Επιτέλους Monster 796!!
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μάιος 2018, 15:51
Παίδες καλησπέρα. Μετά από καιρό και πολλά εμπόδια, πλέον είμαι και εγώ κάτοχος μιας κούκλας. Πήρα την απόφαση τότε σε ένα δίλημμα που είχα, να πάω σε αυτό που ήθελα και όχι να συμβιβαστώ με κάτι άλλο (696 ή s2r 800 που σκεφτόμουν τότε). Έτσι, ένα Monster 796 μοντέλο του ‘13 με περιμένει πλέον στο γκαράζ και όποτε το κοιτάω σκέφτομαι ότι έκανα πολύ καλά. Σύμφωνα με το Νταή, είναι αν όχι το πιο προσεγμένο, ένα από τα πιο προσεγμένα 796 στην Ελλάδα. Προς το παρόν δεν έχω πολλά χλμ μιας και η όλη διαδικασία έγινε στις 22/05 οπότε περιμένω πως και πως το σκ για μια καλή βόλτα. Το μόνο που μπορώ να πω σαν πρώτη εντύπωση είναι ότι στις χαμηλές στροφές τρώω ξύλο, με το που ανεβούν στις 3500 και πάνω κάπως στρώνει το πράγμα. Αλλά περισσότερα για αυτό προσεχώς.
Αλλά για να γίνει η καλή βόλτα πρέπει πρώτα να αλλάξω λάστιχα μιας και έχει ακόμα τα εργοστασιακά και λίγο που τα δοκίμασα δεν είναι για πολλά πολλά. Μιας και έχετε παραπάνω εμπειρία από εμένα, θα ήθελα τις προτάσεις σας. Σκεφτόμουν να πάω σε Pirelli, σε κάτι που θα μου βγάλει χλμ, πολλά χλμ, χωρίς να με νοιάζουν οι επιδόσεις σε χρόνους ταχύτητες κτλ. Ψάχνω λοιπόν ένα λάστιχο το οποίο να είναι καθαρά “βολτάδικο” αν μπορώ να το πω έτσι και να έχει τα κρατήματά του. Επειδή στην Κρήτη οι δρόμοι είναι από τους “καλούς”, αν όσοι είναι από Κρήτη έχουν κάποια πρόταση είτε στην εταιρία είτε στο μοντέλο θα χαρώ να την ακούσω. Όπως και τα λάδια που θέλουν άλλαγμα σε 1000χλμ. Κάθε πρόταση δεκτή για τον ζεστό καιρό της Κρήτης. Ειδικά το καλοκαίρι.
Επίσης, χθες πριν βγω για βόλτα ρύθμισα την ώρα, όταν πήγα να το βάλω μπροστά δεν πήρε με την πρώτη, η μίζα νέκρωσε, το καντράν έκανε κάτι σαν reboot άναψε όλα τα στοιχειά έβγαλε ένα κωδικό σφάλματος που δε πρόλαβα να σημειώσω, στη δεύτερη φορά πήρε. Η ώρα μηδένισε και τη ρύθμισα από την αρχή. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι μάλλον πάω για αλλαγή μπαταρίας, επειδή όμως διάβασα διάφορα τρέλα σε ξένα φόρουμ, ξέρει κάποιος αν είναι κάτι σοβαρό ή είναι όντως η μπαταρία; Για αυτό το λόγο λέω να πάρω και ένα φορτιστή, με λίγο ψάξιμο είδα ότι υπάρχει αντίστοιχος με αυτόν που πουλάει η Ducati από την Magneti Marelli (https://www.ebay.com/itm/DCMO1210LT-MAI ... true&rt=nc" onclick="window.open(this.href);return false;) πολύ πιο οικονομικός. Επειδή δεν ξέρω, είναι ο σωστός ή πρέπει να ψάξω για κάποιον άλλο;
Αλλά για να γίνει η καλή βόλτα πρέπει πρώτα να αλλάξω λάστιχα μιας και έχει ακόμα τα εργοστασιακά και λίγο που τα δοκίμασα δεν είναι για πολλά πολλά. Μιας και έχετε παραπάνω εμπειρία από εμένα, θα ήθελα τις προτάσεις σας. Σκεφτόμουν να πάω σε Pirelli, σε κάτι που θα μου βγάλει χλμ, πολλά χλμ, χωρίς να με νοιάζουν οι επιδόσεις σε χρόνους ταχύτητες κτλ. Ψάχνω λοιπόν ένα λάστιχο το οποίο να είναι καθαρά “βολτάδικο” αν μπορώ να το πω έτσι και να έχει τα κρατήματά του. Επειδή στην Κρήτη οι δρόμοι είναι από τους “καλούς”, αν όσοι είναι από Κρήτη έχουν κάποια πρόταση είτε στην εταιρία είτε στο μοντέλο θα χαρώ να την ακούσω. Όπως και τα λάδια που θέλουν άλλαγμα σε 1000χλμ. Κάθε πρόταση δεκτή για τον ζεστό καιρό της Κρήτης. Ειδικά το καλοκαίρι.
Επίσης, χθες πριν βγω για βόλτα ρύθμισα την ώρα, όταν πήγα να το βάλω μπροστά δεν πήρε με την πρώτη, η μίζα νέκρωσε, το καντράν έκανε κάτι σαν reboot άναψε όλα τα στοιχειά έβγαλε ένα κωδικό σφάλματος που δε πρόλαβα να σημειώσω, στη δεύτερη φορά πήρε. Η ώρα μηδένισε και τη ρύθμισα από την αρχή. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι μάλλον πάω για αλλαγή μπαταρίας, επειδή όμως διάβασα διάφορα τρέλα σε ξένα φόρουμ, ξέρει κάποιος αν είναι κάτι σοβαρό ή είναι όντως η μπαταρία; Για αυτό το λόγο λέω να πάρω και ένα φορτιστή, με λίγο ψάξιμο είδα ότι υπάρχει αντίστοιχος με αυτόν που πουλάει η Ducati από την Magneti Marelli (https://www.ebay.com/itm/DCMO1210LT-MAI ... true&rt=nc" onclick="window.open(this.href);return false;) πολύ πιο οικονομικός. Επειδή δεν ξέρω, είναι ο σωστός ή πρέπει να ψάξω για κάποιον άλλο;