Σελίδα 1 από 2

Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μαρ 2016, 18:25
από GMAT
Καλησπερα, :hibye: απο προχθες ενα καινουργιο προβλημα με το σπορτκλασικ, οπως λεει ο τιτλος δεν ανεβαζει στροφες μετα τις 6000 σαν να μπαινει στον κοφτη , οταν ειναι σχετικα κρυο καθε φορα σχεδον ακριβως ιδια συμεπριφορα η πρωτη κοβει στις 6000 περιπου η δευτερα στις 7000 , αν οδηγεις χαλαρα και μια ταχυτητα πανω σχεδον δεν καταλαβαινεις οτι εχει προβλημα , οταν ζεσταθει το κανει λιγοτερο και λιγο "αργοτερα" σε παραπανω στροφες δηλαδη.

τωρα αυτο ξεκινησε ως εξης , αλλα ισως και οχι και να ειναι απλα μια συμπτωση...

ηθελα να αλλαξω το μπουζοκαλωδιο του μπροστινου κυλινδρου, απο τη μερια του ιμαντα, να μην ακουμπα στο ψυγειο λαδιου και το βγαλα να το περασω γυρω και οταν τοβαλα το εβαλα λαθος, δε το κεντραρισα καλα και επιασε στραβα..φευγω χωρις να το δω, το μηχανακι δουλευε καλα αλλα πηγαινα χαλαρα στην κινηση, καποια στιγμη στην παραλιακη που χει χωρο, ανοιγω και βλεπω οτι κρεμαει ωωπ τι εγινε, δοκιμαζω ξανα , κατεβασματα ανοιγματα κλπ το ιδιο..σταματαω δεξια και λεω τι εκανα πριν..σηκωσα ελαχιστα το τεποζιτο απο πισω να κουμπωσω το σωληνακι της υπερχειλισης που χε ξεκουμπωσει απο το τριγωνικο Τ και μετα εβγαλα/εβαλα μπουζοπιπα, α και λιγο πριν εβαλα βενζινη γιατι αναψε λαμπακι ρεζερβας, Τελος παντων σταματαω ,κοιταω τα σωληνακια αντλιας κλπ ολα δειχνουν ενταξει ..τραβαω την μπουζοπιπα..λιωμενη λιγο στον πλαι..την ξανακουμπωνω ακου το κλικ και λεω οκ να η μ..λακια..ξεκιναω...αμ δε..παλι τα ιδια...

φτανω σπιτι βγαζω καπακι ιμαντα , πραγματι το εξωτερικο σιλικονουχο καλυμα στο τελος της πιπας το χε φαει και αυτο ο ιμαντας απεξω και τα κοματακια πεσαν κατω , ο ιμαντας δειχνει οκ ολα καλα, βγαζω μπουζι δειχνει λιγο μαυρη η πορσελανη απο την μια μερια αλλα ενταξει , βαζω καινουργιο καλωδιο-πιπα , (τα οριτζιναλ γιατι ειχα αλλα πανω).. δοκιμη παλι τα ιδια..

με κωλοπιλαλα και ανυπομονα περναω την αλλη μερα το πρωι απο το τεχνικο μου να το δει αλλα χωρις ραντεβου και εμβολιμος που λενε, και το βαζει στον εγκεφαλο, ολα καλα δεν δειχνει σφαλμα, πραγματι δεν εβγαλε κανα λαμπακι οταν το κανει.

το αφηνει λιγει ωρα να δει πως μετραει και ψηλα ο σενσορας της θερμοκρασιας και δειχνει σωστα στο diag οτι και στο κοντερ 50-70-85 ολα ιδια.

