Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Συντονιστής: sue
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό να κάνω το multi(mts 620 Dark) μου μονόμπρατσο.Γνωρίζει κανείς αν γίνεται αυτό;Δεν ξέρω αν έχει τις ίδιες βάσεις με το 1000 και αν θα υπάρχει θέμα και με την ανάρτηση.Αυτά είναι που σκέφτομαι για την ώρα, δεν ξέρω αν υπάρχει και κάτι άλλο που δε γνωρίζω.Είμαι ανοιχτός να ακούσω αν κάποιος γνωρίζει.
Ευχαριστώ!
Ευχαριστώ!
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Μονόμπρατσο...
Γίνεται. Εκτός του ψαλιδιού, χρειάζεσαι και άλλη ζάντα με δισκόπλακα, δισκόφρενο, γραναζιέρα/γρανάζι και μεγαλύτερο ελαστικό.
Είχα βρει όλο το set από ένα S2R για το δικό μου το οποίο μου το έδινε στα $1.300 . . .
Αν τα είχα τότε, τώρα θα είχα 695 με μονόμπρατσο. . . :roll:
Είχα βρει όλο το set από ένα S2R για το δικό μου το οποίο μου το έδινε στα $1.300 . . .
Αν τα είχα τότε, τώρα θα είχα 695 με μονόμπρατσο. . . :roll:
- nickmostro
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 600
- Other: BMW G650 Xmoto
- Τοποθεσία: Πειραιας/Νικαια
Re: Μονόμπρατσο...
Το παιδι μηπως εννοει το μονομπρατσο απο multi 1000?Γιατι ειναι διαφορετικο απο αυτο του S2R.Ισως να μην γινεται...
- alkispen
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 23
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:05
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Τοποθεσία: Kέρκυρα
Re: Μονόμπρατσο...
D3§m02K έγραψε:Γίνεται. Εκτός του ψαλιδιού, χρειάζεσαι και άλλη ζάντα με δισκόπλακα, δισκόφρενο, γραναζιέρα/γρανάζι και μεγαλύτερο ελαστικό.
Είχα βρει όλο το set από ένα S2R για το δικό μου το οποίο μου το έδινε στα $1.300 . . .
Αν τα είχα τότε, τώρα θα είχα 695 με μονόμπρατσο. . . :roll:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Duc ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-Monst ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Γουστάρω τρελά και εγώ το μονόμπρατσο αλλά... δεν παίζει μια
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Μονόμπρατσο...
Μονόμπρατσο μπορεί να γίνει απο Multi 1000,1100 916-996-998-748 , Hyper , Αν δεν κάνω λάθος... Αλλα αν θέλεις την γνώμη είναι καλύτερα να κρατήσεις τα λεφτά σου να πουλήσεις το δικό σου και να πάρεις ένα 1000... η μόντα θα σου πάει στο 1500 στην ξεφτίλα αν τα προσθέσεις με την πωληση του δικού σου νομίζω ένα μεταχειρισμένο το χτυπάς άνετα...
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Μονόμπρατσο...
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω συμφωνώ απόλυτα με τό Rodman. Και επιπλέον σύντομα θα θελήσεις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, περισσότερη δύναμη κ.ο.κ... Ξέχνα τίς μόντες. Αν βαρέθηκες το μηχανάκι κιόλας πούλα το. Εγώ αποφάσισα να το κρατήσω όσο πιο μαμά γίνεται και για έναν άλλο απλό λόγο: Όταν κοιτάς ένα μηχανάκι μετά από (λίγα) χρόνια, το μόνο που βλέπεις είναι κάποιες φωτό του παρελθόντος που το παρουσιάζουν όπως το γέννησε η μανούλα του. Οτιδήποτε άλλο φαίνεται απίστευτη μαιμουδιά. Εσύ θα το αγόραζες;;;
Aνδρέας Β.
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Μονόμπρατσο...
Καλό και το "μαμίσιο", μα καλό και το προσωπικό/μονταρισμένο (κάποιες φορές πολύ καλύτερο από το "μαμά" και κάποιες άλλες πολύ χειρότερο).
