6602
- Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: αααμε
- Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
- Επικοινωνία:
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
O.M.Gmpampir έγραψε:Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ ! ! ! ! ! ! !
πήρα το μικρό μου στα χέρια ....
θελω βηντεο
θελω ηχο
θελω εντηπωσεις
τα θελω οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολα!!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Ducatisti Lounge
+992... και αμεσα!salingaros έγραψε: O.M.G
θελω βηντεο
θελω ηχο
θελω εντηπωσεις
τα θελω οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολα!!!!
(παντως και μονο που διαβασα τι εβαλες με πονεσε η.... τσεπη μου )
ENGAKATS caminando por la vida
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
mpampir έγραψε: ερε ζήλια τώρα με ξηρό 848
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
το είχα αναφέρει hackman κάμποσο καιρό πριν οτι θέλω να το κάνω ξηρό, αλλά ούτε και γω δεν πίστευα οτι τελικά θα το πάρω απόφαση...
Τι να σας πω ρε παίδες, το μηχανάκι δεν έχει καμιά σχέση με πριν σε λειτουργία. Ο συμπλέκτης σε αίσθηση παραμένει ίδιος, αλλά μου κάνει για πιο άμεσος και σαφής στις αλλαγές. Επίσης διακρίνω ένα απίστευτο σφύριγμα (δεν μπορώ να το περιγράψω αλλιώς, πως κάνουν τα τούρμπο στα αμάξια) κατά την επιτάχυνση, και ο ήχος του με τρελαίνει.
Ο κινητήρας με τον νέο εγκέφαλο / εισπνοή / εκπνοή έχει βελτιωθεί αισθητά σε όλο το φάσμα του, αλλά το γλέντι ξεκινάει μετά τις 8 που το μηχανάκι σε σχέση με πριν είναι σαν να ξεμπούκωσε και ανεβάζει πολύ καλύτερα, ακόμα και πάνω απο το μαμά όριο στροφών (αν δεν κάνω λάθος είδα το 2ο λαμπάκι κοντά στις 11, αλλά δεν ήμουν σε θέση να παρατηρήσω στην πρώτη βόλτα, θα σας πω σίγουρα την επόμενη φορά).
Θα ήθελα να το δω σε ένα δυναμόμετρο (δυστυχώς δεν το πήγα πριν για να έχω άμεσα συγκρίσιμα αποτελέσματα) για να τσεκάρω οτι όλα αυτά είναι και πραγματικά και όχι στην φαντασία μου.
όσο απο ήχο... Οι zard κάναν απο πριν το θαύμα τους, αλλά με αυτές τις αλλαγές το πήγαν ένα επίπεδο πιο πάνω. Πρακτικά, συζήτηση απο δίπλα δεν κάνεις χωρίς να γκαρίζεις!
Απο πλευράς αναρτήσεων με τα ohlins ελατήρια μπροστά και την ρύθμιση που μου κανε ο Μπίνης, η συμπεριφορά έγινε αρκετά καλύτερη (βέβαια τα άλλα ήταν μαμά, και είχαν και 15.000 χλμ χωρίς σέρβις), ειδικά σε αναπηδήσεις ή λακούβες στον δρόμο. Σε αυτό συμβάλουν και τα λάστιχα (άστρωτα ακόμα, άντε να χουν 30-40 χλμ) αλλά σίγουρα το μηχανάκι έχει άλλο πάτημα στον δρόμο. Δεν μπήκα καν στον κόπο να το πιέσω γιατί ήμουν χεσμένος να παίρνω μηχανή μετά απο τόσους μήνες, αλλά η διαφορά ήταν αισθητή παντού.
Φώτο και βίντεο μόλις γυρίσω απο το ταξίδι κρήτη την Τετάρτη, να του ρίξω και ένα πλύσιμο πρώτα.
Τι να σας πω ρε παίδες, το μηχανάκι δεν έχει καμιά σχέση με πριν σε λειτουργία. Ο συμπλέκτης σε αίσθηση παραμένει ίδιος, αλλά μου κάνει για πιο άμεσος και σαφής στις αλλαγές. Επίσης διακρίνω ένα απίστευτο σφύριγμα (δεν μπορώ να το περιγράψω αλλιώς, πως κάνουν τα τούρμπο στα αμάξια) κατά την επιτάχυνση, και ο ήχος του με τρελαίνει.
Ο κινητήρας με τον νέο εγκέφαλο / εισπνοή / εκπνοή έχει βελτιωθεί αισθητά σε όλο το φάσμα του, αλλά το γλέντι ξεκινάει μετά τις 8 που το μηχανάκι σε σχέση με πριν είναι σαν να ξεμπούκωσε και ανεβάζει πολύ καλύτερα, ακόμα και πάνω απο το μαμά όριο στροφών (αν δεν κάνω λάθος είδα το 2ο λαμπάκι κοντά στις 11, αλλά δεν ήμουν σε θέση να παρατηρήσω στην πρώτη βόλτα, θα σας πω σίγουρα την επόμενη φορά).
