999
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
999
Tο είχα από το 2003 μέχρι το 2006. Καινούργιο το πήρα και το έδωσα με 35000 χιλιόμετρα. Αν όχι το καλύτερο Ducati που πέρασε από τα χέρια μου , σίγουρα αυτό που ευχαριστήθηκα περισσότερο από όλα. Ανθρώπινο , ξεκούραστο , γρήγορο όσο χρειάζεται ένας μέσος αναβάτης. Το αγόρασα με κρύα καρδιά όταν μου έσπασαν τα κάρτερ του 748 και το 998 είχε σταματήσει να παράγεται. Το έδωσα γιατί δεν το χάζεψα ποτέ , δεν ήπια καφέ δίπλα του. Σήμερα αισθάνομαι να μου λείπει και μπήκα στην διαδικασία να κοιτάζω στο car . Από ότι θυμάμαι 2003-4 με ασημί πλαίσιο. Μερικά με Ohlins μπροστά πίσω . 2005-6 κόκκινο πλαίσιο και διαφορετικούς αεραγωγούς στο φαίριγκ. Υπάρχουν διαφορές μεταξύ 2005 και 2006; Κοιτάζω για κάποια από τα τελευταία . monoposto και S. Ότι έχετε υπόψιν σας , μου το λέτε
- Jay_S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:42
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: S2R reloaded
Re: 999
Αν κάποιος θυμάται και τι εκδόσεις είχαν έρθει στην Ελλάδα θα ήταν χρήσιμο.
Χωρίς να έχω ιδία άποψη, εχω ακούσει απο αρκετούς οτι έχει πολύ καλή και ισορροπημένη θέση οδήγησης.
Να ήταν και μονομπρατσο...
Χωρίς να έχω ιδία άποψη, εχω ακούσει απο αρκετούς οτι έχει πολύ καλή και ισορροπημένη θέση οδήγησης.
Να ήταν και μονομπρατσο...
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: 999
από την στιγμη που εχεις sbk τι να το κανεις? δεν θα εχει λογο υπαρξης
στο γκαραζ σου και νομιζω ότι αφου μια φορα το εδωσες και δεν σου εκανε τo κλικ να το κρατησεις, τωρα
θα το δωσεις ακομα πιο ευκολα......δεν κοιτας τιποτα άλλο?
y.g αν παρεις πας για μοντελο 05,06 φαις λιφτ, εχουν σημαντικες διαφορες από τα πρωτα σε ψαλιδι,μοτερ, και αλλα που δεν θυμαμαι.......
στο γκαραζ σου και νομιζω ότι αφου μια φορα το εδωσες και δεν σου εκανε τo κλικ να το κρατησεις, τωρα
θα το δωσεις ακομα πιο ευκολα......δεν κοιτας τιποτα άλλο?
y.g αν παρεις πας για μοντελο 05,06 φαις λιφτ, εχουν σημαντικες διαφορες από τα πρωτα σε ψαλιδι,μοτερ, και αλλα που δεν θυμαμαι.......
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: 999
Τακη μου καλημερα,
διπλα απο ενα τετοιο πως θα ενοιωθες???
διπλα απο ενα τετοιο πως θα ενοιωθες???
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 999
Μάρκο τα 55 δεν κρύβονται ... Το 1098 με διαλύει με το γκάζι και τα φρένα του , το δε 998 κάνει τους σπόνδυλους του αυχένα μου να θέλουν να τρυπήσουν το δέρμα και να δραπετεύσουν. Όσο δεν γύριζα να κοιτάξω το 999 όσο το είχα , τόσο το καλοβλέπω και το νοσταλγώ από την στιγμή που το έδωσα . Για 2005-6 προσανατολίζομαι (έχουν διαφορές τα 2 αυτά μεταξύ τους; )
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 999
Καλημέρα !motogppress έγραψε:Τακη μου καλημερα,
διπλα απο ενα τετοιο πως θα ενοιωθες???