Εξαρτάται που λες, εξαρτάται... (Αλεξίου)
Εξαρτάται που λες, εξαρτάται... (Αλεξίου)
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Μονόμπρατσο...
Αν έχεις τα €, την διάθεση και δεν σκέφτεσαι να πουλήσεις το μηχανάκι κάντο!
Και περιμένουμε φώτο, ε...?!
Και περιμένουμε φώτο, ε...?!
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Μονόμπρατσο...
Το μονόμπρατσο S2R, το ανέφερα για τη δική μου περίπτωση. Έχω Monster, remember?nickmostro έγραψε:Το παιδι μηπως εννοει το μονομπρατσο απο multi 1000?Γιατι ειναι διαφορετικο απο αυτο του S2R.Ισως να μην γινεται...
Σαφώς και εννοεί μονόμπρατσο από Multi1000 . . .
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Μονόμπρατσο...
Ένα από τα ομορφότερα Multi 1000άρια που έχω δει ποτέ, ήταν ένα που φόραγε το ψαλίδι του S2RD3§m02K έγραψε: Το μονόμπρατσο S2R, το ανέφερα για τη δική μου περίπτωση. Έχω Monster, remember?
Σαφώς και εννοεί μονόμπρατσο από Multi1000 . . .
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μονόμπρατσο...
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Λάθος που δεν το ανέφερα απο την αρχή, εννοώ μονόμπρατσο απο mts1000 ή 11009μαύρο ματ), ίδιο είναι αν δεν κάνω τόσο μεγάλο λάθος.Πριν πάρω το multi μου, κοίταζα να πάρω το ποιο μεγάλο αλλά όσα είχα δει ήταν ταλαιπωρημένα και όχι προσεγμένα με μεράκι, έτσι πήρα αυτό που έχω αφού είχε και ελάχιστα km.Το γκάζι δεν του λείπει αλλά ένα μαύρο ματ μονόμπρατσο θα του έδινε μια διαφορετική χάρη...
Τι να κάνω;
Τι να κάνω;
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Μονόμπρατσο...
Είσαστε σίγουροι ότι στο 620 μπαίνει το μονόμπρατσο από τα 1000? Από το S2R ναι, αλλά τα 1000 δεν το νομίζω...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Μονόμπρατσο...
Να ρωτήσω καλύτερα σε εξουσιοδοτημένο;Το θέμα είναι πως αν δεν το έχει δοκιμάσει μπορεί να είναι σίγουρος;Να τονίσω οτι δε σκέφτομαι να κάνω πατέντες για να το βάλω, αν είναι βγάλε-βάλε θα το κάνω, αλλιώς δεν με ενδιαφέρει.Θα κάνω και μια αναζήτηση το διαδίκτυο να δω τι παίζει.Πώς μου ξέφυγε;
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Μονόμπρατσο...
Τελικά υπάρχει σίγουρη απάντηση για το αν μπαίνει το μονόμπρατσο του 1000 στο 620?
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Μονόμπρατσο...
Γιατί ρωτάς; ; ;geo_multi έγραψε:
Τελικά υπάρχει σίγουρη απάντηση για το αν μπαίνει το μονόμπρατσο του 1000 στο 620?
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Μονόμπρατσο...
Χωρίς να θέλω να σου κόψω τα φτερά . . . . . . . πάρε καλύτερα ενα 1000.nikosrr έγραψε:Σκέφτομαι εδώ και πολύ καιρό να κάνω το multi(mts 620 Dark) μου μονόμπρατσο.Γνωρίζει κανείς αν γίνεται αυτό;Δεν ξέρω αν έχει τις ίδιες βάσεις με το 1000 και αν θα υπάρχει θέμα και με την ανάρτηση.Αυτά είναι που σκέφτομαι για την ώρα, δεν ξέρω αν υπάρχει και κάτι άλλο που δε γνωρίζω.Είμαι ανοιχτός να ακούσω αν κάποιος γνωρίζει.
Ευχαριστώ!
Γιατί πιστεύω οτι ΔΕΝ ταιριάζει.
Πές οτι ταιριάζουν οι βάσεις (λίγο χλομό) και πιάνει το μονόμπρατσο.
