Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
http://www.fueleconomy.gr/?p=p_18&sName ... n%E3%DF%E1" onclick="window.open(this.href);return false;
- vlassos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Αν και δε με λένε Τύρλα κάνω μερικές σκέψεις όπως..D3§m02K έγραψε: Μήπως, αντί για μαγνητική τάπα κάρτερ, κολλάγαμε καλύτερα γύρω από το φίλτρο λαδιού μικρούς μαγνήτες κοβαλτίου; Οι λόγοι που το σκέφτομαι αυτό είναι δύο:
α. Η διαδρομή του λαδιού μέσα στον κινητήρα περνάει εκ των πραγμάτων μέσα από το φίλτρο λαδιού άρα οι πιθανότητες κάποιος μαγνήτης να "πιάσει" περισσότερα ρινίσματα είναι μεγαλύτερες αν βρίσκεται στο φίλτρο παρά αν βρίσκεται στον πάτο του κάρτερ.
β. Τα "συλληφθέντα" ( ) ρινίσματα θα πεταχτούν μαζί με το φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιού.
Τύρλα;
Στην περίπτωση αυτή δεν θα δεις ποτέ ρινίσματα "παραπάνω" απ το κανονικό για να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά. (Εκτός από τη σίτα)
Τα ρινίσματα μαζεύονται όταν καθεται το λάδι πράγμα που σημαίνει ότι στο φίλτρο θα μένει κάθε φορά μικρότερη ποσότητα λαδιου απ ότι στο καρτερ και επομένως ρινισμάτων.
Το θέμα είναι κατά ποσό μπορεί να συγκρατήσει ρινίσματα όταν υπάρχει ροή λαδιού
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
- vlassos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Κώστα αυτό πιστεύω ότι μερικώς μπορεί να ελεγχθεί αμα κάνεις καυσανάλυση με και χωρίς αυτό, αλλά για τις επιδόσεις????
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Γιώργο, από αυτά που γράφει, μου φαίνεται για μεγάλη τρούφα. . .
"Αυξάνει την ισχύ του κινητήρα και την ροπή 13%"
"Μειώνει δραστικά την εκπομπή καυσαερίων εως 80%"
"Aυξάνει τα οκτάνια του καυσίμου" - Αυτό κι αν είναι . . .
Anyway. . .
"Αυξάνει την ισχύ του κινητήρα και την ροπή 13%"
"Μειώνει δραστικά την εκπομπή καυσαερίων εως 80%"
"Aυξάνει τα οκτάνια του καυσίμου" - Αυτό κι αν είναι . . .
Anyway. . .
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Τελικά ο γιατρός είναι πολύ μπροστά λέμε. . .vlassos έγραψε:Στην περίπτωση αυτή δεν θα δεις ποτέ ρινίσματα "παραπάνω" απ το κανονικό για να καταλάβεις ότι κάτι δεν πάει καλά. (Εκτός από τη σίτα)
Doc έγραψε:Τώρα που το θυμήθηκα (ολίγον off topic βέβαια), στο Multi μου είχα βάλει μαγνήτες νεοδυμίου στο φίλτρο του λαδιού. Και όντως δούλεψε, έπρεπε να δείτε τι είχε μαζέει όταν έκοψα στα δύο το φίλτρο για να δω τι καπνό φουμάρει το νεοδύμιο.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Η προστασία κινητήρα από ρινίσματα μετάλλου είναι να πιάσει πρώτα τα ευμεγέθη (η σίτα) και μετά στο φίλτρο ,το φίλτρο το θέλουμε το δυνατόν καθαρό και όχι στουπωμένο αρα οτι κάνεις καλό θα ήταν να γίνει έχοντας το φίλτρο για μικροσκοπικά ρινίσματα .
Η τάπα σωστά κρατάει τα χοντρά που δεν μπορούν να παρασυρθούν με το λάδι ειδικά οταν στη μηχανή σταματάει ο κινητήρας.
Πολύ σωστά (με τον πίνακα )θα σου πω πως μετά τους 80 κελσίου έχουμε αρκετή υποβάθμιση του μαγνητισμού οπότε είναι σωστό ο μαγνήτης να μπει σε δροσερό μέρος.
Εαν μπει στο φίλτρο που έχει σιδερένιο περίβλημα μέρος του μαγνητισμού πάει στο περίβλημα και ο μαγνήτης χάνει δύναμη από την διασπορά.Αν θέλεις μία μύτη από κατσαβίδι να την μαγνητίσεις κολλάς ένα μαγνήτη σ'αυτήν και σε λίγει ώρα η μύτη του κατσαβιδιού πιάνει μία βίδα άνετα...
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Στο τέλος θα πάρω κανένα τέτοιο να ξεμπερδεύω μου φαίνεται. . .
