Σελίδα 5 από 7

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 12:48
από πυξιδας990
καλο ειναι το 60αρι για αθηνα-ανοιξοκαλοκαιριατικη,ειδικα αν πεζει πολυ φαναρι

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 12:52
από Ritsman
πυξιδας990 έγραψε:καλο ειναι το 60αρι για αθηνα-ανοιξοκαλοκαιριατικη,ειδικα αν πεζει πολυ φαναρι

αυτο ακριβως :thumbsup:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 12:55
από KRS
Ritsman έγραψε:πολυ χοντρο ε?
E ναι...

Κάτι "φορτηγά" guzzi βάζουν τέτοια... :mrgreen:

Νομίζω με 10-40 είσαι καλυμμένος ή με 15-50.
Εξάλλου πλέον τα λάδια έχουν τέτοια εξέλιξη που όποια μάρκα και να πάρει κάποιος θεωρώ θα καλυφθεί, αρκεί να μην έχει πέσει ελληνική νοθεία..

Διάβαζα ,δεν θυμάμαι που, ότι τα συνθετικά λάδια έχουν τέτοια εξέλιξη, που σε καμία περίπτωση το "στρώσιμο" δεν τελειώνει στα πρώτα 1000-2500 χλμ αλλά ένας κινητήρας μπορεί να μην θεωρείται "στρωμένος" και μετά από 15.000 χλμ.. :shock:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 13:03
από πυξιδας990
χρηστο δηλ,στην αθηνα με 35 βαθμους,σε φαναρι,κτλπ με αεροψυκτο θα εβαζες 40αρι?
μιλαμε θα ηταν ετοιμο για τηγανιτες πατατες

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 13:10
από KRS
Ρε Μανώλη, τότε 15/50 έβαζα στο 620 και φουλ συνθετικό(γιατί δεν ήξερα)..

Πάντως εκτός του 620, δεν ξέρω ποια ducati μπορεί είναι μανιτζέβελα για Αθήνα...ειδικά αν έχουν ελαφρύ βολάν κλπ...μιλάμε για τρελά σκόρτσα και πατιναρίσματα.

Κουράζομαι μόνο που το σκέφτομαι να οδηγώ τη γριά σε κίνηση στην Αθήνα με λιοπύρι..
2ο μηχανάκι (παπί, 125αρι,σκούτερ) απαραίτητο για μένα.

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 13:14
από πυξιδας990
KRS έγραψε:Ρε Μανώλη, τότε 15/50 έβαζα στο 620 και φουλ συνθετικό(γιατί δεν ήξερα)..

Πάντως εκτός του 620, δεν ξέρω ποια ducati μπορεί είναι μανιτζέβελα για Αθήνα...ειδικά αν έχουν ελαφρύ βολάν κλπ...μιλάμε για τρελά σκόρτσα και πατιναρίσματα.

Κουράζομαι μόνο που το σκέφτομαι να οδηγώ τη γριά σε κίνηση στην Αθήνα με λιοπύρι..
2ο μηχανάκι (παπί, 125αρι,σκούτερ) απαραίτητο για μένα.
καλα νταξει επαρχια,ειμαστε εμεις και το βλεπουμε αλλιως.παντως υπαρχουν ατομα που κυκλοφορανε με αεροψυκτους ντουκους ολο το χρονο

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 21:31
από P.lagojohn
Ritsman
Εχω περιπου 45000, δεν εχω θεμα με αλλαγες, αμα περασω τα 4500-5000 αρχιζει καπως να κλωτσαει, αλλα οχι πολυ, και δυχαλο σαγιοναρα αλλαζεις ταχυτητα με το νυχι, παντα για το 15/50. τα 10/60 δεν τα εχω δει οτι υπαρχουν,