-βγαζουμε τα μπουζι (ιριδιου ντενσο) ολα καλα, του μπροστινου λιγο πιο μαυρα, τα πισω ασπρα αλλα ειναι οκ
-ελεγχουμε πολους μπαταριας , γειωσεις, οκ
-ελεγχουμε ανορθωτη, οκ
-το κανει με το diag λιγο πιο φτωχο (απο 15 που ηταν τα μπεκ στο 8) στη δοκιμη δουλευει καλυτερα αλλα παλι κρεμαγε, ομως πιο ψηλα τωρα, γυριζω πισω βαζει παλι το μηχανημα παει τωρα τα πετρελαια για δοκιμη στην αλλη πλευρα , πολυ πλουσιο, στο 20 , κανω δοκιμη, τωρα το κανει πιο νωρις ακομα στις 5000 στροφες ..το προβλημα παραμενει... το ξαναγυρζει εκει που ητανε το καυσιμο, κανει ενα στεππερ μοτορ τσεκ και κατι αλλες δοκιμες με αυτο και ολα δειχνουν καλα. Μετα εφυγα λογω χρονου μιας και το μηχανακι δουλευεεκτος απο ψηλα ..με σκοπο να παω προετοιμασμενος και να το αφησω μια αλλη μερα, για να κοιταξει καλυτερα ο τεχνικος με σειρα και ηρεμια..

προς το παρον διαβαζοντας και στο ΜΣ φορουμ βλεπω οτι ειχαν κι'αλλοι το ιδιο προβλημα ακριβως και ηταν σε μερικους απλα το φιλτρο βενζινης ,αλλοι μιλανε για εγκεφαλους ..φτωχο μιγμα κλπ πηρα και εγω ενα φιλτρο βενζινης σημερα και σκοπευω να το αλλαξω αυριο και να κανω δοκιμη παλι και βλεπουμε..

τα ερωτηματα ειναι ,

α) να εγινε προβλημα απο την μπουζοπιπα που ειχε πατησει στραβα η απλα συμπτωση? μαλλον ρητορικο αυτο... θα δεξιει...

β)ποια ειναι η σωστη σειρα ελεγχου /δοκιμων τωρα που ηρεμησαμε, γιατι ως τωρα εγιναν λιγο πανικοβλητες κινησεις και λογω συναισθηματικης φορτισης απο τη στενοχωρια που λενε

ευχαριστω εκ των προτερων, σορυ για το μακρυναρι αλλα ηθελα να τα πω με λεπτομερειες γιατι οπως λεν ο διαβολος κρυβεται στις λεπτομερειες

η μηχανη ειναι σπορτ 1000ς του 06, εχει κιτ εγκεφαλο, τερμινιονι, καπακι φιλτρου και κν φιλτρο και μπουζι ιριδιου με μπουζοκαλωδια μαγνεκορ (do it "almost" like touloympas... xaxaxa)

ευχαριστω εκ των προτερων τους .. συμπαθουντες συναδελφους..

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μαρ 2016, 21:05
από touloumpas
Υποθέτω ότι εκανε ενα Reset στο TPS ...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μαρ 2016, 21:32
από kokkinos1
καλησπερα ,ποσα χιλιόμετρα εχει με το Φιλτρο βενζινάς;εαν εχει πολλα ίσως ειναι βουλωμένο και στα πολλα δεν μπορει , :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 00:39
από GMAT
εχει 45000 χιλιαδες η μηχανη , πριν ενα μηνα που εβαψα το τεποζιτο τοπικα , και βγηκε η αντλια το φιλτρο φαινοταν καινουργιο καθαρο και δεν αλαχτηκε, αλλαχτηκαν μονο οι σωληνες τροφοδοσιας που δειχναν μια φθορα εξωτερικα και ηταν οι μαμισιοι, δεν ξερω ποσο καιρο ειναι πανω το φιλτρο αλλα αλλα αμφιβαλω ο πρηγουμενος να το ειχε αλαξει προσφατα..

ναι και TPS reset εκανε,γενικα οτι μπορουσε νομιζω να κανει με το διαγνωστικο τα εκανε μιας και το παιδευε αρκετη ωρα,

υπαρχει περιπτωση απο το αρκ που εκανε η κατεστραμενη μπουζοπιπα να την εχει ακουσει ο εγκεφαλος?

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 01:18
από touloumpas
Γιώργο αλλαξε τότε το φίλτρο για να αποκλείσεις και αυτο ...