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Αυτό σημαίνει πως το ίδιο το φίλτρο αποκτά μαγνητική ιδιότητα. Σωστά; Αυτό δεν ψάχνουμε;Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Εαν μπει στο φίλτρο που έχει σιδερένιο περίβλημα μέρος του μαγνητισμού πάει στο περίβλημα και ο μαγνήτης χάνει δύναμη από την διασπορά.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Σωστά .............αλλά στην σωστή σειρά μαγνητικής συλλογής ρινισμάτων (διάβασε προσεκτικά όλο το κείμενο) ΩΣΤΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Εντάξει ρε δάσκαλε. . . Μη βαράς . . . Να μάθω θέλω μόνο . . .Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Σωστά .............αλλά στην σωστή σειρά μαγνητικής συλλογής ρινισμάτων (διάβασε προσεκτικά όλο το κείμενο) ΩΣΤΕ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΑ ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και συνεχίζω τη διύλιση του κώνωπα . . .
Ούτως ή άλλως όμως το λάδι περνάει πρώτα από τη σίτα (η οποία φιλτράρει τα χοντρά) και μετά πάει στο φίλτρο. Οπότε, τυχόν τοποθέτηση μαγνήτη στο φίλτρο, δεν συνεπάγεται "ακύρωση" της λειτουργίας της σίτας. Σωστά; Κατ' επέκταση, βάζουμε μαγνητική τάπα στο κάρτερ για να τσιμπήσουμε τα χοντρά ρινίσματα που κατακάθονται όταν ο κινητήρας δε δουλεύει και βάζουμε κι ένα μαγνητάκι στο φίλτρο για να "ενισχύσουμε" τροποντινά τη λειτουργία του. . . Καλά κατάλαβα ή έχω χάσει κάτι;
Και μετά, σε κάθε αλλαγή λαδιών, απομακρύνουμε από το εξωτερικό μέρος του κάρτερ όλους τους συνδετήρες, καρφίτσες, παξιμάδια και λοιπά μεταλλικά αντικείμενα που μαζέψαμε στις βόλτες μας και τα πάμε για ανακύκλωση. . .
- GEO
- Member
- Δημοσιεύσεις: 201
- Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 08:44
- Gender: Male
- Bike: 916
- Other: New Project
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
- Επικοινωνία:
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Στο Multipla Fiat το έχω βάλει και έχω 100 χλμ.περισσότερα στο ρεζερβουάρ και αύξησε την δύναμη .
http://www.bens.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Το FUEL BOOSTER είναι ένας ηλεκτρονικός επεξεργαστής καυσίμου που μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ψεκασμό της βενζίνης και του πετρελαίου.
Είναι στην ουσία ένας πομπός, που εκπέμπει ραδιοσυχνότητες στην περιοχή των υπερήχων. Αποτελείται από το κυρίως σώμα (πλαστικό κουτί) που περιέχει το ηλεκτρονικό μέρος της συσκευής (πομπός). Το κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από τον σωλήνα παροχής καυσίμου σαν μονό σπιράλ και δημιουργεί την κεραία του πομπού και το μαύρο κόκκινο καλώδιο την γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής.
Το πλαστικό περίβλημα είναι κατασκευασμένο από πρώτη ύλη της General Electric. Είναι ανθεκτικό στην θερμοκρασία μέχρι 250Cº και είναι αυτοσβαινόμενο κατά UL95. Αξίζει να σημειωθεί ότι η General Electric προμηθεύει με αυτό τις αεροπορικές εταιρίες και την NASA. Επίσης, τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα στο εσωτερικό της συσκευής, είναι στρατιωτικών προδιαγραφών για να έχουν μακροζωία, υψηλή απόδοση και αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία. Ολόκληρο το κύκλωμα είναι πακτωμένο με ειδική ρητίνη έτσι ώστε να είναι στεγανό μέχρι 10 ατμόσφαιρες. Ακόμα και το κίτρινο καλώδιο (κεραία) αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία ενώ δεν αλλοιώνεται από λάδια, βενζίνη ή πετρέλαιο και έχει υψηλή μηχανική αντοχή.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ :
Οι εκπεμπόμενες συχνότητες δημιουργούν στην μάζα του υγρού καυσίμου (βενζίνη-πετρέλαιο), εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο. Αυτό προκαλεί σπάσιμο των αλυσίδων των υδρογονανθράκων είτε είναι κυκλικοί (πετρέλαιο) είτε ελικοειδής (βενζίνη) σε υψηλό ποσοστό που φτάνει το 85%. Αυτό επιτυγχάνεται με την μεγάλη κινητικότητα που αποκτούν τα μόρια λόγω της επιρροής του πεδίου και της ανταλλαγής ηλεκτρονίων μεταξύ των ιόντων. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή χημικά ως οξειδοαναγωγή. Ενώ παράλληλα ελευθερώνεται και μια μικρή ποσότητα υδρογόνων από τα μόρια των υδρογονανθράκων και υπάρχει ελεύθερη στην μάζα του υγρού.
ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ :
Μειώνεται δραστικά η επιφανειακή τάση του υγρού σε ποσοστό που φτάνει το 50% και αλλάζει το PH από όξινο σε αλκαλικό. Αυτή η διαδικασία κάνει το καύσιμο να λειτουργεί σαν απορρυπαντικό και να έχει την ικανότητα να διαλύσει τα κατάλοιπα που προϋπάρχουν στο ρεζερβουάρ, στο σύστημα ψεκασμού και στην αντλία και να τα παρασύρει με την ροή. Αυτά μπορεί να είναι βερνίκια, κεριά, παραφίνες κλπ. Το δεύτερο και πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτίωση του ψεκασμού.
ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Το πόσο καλά θα ψεκαστεί ένα υγρό εξαρτάται από το πόσο ισχυρός είναι ο δεσμός συνοχής μεταξύ των μορίων που το αποτελούν. Στην περίπτωση των υγρών καυσίμων αυτό που παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία ψεκασμού είναι το πετρέλαιο σε σχέση με την βενζίνη. Το FUEL BOOSTER με το ηλεκτρικό πεδίο που δημιουργεί προκαλεί δραστική μείωση του δεσμού συνοχής μεταξύ των μορίων. Έτσι κατά την φάση του ψεκασμού η βενζίνη και το πετρέλαιο θα σπάσουν σε τριπλάσιο αριθμό σταγονιδίων. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της καλύτερης και πιο ομοιόμορφης διασποράς μέσα στο θάλαμο καύσης. Η συνολική επιφάνεια των μικροσταγονιδίων που έρχεται σε επαφή με τον αέρα είναι τώρα μεγαλύτερη και έτσι εγκλωβίζεται 3 φορές περισσότερο οξυγόνο. Αυτή η διεργασία μας βοηθά να έχουμε μεγαλύτερο μέτωπο φλόγας, ταχύτερη μετάδοση της φλόγας και τέλος να καίγεται 10% - 15% περισσότερο το καύσιμο από πριν, ενώ διαφορετικά θα εξαγόταν σαν άκαυτοι υδρογονάνθρακες.
ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗΣ :
Με την κινητική ενέργεια που αποκτούν τα μόρια λόγω της επίδρασης του πεδίου οδηγούνται οι χημικές αντιδράσεις των συστατικών του υγρού έτσι ώστε να αυξάνεται σημαντικά η φαινόμενη αντικροτική ικανότητά του. Παράλληλα λόγω της βελτιωμένης καύσης επιτυγχάνεται απομάκρυνση των εξανθρακομάτων που υπάρχουν στο πάνω μέρος των εμβόλων και δημιουργούν διάπυρη μάζα προκαλώντας προανάφλεξη.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ :
Με την βοήθεια του FUEL BOOSTER εκμεταλλευόμαστε 10% περισσότερο καύσιμο από το προσφερόμενο. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την πίεση που ασκείται στα έμβολα κατά 5% ενώ μηδενίζεται η προανάφλεξη. Για παράδειγμα σε ένα κινητήρα 1600cc η αύξηση της ροπής είναι 1kgr μέσον όρο ενώ η ιπποδύναμη αυξάνεται 7hp μέσον όρο.
ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Η βενζίνη εκτός των άλλων παραμέτρων λειτουργεί και σαν ψυκτικό μέσο. Η θερμοκρασία κατά την φάση της έκρηξης μέσα στο θάλαμο καύσης φτάνει τους 3500Cº. Κατόπιν ψεκάζεται πάλι μια ποσότητα καυσίμου. Επειδή το βελτιωμένο καύσιμο έχει μεγαλύτερη διασπορά και τα σταγονίδια έχουν διασπαστεί σε τρεις φορές περισσότερα, υπάρχει τρεις φορές μεγαλύτερη επιφάνεια και έτσι το υγρό απορροφά ταχύτερα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας από το εσωτερικό των κυλίνδρων. Επίσης λόγω του μηδενισμού της προανάφλεξης και της αύξησης της ιπποδύναμης ο κινητήρας εργάζεται πιο ήπια και έτσι διατηρούνται χαμηλότερες θερμοκρασίες (αυτά τα φαινόμενα είναι πιο έντονα σε κινητήρες τούρμπο).
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ :
Λόγω της βελτιωμένης καύσης, αυξάνεται η πίεση των αερίων 5% και η θερμοκρασία τους από 20 - 40Cº. Έτσι καίγονται τα υπολείμματα που έχουν συσσωρευτεί στον καταλύτη και στην εξάτμιση και με την βοήθεια της αυξημένης πίεσης παρασύρονται προς τα έξω (πιο έντονα στους πετρελαιοκινητήρες).
ΠΟΣΟ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ :
Επειδή ο κινητήρας εκμεταλλεύεται 10% περισσότερο τη βενζίνη και 15% περισσότερο το πετρέλαιο, τα ποσοστά των άκαυτων υδρογονανθράκων μειώνονται από 50% – 90%. Το μονοξείδιο και το διοξείδιο του άνθρακα καθώς και τα νιτρικά οξείδια μηδενίζονται στις περισσότερες περιπτώσεις λόγω της καύσης μικρής ποσότητας καθαρού υδρογόνου που ελευθερώνεται και σχηματίζει με τον υπέρθερμο ατμό. Ακόμα και τα ποσοστά της αιθάλης μειώνονται έως και 80%.
http://www.bens.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Το FUEL BOOSTER είναι ένας ηλεκτρονικός επεξεργαστής καυσίμου που μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ψεκασμό της βενζίνης και του πετρελαίου.
