Σελίδα 2 από 2

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2018, 22:04
από KRS
Έχω βάλει και γω skyrich λιθίου και στα 2 μηχανάκια μου.

Δε θα γράψω περί εκκενώσεων κλπ, δεν είμαι ηλεκτρολόγος, θα γράψω τι παρατήρησα.

Καταρχήν όταν πήρα το μηχανάκι (ss900 με fcr), ζοριζόταν πάρα πολύ να πάρει μπροστά.

Αρχικά, έκανα τη μόντα με τα καλώδια της μίζας και τις έξτρα γειώσεις.
Η ducati λοιπόν είχε μια ηλίθια γείωση που ξεκινά από τον αρνητικό πόλο στο χωροδικτύωμα και μια άλλη από το χωροδικτύωμα στο σημείο του μαρσπιέ στη βάση του κινητήρα.
Όταν τράβηξα γείωση κατευθείαν από τον αρνητικό στον κινητήρα, είδα μεγάλη διαφορά στην εκκίνηση.

Έπειτα έβαλα πολλαπλασιαστές με ιριδίου μπουζί, διαφορά και στην εκκίνηση και στην απόκριση του γκαζιού.

Όταν έβαλα τη skyrich, το μηχανάκι παίρνει μπροστά καλύτερα και από ψεκαστό (που λέει ο λόγος). Πολύ περισσότερα cca από μια yuasa και ως την ώρα μου έχει κρατήσει και περισσότερο καιρό. Για τις yuasa είχα πολύ καλή άποψη πριν το '10, στο 620 μου χε κρατήσει 6 χρόνια, πλέον παρατηρώ και από φίλους με γιαπωνέζικα μηχανάκια ότι δεν κρατάνε πάνω από 2 χρόνια. Η διαφορά στην τιμή με την λιθίου πλέον είναι γύρω στα 30 ευρώ.

Ετοιμάζομαι ήδη να βάλω τον mosfet της shindengen για να αποκτήσει και ένα πιο σταθερό ρεύμα το μηχανάκι.

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Νοέμ 2018, 22:19
από achilleas
touloumpas έγραψε:Αυτην εχω πάρει απο τον Κυριαζή στην Αθήνα. Την βρίσκεις και στο skroutz ..
skyrich.jpg
την ιδια εχω βαλει ,πανε τα 100 αρικα συννεφο απ οτι καταλαβα... :mrgreen:

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 15:15
από Ritsman
Ερώτηση....
Μια καυσαναλυση επιρρεάζει τις εκκινησεις ή οχι?

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 17:34
από spyroszx
Ritsman έγραψε:Ερώτηση....
Μια καυσαναλυση επιρρεάζει τις εκκινησεις ή οχι?
η καυσαναλυση ,δεν ειναι ρυθμιση οπτε δεν επιρεαζει κατι

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 18:52
από dimirex
KRS έγραψε:Ετοιμάζομαι ήδη να βάλω τον mosfet της shindengen για να αποκτήσει και ένα πιο σταθερό ρεύμα το μηχανάκι.
...και πολύ καλά θα κάνεις!

Στο θέμα μπαταρίας έχω την ballistic... είναι ΟΚ ως προς την λειτουργία της απλά δεν μπορώ να αφήσω το μηχανάκι πάνω από εβδομάδα ακίνητο. Για περισσότερο χρόνο ακινησίας πήρα τον ανάλογο φορτιστή και την έχω σε μόνιμη φόρτιση/συντήρηση.

Αυτός είναι και ο λόγος που σκέφτομαι για skyrich.

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 21:21
από touloumpas
Ritsman έγραψε:Ερώτηση....
Μια καυσαναλυση επιρρεάζει τις εκκινησεις ή οχι?
Προφανώς εννοείς ρύθμιση μείγματος. Νομίζω ναι .... μου έχει συμβεί σε Μουλτι 1000 φίλου αλλά ήταν το 2011 και δε θυμάμαι και πολύ καλά λεπτομέρειες.

Ας επιβεβαιωσει και κανενας πιο ειδικος

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ 2018, 21:30
από Ritsman
Σόρυ στα μείγματα εννοώ

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Νοέμ 2018, 09:55
από KRS
Ritsman έγραψε:
Διαφορά ειδα.... αντι να μιζαρω 6 φορές τωρα μιζαρω 3 :mrgreen:
Δε με ενοχλεί γιατί το δικο μου δεν ηταν και ποτέ τσακμακι
Έχεις κάνει το 1ο βήμα για να γίνει τσακμάκι.
Αν έχεις σωστά μείγματα και ρυθμισμένες τις βαλβίδες σου, το 2ο βήμα είναι αυτό:

https://www.ebay.co.uk/itm/ES-24-Ducati ... :rk:1:pf:0

Tα λεφτά είναι σχετικά πολλά για 3 καλώδια, αλλά ένας μάστορας στην Αθήνα δε θα σου πάρει και λιγότερα. Βάλτα και θα γλυτώσεις το κόμπλερ σου.