Να δώ τι θα κάνεις εκείνη τη "μπάρα" που έχει η οποία ξεκινάει απο τη βάση της ανάρτησης (στο ψαλίδι) και καταλήγει σε μία άλλη βάση που είναι κάτω απο τη σέλα του οδηγού.
Στο 620 αυτή η βάση δεν υπάρχει. Μπορείς να κάνεις πατέντα να το ταιριάξεις.
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Μονόμπρατσο...
Mπαινει λεμε.....ανετοτατα!!!
Θα ποσταρω λεπτομερειες μολις τα καταφερω!
Θα ποσταρω λεπτομερειες μολις τα καταφερω!
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
620....μονομπρατσιστι...
το χε ποσταρει και ο τζει-κει-ες παλιοτερα...πληγη εξυσα Τζωνυ...το ξερω
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Μπαινουν κι αυτα Αντριους...ο τυπος δεν τα θελε!!!Stelth έγραψε:Πολύ ωραίο !!
Στο βωμό της πατέντας έχουν θυσιαστεί τα πατάκια του συνεπιβάτη
Το μηχανακι ειναι του Vern748 απο το Multistrada.net
COMUNE DI BOLOGNA
- Stelth
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1414
- Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 08:00
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: SYM 150
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
johnduc έγραψε: Μπαινουν κι αυτα Αντριους...ο τυπος δεν τα θελε!!!
Το μηχανακι ειναι του Vern748 απο το Multistrada.net
Οκ Τζόνι
Πάντως είναι πολύ ωραίο!!
Αντρέας
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
Το χθες είναι ιστορία.
Το αύριο είναι μυστήριο.
Το σήμερα είναι δώρο.
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Ειναι πανεμορφο Ανδρεα...η υπογραφη του Vern ειναι ολα τα λεφτα...τη μεταφερω αυτουσια:
A 2006 620sp Senna Tribute - The 620 MultiStrada that Ducati should have built.
A 2006 620sp Senna Tribute - The 620 MultiStrada that Ducati should have built.
COMUNE DI BOLOGNA
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Λοιπον...σας βαζω το κειμενο της μετατροπης του ψαλιδιου απο τον Vern748 του http://www.multistrada.net" onclick="window.open(this.href);return false;
οπως μου το ειχε στειλει σε σχετικη ερωτηση για τη μοντα.Ειναι για αγγλομαθεις ομως και υποσχομαι μολις βρω το χρονο να το μεταφρασω και για τους υπολοιπους.
Vern748...multistrada.net
620 MultiStrada single sides swing arm conversion.
Items needed
Complete rear swing arm from a Multistrada 1000/1100.
- To include wheel, brakes, speed sensor, ride height adjuster
45T rear sprocket – MultiStrada 1000/1100 520 pitch
- I purchased an AFAM sprocket with sprocket carrier. This was one of the only companies that make a 45T sprocket in 520 pitch
14T front sprocket – Multistrada 620 520 pitch
- I purchased an AFAM sprocket
• Make sure that you have the bolt that joins the shock and height adjuster to the swing arm. If not, it is a 4 week wait for the part to come from Bologna.
Speedo healer
- the 620 uses a 6 pins for its speedo and the 1000/1100 uses 4. This will mean that the speedo will read 20% different. The SpeedoHealer works wonders.
The rear swing arm from a Multistrada 1000 is a direct bolt on to a 620 Multistrada. There is no shimming, grinding, or tooling required. You will need a lift to get the bike off the ground. Since both footrests will need to be removed, they can not be used to support the bike. If you have a center stand for your 620 Multistrada, then you should be in good shape. Since I did the project with a bike lift, I don’t know for sure if a center stand will interfere with the swap.
I used the speed sensor and rear brakes off of the MultiStrada 1000/1100. I do not know if the stock 620 speed sensor or brake lines are long enough. Please check before starting the project.
I used a 14T front and 45T rear sprocket because it put me almost back to the stock gear ratio (3.2). There are larger sprockets available, but you may run into clearance problems between the swing arm and the sprocket. There is already a machined out section on the swing arm just for this eventually, but 45T – 46T is the limit. Additionally, the plastic sprocket mudguard will contact the sprocket on anything larger than a 45T sprocket.