Είναι στην ουσία ένας πομπός, που εκπέμπει ραδιοσυχνότητες στην περιοχή των υπερήχων. Αποτελείται από το κυρίως σώμα (πλαστικό κουτί) που περιέχει το ηλεκτρονικό μέρος της συσκευής (πομπός). Το κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από τον σωλήνα παροχής καυσίμου σαν μονό σπιράλ και δημιουργεί την κεραία του πομπού και το μαύρο κόκκινο καλώδιο την γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής.
Το πλαστικό περίβλημα είναι κατασκευασμένο από πρώτη ύλη της General Electric. Είναι ανθεκτικό στην θερμοκρασία μέχρι 250Cº και είναι αυτοσβαινόμενο κατά UL95. Αξίζει να σημειωθεί ότι η General Electric προμηθεύει με αυτό τις αεροπορικές εταιρίες και την NASA. Επίσης, τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα στο εσωτερικό της συσκευής, είναι στρατιωτικών προδιαγραφών για να έχουν μακροζωία, υψηλή απόδοση και αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία. Ολόκληρο το κύκλωμα είναι πακτωμένο με ειδική ρητίνη έτσι ώστε να είναι στεγανό μέχρι 10 ατμόσφαιρες. Ακόμα και το κίτρινο καλώδιο (κεραία) αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία ενώ δεν αλλοιώνεται από λάδια, βενζίνη ή πετρέλαιο και έχει υψηλή μηχανική αντοχή.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ :
Οι εκπεμπόμενες συχνότητες δημιουργούν στην μάζα του υγρού καυσίμου (βενζίνη-πετρέλαιο), εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο. Αυτό προκαλεί σπάσιμο των αλυσίδων των υδρογονανθράκων είτε είναι κυκλικοί (πετρέλαιο) είτε ελικοειδής (βενζίνη) σε υψηλό ποσοστό που φτάνει το 85%. Αυτό επιτυγχάνεται με την μεγάλη κινητικότητα που αποκτούν τα μόρια λόγω της επιρροής του πεδίου και της ανταλλαγής ηλεκτρονίων μεταξύ των ιόντων. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή χημικά ως οξειδοαναγωγή. Ενώ παράλληλα ελευθερώνεται και μια μικρή ποσότητα υδρογόνων από τα μόρια των υδρογονανθράκων και υπάρχει ελεύθερη στην μάζα του υγρού.
ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ :
Μειώνεται δραστικά η επιφανειακή τάση του υγρού σε ποσοστό που φτάνει το 50% και αλλάζει το PH από όξινο σε αλκαλικό. Αυτή η διαδικασία κάνει το καύσιμο να λειτουργεί σαν απορρυπαντικό και να έχει την ικανότητα να διαλύσει τα κατάλοιπα που προϋπάρχουν στο ρεζερβουάρ, στο σύστημα ψεκασμού και στην αντλία και να τα παρασύρει με την ροή. Αυτά μπορεί να είναι βερνίκια, κεριά, παραφίνες κλπ. Το δεύτερο και πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτίωση του ψεκασμού.
ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Το πόσο καλά θα ψεκαστεί ένα υγρό εξαρτάται από το πόσο ισχυρός είναι ο δεσμός συνοχής μεταξύ των μορίων που το αποτελούν. Στην περίπτωση των υγρών καυσίμων αυτό που παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία ψεκασμού είναι το πετρέλαιο σε σχέση με την βενζίνη. Το FUEL BOOSTER με το ηλεκτρικό πεδίο που δημιουργεί προκαλεί δραστική μείωση του δεσμού συνοχής μεταξύ των μορίων. Έτσι κατά την φάση του ψεκασμού η βενζίνη και το πετρέλαιο θα σπάσουν σε τριπλάσιο αριθμό σταγονιδίων. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της καλύτερης και πιο ομοιόμορφης διασποράς μέσα στο θάλαμο καύσης. Η συνολική επιφάνεια των μικροσταγονιδίων που έρχεται σε επαφή με τον αέρα είναι τώρα μεγαλύτερη και έτσι εγκλωβίζεται 3 φορές περισσότερο οξυγόνο. Αυτή η διεργασία μας βοηθά να έχουμε μεγαλύτερο μέτωπο φλόγας, ταχύτερη μετάδοση της φλόγας και τέλος να καίγεται 10% - 15% περισσότερο το καύσιμο από πριν, ενώ διαφορετικά θα εξαγόταν σαν άκαυτοι υδρογονάνθρακες.
ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗΣ :
Με την κινητική ενέργεια που αποκτούν τα μόρια λόγω της επίδρασης του πεδίου οδηγούνται οι χημικές αντιδράσεις των συστατικών του υγρού έτσι ώστε να αυξάνεται σημαντικά η φαινόμενη αντικροτική ικανότητά του. Παράλληλα λόγω της βελτιωμένης καύσης επιτυγχάνεται απομάκρυνση των εξανθρακομάτων που υπάρχουν στο πάνω μέρος των εμβόλων και δημιουργούν διάπυρη μάζα προκαλώντας προανάφλεξη.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ :
Με την βοήθεια του FUEL BOOSTER εκμεταλλευόμαστε 10% περισσότερο καύσιμο από το προσφερόμενο. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την πίεση που ασκείται στα έμβολα κατά 5% ενώ μηδενίζεται η προανάφλεξη. Για παράδειγμα σε ένα κινητήρα 1600cc η αύξηση της ροπής είναι 1kgr μέσον όρο ενώ η ιπποδύναμη αυξάνεται 7hp μέσον όρο.
ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Η βενζίνη εκτός των άλλων παραμέτρων λειτουργεί και σαν ψυκτικό μέσο. Η θερμοκρασία κατά την φάση της έκρηξης μέσα στο θάλαμο καύσης φτάνει τους 3500Cº. Κατόπιν ψεκάζεται πάλι μια ποσότητα καυσίμου. Επειδή το βελτιωμένο καύσιμο έχει μεγαλύτερη διασπορά και τα σταγονίδια έχουν διασπαστεί σε τρεις φορές περισσότερα, υπάρχει τρεις φορές μεγαλύτερη επιφάνεια και έτσι το υγρό απορροφά ταχύτερα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας από το εσωτερικό των κυλίνδρων. Επίσης λόγω του μηδενισμού της προανάφλεξης και της αύξησης της ιπποδύναμης ο κινητήρας εργάζεται πιο ήπια και έτσι διατηρούνται χαμηλότερες θερμοκρασίες (αυτά τα φαινόμενα είναι πιο έντονα σε κινητήρες τούρμπο).
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ :
Λόγω της βελτιωμένης καύσης, αυξάνεται η πίεση των αερίων 5% και η θερμοκρασία τους από 20 - 40Cº. Έτσι καίγονται τα υπολείμματα που έχουν συσσωρευτεί στον καταλύτη και στην εξάτμιση και με την βοήθεια της αυξημένης πίεσης παρασύρονται προς τα έξω (πιο έντονα στους πετρελαιοκινητήρες).
ΠΟΣΟ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ :
Επειδή ο κινητήρας εκμεταλλεύεται 10% περισσότερο τη βενζίνη και 15% περισσότερο το πετρέλαιο, τα ποσοστά των άκαυτων υδρογονανθράκων μειώνονται από 50% – 90%. Το μονοξείδιο και το διοξείδιο του άνθρακα καθώς και τα νιτρικά οξείδια μηδενίζονται στις περισσότερες περιπτώσεις λόγω της καύσης μικρής ποσότητας καθαρού υδρογόνου που ελευθερώνεται και σχηματίζει με τον υπέρθερμο ατμό. Ακόμα και τα ποσοστά της αιθάλης μειώνονται έως και 80%.
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
...τα εχετε παιξει μαλλον εεε...????εδω για 3 η μερα δεν μπορω να κουνηθω.....και σεις αναλυετε την μαγνητικη πολωση καυσιμου και την συλλογη ρινισματων μεσω μαγνητικης επιβολης.....βγειτε καμμια βολτα να γουσταρετε με τα μοτορια....3 μερες τωρα ξαπλα και καταλαβα οτι δεν καταλαβα μια ζωη.....βγειτε εξω...δωωωστεεε ποοονοοο....βολτες.....μονο οταν κρεβατωθεις καταλαβαινεις.....
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Κι άμα, λέω, άμα 1 στο 1.000.000.000.000.000.000 γίνει το τσαφ τί κάνουμε; :roll:GEO έγραψε:Το κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από τον σωλήνα παροχής καυσίμου σαν μονό σπιράλ και δημιουργεί την κεραία του πομπού και το μαύρο κόκκινο καλώδιο την γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής.
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
.........μπουρλοτοοοοοοοοοοο ...
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Kost-kaplan δεν κάνεις λάθος πουθενά αλλά και μαγνητική τάπα έχουμε και σίτα και φίλτρο!!!!!Και τα τρία προσφέρουν μια προστασία τόσο καλή αφού τα μοτόρια μας λειτουργούν γιά πολλά-πολλά χρόνια και σε κανα λύσιμο που κάνουμε οι φθορές τους είναι φυσιολογικές.
Περισσότεροι μαγνήτες μαζεύουν σίγουρα περισσότερα γρέζια αλλά ο κινητήρας,το σασμάν και τα υπόλοιπα τριβόμενα μέρη μην τα μπερδεύεις με γραναζοκοπείο .Γιά να μαζέψεις περισσότερα γρέζια πρέπει και να τα παράγεις!!!!
