Σελίδα 1 από 5

Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 23:04
από desmios
Είπα πέρυσι, να φτιάξω και ένα δικό μου racer τύπου φραπέ..
Ήθελα όμως να μην μοιάζει με κανένα άλλο τύπου γιαπωνέζικου, οπότε στράφηκα σε ιταλικό.
Guzzi δεν είχα ποτέ μου οπότε λέω να η ευκαιρία. Πάντα είχα μια αγάπη για τα Guzzi διότι έχουν μια δική τους κουλτούρα και στυλ.

Βρίσκω λοιπόν αυτό το ρημαδιακό V65 του '89 το οποίο δεν το πήρα τσάμπα αλλά ούτε και πανάκριβα.
Βέβαια όποιος φίλος το έβλεπε μου έλεγε : "Δεν πιστεύω να πλήρωσες για δαύτο" :whistling:
Εγώ όμως είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου από αυτό το αίσχος που θα δείτε παρακάτω..

2014-11-10_2.jpg
2014-11-10_7.JPG
2014-11-10_10.JPG
2014-11-11_17.JPG
2014-11-12_7.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 23:14
από red lizard
τα χάλια του εχει :wsmile:


δώσε πόνο :popcorn:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 23:14
από desmios
Μια άποψη από την πίσω πλευρά
2014-11-10_9.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 23:42
από desmios
Έτσι λοιπόν ξεκίνησε και ο σχεδιασμός αφαίρεσης περιττών κιλών από το μηχανάκι..
Το ρεζερβουάρ ήταν σάπιο όλο το κάτω μέρος του, πέταμα.
Οι έξτρα προβολείς δεξιά και αριστερά λιγότερο σάπιοι, πέταμα.
Προστατευτικές μπάρες για προστασία πτώσεων, μακρυάάά
Κόρνες αυτοκινητιστικού τύπου, πέταμα.
Σέλα για κλάματα, πέταμα..
Βάση για εμπρόσθια ζελατίνα τύπου Χάρλευ περιττό βάρος, πέταμα
Ζελατίνα τύπου Χάρλευ ραγισμένη, πέταμα.
Πίσω φτερό μαζί με φανάρι έξωωω..
Πίσω σκάρα μακρυάααα..
Εξατμίσεις, βαριές και σκουριασμένες εσωτερικά και εξωτερικά, πέταμα!!!
Εμπρός πηρούνια με εμφανή σκουριά σε βάθος, στην άκρη και βλέπουμε..
2014-11-11_27.JPG
2014-11-13_3.JPG
2014-11-13_8.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 00:11
από desmios
Κανονικά όταν κάνεις μια ανακατασκευή, ξεκινάς από κινητήρα. Αυτή τη φορά είπα να το πιάσω από την ανάποδη, έτσι για αλλαγή, προσευχόμενος βέβαια για την ακεραιότητα του κινητήρα ώστε όταν τον ανοίξω να μην απογοητευτώ.

Το Project έχει ως εξής:
Θέλω ένα cafe racer όχι ακραίο (extreme), αλλά τύπου V7 racer που πουλάει και η Guzzi εδώ και 5 περίπου χρόνια.
Θέλω όμως να κρατήσω original ότι έχει να κάνει με το guzzi της εποχής του, όπως για παράδειγμα, τις δικές του τρόμπες φρένων, το σύστημα integrale στα φρένα, τους δικούς του διακόπτες τιμονιού, τα δικά του όργανα, τις δαγκάνες κλπ.
Αλλάζουμε με σύγχρονα αξεσουάο τα φλας, πίσω φανάρι, σέλα, πλαινά καπάκια και πράγματα που δεν αλλοιώνουν την μοτοσυκλέτα σαν αυθεντικότητα Γκούτσι.

2014-11-24_1.JPG
$_56.jpg

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 00:23
από desmios
Πρώτη δουλειά λοιπόν όσο αφορά την εμφάνιση αλλάζω τον πίσω τροχό από 16" που είχε το custom σε 18" που είχαν όλα τα στρητάδικα Guzzi εκείνης και παλαιότερης εποχής.

Κατόπιν βρίσκω στην Ιταλία ρεζερβουάρ από V50 Imola ή Monza για να το ταιριάξω στον σκελετό.