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Απρ 2014, 23:24
από Gabriel
Με το κυαλι τα βρισκω τα Agip (AGIP/ENI i-ride moto 4t 15w50).Γιατι ετσι?Τα Bel Ray (Bel Ray EXP 15w50) απ την αλλη λιγο πιο ευκολα αλλα γενικα δε βρισκω μεγαλη ποικιλια.Για ριχτε κανα μαγαζι εντος λεκανοπεδιου Αφρικης να ψαχτουμε γιατι τα μεχρι τωρα γνωστα (μου) τα βλεπω να στερευουν. :zep:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 00:19
από P.lagojohn
Gabriel έγραψε:Με το κυαλι τα βρισκω τα Agip (AGIP/ENI i-ride moto 4t 15w50)

Να πας σε μια Piaggio, μπορει να εχει και κανα σκουτερ απ εξω στην εττικετα, μπουμπουνατα μεσα .

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 11:07
από Ritsman
plagojohn δεν ξερω ρε φιλε, τα i-ride GP μου καναν μεγαλη εντιπωση για το ακριβως αναποδο απο αυτο που λες

στις χαμηλες στροφες κοπαναει και ψηλα βουτηρο..... θεωρησα οτι λογο και καλα που τα φοραει η moto 2 και ειναι υποτηθετε πιο "racing" :xxx:

καλα μη δεινεις και πολυ σημασια γιατι ειμαι και λιγο ασχετος περι λαδιων :mrgreen:



Gabriel να σε στηλω καπου να βρεις eni? πρεπει να συνεργαζοταν και με ducatoμαστορα αυτος


achilleas τα εχω βαλει στο ματι κι αυτα, δεν τα εχω δωκιμασει ακομα

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 14:22
από ENGAKATS
πυξιδας990 έγραψε:καλο ειναι το 60αρι για αθηνα-ανοιξοκαλοκαιριατικη,ειδικα αν πεζει πολυ φαναρι
πυξιδας990 έγραψε:χρηστο δηλ,στην αθηνα με 35 βαθμους,σε φαναρι,κτλπ με αεροψυκτο θα εβαζες 40αρι?
μιλαμε θα ηταν ετοιμο για τηγανιτες πατατες
Στη Μαδριτη που εχει το ιδιο κλιμα… χρησιμοποιω 10-40 φουλ συνθετικο (Motul 300V)

Πιστευεις δηλαδη οτι ενα καλο 10-40 δεν ειναι αρκετο ακομα και οταν κανει 40+ βαθμους εξω;; :glimpse: :glimpse:


Πριν απο χρονια στο multistrada.net εγραφε ενας μηχανικος λιπαντικων (μας αφησε εδω και καιρο - R.I.P). Ελεγε λοιπον:
A 50W is fine for a 50 era John Deere Tractor or a Harley Davidson but not our high revving, close tolerance engine. We want to optimize the viscosity needed but nothing higher. A 50W synthetic is one very thick oil and will rob horsepower and actually create more heat, something we do not need in our air/oil cooled engine. The common misconception is rather like the "if two asperins are good, four must be better" i.e. if a 40W is good, a 50W should provide better protection; not so.. The 10W-40 synthetic provides full, real 40W film thickness/strength and oprimum viscometrics providing the coolest ooperation with minimal horsepower draw. A 50W can extract as much as 2 to 5 horsepower from a high speed, sophisticated engine (such as ours) which is not designed for a 50W. Yes, there are Ferrari engines requiring a 60W and for good reason. Churning a 50 weight takes work! Just fine for a Harley turning 2500 rpm, however... The key is optimization which will yield maximization of horsepower, performance, engine and component life.
George Morrison, STLE CLS
Columbus, Ohio
… The thicker oil robs horsepower, creates unwanted heat (especially in an air cooled engine), and can/will cause accelerated bearing interface wear as the oil simply cannot keep up with the bearing face speeds....
:glimpse:



Εχει γραψει αρκετα κατεβατα, διαβαστε αυτο εδω το τοπικ (ο συγκεκριμενος γραφει με δυο διαφορετικους λογαριασμους, georgemts και GeorgeCLS): http://www.multistrada.net/forum/viewtopic.php?t=2518" onclick="window.open(this.href);return false;

