Σελίδα 1 από 3

Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2015, 23:25
από Nikos_Hyper S
Έχει βάλει κάποιος αλυσίδα και γρανάζια 520 σε hyper?
Αν ναι, είναι αντοχής?
Βοήθεια.....



Υ.Γ.
Έχω εξάτμιση-φίλτρο-εγκέφαλο!
Αλλά θέλω να δοκιμάσω και αυτό!
Μιλάμε για 15 μπρος, 44 πίσω από 42!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 01:57
από cronos
Εχεις λογο που θες να το κοντυνεις?Εγω φορουσα τα ιδια με σενα και το μηχανακι εβγαζε την μεγιστη ροπη περιπου στις 4,600 χιλ στροφες.Αν το κοντυνεις νομιζω οτι θα πηγαινεις σκασμενος χωρις λογο.Τεσπα οτι γραναζια και να βαλεις προτιμησε σιδερενια γιατι τα αλουμινιου τα τρωει για πλακα.

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 09:49
από Nikos_Hyper S
Βασικά το κάνω πιο πολύ για ελαφριά κινούμενα μέρη (εννοώ για 520 αλυσίδα και γρανάζια)
Το κόντεμα το θέλω επειδή έχουμε κλειστά κομμάτια εδώ κάτω και θα ήθελα να το δοκιμάσω με ένα πιο κοντό γραναζάκι πίσω, όχι πολύ 2 δόντια!αλλά είμαι ανάμεσα σε 520 ή 525;
Και επίσης θέλω να βάλω και τον μόνιμο αφαλό που να αλλάζω μόνο γρανάζι!

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 10:40
από cronos
Αν θυμαμαι καλα η γραναζιερα παιρνει μονο αλουμινενια γραναζια.Ποιον εγκεφαλο φορας και ποια εξατμιση?

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 14:45
από Nikos_Hyper S
Τον racing evo και ολόσωμη Arrow!
Εσύ τι φορούσες?

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 09:08
από Miguel
Νίκο καλημέρα σου,

να βάλεις 520 racing αλυσίδα με αλουμινίου γρανάζια και φυσικά γραναζιέρα για να αλλάζεις μόνο το γρανάζι όταν χρειάζεται πίσω.Εχει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση και η racing αλυσίδα αντέχει super , είχα βάλει στο δικό μου.

Γνώμη μου μην αλλάξεις το γρανάζωμα ούτε δόντι , το είχα κάνει και παρα γίνεται κοντό μετά , εκτός και αν εκεί που το οδηγείς είναι πιο κλειστό το κομμάτι απο της Επίδαυρου ή του Αη Γιάννη του Ρώσσου. Tότε βάλε 1 δόντι μεγαλύτερο πίσω ούτε καν 2 !

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 09:19
από πυξιδας990
η 520 με εδιαφερει και εμενα :whistling: :whistling: :whistling:

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 09:34
από Miguel
εχω 2 520 racing κόκκινες στο κουτί τους (DUCATI PERFORMANCE) αγορασμένες ένα σκασμό ευρώ, τις δίνω -50% , όποιος θέλει ευχαρίστως μια το δικό μου Hyper " πέταξε " για άλλες χώρες.....

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 09:50
από πυξιδας990
Miguel έγραψε:εχω 2 520 racing κόκκινες στο κουτί τους (DUCATI PERFORMANCE) αγορασμένες ένα σκασμό ευρώ, τις δίνω -50% , όποιος θέλει ευχαρίστως μια το δικό μου Hyper " πέταξε " για άλλες χώρες.....
βαλε τιμες στο ποστ με τις αγγελειες....

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 13:48
από blade
Eαν βαλεις top σειρα 520 (did η afam) δεν θα εχεις προβλημα αντοχης κ σε συνδυασμο με πισω γραναζιερα με αλουμινενιο γραναζι θα μειωσεις αρκετα τπ βαρος σε περιστρεφομενες μαζες.
Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.

Re: Περί γρααζώματος

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 14:12
από Κωνσταντίνος Τύρλας
blade έγραψε:Eαν βαλεις top σειρα 520 (did η afam) δεν θα εχεις προβλημα αντοχης κ σε συνδυασμο με πισω γραναζιερα με αλουμινενιο γραναζι θα μειωσεις αρκετα τπ βαρος σε περιστρεφομενες μαζες.
H αρχική τοποθέτηση γραναζιέρας ειναι πανάκριβη σε αυτά που σου δίνει στο μέλλον...

Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Αλυσίδα 520 100 κρίκοι....βάρος 1,89 κιλά
Αλυσίδα 530 100 κρίκοι ...βάρος 2,10 κιλά
Γρανάzι 520/530 1,5 mm διαφορά πάχους (-ίδιο βήμα ) συνολική διαφορά βάρους 84 gr.
βγάλε συμπέρασμα...


Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ..
20% μείωση της ζωής της αλυσίδας- κρίσιμος παράγοντας μείωσης διαμέτρου γραναζιού κάτω απο 7 εκατοστα(14 δόντια)

ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 15:06
από Miguel
Είθισται στις μοτοσυκλέτες που δυναμώνουμε (του φίλου απ ότι γράφει φοράει racing εγκέφαλο, ολόσωμη Arrow ίσως και άλλα καλούδια) να τις "μακραίνουμε" απο γρανάζωμα προκειμένου να μπορούν να βάζουν σωστά τη μεγαλύτερη δύναμη κάτω στην άσφαλτο.

Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.

Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 15:20
από Nikos_Hyper S
Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες!
Φίλε μ Miguel δλδ εσύ προτείνεις να μην αλλάξω νούμερα στα γρανάζια, αλλά να βάλω 520;

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 15:31
από HackmaN
Όλα φίλε Νίκο, εναπόκεινται στον τρόπο οδήγησης που κάνουμε.
Αναλύθηκαν παραπάνω, όλα τα (+) και τα (-) των μακριών και των κοντών γραναζωμάτων.
Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις για το πώς θα πορευτείς ανάλογα με τα θέλω σου.

Γενικά, πάντως, το HM είναι ήδη "νευρικό" από το εργοστάσιο, οπότε ένα κόντεμα, μάλλον πιο δύσχρηστο θα το κάνει.

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 16:09
από Miguel
+1 HackmanM !!

Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.

15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι τα είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 19:41
από gonzo
Miguel έγραψε:Είθισται στις μοτοσυκλέτες που δυναμώνουμε (του φίλου απ ότι γράφει φοράει racing εγκέφαλο, ολόσωμη Arrow ίσως και άλλα καλούδια) να τις "μακραίνουμε" απο γρανάζωμα προκειμένου να μπορούν να βάζουν σωστά τη μεγαλύτερη δύναμη κάτω στην άσφαλτο.

Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.

Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.

πολύ σωστός ο φίλος. το μηχανάκι είναι ήδη πολύ νευρικό νομίζω είναι υπερβολή, στο ducati ms οι περισσότεροι το έχουν μετανιώσει

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Νοέμ 2015, 19:49
από Miguel
Miguel έγραψε:+1 HackmanM !!

Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.

15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι να είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 15:49
από Nikos_Hyper S
Έρχονται σιγά σιγά τα καλούδια!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 16:33
από SuperGeorge
Από που τα αγόρασες? Θα χρειαστώ και εγώ...

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 17:04
από Nikos_Hyper S
Από ebay...

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 17:31
από Miguel
Nikos_Hyper S έγραψε:Έρχονται σιγά σιγά τα καλούδια!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!
bravo ρε κούκλε, τη καλύτερη κίνηση έκανες ...power !!

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 19:40
από HackmaN
Πολύ όμορφη η JT, όντως.
Αλλά η τιμή ήταν ίδια με την εγχώρια. Γιατί από ebay;

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 22:02
από Nikos_Hyper S
Κοίτα η ίδια γραναζιέρα από Ελλάδα κάνει 110 ενώ την πήρα 80 με τα μεταφορικά!
Το γρανάζι το πήρα από τον ίδιο πωλητή!

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 02:07
από HackmaN
Κανένα νεότερο/εντύπωση από τη γραναζιέρα αλουμινίου;
Είδες διαφορές;

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 08:51
από Nikos_Hyper S
Είδα μεγάλη διαφορά φίλε μου, αλλά θα ανεβάσω φώτο αναλυτικά! Σύντομα!!!