Οσο για τον εγκέφαλο ... Ξερω παρόμοια περίπτωση σε SS1000 όπου ο ιδιοκτήτης απλά ξαναπέρασε το firmware της ECU του, έκανε reset TPS και όλα δουλεψαν ρολόι.

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 08:21
από sotos
αισθητηρας στροφων?

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 09:02
από GMAT
για το αισθητηρα στροφων το απεκλεισε ο τεχνικος , δεν καταλαβα για πιο λογο ακριβως , προοφανως απο την υπολοιπη συμπεριφορα η κατι που ειδε με το διαγνωστικο ,

Γιωργο αυτο ειπε και ο τεχνικος να κανουν ενα ελεγχο στο προγραμα αν χρειασττει να το ξαναπερασουν αλλα πρεπει να παω απο εκει να το αφησω και θα το κανω εν τελει, απλα μιας και το γυρισα σπιτι να κανω και γω μερικους ελεγχους μπας και γλυτωσω,θα πω τα αποτελεσματα μετα το φιλτρο,

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 10:34
από touloumpas
GMAT έγραψε:για το αισθητηρα στροφων το απεκλεισε ο τεχνικος , δεν καταλαβα για πιο λογο ακριβως , προοφανως απο την υπολοιπη συμπεριφορα η κατι που ειδε με το διαγνωστικο ,

Γιωργο αυτο ειπε και ο τεχνικος να κανουν ενα ελεγχο στο προγραμα αν χρειασττει να το ξαναπερασουν αλλα πρεπει να παω απο εκει να το αφησω και θα το κανω εν τελει, απλα μιας και το γυρισα σπιτι να κανω και γω μερικους ελεγχους μπας και γλυτωσω,θα πω τα αποτελεσματα μετα το φιλτρο,
Υπάρχει και μια μικρή περίπτωση ... για αντλία βενζίνης ... αλλά αλλαξε πρώτα το φίλτρο και μετά μιλάμε πάλι ..

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 13:18
από HackmaN
Aυτό είναι συνήθως φαινόμενο του TPS.
Αλλιώς πολύ πιθανό θεωρώ τρόμπα βενζίνης, όπως είπαν και οι προλαλήσαντες!

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 13:23
από Bart
Ανορθωτη και κοκοψοψαρα τσεκαρες;
Τεσλα Μιλα...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 13:31
από HackmaN
Ο χαλασμένος ανορθωτής προκαλεί σκαμπανεβάσματα των στροφών και σου ρουφάει τη μπαταρία για πλάκα. Δεν έχει τέτοιο σύμπτωμα. Περισσότερο θα πόνταρα στο tps. To οποίο βέβαια συνδυάζεται με αλλοπρόσαλλο ανέβασμα των στροφών μέχρι ενός ορίου.

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 15:06
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Μπας και ειναι πολλαπλασιαστης???
Σε βραχυκυκλωμα δεν ξερειες τι θα συμβει
Στείλε μου φωτο την φυσα του να σου δωσω εναν αν ταιριάζει να δεις...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 15:57
από rock n rolla_s4
Δες αν εχει παρει η φυσα του αισθητηρα βολαν νερο...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 18:30
από tesla
αν εχεις καποιο μαμα η ξεκλειδωτο εγκεφαλο δοκιμασε τον...επισης τσεκαρε και τον αισθητηρα της πιεσης...αυτος ο κοφτης που λες μοιαζει για safe mode, αν ειναι ολα οπως τα λες...


tps ανορθωτες πηνια φιλτρα αιθητηρες βολαν κλπ που εχετε πει δε μπορει να ειναι τιποτα απο αυτα...
τωρα οτι ελιωσε φυσικα καλο θα ειναι να το αλλαξεις πρωτο...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 22:27
από GMAT
Ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες και την βοηθεια, λοιπον φιλτρο βενζινης αλαχτηκε και με την ευκαιρια και το φιλτρο αερα, οχι οτι ειχε τιποτα δηλαδη αλλα μιας και εβγαλα το τεποζιτο αλαχτηκε και αυτο, τσαμπα δηλαδη γιατι το πλενομενο που ειχε φαινεται καλο και καθαρο,

εγινε δοκιμη και παλι τα ιδια ...συνεχιζουμε λοιπον

Κ. Τυρλα οταν ειχα παει στον τεχνικο ξεχασ ανα πω οτι αλλαξε και τον μπροστινο πολλαπλασιαστη επισης με καινουργιο μονο για δοκιμη μπασ και κανει τιποτα περιεργα αλλ δυστυχως δεν αλλαξε κατι και εκανε παλι τα ιδια..