(@KRS: διαβασε και συ για να δεις τι λεει για το θεμα στρωσιματος με συνθετικα ή απλα λαδια :glimpse: )


Οποιος εχει ορεξη (και χρονο) ας διαβασει και εδω: http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics" onclick="window.open(this.href);return false;





ΥΓ.
παιδες, το τοπικ σε λιγο θα σπαστει γιατι το γυρναμε παλι στην αιωνια κουβεντα περι λιπαντικων :whistling: :wsmile:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 14:38
από jks
θα συμφωνησω στο αποσπασμα που αναφερεις αγαπητε ENGAKATS αλλα μονο για τα desmoquattro, testastreta, superquadro μοτερ...

μη που πεις οτι το high revving, close tolerance, highly sophisticated κολλαει με τα
διβαλβδιδα αεροψυκτα μας που εχουν παραμεινει τα ιδια απτην εποχη του Κιουταχη....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ΥΓ 1
οποτε 10-40 και συχνες αλλαγες για να χουμε το κεφαλακι μας ηρεμο

ΥΓ 2
οντως το θεμα μπαταρισε στην αιωνια κουβεντα περι λιπαντικων :mrgreen:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 14:46
από ENGAKATS
συγκρινεις δηλαδη τις ανοχες που εχουν τα δικα μας με τις ανοχες των…. Harley;; :tooth2: :glimpse:

ναι, 10-40 και συχνες αλλαγες, εγω παντως ποτε δεν αλλαζω λαδια πριν απο 4-5000χλμ (φουλ συνθετικο παντα) :cool:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 14:47
από Ritsman
ωραιος ENGA :thumbsup:

να ρωτησω κατι,

για να robs horsepower ή να creates unwanted heat ή εστω και να φτασει να cause accelerated bearing interface wear

δεν πρεπει το μοτερ να δουλευει μονιμα στα κοκκινα??? βασικα τα δικα μας αεροψυκτα το 99% της ζωης τους θα το εχουν περασει κατω απο τις 7500σαλ...... και λιγο του δινω... 99.9%

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 14:58
από ENGAKATS
αν σκεφτεις οτι τα περισσοτερα Ηarley (και γενικως τα λοιπα αργοστροφα V2) δουλευουν κατω απο τις…3-4000 στροφες (ακομα και τα Buell εχουν κοφτη στις 6-6μιση), οι 7500 ειναι υπερβολικα πολλες στροφες :tooth2:

κοιτα, εγω δεν μπορω να σου εξηγησω με ολοκληρωμενα επιχειρηματα τα πώς και γιατι… αυτο που ξερω ειναι οτι με 10-40 φουλ συνθετικο ειμαι μια χαρα καλυμενος εκτος και αν μετακομισω εκει που εχει μονο αμμο και το γκαζι ειναι μονιμα τεζα…

Δες τωρα κατι αλλο που ειχε γραψει ο σχωρεμενος:
Georgecls:
Mobil V-Twin can certainly be used in our engines. However, with such a heavy operational viscosity, horsepower loss and heat will be the two by-products. I know this sounds strange but in racing applications we really do not stress an optimal viscosity engine oil. 99% of the lubrication in our engines is hydrodynamic lubrication. Hydrodynamic lubrication is where the person is water skiing on a very thin water film being pulled by a vehicle equipped with Goodyear Aquatread tires. In areas where one would think would not be hydrodynamic such as camshafts, valves, it is still metal floating on an oil film; hydrodynamic lubrication. So, even in racing applications, as long as we have the oil viscosity in the engine that it was designed for, we will then achieve maximum horsepower, best engine cooling and performance using the lowest optimal viscosity engine oil. On a dyno, one can see as much as 1 to 3 horsepower gain from just engine oil viscosity change. Which is why 99% of all NASCAR engines are running a 0W-30 engine oil. Same with Formula 1, Grand am, etc. are all reducing operational viscosities. Two years ago all the Grand Am racers were having heating issues at Daytona 24 as it was unusually warm. Except one. All of the Toyota engined cars were running Mobil 1 15W-50 except one which was running Mobil 1R 0W-30. It finished 3rd and the others were waay back, laps down. . For these same reasons we have been discussing they are changing from their previous 50W and 60W mineral oils to lower viscosity full synthetic engine oils.
Driving short distances, stop and go, will stress engine oil far more than racing applications.
George Morrison, STLE CLS