Θα ήθελα να το δω σε ένα δυναμόμετρο (δυστυχώς δεν το πήγα πριν για να έχω άμεσα συγκρίσιμα αποτελέσματα) για να τσεκάρω οτι όλα αυτά είναι και πραγματικά και όχι στην φαντασία μου.
όσο απο ήχο... Οι zard κάναν απο πριν το θαύμα τους, αλλά με αυτές τις αλλαγές το πήγαν ένα επίπεδο πιο πάνω. Πρακτικά, συζήτηση απο δίπλα δεν κάνεις χωρίς να γκαρίζεις!
Απο πλευράς αναρτήσεων με τα ohlins ελατήρια μπροστά και την ρύθμιση που μου κανε ο Μπίνης, η συμπεριφορά έγινε αρκετά καλύτερη (βέβαια τα άλλα ήταν μαμά, και είχαν και 15.000 χλμ χωρίς σέρβις), ειδικά σε αναπηδήσεις ή λακούβες στον δρόμο. Σε αυτό συμβάλουν και τα λάστιχα (άστρωτα ακόμα, άντε να χουν 30-40 χλμ) αλλά σίγουρα το μηχανάκι έχει άλλο πάτημα στον δρόμο. Δεν μπήκα καν στον κόπο να το πιέσω γιατί ήμουν χεσμένος να παίρνω μηχανή μετά απο τόσους μήνες, αλλά η διαφορά ήταν αισθητή παντού.
Φώτο και βίντεο μόλις γυρίσω απο το ταξίδι κρήτη την Τετάρτη, να του ρίξω και ένα πλύσιμο πρώτα.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Είναι ολοκαινουριοι οι δίσκοι, οποτε δεν κροταλιζει τοοοσο πολύ, αλλά ηδη ακούγεται παρα τις εξατμίσεις. Αντς, Ποτς θα κανονισουμε λυκαμπετους χιλ ???
- salingaros
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6602
- Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: αααμε
- Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
- Επικοινωνία:
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
mpampir έγραψε: το μηχανάκι δεν έχει καμιά σχέση με πριν σε λειτουργία.
Φώτο και βίντεο μόλις γυρίσω απο το ταξίδι κρήτη την Τετάρτη,
ΤΙ θα γινει...κυριακη πειασαμε!....
και επεισεις αν θες (εχεις χρονο δλδ και γουσταρεις..) ανοιξε ενα θεματακι στις βελτειωσεις/μοντες..
ενα θεματακι για παρτι του και μονο νομιζω το αξιζει...να μην χανετε σε κατεβατω εδω μεσα
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
είμαι επαγγελματικό ταξίδι, και μάλλον επιστρέφω απο Τρίτη Αθήνα. Τότε θα μπορώ να έχω υλικό (δηλαδή καλή παρασκευή, θα πέσω ξερός για ύπνο με το που γυρίσω!!!) και να μην την έχω πλύνει και λίγο στο ενδιάμεσο? :ΡΡΡ
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Άσ'τα ψόφια!
Μία ώρα το πλύσιμο, μισή ώρα φωτογράφιση και ένα τέταρτο το Upload!
Περιμένουμε!
Μία ώρα το πλύσιμο, μισή ώρα φωτογράφιση και ένα τέταρτο το Upload!
Περιμένουμε!
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ 2011, 08:53
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Mpampir Edition!
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
(για κάποιο λόγο οι φώτο φαίνονται στο πλάι στο post, αν κάνετε κλικ πάνω, έρχονται στα ίσα τους )
Και ναι, σήμερα βρήκα χρόνο (δεν πήγα δουλειά, τι ευτυχία είναι αυτή!!!) και είπα να βγάλω μερικές φώτο να έχουμε Δεν προλάβαινε ο Στέλιος για πλύσιμο τώρα πρωινιάτικα, οπότε είμαστε λίγο βρώμικοι αλλά όχι τίποτα το ιδιαίτερο!!
όσο ανεβαίνουν οι φώτο στο DRοPBοX μερικές πληροφορίες για το τι έκανα:
Αρχικά μετά απο 5 ολόκληρα χρόνια (!!!) άλλαξα λάστιχα. Ναι ξέρω, απλά προς υπεράσπισή μου... ε ... , χμ... καλά οκ, δεν βρίσκω τίποτα να πω προς υπεράσπιση. Και αφού μπήκαν νέα, είπα να κάνω την υπέρβαση και να πάω σε metzeler racetec k3 streetracing.