Για να δεις πόσο ολιγαρκής είμαι , αρκούμαι και σε ένα απλό και ταπεινό S
Βρες το μου εσύ όπως το θέλω και εδώ είμαστε !Raf έγραψε:Ψηλε ηρθε η ωρα να το χαζεψεις τοτε
Ορμα και βαλτο διπλα από τα αδελφια του.
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1977
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: 999
Αμαν κι εσυ με τα 55,
και τι εγινε?
Η γκαβλα ειναι που μετραει
και στα 65 μια χαρα θα καβαλας και
θα γουσταρεις και θα αλλαζεις μηχανες
στο μυαλο ειναι ολα.
Κι εγω στα 48 και ολη μερα πανω στα μοτορια ειμαι.
Απλα δεν οδηγω οπως οταν ημουν 25-30.
Ε και?
Οδηγω ομως!
και τι εγινε?
Η γκαβλα ειναι που μετραει
και στα 65 μια χαρα θα καβαλας και
θα γουσταρεις και θα αλλαζεις μηχανες
στο μυαλο ειναι ολα.
Κι εγω στα 48 και ολη μερα πανω στα μοτορια ειμαι.
Απλα δεν οδηγω οπως οταν ημουν 25-30.
Ε και?
Οδηγω ομως!
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1088
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: 999
Ερώτηση: τα μηχανάκια αυτά τα κινείς; Και όταν λέω "τα κινείς" εννοώ εντός πίστας κατά κύριο λόγο και μέτα για Κυριακάτικες βόλτες...takis έγραψε:Το 1098 με διαλύει με το γκάζι και τα φρένα του , το δε 998 κάνει τους σπόνδυλους του αυχένα μου να θέλουν να τρυπήσουν το δέρμα και να δραπετεύσουν.
Αν όχι συν το γεγονός ότι σε ταλαιπωρούν και βέβαια δεν τα έχεις μόνο για βιτρίνα σκέψου και την περίπτωση να πάνε σε χέρια νεαρότερης ηλικίας που θα είχαν την όρεξη να τα φτάσουν μέχρι και το Βόρειο Ακρωτήρι!!!
Μόνος σου είπες ότι το 999 ήταν ότι καλύτερο είχες καβαλήσει μεταξύ των τριών αυτών και είμαι σίγουρος ότι θα μπορείς να του πιείς και το αίμα... αποψή μου, στα μηχανάκια πρέπει πάντα ο αναβάτης να έχει το πάνω χέρι και όχι το αντίθετο...
Χωρίς να θέλω να συγκρίνω αυτά τα 3 ως προς το αισθητικό, ένα καλό 999 (ακόμα καλύτερα το R!) πιστεύω είναι το ότι πρέπει απο κάθε οπτική ενός μοντέρνου/κλασσικού SBK.
Reduce to the Max
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1977
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: 999
takis έγραψε:Δήμο μαζί σου σε όλα και φυσικά δεν έγινε κάτι! Απλά ψάχνω και μια δικαιολογία στον εαυτό μου για να πάρω (άλλο) ένα μηχανάκι
Ημουν σιγουρος φιλε!
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 999
Mε την ψυχρή λογική έχεις απόλυτο δίκιο , όμως ας με συγχωρήσουν οι νεαρότερες ηλικίες που δεν θα πάνε με το 998 μου στο Βόρειο Ακρωτήρι. Στο άνθος της ηλικίας της ,κλεισμένα 14 περπατάει αισίως στα 15 , άψογα συντηρημένη και σε άριστη κατάσταση , 130+ ρόδα , με τα καρμπονάκια της , τον μονόδρομο , τις Termi και διάφορα άλλα καλούδια και με όλα τα γνήσια δικά της στο ράφι. Πίστα ελάχιστη όπως και οι Κυριακάτικες βόλτες (κατατεθειμένες πινακίδες) όμως δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς 916 και αν έπρεπε να μείνω με μια μόνο μοτοσυκλέτα , το δίλημμα θα ήταν πολύ μεγάλο ανάμεσα σε αυτήν και στην bevel 900 SS.dimirex έγραψε: Ερώτηση: τα μηχανάκια αυτά τα κινείς; Και όταν λέω "τα κινείς" εννοώ εντός πίστας κατά κύριο λόγο και μέτα για Κυριακάτικες βόλτες...