Μην ξεχνάς οτι τα γρέζια δεν είναι μόνον σιδερένια αλλά και αλουμινίου,φελλοί,φίμπερ,χρώμιο,κόλλες κάρτερ και καρβουνάκια(οχι για θυμιατό) που δεν τα πιάνει μαγνήτης και με οτι συνεπάγεται......
Άποψή μου.............άσε το μοτόρι ήσυχο (σάυτόν τον τομέα)και κάνε αλλού τις βελτιώσεις(εμφάνιση,αναρτήσεις,ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ).
Νασε πάντα καλά(δεν σε μαλώνω είπαμε .... σ'αγαπάω για τη τρέλα σου παν'απ'όλα)
Περισσότεροι μαγνήτες μαζεύουν σίγουρα περισσότερα γρέζια αλλά ο κινητήρας,το σασμάν και τα υπόλοιπα τριβόμενα μέρη μην τα μπερδεύεις με γραναζοκοπείο .Γιά να μαζέψεις περισσότερα γρέζια πρέπει και να τα παράγεις!!!!
Μην ξεχνάς οτι τα γρέζια δεν είναι μόνον σιδερένια αλλά και αλουμινίου,φελλοί,φίμπερ,χρώμιο,κόλλες κάρτερ και καρβουνάκια(οχι για θυμιατό) που δεν τα πιάνει μαγνήτης και με οτι συνεπάγεται......
Άποψή μου.............άσε το μοτόρι ήσυχο (σάυτόν τον τομέα)και κάνε αλλού τις βελτιώσεις(εμφάνιση,αναρτήσεις,ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ).
Νασε πάντα καλά(δεν σε μαλώνω είπαμε .... σ'αγαπάω για τη τρέλα σου παν'απ'όλα)
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:. . . τα υπόλοιπα τριβόμενα μέρη μην τα μπερδεύεις με γραναζοκοπείο.
Άντε να δούμε πότε . . .Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:. . . και κάνε αλλού τις βελτιώσεις(εμφάνιση,αναρτήσεις,ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ).
- squadracorse.gr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 941
- Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 05:54
- Gender: Male
- Other: 1199 Panigale S
- Επικοινωνία:
Re: Διαστάσεις τάπας κάρτερ (oil drain plug)
για αυτό ελεγα πριν http://www.fuelmax.lv/info.php?lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
αν θέλει κάποιος να το δοκιμάσει του το παραχωρό πχ να τεστάρει καταναλωση η καυσανάλυση η να κανει δυναμομέτρηση (έχω δυο φορεμένα σε αμαξια μου)
αν θέλει κάποιος να το δοκιμάσει του το παραχωρό πχ να τεστάρει καταναλωση η καυσανάλυση η να κανει δυναμομέτρηση (έχω δυο φορεμένα σε αμαξια μου)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Miyu την Τετ 24 Δεκ 2008, 19:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Προβολη στην δημοσιευση
Λόγος: Προβολη στην δημοσιευση
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο
- VAGROUL
- Member
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: KTM EXC 400
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
αυτο γιατι εμεινε ασχολιαστο?GEO έγραψε:Στο Multipla Fiat το έχω βάλει και έχω 100 χλμ.περισσότερα στο ρεζερβουάρ και αύξησε την δύναμη .
http://www.bens.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
Το FUEL BOOSTER είναι ένας ηλεκτρονικός επεξεργαστής καυσίμου που μας βοηθά να βελτιώσουμε τον ψεκασμό της βενζίνης και του πετρελαίου.
Είναι στην ουσία ένας πομπός, που εκπέμπει ραδιοσυχνότητες στην περιοχή των υπερήχων. Αποτελείται από το κυρίως σώμα (πλαστικό κουτί) που περιέχει το ηλεκτρονικό μέρος της συσκευής (πομπός). Το κίτρινο καλώδιο που περιτυλίσσεται γύρω από τον σωλήνα παροχής καυσίμου σαν μονό σπιράλ και δημιουργεί την κεραία του πομπού και το μαύρο κόκκινο καλώδιο την γραμμή τροφοδοσίας της συσκευής.
Το πλαστικό περίβλημα είναι κατασκευασμένο από πρώτη ύλη της General Electric. Είναι ανθεκτικό στην θερμοκρασία μέχρι 250Cº και είναι αυτοσβαινόμενο κατά UL95. Αξίζει να σημειωθεί ότι η General Electric προμηθεύει με αυτό τις αεροπορικές εταιρίες και την NASA. Επίσης, τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα στο εσωτερικό της συσκευής, είναι στρατιωτικών προδιαγραφών για να έχουν μακροζωία, υψηλή απόδοση και αντοχή στην υψηλή θερμοκρασία. Ολόκληρο το κύκλωμα είναι πακτωμένο με ειδική ρητίνη έτσι ώστε να είναι στεγανό μέχρι 10 ατμόσφαιρες. Ακόμα και το κίτρινο καλώδιο (κεραία) αντέχει σε υψηλή θερμοκρασία ενώ δεν αλλοιώνεται από λάδια, βενζίνη ή πετρέλαιο και έχει υψηλή μηχανική αντοχή.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ :
Οι εκπεμπόμενες συχνότητες δημιουργούν στην μάζα του υγρού καυσίμου (βενζίνη-πετρέλαιο), εναλλασσόμενο ηλεκτρικό πεδίο. Αυτό προκαλεί σπάσιμο των αλυσίδων των υδρογονανθράκων είτε είναι κυκλικοί (πετρέλαιο) είτε ελικοειδής (βενζίνη) σε υψηλό ποσοστό που φτάνει το 85%. Αυτό επιτυγχάνεται με την μεγάλη κινητικότητα που αποκτούν τα μόρια λόγω της επιρροής του πεδίου και της ανταλλαγής ηλεκτρονίων μεταξύ των ιόντων. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή χημικά ως οξειδοαναγωγή. Ενώ παράλληλα ελευθερώνεται και μια μικρή ποσότητα υδρογόνων από τα μόρια των υδρογονανθράκων και υπάρχει ελεύθερη στην μάζα του υγρού.
ΤΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ :
Μειώνεται δραστικά η επιφανειακή τάση του υγρού σε ποσοστό που φτάνει το 50% και αλλάζει το PH από όξινο σε αλκαλικό. Αυτή η διαδικασία κάνει το καύσιμο να λειτουργεί σαν απορρυπαντικό και να έχει την ικανότητα να διαλύσει τα κατάλοιπα που προϋπάρχουν στο ρεζερβουάρ, στο σύστημα ψεκασμού και στην αντλία και να τα παρασύρει με την ροή. Αυτά μπορεί να είναι βερνίκια, κεριά, παραφίνες κλπ. Το δεύτερο και πιο σημαντικό πλεονέκτημα είναι η βελτίωση του ψεκασμού.
ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Το πόσο καλά θα ψεκαστεί ένα υγρό εξαρτάται από το πόσο ισχυρός είναι ο δεσμός συνοχής μεταξύ των μορίων που το αποτελούν. Στην περίπτωση των υγρών καυσίμων αυτό που παρουσιάζει μεγαλύτερη δυσκολία ψεκασμού είναι το πετρέλαιο σε σχέση με την βενζίνη. Το FUEL BOOSTER με το ηλεκτρικό πεδίο που δημιουργεί προκαλεί δραστική μείωση του δεσμού συνοχής μεταξύ των μορίων. Έτσι κατά την φάση του ψεκασμού η βενζίνη και το πετρέλαιο θα σπάσουν σε τριπλάσιο αριθμό σταγονιδίων. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της καλύτερης και πιο ομοιόμορφης διασποράς μέσα στο θάλαμο καύσης. Η συνολική επιφάνεια των μικροσταγονιδίων που έρχεται σε επαφή με τον αέρα είναι τώρα μεγαλύτερη και έτσι εγκλωβίζεται 3 φορές περισσότερο οξυγόνο. Αυτή η διεργασία μας βοηθά να έχουμε μεγαλύτερο μέτωπο φλόγας, ταχύτερη μετάδοση της φλόγας και τέλος να καίγεται 10% - 15% περισσότερο το καύσιμο από πριν, ενώ διαφορετικά θα εξαγόταν σαν άκαυτοι υδρογονάνθρακες.
ΤΙ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΑΝΑΦΛΕΞΗΣ :
Με την κινητική ενέργεια που αποκτούν τα μόρια λόγω της επίδρασης του πεδίου οδηγούνται οι χημικές αντιδράσεις των συστατικών του υγρού έτσι ώστε να αυξάνεται σημαντικά η φαινόμενη αντικροτική ικανότητά του. Παράλληλα λόγω της βελτιωμένης καύσης επιτυγχάνεται απομάκρυνση των εξανθρακομάτων που υπάρχουν στο πάνω μέρος των εμβόλων και δημιουργούν διάπυρη μάζα προκαλώντας προανάφλεξη.
ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ :
Με την βοήθεια του FUEL BOOSTER εκμεταλλευόμαστε 10% περισσότερο καύσιμο από το προσφερόμενο. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την πίεση που ασκείται στα έμβολα κατά 5% ενώ μηδενίζεται η προανάφλεξη. Για παράδειγμα σε ένα κινητήρα 1600cc η αύξηση της ροπής είναι 1kgr μέσον όρο ενώ η ιπποδύναμη αυξάνεται 7hp μέσον όρο.
ΠΩΣ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ :
Η βενζίνη εκτός των άλλων παραμέτρων λειτουργεί και σαν ψυκτικό μέσο. Η θερμοκρασία κατά την φάση της έκρηξης μέσα στο θάλαμο καύσης φτάνει τους 3500Cº. Κατόπιν ψεκάζεται πάλι μια ποσότητα καυσίμου. Επειδή το βελτιωμένο καύσιμο έχει μεγαλύτερη διασπορά και τα σταγονίδια έχουν διασπαστεί σε τρεις φορές περισσότερα, υπάρχει τρεις φορές μεγαλύτερη επιφάνεια και έτσι το υγρό απορροφά ταχύτερα μεγαλύτερα ποσά θερμότητας από το εσωτερικό των κυλίνδρων. Επίσης λόγω του μηδενισμού της προανάφλεξης και της αύξησης της ιπποδύναμης ο κινητήρας εργάζεται πιο ήπια και έτσι διατηρούνται χαμηλότερες θερμοκρασίες (αυτά τα φαινόμενα είναι πιο έντονα σε κινητήρες τούρμπο).
ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ :
Λόγω της βελτιωμένης καύσης, αυξάνεται η πίεση των αερίων 5% και η θερμοκρασία τους από 20 - 40Cº. Έτσι καίγονται τα υπολείμματα που έχουν συσσωρευτεί στον καταλύτη και στην εξάτμιση και με την βοήθεια της αυξημένης πίεσης παρασύρονται προς τα έξω (πιο έντονα στους πετρελαιοκινητήρες).
ΠΟΣΟ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ :
Επειδή ο κινητήρας εκμεταλλεύεται 10% περισσότερο τη βενζίνη και 15% περισσότερο το πετρέλαιο, τα ποσοστά των άκαυτων υδρογονανθράκων μειώνονται από 50% – 90%. Το μονοξείδιο και το διοξείδιο του άνθρακα καθώς και τα νιτρικά οξείδια μηδενίζονται στις περισσότερες περιπτώσεις λόγω της καύσης μικρής ποσότητας καθαρού υδρογόνου που ελευθερώνεται και σχηματίζει με τον υπέρθερμο ατμό. Ακόμα και τα ποσοστά της αιθάλης μειώνονται έως και 80%.
- VAGROUL
- Member
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: KTM EXC 400
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
αν βρω μαγνητες νεοδμιου πως μπορω να τους τοποθετησω?στην γραμμη του καυσιμου σε ποια μερια?ποσους να βαλω παιζει ρολο?
καποιος απο αυτους που το εχει κανει?
καποιος απο αυτους που το εχει κανει?
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Το καύσιμο μας αποτελείται από H/C (υδρογονάνθρακες).
Οι οποίοι, στα μόρια τους σχηματίζουν ομοιοπολικούς δεσμούς.
Επειδή λοιπόν, ο ομοιοπολικός δεσμός είναι (ηλεκτρο..)μαγνητικής φύσεως, εύκολα μπορεί να υποθέσει κανείς, ότι ένας ισχυρός μαγνήτης, μπορεί να ¨αποδομήσει¨ τέτοια μόρια.
Ώστε κατά την αντίδραση της καύσης, τα (...σχεδόν) απελευθερωμένα πλέον, άτομα C (άνθρακα), να αντιδράσουν πλήρως, χωρίς τη δημιουργία κατάλοιπων στην περιοχή της καύσης.
Οι οποίοι, στα μόρια τους σχηματίζουν ομοιοπολικούς δεσμούς.
Επειδή λοιπόν, ο ομοιοπολικός δεσμός είναι (ηλεκτρο..)μαγνητικής φύσεως, εύκολα μπορεί να υποθέσει κανείς, ότι ένας ισχυρός μαγνήτης, μπορεί να ¨αποδομήσει¨ τέτοια μόρια.
Ώστε κατά την αντίδραση της καύσης, τα (...σχεδόν) απελευθερωμένα πλέον, άτομα C (άνθρακα), να αντιδράσουν πλήρως, χωρίς τη δημιουργία κατάλοιπων στην περιοχή της καύσης.
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- Hypertolis
- Member
- Δημοσιεύσεις: 171
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 14:45
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: GTS1000A
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
Μαγνήτες νεοδυμιου μπορειτε να βρειτε μεσα σε σκληρο δισκο υπολογιστή.
Ψαξτε metacafe neodymioum magnets.
Ψαξτε metacafe neodymioum magnets.
- Hypertolis
- Member
- Δημοσιεύσεις: 171
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 14:45
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: GTS1000A
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
http://www.metacafe.com/watch/2301828/h ... tent_info/" onclick="window.open(this.href);return false;
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=neodymium+magnets" onclick="window.open(this.href);return false;
- VAGROUL
- Member
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: KTM EXC 400
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
ωραια ανακαλυψαμε που τους βρισκουμε.
πανω στον σωλινακι τροφοδοσιας τοποθετουμε τον μαγνητη αντικριστα απο τον αλλο με τους πολους να αποθουνται η να ελκονται?
ποσους μαγνητες μπορουμε να βαλουμε?
πανω στον σωλινακι τροφοδοσιας τοποθετουμε τον μαγνητη αντικριστα απο τον αλλο με τους πολους να αποθουνται η να ελκονται?
ποσους μαγνητες μπορουμε να βαλουμε?
- VAGROUL
- Member
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 18:57
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: KTM EXC 400
- Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Re: Fuel Polarization aka Πόλωση Καυσίμου
τελικα βρηκα 2 απο εναν παλιο σκληρο.για πειτε ρε παιδια πως να τους τοποθετησω πανω στο σωλινακι της βενζινης.