Όπως βλέπετε και απο την φωτογραφία, ούτε που έχω προλάβει να τα πατήσω, άντε να χουν 50-60 χλμ πάνω τους και αυτά μέσα στην Αθήνα. Η αίσθηση όμως που μου δίνουν είναι εκπληκτική, και δεν τα έχω νοιώσει να γλυστράνε ακόμα και παγωμένα. Βέβαια δεν είμαι σε θέση να έχω άποψη καθώς ούτε σωματικά, ούτε ψυχολογικά μπορώ να πιέσω την μηχανή. Κυρία πάω, κυρία έρχομαι! Πάντως απο το supercorsa sp 5ετίας η διαφορά είναι κάτι παραπάνω απο χαοτική ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες.
Επόμενο βήμα ήταν η συντήρηση της μπροστινής ανάρτησης. Έγινε λοιπόν αλλαγή ελατηρίων μπροστινού με ohlins, και σωστή ρύθμιση μπρος πίσω. Αυτό σε συνδυασμό με τα νέα λάστιχα έδωσαν τελείως νέο πάτημα στην μηχανή, η οποία αποσβένει πολύ καλύτερα λακούβες και ανωμαλίες του δρόμου. Ειδικά το μπροστινό δεν κοπανάει όσο πριν, παρόλο που είναι πιο σκληρό απο το μαμά ελατήριο, ενώ ακόμα και σε σαμαράκια, τόσο το μπροστά όσο και το πίσω μέρος της μηχανής αναπηδά πολύ λιγότερο, και πολύ πιο "προοδευτικά".
Πάμε τώρα στις πιο δραστικές αλλαγές...
Εδώ και πολύ, πολύ καιρό, σκεφτόμουν οτι ένα πράγμα μόνο μου λείπει πραγματικά απο το μικρούλι μου, και με κάνει να ζηλεύω τις μεγάλες αδερφές του (βλέπε 1098 / 1198). Ο ξηρός συμπλέκτης.... Ήταν κάτι που με τρέλαινε, τον άκουγα και ηδονιζόμουν στις άλλες ducati, αλλά εμένα ... γιόκ! Μπορεί το να είσαι υγρός (σε όλες τις πονηρές και αθώες περιπτώσες ) να έχει τα προτερήματά του, αλλά ο ήχος του ξηρού είναι τόσο κ@υλωτικός που αξίζει κάθε ευρώ παραπάνω σε συντήρηση!!!
Οπότε τώρα που μου πέσαν και κάτι λεφτάκια στο χέρι, είπα να κάνω το μεγάλο βήμα. Τηλέφωνο στην επίσημη και σε λίγες μέρες το dry clutch KΙΤ της Ducati Performance έφτασε στον μηχανικό μου!! η χαρά δεν περιγράφεται, όλα εργοστασιακά άριστα (όχι μόντα), έτοιμα να κουμπώσουν στο μοτέρ μου και να απογειώσουν τον έρωτά μου για την μηχανάρα μου!!!!! Για όσους δεν το ξέρουν, το ΚΙΤ είναι αυτό :
Το side effect της υπόθεσης είναι οτι εκτός απο ξηρό, το συγκεκριμένο ΚΙΤ σου μετατρέπει τον συμπλέκτη και σε μονόδρομο . Περιττό να σας πω ότι μόλις με ενημερώσαν για την διαθεσιμότητά του (δεν ήταν σίγουρο οτι μπορούσαν να μου το διαθέσουν), γέλαγαν μέχρι και τα μουστάκια μου που λέμε και στο χωριό μου! Βέβαια το χαμόγελο μου κόπηκε όταν έμαθα την τιμή (που την περίμενα πάνω κάτω) η οποία ήταν κοντά στα 1300 ευρώ. Χαλάλι του όμως.
Ο ήχος που πλέον κάνει η ανοιχτή καμπάνα είναι ΥΠΕΡΟΧΟΣ! είναι καταπληκτικός! ειδικά το "σφύριγμα" κατά την επιτάχυνση σε κάνει να μην θες να κλείσεις το γκάζι! Τα κατεβάσματα λόγω μονόδρομου είναι βούτυρο, ενώ στο ξεκούδουνο πατάω συμπλέκτη μόνο και μόνο να ακούω το ντέφι να χτυπάει. Με αυτή την μόντα δηλώνω τουλάχιστον εκστασιασμένος !!! (ναι ξέρω, οι άλλοι το χατε απο μαμά, αλλά να πα να μπιιιιπ , τώρα έχω και γω!!! )
Μικρό πρόβλημα το ξεκίνημα με περισσότερο συμπλεκτάρισμα και γκάζι, που ίσως οφείλεται στα μαλακά ελατήρια του συμπλέκτη, και πρακτικά θέλει πιο γρήγορο "άφημα" η μανέτα, αλλιώς μπαίνει ο μονόδρομος μέσα. Στην πόλη είναι πρόβλημα, αλλά και θέμα συνήθειας.