Αν όχι συν το γεγονός ότι σε ταλαιπωρούν και βέβαια δεν τα έχεις μόνο για βιτρίνα σκέψου και την περίπτωση να πάνε σε χέρια νεαρότερης ηλικίας που θα είχαν την όρεξη να τα φτάσουν μέχρι και το Βόρειο Ακρωτήρι!!!
Μόνος σου είπες ότι το 999 ήταν ότι καλύτερο είχες καβαλήσει μεταξύ των τριών αυτών και είμαι σίγουρος ότι θα μπορείς να του πιείς και το αίμα... αποψή μου, στα μηχανάκια πρέπει πάντα ο αναβάτης να έχει το πάνω χέρι και όχι το αντίθετο...
Χωρίς να θέλω να συγκρίνω αυτά τα 3 ως προς το αισθητικό, ένα καλό 999 (ακόμα καλύτερα το R!) πιστεύω είναι το ότι πρέπει απο κάθε οπτική ενός μοντέρνου/κλασσικού SBK.
Το 1098 σκυλί του πολέμου , μιζιά και έφυγες , πίστα ελάχιστη (δυστυχώς) όμως Κυριακάτικες συχνές όπου τα χιλιόμετρα καταπίνονται σαν στραγάλια και ανάλογα με τις ορέξεις η αδρεναλίνη από αυτό το πράμα είναι ανεξάντλητη , όπως και η καταπόνηση αν θελήσεις να το στριμώξεις (λέμε τώρα , μάλλον να στιμωχθείς εσύ). Με λίγα λόγια μηχανάκι κ@βλα που μπορείς και το χαίρεσαι χωρίς άγχος μην σπάσει , χαλάσει , πέσει κλπ και που ταυτόχρονα σε φτιάχνει και να το βλέπεις Με λίγα λόγια δεν φεύγει κανένα από τα 2 , το 999 θα έρθει να συμπληρώσει την κατάσταση και όταν με το καλο βρεθεί και ένα 888 νομίζω θα έχω τελειώσει τους λογαριασμούς μου με τα SBK της Ducati
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- klitsas
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 71
- Εγγραφή: Τρί 21 Ιούλ 2015, 20:45
- Gender: Male
Re: 999
Καλησπερα φιλε takis ! Τα μοντελα στο 999 χωριστηκαν σε δυο χρονολογιες. 2003-2004 και 2005 -2006. Εγω εχω στα χερια μου ενα 2006. Οι πρωτες χρονολογιες ασημι υποπλαισιο , ψαλιδι γκρι , 2 αεραγωγοι στα μουτρα δεξια και αριστερα και κλειστα καπακια ιμαντων. 2005-2006 μαυρο υποπλαισιο , ψαλιδι μαυρο φαρδυ , μουτρα με ενα αεραγωγο δεξια και αριστερα , αεριζομενα καπακια ιμαντων , πιο βαθυ καρτερ στο μοτερ ! Στα μοντελα 2005 και 2006 δεν υπαρχει καμια αλλαγη.
Πιστευω να σε βοηθησα και αν ξεχασα κατι ας με συμπληρωσει καποιος και ειναι και απο τον ερωτα που εχω για το συγκεκριμενο μηχανακι.
Πιστευω να σε βοηθησα και αν ξεχασα κατι ας με συμπληρωσει καποιος και ειναι και απο τον ερωτα που εχω για το συγκεκριμενο μηχανακι.
" Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ "
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1088
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: 999
Άρα το ζητούμενο δεν είναι αν το 999 είναι πιο ανθρώπινο, το 1098 απόλυτο ή το 998 case study για ορθοπεδικούς!!!takis έγραψε:Με λίγα λόγια δεν φεύγει κανένα από τα 2 , το 999 θα έρθει να συμπληρώσει την κατάσταση και όταν με το καλο βρεθεί και ένα 888 νομίζω θα έχω τελειώσει τους λογαριασμούς μου με τα SBK της Ducati
Το ζητούμενο είναι το κενό μεταξύ των δύο... ε, έτσι μάλιστα! Να τοποθετηθεί η αναζήτηση σε άλλο επίπεδο.
Reduce to the Max
- nick papaxristou
- Member
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 22:42
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: SH 150 ABS
- Τοποθεσία: Νίκαια
Re: 999
να συμφωνησω και γω με τους προλαλησαντες και να επιβεβαιωσω τα λεγομενα τους μιας και εψαχνα και γω το συγκεκριμενο μοντελο (999s του 2006)πριν καποια χρονια ...ασχετως που κατεληξα στο 1098s.
μαλιστα θυμαμαι τον εαυτο μου το 2008 μπαινοντας σε καποιο μοτομαγαζο να ρωτησω στην μιχαλακοπουλου το ειχαν βιτρινα μεταχειρισμενο με 4000 χλμ , το κοστος της κυμαινοταν στα 12.000,00 ευρω και μαλιστα ηταν και καπαρωμενο.
επισης να προσθεσω οτι απο το 2005 και μετα τοποθετησαν νεες δαγκανες φρενων μονομπλοκ.
υ.γ. σε μαυρο ειναι διαολος σκετος.
χωρις να ξερω τον πωλητη και χωρις να κανω διαφημιση http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 33&t=29059" onclick="window.open(this.href);return false;
κατι τετοιο θα ηταν ταμαμ.
μαλιστα θυμαμαι τον εαυτο μου το 2008 μπαινοντας σε καποιο μοτομαγαζο να ρωτησω στην μιχαλακοπουλου το ειχαν βιτρινα μεταχειρισμενο με 4000 χλμ , το κοστος της κυμαινοταν στα 12.000,00 ευρω και μαλιστα ηταν και καπαρωμενο.
επισης να προσθεσω οτι απο το 2005 και μετα τοποθετησαν νεες δαγκανες φρενων μονομπλοκ.
υ.γ. σε μαυρο ειναι διαολος σκετος.
χωρις να ξερω τον πωλητη και χωρις να κανω διαφημιση http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 33&t=29059" onclick="window.open(this.href);return false;
κατι τετοιο θα ηταν ταμαμ.
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 999
Πιπέρι Αργύρη !!!argy έγραψε:Αυτό που σίγουρα μπορώ να επιβεβαίωσω είναι ότι
το 10αρι σου Τάκη είναι μεγάλη καυλα...
klitsas έγραψε:...
Κάθε Ντούκος έχει την δική του χάρη και προσωπικότητα . Με τα καινούργια έχω κλείσει τους λογαριασμούς μου και δεν με βλέπω να τους ξανανοίγω (ποτέ μην λες ποτέ όμως). Το "κενό" μεταξύ των 2 εκτός από χρονικό είναι και σχεδιαστικό αλλά και λειτουργικό-αποτελεσματικό που δείχνει μια αλλαγή νοοτροπίας που δεν επικράτησε. Νομίζω πως το παρεξηγημένο 999 αξίζει με το παραπάνω μια θέση στην καρδιά ενός Ducatistadimirex έγραψε: Άρα το ζητούμενο δεν είναι αν το 999 είναι πιο ανθρώπινο, το 1098 απόλυτο ή το 998 case study για ορθοπεδικούς!!!
Το ζητούμενο είναι το κενό μεταξύ των δύο... ε, έτσι μάλιστα! Να τοποθετηθεί η αναζήτηση σε άλλο επίπεδο.
nick papaxristou έγραψε:να συμφωνησω και γω με τους προλαλησαντες και να επιβεβαιωσω τα λεγομενα τους μιας και εψαχνα και γω το συγκεκριμενο μοντελο (999s του 2006)πριν καποια χρονια ...ασχετως που κατεληξα στο 1098s.