επισης σημερα ξανεβγαλα τα μπουζι να κλεισω λιγο τα διακενα στο 0,6 μηπως και αλλα μπα... και ειδα οτι τα δυο του μπροστινου κυλινδρου ειναιι πολυ μαυρα ενω του πανω κυλινδρου καθαρα , ειναι φανερο οτι ο μπροστα δουλεει πολυ πλουσια η λογο διακοπων που κανει και ο πισω μια χαρα!

ολα τα τεστ..TPS και λοιπα γιναν απο τον τεχνικο και τα απεκλεισε , παρολα αυτα πηρα εναν μοσφετ ανορθωτη να βαλω γιατι ειδα οτι αυτος που εχω δεν πιανεται μετα απο λιγο,ειναι φυσιλογικο με ειπαν αλλα εκει μεσα που ειναι και με την φυσα του συναγερμου να περναει απο πανω καλυτερα να τον αλλαξω , περιμενω μονο και τους δυο κονεκτορες furukawa qlw-250 για τον ανορθωτη FH 020 που πηρα..και θα γινει και αυτο την αλλη βδομαδα


φιλε Τεσλα το ιδιο λεει και τεχνικος με εσενα μονο πλεον, ψαχνει να βρει ενα εγκεφαλο να κουμπωσει πανω για δοκιμη και αν ειναι αυτο μετα να στειλει το δικο μου για ελεγχο σε εν παιδι που κανει τετοια και ξαναπερασμα το προγραμμα, οταν περασω απο το συνεργειο για το τεστ αυτο θα επανερθω.

αυτο που λες για τον αισθητηρα πιεσης , ποιος ειναι? ειναι αυτος που ειναι πισω απο το φαναρι αριστερα? και τι να κανω για να τον τσεκαρω? αν πρεπει να τον αλλαξω απο που να τον παρω? απο αντιπρωσωπεια η υπαρχει οεμ

(να αναφερω και κατι αλλο, πριν απο λιγο καιρο μετα απο πλυσιμο ενω πηρε αμεσως μετα απο λιγη πορεια με το που σταματαγα εσβηνε αποτομα παφ , σαν να κλεινες διακοπτη, επαιρνε αμεσως και δεν κραταγε ρελαντι ποτε παφ και εξω... την αλλη το πρωι τα ιδια, δεν κραταγε ρελαντι, το αφησα στον ηλιο μερικες ωρες και μετα ολα καλα δεν το ξανακανε ποτε και δουλευε ρολοι και ειχα την υποψια οτι ηταν αυτος ο αισθητηρας πισω απο το φαναρι γιατι ειχε φαει πολυ νερο..)

να πω και παλι οτι το μηχανακι παιρνει αμεσως , δουλευει ωραια στρωτα στο ρελαντι, στο μαρσαρισμα αρπαζει αμεσα και ανεβαινει ψηλα, στην πορεια ξενιναει καλα δεν μπερδευει και αν βαλεις γρηγορα την τριτη ανεβαζει σιγα σιγα και μπορει καν να μην καταλαβεις οτι εχει προβλημα αφου εχεις καταφερει να μαζεψεις χιλιομετρα, αν ομως εισαι χαλαρα και το χουφτωσεις για μια προσπεραση με το που φτανει τις 6000 στροφες κοβει!!