Με νέο συμπλέκτη (και τι συμπλέκτη) δεν γίνεται να μην κάνουμε και μερικές αλλαγές στα περιφερειακά του κινητήρα! Οπότε ελεύθερο φίλτρο μπροστά (DNA, να τιμήσουμε και την Ελλάδα με τα ωραία της), ΚΑΙ : DP Racing ECU !!!
Ολοκαίνουρια στο κουτί της, έτοιμη να μας δώσει τις παραπάνω λειτουργίες της, που θα τις χρειαζόμασταν για την τελευταία παρέμβαση που θα γινόταν στο μηχανάκι, και αυτή δεν είναι κάτι λιγότερο απο τους DP Racing λαιμούς !!!!!!
Απο που να ξεκινήσω και που να τελειώσω με τους λαιμούς... Αρχικά να πω οτι ήταν ΠΑΝΑΛΑΦΡΟΙ, καμιά σχέση με τους μαμά. Η διατομή τους ακόμα και πριν μπουν φάνταζε τεράστια, αλλά στο χέρι ήταν πολύ πιο ελαφριοί απο τους στόκ, και με υπέροχες κολλήσεις, και ακόμα υπεροχότερο χρώμα. Μην ξεχνάμε οτι μετά απο 7 σχεδόν χρόνια, οι μαμά ήταν μέσα στην σκουριά και την μπίχλα!
Το πρόβλημα που προέκυψε , ήταν οτι οι λαιμοί αυτή ΔΕΝ προορίζονταν για τις Zard penta titanium carbon που φοράω, οπότε ήθελαν μια μικρή (οκ ίσως και λίγο μεγαλύτερη) μετατροπή. Μετά απο διαβουλεύσεις με τον μηχανικό μου, οι λαιμοί πήγαν σε άτομο που εμπιστεύονταν με κλειστά τα μάτια, και το αποτέλεσμα μας αντάμειψε και τους δύο. Οι λαιμοί ταίριαξαν απόλυτα και όσο προσεκτικά να το δει κανείς το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον "εργοστασιακό" σε ποιότητα.
ΕΕΕ! δεν μπορείτε να πείτε, γομαράκια είναι!!! Και που να ακούσετε τον συνδυασμό τους με τις zard.. Ανασταίνει και νεκρούς! Βέβαια το περίμενα ακόμα πιο δυνατό, αλλά δεν μπορώ να πω οτι έχω παράπονο! Μπάσος, ΓΕΜΑΤΟΣ ήχος, με την χαρακτηριστική βραχνάδα των zard και απο δίπλα να βαράει η ανοιχτή καμπάνα. Τι να λέμε τώρα! θα έβγαζα και βιντεάκι για τον ήχο, αλλά ήταν πρωί και ήδη που την είχα ανοιχτή στο ρελαντί είχαν βγει 1-2 γιαγιαδες στα μπαλκόνια και κοιτάγαν.
Δεν θα ήθελα να παραλείψω το πόσο πιο αεράτα πάει η μηχανή με τις καλύτερες αναπνοές και την ECU. Ακόμα και στα δικά μου (άπειρα) χέρια, η διαφορά είναι πασιφανείς. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πιο ομαλή, το άνοιγμα στο γκάζι πιο άμεσο και με μεγαλύτερη διάρκεια, ενώ με σταθερό γκάζι αυτό το "on off" χαρακτηριστικό του γκαζιού που είχε έχει εξαφανιστεί. Οι στροφές για κόφτη ανέβηκαν και η αίσθηση που δίνει πλέον η μηχανή είναι οτι "έτσι έπρεπε να ήταν απο την αρχή". Βελούδινη λειτουργία που περνάει άμεσα στον τρόπο οδήγησης της μηχανής. Και αυτά χωρίς το τελικό finetune στα μείγματα, το οποίο θα γίνει την επόμενη βδομάδα (όταν ήταν να μου το παραδώσει ο Μπίνης, γαμήθηκε στις βροχές και δεν μπορούσε να κάνει πολλές βόλτες για το τελικό tunning, οπότε έχουμε και μια επισκεψούλα ακόμα προς τα μέρη του.)
Τώρα στα υπόλοιπα που έχει πάνω η μηχανή είναι πάνω κάτω γνωστά απο το παρελθόν. rizoma δοχεία παντού, κάτι καρμπονάκια σε μπράτσο, αμελέτητα, μπροστινό τεπόζιτου,τάπας, και φτεράκι πίσω, βάση πινακίδας αναδιπλούμενη rizoma, ζελατίνα μπροστά φιμέ, ρυθμιστές μπροστινών,μονόσελο κτλ που τα φόραγα απο παλιά, αλλά την κάνουν κουκλίτσα ζωγραφιστή!!!! Βουαλά και φώτο
Αυτά... Σε λίγο πάω να την πλύνω κιόλας, και αν βγει καμια καλλιτεχνική την ώρα του πλυσίματος θα την ανεβάσω αργότερα.