μαλιστα θυμαμαι τον εαυτο μου το 2008 μπαινοντας σε καποιο μοτομαγαζο να ρωτησω στην μιχαλακοπουλου το ειχαν βιτρινα μεταχειρισμενο με 4000 χλμ , το κοστος της κυμαινοταν στα 12.000,00 ευρω και μαλιστα ηταν και καπαρωμενο.
επισης να προσθεσω οτι απο το 2005 και μετα τοποθετησαν νεες δαγκανες φρενων μονομπλοκ.
υ.γ. σε μαυρο ειναι διαολος σκετος.
χωρις να ξερω τον πωλητη και χωρις να κανω διαφημιση http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 33&t=29059" onclick="window.open(this.href);return false;
κατι τετοιο θα ηταν ταμαμ.
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 999
Τι θες ρε φιλε και μας ζαλιζεις? αφου θες να κανεις σειρα sbk θα τα παρεις ειτε σου αρεσει ειτε οχι!!
το θεμα σου ειναι η χρονολογια? παρτα και τα δυο και οποιο δεν σου αρεσει χαρισε το μου!!!
Εεεεεεεεεε σοφε γεροντα τι λες?
το θεμα σου ειναι η χρονολογια? παρτα και τα δυο και οποιο δεν σου αρεσει χαρισε το μου!!!
Εεεεεεεεεε σοφε γεροντα τι λες?
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- jimkapa
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 952
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 13:21
- Gender: Male
- Bike: 999
- Τοποθεσία: Kastoria
- Επικοινωνία:
Re: 999
Με το καλο να βρεις το 9αρι που σου αρέσει...
Μια χαρακτηριστική διαφορα στα s ειναι οτι μονο το 05-06 φοράει ακτινικά φρένα μπροστά...εχε το νου σου.
Μια χαρακτηριστική διαφορα στα s ειναι οτι μονο το 05-06 φοράει ακτινικά φρένα μπροστά...εχε το νου σου.
Δημήτρης Κ.
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: 999
μονομπλοκ μπηκαν σε Ντουκατι το 2007 στο 1098 για πρωτη φορα.
στα 05-06 με ακτινικες ειναι 2 κομματια με 4 τακακια στην καθε δαγκανα.
κατα τα αλλα τα 999S φορανε κινητηρα 998κιβ ενω το R ειναι 999κιβ με διαφορετικη διαδρ * διατ, short stroke, τιτανιο μπιελλες κλπ. σε ιπποδυναμη εχουν διαφορα στοκ 16 ιππους στα χαρτια (136 - 152), απο κει και περα με τις δυσευρετες ολοσωμες, εγκεφαλους, φιλτροκουτια κλπ η διαφορα στον τροχο μπορει να ειναι και μεχρι 16-25!
οι ζαντες ειναι σφυριλατες και το πλαισιο επισης διαφορετικο για να επιτρεψει τις μετατροπες στο παγκοσμιο και τοπικα SBK μετα το homolocation. τα φεριγκ ειναι απο πολυ ελαφρυ πλαστικο στα 999 - 999S ενω καρπον στο R με αρκετα κομματια μαγνησιο επισης.
το υψος ειναι σχετικα χαμηλο και θεση η οδηγησης ειναι ρυθμιζομενη μπρος πισω, οπως και η γωνια καστερ απο 23,5 -24,5
καλο ψαξιμο
στα 05-06 με ακτινικες ειναι 2 κομματια με 4 τακακια στην καθε δαγκανα.
κατα τα αλλα τα 999S φορανε κινητηρα 998κιβ ενω το R ειναι 999κιβ με διαφορετικη διαδρ * διατ, short stroke, τιτανιο μπιελλες κλπ. σε ιπποδυναμη εχουν διαφορα στοκ 16 ιππους στα χαρτια (136 - 152), απο κει και περα με τις δυσευρετες ολοσωμες, εγκεφαλους, φιλτροκουτια κλπ η διαφορα στον τροχο μπορει να ειναι και μεχρι 16-25!
