Σελίδα 1 από 7

Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 10:15
από dio
...θα βαζατε σε εναν τεσταστρεττα κινητηρα,εκτος των Shell; Εχει δοκιμασει κανεις κατι διαφορετικο, η μηπως ολοι κατα βαθος φοβομαστε `μην γινει καμια μλκια`; Τα Shell τελικα εχουν κατι το παραπανω η ειναι αποκλειστικα και μονο η εμπορικη συμφωνια με την Ντουκ που τα σπρωχνει;
Πλλα ερωτηματα σ ενα ποστ!!

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 10:21
από Κωνσταντίνος Τύρλας
23000 χιλ. μέχρι τώρα με Castrol new formula racing 10-50W PLL,άψογα για μένα αλλά ακριβά.

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 10:32
από D3§m02K
Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .

Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .

Είδωμεν. . .

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 11:45
από sakman
D3§m02K έγραψε:Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .

Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .

Είδωμεν. . .
Τα Motul τα έχω δοκιμάσει κατά καιρούς σε διάφορα μηχανάκια . Πραγματικά είναι ένα πολύ καλό λάδι , αλλά έχει μία ιδιαιτερότητα . Ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία , μεσα σε κίνηση κλπ , ( καλό αυτό ) , αλλά σκληραίνει το σαζμάν με αποτέλεσμα ακόμη και σε Honda , ( που όλοι ξέρουμε ότι οι ταχύτητες μπαίνουν μαλακά) να κτυπάνε στις αλλαγές .

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46
από Doc
Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.

:hibye:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:50
από SuperGeorge
Doc έγραψε:Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.

:hibye:
Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul??? :think2:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:04
από Doc
SuperGeorge έγραψε:Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul??? :think2:

Ποτέ :nono1:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:14
από dio
Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:22
από Doc
Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη :hibye:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:26
από dio
Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:34
από DKP
Motul 300 V απο το 1990 !!!

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:41
από nasa
....denicol και τα μυαλα στο desmo......και μαμω τα λαδια.....και στους bergoys και στις dukes με αυτα τα ταιζω...και δεν εχουν παραπονεθει ποτε μα ποτε........

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:48
από taSOS
dio έγραψε:Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.

Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:55
από Doc
taSOS έγραψε: Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
+1 :thumbsup:
dio έγραψε:Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;
Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:06
από D3§m02K
Doc έγραψε:Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ
Ρε γιατρέ! ! ! :angry2:

:cool:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:07
από Doc
D3§m02K έγραψε: Ρε γιατρέ! ! ! :angry2:

:cool:
Έχει έτοιμο DP κιτ "αποξήρανσης" για σένα :hibye:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:37
από sakman
Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι ![/quote]



+ 1.000.000 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
:thumbsup: :thumbsup:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:50
από panosduc
Doc έγραψε:Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη :hibye:
οποτε ρε παλικαρια ετοιμιγορια βγηκε η...αλλος για χιο τραβηξε και αλλος για μυτηληνη;γιατι αν με ρωτησετε για japan ξερω να σας πω γιατι ειχα καμποσα,αν με ρωτησετε για aprilia παλι θα σας πω αλλα για dudukes δεν γνωριζω προσωπικα τη λαδι δουλευει καλυτερα .τα φωτα οι παλιοι μυιμενοι ducatistes.

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 01:26
από axakias
MOTUL 300V FACTORY LINE DOUBLE ESTER.........ΜΑΚΡΑΝ!

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 05:24
από DESMOMAN
μετα απο καποια ολιγωρια του σασμαν στις αλλαγες (με τα SHELL )στο 1098 δοκιμασα τα ΜΟΤUL και ειδα διαφορα.
Στο 996R το SHELL λειτουργει μια χαρα.
Συνηθως αλλαζω λαδια με την αλλαγη της αρχικης αισθησης οτι λαδι και αν εχω βαλει.
Κανενα σασμαν δεν ειναι το ιδιο ( ειδικα στα νεα μοντελα σε σχεση με τα παλια )και κανενας αναβατης δεν χειριζεται (...και στρωνει )με τον ιδιο τροπο το σασμαν.
Και μονο η αλλαγη του απο '' πολιτικο '' σε αγωνιστικο ,με την μετατροπη του λεβγε αλλαζει δραματικα την αισθηση ειδικα για τα ξηρα (που γνωριζω).
Στο ST4 η αλλαγη εγινε οχι τοσο σε επιπεδο μαρκας αλλα στο ειδος ...που απο full συνθετικο SHELL περασα στο ημισυνθετικο MOTUL 5100.Αυτο εγινε διοτι το μοτερ στα πολυωρα οδηγικα (και συνεχομενα)ταξιδια ''τσιμπαγε''.Τα προβληματα αυτα δεν υπαρχουν πλεον.

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 10:50
από dio
Κι εγω που πιστευα πως αφου το λαδι δεν μαυρισε, δε χάλασε και αντεξε τα βαρη της ζωης....

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 11:01
από D3§m02K
Ε ναι! Ο ρόλος του λαδιού είναι να ψύχει, να λιπαίνει και να παρασύρει τα μικροσωματίδια στο κάρτερ. . . :thumbsup:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 12:00
από dio
taSOS έγραψε: Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 12:13
από taSOS
dio έγραψε: Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;

:thumbsup: σωστότατω !!!!!! ένας κινητήρας που εχει σε καλή κατάσταση τα ελατήρια του , σωστή αναλογία μείγματος , σωστή συμπίεση , θα εχει πολύ λιγότερη "διαρροή" καυσαερίων ( αρα , κατάλοιπα καύσης ) προς το καρτερ .


Γενικά , οι σύγχρονοι κινητήρες , με τις ECU τον ψεκασμό , και τους διαφόρους αισθητήρες ( πχ Λαμδα ) , δεν έχουν καμιά σχέση με τους κινητήρες που υπήρχαν πριν 10-15 χρόνια !! για αυτό και έχουν αυξηθεί σημαντικά τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών . Θεωρητικά , τα λιπαντικά , δεν φθείρονται , αλλα οξειδώνονται απο τα κατάλοιπα , και χάνουν τις ιδιότητές τους

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 12:19
από dio
Χμμμ.... αν λαβουμε υπ οψιν την ηλικια και το κουπι που τραβηξε ο συγκεκριμενος κινητηρας τοτε επιβεβαιωνεται η φημη για την ικανοτητα στην μεταλουργεια της συγκεκριμενης εταιριας, μπραβο τους!