2014-11-13_1.JPG
2014-11-25_3.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 00:38
από stiv
Είσαι ωραίος. Αναμένω αποτέλεσμα, cafe racer!!!

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 00:42
από desmios
ευχαριστώ ρε Stivάκο η συνέχεια αύριο.. :hibye:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 05:29
από Stelios62
:hi4: :hi4: :hi4: ...... αξιος , βαλε φωτο οποτε μπορεις .....!

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 07:47
από desmios
Συνεχίζω λοιπόν με αλλαγή των βάσεων του ρεζερβουάρ.
Κόβω τις στρογγυλές βάσεις του ρεζερβουάρ σε κάθε πλευρά και τις τοποθετώ πιο μπροστά ώστε το νέο ρεζερβουάρ να κάτσει σωστά στη θέση του.

2014-12-7_1.JPG
2014-12-7_2.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 07:59
από desmios
Πρέπει όμως να στηρίξω και το πίσω μέρος το ρεζερβουάρ ώστε να έχει και τη σωστή κλίση πάνω στη μοτοσυκλέτα. Πάμε λοιπόν και για την πίσω βάση.

2014-12-7_9.JPG
2014-12-7_5.JPG
2014-12-7_12.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:13
από desmios
Καλά όλα με τη στήριξη του ρεζερβουάρ αλλά μήπως την πατήσαμε ως προς τη χρήση του..??? :whistling:
Το θέλουμε για να κρατάει τη βενζίνη και όχι για να σουρώνουμε τα μακαρόνια :angry3:

Όπως βλέπετε δημιουργούνται δουλειές που δεν υπολογίζουμε.. Αυτό συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά όποιος μπλέκει με τα πίτουρα,...πρέπει να μάθει να τα τρώει. :zep: (για να μην τον φάνε οι κότες)
2014-12-7_3.JPG
2014-12-7_4.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:24
από desmios
Είχα λοιπόν μπανίσει μια πολύ όμορφη σέλα που μου άρεσε, ήταν όμως ακριβούλα η άτιμη..
Μετά από πολύ ψάξιμο και φυσικά προ capital control εποχής, βρίσκω μια στο Αμέρικα μαζί με τα πλαινά καπάκια που ήθελα.. σε τιμή σπέσιαλ.

v7 racer seat.jpg
side panels.jpg

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:28
από desmios
Έτσι έβαλα μπρος για τη στήριξή της και το πως θα διαμορφωθεί το πλαίσιο κάτω από αυτή.
Πάω αρχικά να στραβώσω το πίσω μέρος του πλαισίου προς τα πάνω αφού βέβαια το ζεστάνω με οξυγόνο.
2014-12-7_14.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:41
από desmios
Τζίφος!!


Το πλαίσιο δεν καταλαβαίνει τίποτα. Δεν παίρνει ούτε ένα χιλιοστό κλίση..
Βάζουμε σε εφαρμογή το plan B.
Κόψιμο σε σχήμα V ώστε μετά να κολληθεί από τη μεριά του κοψίματος.

Και εκεί ακριβώς κυρίες μου και κύριοι βλέπω το λόγο που δεν στράβωνε με τίποτα το πλαίσιο και το λόγο που τα μπουρδελοπλαίσια των Ιαπώνων ήταν για πέταμα σε σχέση με τις Ιταλικές πλαισιάρες :glimpse:

Μέσα από το σωλήνα του πλαισίου υπήρχε περασμένος εφαρμοστά και δεύτερος σωλήνας μικρότερης διατομής ώστε να υπάρχει η απαιτούμενη και πολυπόθητη ακαμψία που δεν είχαν τα γιαπωνέζικα πλυντηριο-κουζινο-ψυγεία.. :))