οι ζαντες ειναι σφυριλατες και το πλαισιο επισης διαφορετικο για να επιτρεψει τις μετατροπες στο παγκοσμιο και τοπικα SBK μετα το homolocation. τα φεριγκ ειναι απο πολυ ελαφρυ πλαστικο στα 999 - 999S ενω καρπον στο R με αρκετα κομματια μαγνησιο επισης.
το υψος ειναι σχετικα χαμηλο και θεση η οδηγησης ειναι ρυθμιζομενη μπρος πισω, οπως και η γωνια καστερ απο 23,5 -24,5
καλο ψαξιμο
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- jimkapa
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 952
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 13:21
- Gender: Male
- Bike: 999
- Τοποθεσία: Kastoria
- Επικοινωνία:
Re: 999
motogppress έγραψε:μονομπλοκ μπηκαν σε Ντουκατι το 2007 στο 1098 για πρωτη φορα.
στα 05-06 με ακτινικες ειναι 2 κομματια με 4 τακακια στην καθε δαγκανα.
κατα τα αλλα τα 999S φορανε κινητηρα 998κιβ ενω το R ειναι 999κιβ με διαφορετικη διαδρ * διατ, short stroke, τιτανιο μπιελλες κλπ. σε ιπποδυναμη εχουν διαφορα στοκ 16 ιππους στα χαρτια (136 - 152), απο κει και περα με τις δυσευρετες ολοσωμες, εγκεφαλους, φιλτροκουτια κλπ η διαφορα στον τροχο μπορει να ειναι και μεχρι 16-25!
οι ζαντες ειναι σφυριλατες και το πλαισιο επισης διαφορετικο για να επιτρεψει τις μετατροπες στο παγκοσμιο και τοπικα SBK μετα το homolocation. τα φεριγκ ειναι απο πολυ ελαφρυ πλαστικο στα 999 - 999S ενω καρπον στο R με αρκετα κομματια μαγνησιο επισης.
το υψος ειναι σχετικα χαμηλο και θεση η οδηγησης ειναι ρυθμιζομενη μπρος πισω, οπως και η γωνια καστερ απο 23,5 -24,5
καλο ψαξιμο
αυτό ακριβώς τιποτε άλλο...
Δημήτρης Κ.
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
Ο πάγος είναι πολιτισμός...
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: 999
Επισης 6αρα ζαντα στο 1098 μπηκε πρωτη φορα. Τα 999 ειναι με 5.5ιντζες
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- nick papaxristou
- Member
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 22:42
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: SH 150 ABS
- Τοποθεσία: Νίκαια
Re: 999
τιποτα τελος το μηχανακι ειναι μου...ρα, μου θυμιζει transformersmotogppress έγραψε:Επισης 6αρα ζαντα στο 1098 μπηκε πρωτη φορα. Τα 999 ειναι με 5.5ιντζες
το θεμα ειναι οτι δεν παιζουν αγγελιες εδω ελλαδα
- sue
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2554
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 22:47
Re: 999
μεγαλε... (55 γαρ), εγω δεν το λεω πιο ευκολοδηγητο το 999 (ή 749), θεωρω πιο ευκολο το 1098, και αν σου φαινεται πολυ το γκαζι, αλλαξε το με 848. άλλα εχει το παλιο που σε κανουν να το θελεις, με πιο σημαντικο για μενα την σταθεροτηταtakis έγραψε:...τα 55 δεν κρύβονται ... Το 1098 με διαλύει με το γκάζι και τα φρένα του , το δε 998 κάνει τους σπόνδυλους του αυχένα μου να θέλουν να τρυπήσουν το δέρμα και να δραπετεύσουν. Όσο δεν γύριζα να κοιτάξω το 999 όσο το είχα , τόσο το καλοβλέπω και το νοσταλγώ από την στιγμή που το έδωσα . Για 2005-6 προσανατολίζομαι ...
πρεπει να'σαι πολυ λερα για να κυβερνας γαλερα