Σελίδα 3 από 3

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Μαρ 2018, 02:05
από sue
κατι παλιοι λεγανε πως τα γραναζια πρεπει να ειναι μονο/ζυγο
τωρα εμενα αν με ρωτατε το προτιμω κοντογραναζωμενο. οταν εχεις χαιπερ, δεν σε ενδιαφερει η τελικη αλλα το παιχνιδι

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2018, 13:30
από HackmaN
Αλλαγή στα αλυσογράναζα για άλλη μια φορά.
Το νέο set έχει: --520--
-ελαφρωμένο JT (15t) εμπρός γρανάζι
-JT οπίσθιο γρανάζι μεταλλικό (+1)
-Aλυσίδα AFAM κόκκινη Υπερενισχυμένη
hm JT sprockets AFAM.jpg
Το προηγούμενο set ήταν το ίδιο με μόνη διαφορά αλουμινένιο γρανάζι πίσω και αλυσίδα RK Ducati.
Το λοιπόν, η αλυσίδα κρέμασε ανεπανόρθωτα σε περίπου 6.500 χλμ :shock: και το αλουμινένιο γρανάζι έγινε...δίσκος κοπής. Οπότε αυτή τη φορά τα έσκασα για AFAM.

Λίγα χιλιόμετρα, με μόλις 5 track day και 2 riding school + βόλτες + ταξίδια και...
Σούζες με το σταγονόμετρο (μιας και δεν ξέρω να κάνω), παντιλίκι ΟΥΤΕ ΕΝΑ, κάλυμμα με νάιλον όταν έπλενα το μηχανάκι (νερό είχε φάει μία φορά μόνον) και πλύσιμο με παραφινέλαιο κάθε 500 χλμ.

Συμπέρασμα ==> Ποτέ ξανά RK αλυσίδα.

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2018, 15:25
από gonzo
6500 μόνο? Εγώ δεν καθαρίζω σχεδόν καθόλου και μου βγάζει 15 . Έπρεπε να βάλεις 14 Άρι γρανάζι για να μάθεις σούζα!!

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2018, 20:44
από HackmaN
Μιλάμε για 520 με γρανάζι αλουμινίου.
Με 14άρι θα "έτρωγα καπάκια" όλη την ώρα! :mrgreen:

Re: Περί γραναζώματος ΗM

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2018, 20:31
από dimirex
Πάντως και στο δικό μου η stock Ducati κατσάρωσε από τα 7000χλμ... στο τέλος είχε ξεχειλώσει τόσο που έπαιζε πάνω στο (πίσω) γρανάζι.

Έβαλα DID ERV3 και εδώ και 6000+ χλμ. δεν έχει ανοίξει καθόλου - με κοντύτερο γρανάζωμα και μόνο λίπανση (δεν την έχω καθαρίσει ποτέ)...