monster 1000sie maintenance story and mille short pipes
Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Ιουν 2016, 10:20
το μονστερ που αγορασα ηταν σε γκαραζ για ενα και πλεον χρονο με συνολο 20000χλμ.
αλλαξα τα εξης:
λαδια, φιλτρα, μπουζι, μπαταρια, λαστιχα, τακακια φρενων
επισκευη αναρτησεων, ρυθμιση βαλβιδων
1000 ευρω με το 80% των εργατικων δικα μου
επισης αλλαξα τις εξατμισεις με κοντες ΟΕΜ απο mille και θελω να δω και το μειγμα να τελειωνουμε.
οι εξατμισεις του mille κοντιναν περιπου στη μεση, αφου πρωτα εφυγαν καταλυτες κλπ. η διατριτη σωληνα δεν ηταν και η καλυτερη αφου ειναι αρκετα πιο χοντρη και πιο βαρια. το βαρος των νεων εξατμισεων ειναι σχεδον 2 κιλα η μια, αρα χοντρικα εχασε και κανα 4κιλο!
φτοιαξαμε σωληνες νεες για να εφαρμοστουν στην εργοστασιακη θεση των εξατμισεων, επισης χρησιμοποιηθηκαν τα ΟΕΜ βραχιολια της mille για εφαρμογη κατω απο τα μασπιε του μονστερ.
οσον αφορα τον ηχο ειναι πολυ δυνατος και θα εφαρμοσω db killer να κοψει λιγο.
ο κινητηρας ειναι πιο ζωντανος και εκοψε λιγο και το σκορτσαρισμα στις χαμηλες ταχυτητες, γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
αλλαξα τα εξης:
λαδια, φιλτρα, μπουζι, μπαταρια, λαστιχα, τακακια φρενων
επισκευη αναρτησεων, ρυθμιση βαλβιδων
1000 ευρω με το 80% των εργατικων δικα μου
επισης αλλαξα τις εξατμισεις με κοντες ΟΕΜ απο mille και θελω να δω και το μειγμα να τελειωνουμε.
οι εξατμισεις του mille κοντιναν περιπου στη μεση, αφου πρωτα εφυγαν καταλυτες κλπ. η διατριτη σωληνα δεν ηταν και η καλυτερη αφου ειναι αρκετα πιο χοντρη και πιο βαρια. το βαρος των νεων εξατμισεων ειναι σχεδον 2 κιλα η μια, αρα χοντρικα εχασε και κανα 4κιλο!
φτοιαξαμε σωληνες νεες για να εφαρμοστουν στην εργοστασιακη θεση των εξατμισεων, επισης χρησιμοποιηθηκαν τα ΟΕΜ βραχιολια της mille για εφαρμογη κατω απο τα μασπιε του μονστερ.
οσον αφορα τον ηχο ειναι πολυ δυνατος και θα εφαρμοσω db killer να κοψει λιγο.
ο κινητηρας ειναι πιο ζωντανος και εκοψε λιγο και το σκορτσαρισμα στις χαμηλες ταχυτητες, γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.