1) Prep
Make sure that you have all the part available. The most critical part is the shaft/pin/bolt that runs through the swing arm. It threads through the rear shock eye, through the rear height adjuster. Without this part, it will be a 4 week delay as the part is shipped in from Ducati. It is the same pin as used on the 999. The nut is different, and is a Multistrada specific piece. The pin from the 620 will NOT work.
Make sure you take a measurement from the frame to a common location on the swing arm or wheel hub. The swing arm of the 620 and single sided arm will have a different ride height. Make sure you set the height back to what it was before the swap. I used the bolt hole in the frame used to mount the luggage rack and the center of the axel on the left side. The ride height adjuster of the 1000/1100 will be used to increase/decrease the height.
Tools - Basic hand tools are required.
Brass drift pin.
Large allen wrenches - footrest, swing arm shaft
Long allen wrench - shock pin/bolt, brake mount bolts
Collection of sockets and wrenches
Bike lift / center stand
Torque wrench
Chain breaker
Time Requirement - 2 Days
I am a bad judge of the time required. I put myself through college as a mechanic. BMW are very special animals and plenty of detail is required to get them running correctly. A Ducati is a very similar animal. So, if done correctly and efficiently, the swap should take a day or so.
2) Begin
Loosen the rear wheel enough to take the chain off the rear sprocket. Use some wire to hang the chain from the frame of the bike. At this point, you can remove the rear wheel assembly, but it is not required. It might be easier if the wheel is removed, it allows you to manipulate the swing arm easier.
Remove the front sprocket cover and replace the sprocket with the 14T unit. Put the chain back around the sprocket. !!!!
Remove the brake and rear brake master cylinder. Take off the speed sensor at the same time.
Remove the R/L footrests. If the bike is not on a lift, do so now. Removing the bolts to the footrests also removes 1 bolt from the side stand. The bike will fall over. !!!
Make sure that the rear wheel is supported. Remove the top bolt to the rear link. The rear wheel will slam down if it is not supported. Removing the bolt will allow the removal of the swing arm, rear shock, height adjuster, and link, as a complete unit.
Remove the swing arm pivot shaft. You might need to use the drift pin to push out the pivot shaft. The swing arm is ready to be removed. As mentioned above, the entire unit should be removable at this time.
Removal Complete
3) Installation
Mount the shock, height adjuster and link onto the single sided swing arm (SS). Make sure you have that special, Multistrada Only, bolt !!! Do not let the bolt fall into the swing arm. !!!!
Check the grease on the bearings of the swing arm.
With the DS swing arm, the speed sensor and the brake lines are mounted to the top of the swing arm. With the SS, the sensor and brake lines are mounted underneath the swing arm. The line and wire need to be threaded between the swing arm and the engine, from the bottom up. If you plan to remove the brake line from the master cylinder, then there isn’t a problem. If you do not, plan accordingly. Once the swing arm is in place, you WILL need to remove the brake line from the master cylinder.
PS. The brake line and speed sensor from the 620 might not work on the SS swing arm.
οπως μου το ειχε στειλει σε σχετικη ερωτηση για τη μοντα.Ειναι για αγγλομαθεις ομως και υποσχομαι μολις βρω το χρονο να το μεταφρασω και για τους υπολοιπους.
Vern748...multistrada.net
620 MultiStrada single sides swing arm conversion.
Items needed
Complete rear swing arm from a Multistrada 1000/1100.
- To include wheel, brakes, speed sensor, ride height adjuster
45T rear sprocket – MultiStrada 1000/1100 520 pitch
- I purchased an AFAM sprocket with sprocket carrier. This was one of the only companies that make a 45T sprocket in 520 pitch
14T front sprocket – Multistrada 620 520 pitch
- I purchased an AFAM sprocket
• Make sure that you have the bolt that joins the shock and height adjuster to the swing arm. If not, it is a 4 week wait for the part to come from Bologna.
Speedo healer
- the 620 uses a 6 pins for its speedo and the 1000/1100 uses 4. This will mean that the speedo will read 20% different. The SpeedoHealer works wonders.