ΥΓ.
@ jks: οταν ελεγε τα περι ανοχων ο σχωρεμενος ο George… ειχε ενα 1000ρι Multi, του ειχε κανει πολλες αναλυσεις λαδιου (για να δει τι εβγαινε καθε φορα απ'τα καρτερ) και γενικως το κατειχε το θεμα…

αν το λεει ενας μηχανικος λιπαντικων τι να παω να πω εγω ο πουθενας;; :glimpse:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 15:04
από jks
πρεπει ναχει δικιο ο καλλιτεχνης...
πιο σφιχτη συναρμογη τα δικα μας και ας ειναι απτον καιρο του Νωε...
10-40, καλο ζεσταμα πριν το τσιτωσεις και συχνες αλλαγες για να μην ανατιναχτει προωρα :mrgreen:

ευχαριστουμε για τις πηγες! :thumbsup:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Απρ 2014, 15:08
από ENGAKATS
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =8&t=24225" onclick="window.open(this.href);return false;

διαβαστε το ολο, δειτε κυριως την απαντηση στο ερωτημα 8 :glimpse:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 00:34
από Gabriel
Ritsman έγραψε:Gabriel να σε στηλω καπου να βρεις eni? πρεπει να συνεργαζοταν και με ducatoμαστορα αυτος
Για ριξε ινφο ρε αγορι να δουμε και σε τι τιμη παιζει.. :hibye:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 09:35
από Ritsman
Gabriel έγραψε:
Για ριξε ινφο ρε αγορι να δουμε και σε τι τιμη παιζει.. :hibye:


manos moto-cars
Ορφανιδου 21 Α. Πατήσια

:hibye:

Re: Tip για φθηνά λιπαντικά

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 11:22
από bros400pgm
ENGAKATS έγραψε:συγκρινεις δηλαδη τις ανοχες που εχουν τα δικα μας με τις ανοχες των…. Harley;; :tooth2: :glimpse:

ναι, 10-40 και συχνες αλλαγες, εγω παντως ποτε δεν αλλαζω λαδια πριν απο 4-5000χλμ (φουλ συνθετικο παντα) :cool:

Χωρις να θελω να σχολιασω τα λεγομενα του ανθρωπου, τα high revving, sophisticated και λοιπα, μοτερ (πχ aprilia V2 SXV μοτερ) απαιτουν 10-60 λαδι. Αγωνιστικο μοτερ, ετσι?

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 13:18
από axakias
Στο Ferrarichat ο Γιατρος τα λεει ολα.......... :glimpse:

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 21:24
από πυξιδας990
τα eneos και τα petronas τι λενε?

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 22:15
από HackmaN
Τα Eneos είναι σχετικά "φρέσκα" στην αγορά μας και δεν έχουν δοκιμαστεί τόσο πολύ ακόμα.

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2014, 23:43
από P.lagojohn
Τα eneos τα αγαπανε τα συνεργεια, λογο μεγαλου κερδους που μπορει να εχουν, ο κοσμος δεν τα ξερει, και πολοι τα γνωρισαν απο σπονσορες στους αγωνες
Και δεν ειναι καθολου κακα λαδια, ειναι τα μονο που δεν ακουω βαλβιδες να καπανε στο αυτοκινητο,

Re: Τι λαδια...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Απρ 2014, 10:33
από πυξιδας990
ρωταω ,γιατι ο χορηγος μας στο οδοιπορικο,μας τα εχει(για τη μοτοπαρεα) κανα 12αρικο το λιτρο,το φουλ παντα,και τα semi κανα 10αρικο