2014-12-7_19.JPG
2014-12-7_25.JPG
2014-12-7_22.JPG
2014-12-7_29.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:52
από Stelios62
..... απο ηλεκτροκολληση παμε καλα , απο προφυλαξη ηλεκτρολογικων/ηλεκτρονικων , καλωδιων , καυτων μπιμπικιων πανω στον κινητηρα και υποδελοιπα ιστορικου ενδιαφεροντος στοιχεια (δοχειο φρενων brembo πχ) ..... και γενικα μην γινει κανενα art ακομη και μεσα στον κινητηρα ....... βλεπω πολυυυυ μεγαλη ανεση ......! :whistling: Για συνεχισε ...... να δουμε αν θα μας κανεις καρδιακους .......! :wsmile:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 08:58
από desmios
Μην φοβάσε Στελάρα.. είναι όλα υπό έλεγχο :hibye:
άλλωστε, τα Guzzi ή θα δουλεύουν ή πιάνουν φωτιά από μόνα τους :teasing7:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 09:05
από Stelios62
...you the boss .... ! :thumbsup:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 12:27
από argy
Μπράβο-----μπράβο-----------μπράβο--------για την υπομονή και το μεράκι σου Βασίλειε !! :hibye:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 16:21
από kokkinos1
Μας έβαλες σε αγωνία ρε φίλε !!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 23:33
από desmios
Σας ευχαριστώ, χαίρομαι που μοιράζεστε την αγωνία μαζί μου. :)

Στη συνέχεια λοιπόν, φτιάχνω κάτι βάσεις και τις κολλάω στο πίσω μέρος του πλαισίου, είναι εκεί που θα πατάνε τα 2 λαστιχάκια που βρίσκονται στο από κάτω μέρος της σέλας.
2014-12-8_1.JPG
2014-12-8_2.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 23:41
από desmios
Μετά πρέπει να φτιαχτεί η βάση που θα πατάει το πίσω μέρος της σέλας που περιλαμβάνει και το μηχανισμό για να ανοίγει και να κλείνει. Είπαμε, πρέπει να το κάνουμε όσο γίνεται πιο εργοστασιακό!!

Εκτός από το πίσω μέρος όμως έχουμε και το μπροστά μέρος που πρέπει να εφαρμόζει η σέλα.
Κατασκευή άλλης λάμας η οποία γεφυρώνει τους δύο σωλήνες του πλαισίου.
2015-1-4_1.JPG
2015-1-4_2.JPG
2015-1-4_3.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 23:50
από desmios
Κάπως έτσι θα δείχνει η σέλα πάνω στο μηχανάκι μαζί με το ρεζερβουάρ, αλλά κάτι δεν μου αρέσει εκεί που συναντιέται η σέλα με το ρεζερβουάρ, κάτι πρέπει να γίνει ώστε να γεμίσει το κενό που δημιουργήθηκε..
2014-12-8_6.JPG
2014-12-10_7.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιούλ 2015, 23:58
από desmios
Έτσι λοιπόν σχεδιάζω με χαρτόνι το σημείο εκείνο που έρχεται σε επαφή με το ρεζερβουάρ. Θα δείχνει και λίγο μακρύτερο οπότε θα τονιστεί και το racing look.
Θα το στείλω μετά σε ένα φίλο που έχει φανοποιίο και πιστεύω να μην με απογοητεύσει.
2015-2-6_2.jpg
2015-2-6_3.jpg
2015-2-10_5.JPG

Re: Moto Guzzi V65 Florida του '89 από custom σε racer.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Ιούλ 2015, 08:24
από desmios
Αφού τελείωσα με την τοποθέτηση και το σχεδιασμό του ρεζερβουάρ το στέλνω για αμμοβολή για να δούμε μπας και εμφανιστούν και άλλες τρύπες.. :whistling:

Ενδιάμεσα λύνω τις 2 εμπρός δαγκάνες και τη μία πίσω τις πλένω τις καθαρίζω και αλλάζω και τα τσιμουχάκια τους. Ευτυχώς τα εμβολάκια τους δεν έχουν σημάδια φθοράς ή ψωρίασης οπότε είμαστε έτοιμοι και από δαγκάνες :thumbsup:

Μέχρι να πάρω το ρεζερβουάρ φτιάχνω και τη κλειδαριά της σέλας μετά από πολλές μετρήσεις ώστε να κουμπώνει και να ξεκλειδώνει άψογα. Ο μηχανισμός της είναι από Ducati 748 άν δεν κάνω λάθος από ebay με 12 ευρουλάκια.
2015-3-15_18.JPG