Πάντως το μόνο που θέλω τώρα (εν πολύ καιρώ) είναι ένα TTX για πίσω και ένα ζεύγος χρυσά καλάμια μπροστά. Άντε και τα φρένα της 1198!! Ε, και ένα κάρμπον φτεράκι μπροστά... Βάλε και ένα stabilizer στο τιμόνι...
Τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή! :ΡΡΡΡ
Και ναι, σήμερα βρήκα χρόνο (δεν πήγα δουλειά, τι ευτυχία είναι αυτή!!!) και είπα να βγάλω μερικές φώτο να έχουμε Δεν προλάβαινε ο Στέλιος για πλύσιμο τώρα πρωινιάτικα, οπότε είμαστε λίγο βρώμικοι αλλά όχι τίποτα το ιδιαίτερο!!
όσο ανεβαίνουν οι φώτο στο DRοPBοX μερικές πληροφορίες για το τι έκανα:
Αρχικά μετά απο 5 ολόκληρα χρόνια (!!!) άλλαξα λάστιχα. Ναι ξέρω, απλά προς υπεράσπισή μου... ε ... , χμ... καλά οκ, δεν βρίσκω τίποτα να πω προς υπεράσπιση. Και αφού μπήκαν νέα, είπα να κάνω την υπέρβαση και να πάω σε metzeler racetec k3 streetracing.
Όπως βλέπετε και απο την φωτογραφία, ούτε που έχω προλάβει να τα πατήσω, άντε να χουν 50-60 χλμ πάνω τους και αυτά μέσα στην Αθήνα. Η αίσθηση όμως που μου δίνουν είναι εκπληκτική, και δεν τα έχω νοιώσει να γλυστράνε ακόμα και παγωμένα. Βέβαια δεν είμαι σε θέση να έχω άποψη καθώς ούτε σωματικά, ούτε ψυχολογικά μπορώ να πιέσω την μηχανή. Κυρία πάω, κυρία έρχομαι! Πάντως απο το supercorsa sp 5ετίας η διαφορά είναι κάτι παραπάνω απο χαοτική ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες.
Επόμενο βήμα ήταν η συντήρηση της μπροστινής ανάρτησης. Έγινε λοιπόν αλλαγή ελατηρίων μπροστινού με ohlins, και σωστή ρύθμιση μπρος πίσω. Αυτό σε συνδυασμό με τα νέα λάστιχα έδωσαν τελείως νέο πάτημα στην μηχανή, η οποία αποσβένει πολύ καλύτερα λακούβες και ανωμαλίες του δρόμου. Ειδικά το μπροστινό δεν κοπανάει όσο πριν, παρόλο που είναι πιο σκληρό απο το μαμά ελατήριο, ενώ ακόμα και σε σαμαράκια, τόσο το μπροστά όσο και το πίσω μέρος της μηχανής αναπηδά πολύ λιγότερο, και πολύ πιο "προοδευτικά".
Πάμε τώρα στις πιο δραστικές αλλαγές...
Εδώ και πολύ, πολύ καιρό, σκεφτόμουν οτι ένα πράγμα μόνο μου λείπει πραγματικά απο το μικρούλι μου, και με κάνει να ζηλεύω τις μεγάλες αδερφές του (βλέπε 1098 / 1198). Ο ξηρός συμπλέκτης.... Ήταν κάτι που με τρέλαινε, τον άκουγα και ηδονιζόμουν στις άλλες ducati, αλλά εμένα ... γιόκ! Μπορεί το να είσαι υγρός (σε όλες τις πονηρές και αθώες περιπτώσες ) να έχει τα προτερήματά του, αλλά ο ήχος του ξηρού είναι τόσο κ@υλωτικός που αξίζει κάθε ευρώ παραπάνω σε συντήρηση!!!
Οπότε τώρα που μου πέσαν και κάτι λεφτάκια στο χέρι, είπα να κάνω το μεγάλο βήμα. Τηλέφωνο στην επίσημη και σε λίγες μέρες το dry clutch KΙΤ της Ducati Performance έφτασε στον μηχανικό μου!! η χαρά δεν περιγράφεται, όλα εργοστασιακά άριστα (όχι μόντα), έτοιμα να κουμπώσουν στο μοτέρ μου και να απογειώσουν τον έρωτά μου για την μηχανάρα μου!!!!! Για όσους δεν το ξέρουν, το ΚΙΤ είναι αυτό :
Το side effect της υπόθεσης είναι οτι εκτός απο ξηρό, το συγκεκριμένο ΚΙΤ σου μετατρέπει τον συμπλέκτη και σε μονόδρομο . Περιττό να σας πω ότι μόλις με ενημερώσαν για την διαθεσιμότητά του (δεν ήταν σίγουρο οτι μπορούσαν να μου το διαθέσουν), γέλαγαν μέχρι και τα μουστάκια μου που λέμε και στο χωριό μου! Βέβαια το χαμόγελο μου κόπηκε όταν έμαθα την τιμή (που την περίμενα πάνω κάτω) η οποία ήταν κοντά στα 1300 ευρώ. Χαλάλι του όμως.
Ο ήχος που πλέον κάνει η ανοιχτή καμπάνα είναι ΥΠΕΡΟΧΟΣ! είναι καταπληκτικός! ειδικά το "σφύριγμα" κατά την επιτάχυνση σε κάνει να μην θες να κλείσεις το γκάζι! Τα κατεβάσματα λόγω μονόδρομου είναι βούτυρο, ενώ στο ξεκούδουνο πατάω συμπλέκτη μόνο και μόνο να ακούω το ντέφι να χτυπάει. Με αυτή την μόντα δηλώνω τουλάχιστον εκστασιασμένος !!! (ναι ξέρω, οι άλλοι το χατε απο μαμά, αλλά να πα να μπιιιιπ , τώρα έχω και γω!!! )
Μικρό πρόβλημα το ξεκίνημα με περισσότερο συμπλεκτάρισμα και γκάζι, που ίσως οφείλεται στα μαλακά ελατήρια του συμπλέκτη, και πρακτικά θέλει πιο γρήγορο "άφημα" η μανέτα, αλλιώς μπαίνει ο μονόδρομος μέσα. Στην πόλη είναι πρόβλημα, αλλά και θέμα συνήθειας.
Με νέο συμπλέκτη (και τι συμπλέκτη) δεν γίνεται να μην κάνουμε και μερικές αλλαγές στα περιφερειακά του κινητήρα! Οπότε ελεύθερο φίλτρο μπροστά (DNA, να τιμήσουμε και την Ελλάδα με τα ωραία της), ΚΑΙ : DP Racing ECU !!!
Ολοκαίνουρια στο κουτί της, έτοιμη να μας δώσει τις παραπάνω λειτουργίες της, που θα τις χρειαζόμασταν για την τελευταία παρέμβαση που θα γινόταν στο μηχανάκι, και αυτή δεν είναι κάτι λιγότερο απο τους DP Racing λαιμούς !!!!!!
Απο που να ξεκινήσω και που να τελειώσω με τους λαιμούς... Αρχικά να πω οτι ήταν ΠΑΝΑΛΑΦΡΟΙ, καμιά σχέση με τους μαμά. Η διατομή τους ακόμα και πριν μπουν φάνταζε τεράστια, αλλά στο χέρι ήταν πολύ πιο ελαφριοί απο τους στόκ, και με υπέροχες κολλήσεις, και ακόμα υπεροχότερο χρώμα. Μην ξεχνάμε οτι μετά απο 7 σχεδόν χρόνια, οι μαμά ήταν μέσα στην σκουριά και την μπίχλα!
Το πρόβλημα που προέκυψε , ήταν οτι οι λαιμοί αυτή ΔΕΝ προορίζονταν για τις Zard penta titanium carbon που φοράω, οπότε ήθελαν μια μικρή (οκ ίσως και λίγο μεγαλύτερη) μετατροπή. Μετά απο διαβουλεύσεις με τον μηχανικό μου, οι λαιμοί πήγαν σε άτομο που εμπιστεύονταν με κλειστά τα μάτια, και το αποτέλεσμα μας αντάμειψε και τους δύο. Οι λαιμοί ταίριαξαν απόλυτα και όσο προσεκτικά να το δει κανείς το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον "εργοστασιακό" σε ποιότητα.
ΕΕΕ! δεν μπορείτε να πείτε, γομαράκια είναι!!! Και που να ακούσετε τον συνδυασμό τους με τις zard.. Ανασταίνει και νεκρούς! Βέβαια το περίμενα ακόμα πιο δυνατό, αλλά δεν μπορώ να πω οτι έχω παράπονο! Μπάσος, ΓΕΜΑΤΟΣ ήχος, με την χαρακτηριστική βραχνάδα των zard και απο δίπλα να βαράει η ανοιχτή καμπάνα. Τι να λέμε τώρα! θα έβγαζα και βιντεάκι για τον ήχο, αλλά ήταν πρωί και ήδη που την είχα ανοιχτή στο ρελαντί είχαν βγει 1-2 γιαγιαδες στα μπαλκόνια και κοιτάγαν.
Δεν θα ήθελα να παραλείψω το πόσο πιο αεράτα πάει η μηχανή με τις καλύτερες αναπνοές και την ECU. Ακόμα και στα δικά μου (άπειρα) χέρια, η διαφορά είναι πασιφανείς. Η λειτουργία του κινητήρα είναι πιο ομαλή, το άνοιγμα στο γκάζι πιο άμεσο και με μεγαλύτερη διάρκεια, ενώ με σταθερό γκάζι αυτό το "on off" χαρακτηριστικό του γκαζιού που είχε έχει εξαφανιστεί. Οι στροφές για κόφτη ανέβηκαν και η αίσθηση που δίνει πλέον η μηχανή είναι οτι "έτσι έπρεπε να ήταν απο την αρχή". Βελούδινη λειτουργία που περνάει άμεσα στον τρόπο οδήγησης της μηχανής. Και αυτά χωρίς το τελικό finetune στα μείγματα, το οποίο θα γίνει την επόμενη βδομάδα (όταν ήταν να μου το παραδώσει ο Μπίνης, γαμήθηκε στις βροχές και δεν μπορούσε να κάνει πολλές βόλτες για το τελικό tunning, οπότε έχουμε και μια επισκεψούλα ακόμα προς τα μέρη του.)
Τώρα στα υπόλοιπα που έχει πάνω η μηχανή είναι πάνω κάτω γνωστά απο το παρελθόν. rizoma δοχεία παντού, κάτι καρμπονάκια σε μπράτσο, αμελέτητα, μπροστινό τεπόζιτου,τάπας, και φτεράκι πίσω, βάση πινακίδας αναδιπλούμενη rizoma, ζελατίνα μπροστά φιμέ, ρυθμιστές μπροστινών,μονόσελο κτλ που τα φόραγα απο παλιά, αλλά την κάνουν κουκλίτσα ζωγραφιστή!!!! Βουαλά και φώτο
Αυτά... Σε λίγο πάω να την πλύνω κιόλας, και αν βγει καμια καλλιτεχνική την ώρα του πλυσίματος θα την ανεβάσω αργότερα.
Πάντως το μόνο που θέλω τώρα (εν πολύ καιρώ) είναι ένα TTX για πίσω και ένα ζεύγος χρυσά καλάμια μπροστά. Άντε και τα φρένα της 1198!! Ε, και ένα κάρμπον φτεράκι μπροστά... Βάλε και ένα stabilizer στο τιμόνι...
Τίποτα το ιδιαίτερο δηλαδή! :ΡΡΡΡ
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Πειράζει που εδώ και 10 λεπτά είμαι σε άλλο κόσμο ??
Μπάμπη μου τι να πω..............το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον φανταστικό !!!!!!!!!!!
Ανυπομονώ να το δω από κοντά...
Μπάμπη μου τι να πω..............το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον φανταστικό !!!!!!!!!!!
Ανυπομονώ να το δω από κοντά...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Τουμπανο το 848
Πριν προχωρησεις σε αλλες μετατροπες... (ΤΤΧ, κτλ κτλ) καλυτερα μαζεψε λεφτα και κανε μερικα track days να λυθεις και συ ο ιδιος και να μαθεις καλυτερα το μΕκανακι
Πριν προχωρησεις σε αλλες μετατροπες... (ΤΤΧ, κτλ κτλ) καλυτερα μαζεψε λεφτα και κανε μερικα track days να λυθεις και συ ο ιδιος και να μαθεις καλυτερα το μΕκανακι
ENGAKATS caminando por la vida
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
- Panagiotis MONSTER
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1664
- Εγγραφή: Σάβ 17 Απρ 2010, 23:19
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: Πολλες παλιες...
- sotos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1095
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Περιποιημενο.. Να το χαρείς όπως πρέπει
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Δώσε τώρα άλλα 3 κατοστάρικα και πάρε ένα παπί.
Είναι κρίμα ένα τέτοιο εργαλείο πίστας να ταλαιπωριέται κάθε μέρα στους δρόμους.
Καλά session τώρα και απολαυστικές στροφο-βόλτες!
Είναι κρίμα ένα τέτοιο εργαλείο πίστας να ταλαιπωριέται κάθε μέρα στους δρόμους.
Καλά session τώρα και απολαυστικές στροφο-βόλτες!
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Εύγε! Καλή διασκέδαση μαζί του! Τα trackdays άνοιξαν!
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
ζωγράφισες φοβερό ειναι
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
Μπράβο
+904HackmaN έγραψε:Δώσε τώρα άλλα 3 κατοστάρικα και πάρε ένα παπί.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- salingaros
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6602
- Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: αααμε
- Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
- Επικοινωνία:
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
HackmaN έγραψε:Δώσε τώρα άλλα 3 κατοστάρικα και πάρε ένα παπί.
Είναι κρίμα ένα τέτοιο εργαλείο πίστας να ταλαιπωριέται κάθε μέρα στους δρόμους.
Καλά session τώρα και απολαυστικές στροφο-βόλτες!