The rear swing arm from a Multistrada 1000 is a direct bolt on to a 620 Multistrada. There is no shimming, grinding, or tooling required. You will need a lift to get the bike off the ground. Since both footrests will need to be removed, they can not be used to support the bike. If you have a center stand for your 620 Multistrada, then you should be in good shape. Since I did the project with a bike lift, I don’t know for sure if a center stand will interfere with the swap.
I used the speed sensor and rear brakes off of the MultiStrada 1000/1100. I do not know if the stock 620 speed sensor or brake lines are long enough. Please check before starting the project.
I used a 14T front and 45T rear sprocket because it put me almost back to the stock gear ratio (3.2). There are larger sprockets available, but you may run into clearance problems between the swing arm and the sprocket. There is already a machined out section on the swing arm just for this eventually, but 45T – 46T is the limit. Additionally, the plastic sprocket mudguard will contact the sprocket on anything larger than a 45T sprocket.
1) Prep
Make sure that you have all the part available. The most critical part is the shaft/pin/bolt that runs through the swing arm. It threads through the rear shock eye, through the rear height adjuster. Without this part, it will be a 4 week delay as the part is shipped in from Ducati. It is the same pin as used on the 999. The nut is different, and is a Multistrada specific piece. The pin from the 620 will NOT work.
Make sure you take a measurement from the frame to a common location on the swing arm or wheel hub. The swing arm of the 620 and single sided arm will have a different ride height. Make sure you set the height back to what it was before the swap. I used the bolt hole in the frame used to mount the luggage rack and the center of the axel on the left side. The ride height adjuster of the 1000/1100 will be used to increase/decrease the height.
Tools - Basic hand tools are required.
Brass drift pin.
Large allen wrenches - footrest, swing arm shaft
Long allen wrench - shock pin/bolt, brake mount bolts
Collection of sockets and wrenches
Bike lift / center stand
Torque wrench
Chain breaker
Time Requirement - 2 Days
I am a bad judge of the time required. I put myself through college as a mechanic. BMW are very special animals and plenty of detail is required to get them running correctly. A Ducati is a very similar animal. So, if done correctly and efficiently, the swap should take a day or so.
2) Begin
Loosen the rear wheel enough to take the chain off the rear sprocket. Use some wire to hang the chain from the frame of the bike. At this point, you can remove the rear wheel assembly, but it is not required. It might be easier if the wheel is removed, it allows you to manipulate the swing arm easier.
Remove the front sprocket cover and replace the sprocket with the 14T unit. Put the chain back around the sprocket. !!!!
Remove the brake and rear brake master cylinder. Take off the speed sensor at the same time.
Remove the R/L footrests. If the bike is not on a lift, do so now. Removing the bolts to the footrests also removes 1 bolt from the side stand. The bike will fall over. !!!
Make sure that the rear wheel is supported. Remove the top bolt to the rear link. The rear wheel will slam down if it is not supported. Removing the bolt will allow the removal of the swing arm, rear shock, height adjuster, and link, as a complete unit.
Remove the swing arm pivot shaft. You might need to use the drift pin to push out the pivot shaft. The swing arm is ready to be removed. As mentioned above, the entire unit should be removable at this time.
Removal Complete
3) Installation
Mount the shock, height adjuster and link onto the single sided swing arm (SS). Make sure you have that special, Multistrada Only, bolt !!! Do not let the bolt fall into the swing arm. !!!!
Check the grease on the bearings of the swing arm.
With the DS swing arm, the speed sensor and the brake lines are mounted to the top of the swing arm. With the SS, the sensor and brake lines are mounted underneath the swing arm. The line and wire need to be threaded between the swing arm and the engine, from the bottom up. If you plan to remove the brake line from the master cylinder, then there isn’t a problem. If you do not, plan accordingly. Once the swing arm is in place, you WILL need to remove the brake line from the master cylinder.
PS. The brake line and speed sensor from the 620 might not work on the SS swing arm.
COMUNE DI BOLOGNA
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Τελικά μπαίνει, ε...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Μονόμπρατσο απο Multistrada 1000 σε Multistrada 620
Ναι βρε λεμε...για δες και εδω...geo_multi έγραψε:Τελικά μπαίνει, ε...
620!!!
COMUNE DI BOLOGNA