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Νοέμ 2018, 21:48
από Pan
Και εμένα τα "έπαιξε" η μπαταρία και μπήκε για φόρτηση....του αυτοκινήτου (αλήθεια).. :mrgreen:

KRS έγραψε: Tα λεφτά είναι σχετικά πολλά για 3 καλώδια, αλλά ένας μάστορας στην Αθήνα δε θα σου πάρει και λιγότερα. Βάλτα και θα γλυτώσεις το κόμπλερ σου.

Θα χρειαστώ πληροφορίες κάποια στιγμη...

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιαν 2019, 17:46
από wheelsdeal
Καλησπερα.Συνεχιζω σε αυτο το θεμα για να μην ανοιγουμε αλλο μιας και μιλαμε για μπαταριες.

Εδω και κανα μηνα το Monster δυσκολευοτανε να παρει μπροστα και ας γυρναγε η μπαταρια με αποτελεσμα τις 2 τελευταιες φορες να το εσπρωξα με 2η.Πηρε κανονικα εκανα τις δουλειες μου,στα σταματα ξεκινα επαιρνε αλλα μολις το αφηνα 2-3 μερες στο γκαραζ παλι τα ιδια.

Σημερα με αφησε..εδωσε λιγο μιζα,ξεψυχησε και δεν παιρνει ουτε με σπρωξιμο.

Σκεφτομαι να παω σε λιθιου για καλυτερο μιζαρισμα μονο δεν με ενδιαφερει το βαρος.Επειδη και εγω παντα με Yuasa την εβγαζα η ερωτηση μου ειναι ποια προτεινεται για Monster 1000ie 2003 (LFP-10??) και αν χρειαζεται αρχικη φορτιση σαν τις Yuasa η απλα την παιρνω και την κουμπωνω πανω?Μαμα φοραει την κλασσικη YT12B-BS.

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιαν 2019, 18:13
από KRS
...

Δεν είχα δει ό,τι είχα απαντήσει τα ίδια παραπάνω,

Skyrich και JMT είναι ίδια μάρκα.
Αρκετά οικονομικά βρίσκεις την 1η, εγώ την πήρα από Κυριαζή.

Την βάζεις κατευθείαν πάνω.
Με μια βόλτα 30 λεπτών έχει φτάσει στο 100%.
Τεράστια διαφορά στην εκκίνηση.

Καλώδια Hicap ή φτιάχνεις σαν και αυτά.

Επίσης, καλό είναι να έχεις σταθερό ρεύμα με mosfet της shindengen.

Με τα 2 πρώτα θα δεις μεγάλη διαφορά στην εκκίνηση.

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Ιαν 2019, 18:50
από wheelsdeal
Σημερα εβαλα την Skyrich, σιγουρα εχει καλυτερη εκκινηση, τωρα για τεραστια διαφορα δεν θα το ελεγα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες.Θα φανει στις ακινησιες μιας και αυτην την περιοδο λογω ελειψης χρονου δεν την πολυμετακινω..για 30 ευρω παραπανω πιστευω αξιζει.

Εικόνα

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιαν 2019, 11:16
από KRS
Tα ψεκαστά μοντέλα δεν τρώνε τόσο ζόρι στην εκκίνηση (δεν τα λες και τσακμάκια) σε σχέση αυτά με τα καρμπυρατέρ.


Ειδικά με τα fcr που δεν έχουν τσοκ, η κρύα εκκίνηση ήταν κάπως έτσι:



Με το συνδυασμό όλων αυτών που ανέφερα, έχω πλέον καλύτερο αποτέλεσμα από του παραπάνω βιντεο.

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2019, 01:59
από stasinos
[quote="wheelsdeal"]Σημερα εβαλα την Skyrich, σιγουρα εχει καλυτερη εκκινηση, τωρα για τεραστια διαφορα δεν θα το ελεγα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες.Θα φανει στις ακινησιες μιας και αυτην την περιοδο λογω ελειψης χρονου δεν την πολυμετακινω..για 30 ευρω παραπανω πιστευω αξιζει.

Το κακό είναι ότι οι Λυθίου ΔΕΝ αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες ,( Μέγιστο 60 βαθμοί κελσίου ) ,και εκεί που την τοποθετεί ο κατασκευαστής δεν είναι και απο τις καλύτερες λύσεις . . . . . . . . :hibye: :hibye: