HackmaN έγραψε:To συνάντησα από κοντά στο δρόμο. Δείχνει ωραίο
και minimal!
Ένα από τα 3 scrambler (φτου!) που θα έπαιρνα!
To αυτό ακριβώς Nick, είναι όμορφο και...λιτό, τίποτα το περίσσιο πάνω του (ΟΚ, τις ταμπέλες θα τις αφαιρούσα) - καμία σχέση π.χ με το Guzzi cafe' που ειναι υπερβολικό ή το R9T Racer...
Σήμερα, αμα θέλεις standard τύπου modern-retro μοτο oi επιλογές είναι πολύ συγκεκριμένες και ιδίως για καφε-διά', αν εξαιρέσουμε το Thruxton του οποιου η εκδοση R φτάνει στα 16 χιλιάρικα και κάτι ψιλά (το οποίο τουλάχιστον φέρει και περιφερειακά της προκοπής) ολα τα υπόλοιπα, και πιο βαριά είναι, και χειρότερα φρένα εχουν και λίγότερο δυνατά (αναφέρομαι στα Guzzi κυρίως), κοινώς, το Scrambler CF -γι'αυτο που είναι - και αναλογικά με την τιμή του είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για καποιον που θελει τετοιου είδους μοτοσυκλέτα.
Ναι, με τα σχεδόν 13 χιλιάρικα αγοράζεις σήμερα "καλύτερη" μοτό (βλέπε: M821/street triple 765 κτλπ) αλλά...οποιος αγοράζει τέτοια μεκανάκια ξέρει γιατι τα αγοράζει και οι απόλυτες επιδόσεις δεν ειναι ενας απο αυτους τους λόγους.
Αερόψυκτο, "κλασσικό" design, άλογα τόσα-όσα, ελαφρύ και καλά φρένα (κρίνοντας απο όλα τα review) - μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση ρε πστ να είχε και θα ηταν comple' (την οποία βέβαια θα στην χρεώνανε κανα έξτρα 500άρικο το λιγότερο).
Το έβλεπα στις φωτό και ημουν "μπααα", το είδα στην έκθεση μοτοσυκλέτας ομως και το ερωτεύτηκα, οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά τελικά ;)
Απο το να πάω να πάρω ενα Μ797 θα προτιμούσα ενα Scrambler cafe' προσωπικά μιας που τα SC1000 μεταχείρο εκεί έξω, και πουλιούνται σε τιμές τραγικές ("συλλεκτικό" γαρ) και θα ήθελες έξτρα χιλιάρικα για να το φέρεις στα ίσα του (ζάντες/φρένα κτλπ - πάντα σύμφωνα με αυτά που λένε οι περισσότεροι κάτοχοι) οπότε...