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ 2016, 23:29
από tesla
Ναι, αυτος ειναι...βρες εναν να κανεις τη δοκιμη...εχει λαμδα το μηχανακι σου;αν ναι, πρεπει να τσεκαρεις και αυτον...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ 2016, 02:49
από Stelios62
:offtopic:

σορρυ για λιγο μια σκεψη ...... σενσορες στροφων , πιεσεως , θερμοκρασιας, αερα, λαμδα ..... , tps , εγκεφαλος , ηλεκτρονικη , ανορθωτης , αντλια βενζινης , ρελεδες , ιμομπιλαιζερ ..... ασε τα μηχανικα προβληματα ....απο τις πρωτες κιολας 10δες χιλιομετρων ......! :dizzy:

Αμαν κυριε Πανουργια , ενα $#@τσο ηρθαμε να ριξουμε(Αυστηρως Καταλληλο) ..... μια βολτα ειπαμε να κανουμε στην φυση να ξε-αγχωθουμε που και που ..... και εδω μπλεκει ολη η συγχρονη τεχνολογια και το μαρκετινγκ ασφαλως , αξιζει .......? :whatnow:

:thanks:

Ελπιζω φιλε GMAT να λυθει γρηγορα το θεμα σου και καλες βολτες. :hibye:

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ 2016, 02:57
από rock n rolla_s4
Θα το ξαναπω. Ειχα ακριβως το ιδιο θεμα. Οταν ανοιγα το γκαζι στις 7 κοφτιαζε και πετουσε μαυριλα απο τις εξατμισεις. Δες αν εχει παρει η φυσα του αισθητηρα βολαν νερο. Δεν ειναι μονωμενη και με ενα καλο πλυσιμο παιρνει μεσα νερα για πλακα.

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ 2016, 10:47
από tesla
Δεν ειναι κακο να τσεκαρει και τον αισθητηρα στροφων, αλλα συνγιως εχει αλλα συμπτωματα...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Δευ 07 Μαρ 2016, 23:06
από GMAT
Καλησπερα, ελεχθησαν οι φυσες και του σενσορα στροφων και του αισθητηρα πεισεως-θερμοκρασιας , ηταν καθαρες ξαναγιναν με φαστ ντραι ελεκτροκλιν ,βγηκε και ο αισθητηρας στροφων για οπτικο ελεγχο , ειναι ενα μονομπλοκ μασιφ αντικειμενο καλα μονωμενο και οπτικα ενταξει ..το μανουαλ λεει πως και οι δυο αυτοι σενσορες ελεγχονται μεσω του diag . θα προσπαθησω να βρω εναν πιεσεως για αλλαγη και βλεπουμε, εχει μεινει και ο ελεγχος με αντικατασταση εγκεφαλου, μολις μπορεσω να παω απο το συνεργειο να το κανω και αυτο θα επανελθω με νεα,...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ 2016, 10:01
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Ο αισθητήρας βολάν δεν πρέπει να εχει αντίσταση κατω απο 680 Ωμ......ασχετα αν φαίνεται καλος εξωτερικα.Το σωστό ειναι 980-1200 Ωμ.

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ 2016, 12:23
από tesla
Οπως ειπε ο τυρλας πανω πρεπει να ελεγξεις ολους τους αισθητηρες πρωτα κατα βαση μανουαλ, και μετα αν ειναι δυνατον να δοκιμασεις με αλλους...ο οπτικος ελεγχος δεν αρκει, κατι μπορει απλα να χαλασε, ηλεκτρονικα ειναι αυτα

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ 2016, 14:44
από achilleas
εγω νομιζω πως οτι εχει σχεση με την αναφλεξη και αισθητηρες εισαι ενταξει γιατι το πιο πιθανο ειναι να στο εβγαζε και βλαβη στο διαγνωστικο.σε αμαξι που μου ετυχε 2-3 φορες να μην ανεβαζει τερμα τις στροφες ηταν απο χαλια βενζινη,μολις κατεβαινε η σταθμη και συμπληρωνα αλλη 100αρα ερχοταν στα ισια.μου κανει εντυπωσει που οταν δοκιμασες να δωσεις παραπανω κααυσιμο με το trim στο εκανε πιο νωρις.ισως ειναι θεμα τροφοδοσιας τα σωληνακια βενζινης να ειναι λαθος προδιαγραφων η η αντλια βενζινης να μην εχει σωστη αποδοση στα ψηλα.θα βοηθουσε να σου κουμπωνε τον ανταπτορα που μετραει την πιεση της βενζινης με το διαγνωστικο για να δειτε αν ειναι οκ

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ 2016, 17:57
από GMAT
Ευχαριστω για τις απαντησεις , κ Τυρλα θα μετρησω την αντiσταση του σενσορα στροφων και θα επανερθω αν θυμαμαι εχει τρεις ακροδεκτες , να μετρησω και τους τρεις συνδυασμους? επισης θα βγαλω τον σενσορα πιεσεως απο το ST4S και θα δοκιμασω νομιζω ειναι ιδιοι , τι αλλο θα μπορουσα να δοκιμασω με σφαλεια απο το ST , ο σενσορας στροφων να ναι ειναι ιδιος, θα δω το βραδυ ?, το ST ειναι του 2002 μοντελο και το SC TOY 2006???

Τεσλα εχεις δικιο δυστυχως με τα πολλα ηλεκτρονικα πρεπει αν εισαι προσεχτικος στα βηματα ελεγχου που κανεις και να γινονται ενα ενα σωστα και να εισαι σιγουρος οτι αποκλειστηκαν 100% με μια δοκιμη μετα απο καθε μεμονωμενη αλλαγη ή παρεμβαση μεχρι να βρεις το προβλημα , μεχρι τωρα τα εκανα λιγο βιαστικα, γυρναω αργα καθημερινες και δεν υπαρχει κουραγιο/διαθεση για προσεκτικη , υπομονετικη εργασια ολο κατι κανω αλλα ειναι χωρις πλανο κει δεν μαρεσει, πρεπει να αφιερωσω ενα σκ να τα κανω ολα βημα βημα με πλανο και σημειωσεις...η να παρω μια μερα αδεια να παω στο συνεργειο και να μαι εκει ολη μερα ...θα δουμε

achilleas και γω ετσι ηλπιζα οτι ειναι κατι με το καυσιμο γιατι δεν ειχα αλαξει και το φιλτρο αλλα τελικα τα ιδια, αλλαξα και φιλτρο και βενζινη τιποτα παλι, ισως ο εγεφαλος βλεπει καποια κατασταση που θεωρει επικινδυνη για την μηχανη και κοβει και μου ειπε ο τεχνικος οτι υπαρχει περιπτωσει οπως του εχουν πει καποιος σενσορας να κανει παροδικη βλαβη μη τυπικη και ο εγκεφαλος να μην το καταγραφει...

θα ενημερωσω παραυτα ...

Re: Δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 6000-7000 χιλιαδες

Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ 2016, 18:47
από GMAT
Stelios62 έγραψε::offtopic:
σορρυ για λιγο μια σκεψη ...... σενσορες στροφων , πιεσεως , θερμοκρασιας, αερα, λαμδα ..... , tps , εγκεφαλος , ηλεκτρονικη , ανορθωτης , αντλια βενζινης , ρελεδες , ιμομπιλαιζερ ..... ασε τα μηχανικα προβληματα ....απο τις πρωτες κιολας 10δες χιλιομετρων ......! :dizzy:

Αμαν κυριε Πανουργια , ενα $#@τσο ηρθαμε να ριξουμε(Αυστηρως Καταλληλο) ..... μια βολτα ειπαμε να κανουμε στην φυση να ξε-αγχωθουμε που και που ..... και εδω μπλεκει ολη η συγχρονη τεχνολογια και το μαρκετινγκ ασφαλως , αξιζει .......? :whatnow:

:thanks:

Ελπιζω φιλε GMAT να λυθει γρηγορα το θεμα σου και καλες βολτες. :hibye:
Αχ Στελιο μου σ'ευχαριστω ..και να φανταστεις μολις ειχα βαλει τις τετραπιστονες και πηγαινα προς Σουνιο , και ελεγα μεσα μου "πωωω μεγαλη διαφορα, φρενάρες σε σχεση με πριν... θα το ευχαριστηθω" ..το χαμογελο μεχρι τα αυτια και μολις βγηκα παραλιακη και ανοιξα παφ η ντουκατοσφαλιαρα ...εκει να δεις αυστηρως ακαταλληλες καταστασεις .... :))