συμφωναω!
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
1300 ευρώ...τι να πουλήσω-τι να πουλήσω...
- salingaros
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6602
- Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: αααμε
- Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
- Επικοινωνία:
Re: το 848 μεταμορφωθηκε...
mpampir
φιλε...τα σεβη μου
να σου πω πρωτα απο ολα μεγιες μεγιες!...γιατι καταρχας προκειτε και σιγουρα θα νειωθεις σαν να εχεις ενα καινουργιο μηχανακι!
να σου πω μετα ενα respect!!!! ...γιατι μπορει με αυτα τα λευτα + το μηχανακι σου να πηγαινες σε ενα 1098 κατευθειαν ...αλλα μα ρεσει που κρατας το υπερ-μηχανακι(ετσι και αλλιως δλδ ειναι μηχαναρα) και το φτιαχνεις το στεινης στα μετρα σου...και αποκτωντας συν της αλλης ενα μοναδικο δεν υοαρχει αλλο μηχανακι!
εννοειται td TD td TD και δωστου!
και τωρα σαν συμφουρητης - συντροχητης .....θα εκφραστω....
που σε εμας για να ακουστι λιγο η καμπανα θα ειναι οταν εχει ζεσταθει φουλ κατα την απομονοση...ενα μικρο κροταλισμα ....και μετα σβυνει....που αρκει ομως να παθω ονειροξη!....και το κερασακι στην τουρτα παντως ειναι ο μονοδρομος.....δεν ξερω ποσο ειχες και που παει το πριν...αλλα τωρα θα παθεις κοκομπλοκο....και στο λεω εγω που οταν λενε οι αλλοι τι να βαλουν τι να κανουν αμα ειχαμε λευτα(με αλλα λογια να αγαποιομαστε).....ο ενας λεει εξατμιση σταμιλιζατερ σιφτερ κτλπ....εγω παντα ελεγα ενα μονοδρομο!!!
τι να λεμε....τι αν λεμε!!!!!
να το ευχαριστειθεις οσο παει! πολλα πολλλλλλλααααααααααα ομορφα χαμογελαστα χιλιομετρα σου ευχωμαι φιλε!
υγ)..... εχεχε μην ξεχνιωμαστε με τα καλα λογια....βιντεαααααααααακι χρωστας να ακουσουμε.....αχ.....αχ.... πρεπει να ειναι γαματο!!
υγ)...οπως και διποτε ρηπορτ σε καποιο td!
φιλε...τα σεβη μου
να σου πω πρωτα απο ολα μεγιες μεγιες!...γιατι καταρχας προκειτε και σιγουρα θα νειωθεις σαν να εχεις ενα καινουργιο μηχανακι!
να σου πω μετα ενα respect!!!! ...γιατι μπορει με αυτα τα λευτα + το μηχανακι σου να πηγαινες σε ενα 1098 κατευθειαν ...αλλα μα ρεσει που κρατας το υπερ-μηχανακι(ετσι και αλλιως δλδ ειναι μηχαναρα) και το φτιαχνεις το στεινης στα μετρα σου...και αποκτωντας συν της αλλης ενα μοναδικο δεν υοαρχει αλλο μηχανακι!
εννοειται td TD td TD και δωστου!
και τωρα σαν συμφουρητης - συντροχητης .....θα εκφραστω....
ζηλευωωωωωωωωωωω!!!!!
τον ξυρο συμπλεκτη....τον ζυλευω οποτε τον ακουω και στο ποιο απλο μονστερ....που σε εμας για να ακουστι λιγο η καμπανα θα ειναι οταν εχει ζεσταθει φουλ κατα την απομονοση...ενα μικρο κροταλισμα ....και μετα σβυνει....που αρκει ομως να παθω ονειροξη!....και το κερασακι στην τουρτα παντως ειναι ο μονοδρομος.....δεν ξερω ποσο ειχες και που παει το πριν...αλλα τωρα θα παθεις κοκομπλοκο....και στο λεω εγω που οταν λενε οι αλλοι τι να βαλουν τι να κανουν αμα ειχαμε λευτα(με αλλα λογια να αγαποιομαστε).....ο ενας λεει εξατμιση σταμιλιζατερ σιφτερ κτλπ....εγω παντα ελεγα ενα μονοδρομο!!!
τι να λεμε....τι αν λεμε!!!!!
να το ευχαριστειθεις οσο παει! πολλα πολλλλλλλααααααααααα ομορφα χαμογελαστα χιλιομετρα σου ευχωμαι φιλε!
υγ)..... εχεχε μην ξεχνιωμαστε με τα καλα λογια....βιντεαααααααααακι χρωστας να ακουσουμε.....αχ.....αχ.... πρεπει να ειναι γαματο!!
υγ)...οπως και διποτε ρηπορτ σε καποιο td!