Σελίδα 2 από 4

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 23:28
από sotogun
touloumpas έγραψε:Σχετικά με τον εγκέφαλο, ο Performance σου παρουσιάζει πρόβλημα ? Υψηλες θερμοκρασίες δημιουργουνται απο φτωχο μειγμα αλλά να πυρακτώνει ο καταλύτης πρωτη φορα ακούω.

Με τον μαμα δουλευει κανονικα με τον <<performance>> δεν δουλευει σωστα βγαζει τσεκ,μυριζει εντονα καυσαεριο και ο καταλυτης γινετε κατακοκκινος.Δεν ειχε παρουσιασει κατι στο παρελθον να <<πιστολισε>> τωρα τι να σου πω θα βαλω την διαγνωση να δω τη παιζει αν συνδεθει βεβαια.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2019, 23:49
από touloumpas
Θέλεις να μου στείλεις τον "performance" να τον τσεκάρω? :hibye: :hibye:

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 00:46
από sotogun
touloumpas έγραψε:Θέλεις να μου στείλεις τον "performance" να τον τσεκάρω? :hibye: :hibye:
Θα σου τον εστελνα δεν εχω προβλημα αλλα τελικα βρηκα την λυση μαλλον.Αλλαξα καλωδια εβαλα πιο χοντρα (4 gauge οχι 2 που ανεφερα ποιο πανω ειναι πολυ χοντρα) και εβαλα εξτρα γειωση στο μοτερ το μηχανακι με τον μαμα εγκεφαλο πανω περνει με μιση μιζια και δουλευει ρολοι.Μενει να δοκιμασω και με τον performance (δεν εχω προλαβει ακομα το σ/κ ελπιζω να τα καταφερω) αν δεν δουλεψει θα μιλησουμε και θα σου τον στειλω.
Θελω να σου κανω μια ερωτηση γιατι διαβασα σε παλιοτερο post που εχεις γραψει οτι εχετε βαλει σε mts πολλαπλασιαστες της dynatek ξερεις ποιοι ακριβως κανουν για το δικο μου (κωδικο) γιατι μπηκα στο σαιτ τους και χαθηκα λιγο μηπως κανω καμια κινηση μελλοντικα

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 02:30
από touloumpas
Tους DC 9-1 είχα βαλει .... αλλά με πολύ ζορι .... :hibye: :hibye:

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 10:18
από sotogun
touloumpas έγραψε:Tους DC 9-1 είχα βαλει .... αλλά με πολύ ζορι .... :hibye: :hibye:
:thumbsup: Δεν χωρανε;

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 10:47
από touloumpas
Στη θεση που ειναι οι ΟΕΜ οχι. Αν βρω φωτο θα ποσταρω αργότερα.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 15:33
από touloumpas
dyna coils.jpg
Εδω φαινεται η διαφορά μεγεθους
magnecor 02.jpg
magnecor 03.jpg
Και τα σημεια που τους εβαλα. Οπουδήποτε αλλου γυρω απο το φιλτροκούτι ή πανω σ αυτο, το ρεζερβουαρ βρίσκει και δε μπαινει

:hibye: :hibye:

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Φεβ 2019, 23:49
από sotogun
Τωρα καταλαβα το ζορι :wsmile: και απο τιμη;

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Φεβ 2019, 00:04
από touloumpas
sotogun έγραψε:Τώρα κατάλαβα το ζόρι :wsmile: και απο τιμη;
Και η τιμή τους τώρα ζόρι είναι ... :wsmile: :wsmile:

Όταν τους έβαλα το 2012 βγήκαν κοντά στα 150 ευρώ και οι δύο από Αμερική.

Τώρα δε νομίζω να τους βρίσκεις κάτω από 180 ευρώ λόγω ισοτιμίας δολαρίου-ευρώ.

Κοντά σ αυτό το κόστος πρέπει να υπολογίσεις και μπουζοκαλώδια (Magnecor) για να έχεις το μέγιστο όφελος στην απόδοση.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019, 00:22
από sotogun
Απογοητευση παλι τα ιδια κανει.Ξεκινησα να την <<δεσω>> σημερα και παλι με το λαμακι στον αισθητηρα στροφων δεν περνει.Μπορει να ευθυνεται γιαυτο η μπαταρια;

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019, 09:04
από sotogun
Πως μπορει να εχει αλλαξει η αποσταση του αισθητηρα στροφων;Δεν θελει με τιποτα να παρει που να το παρει ο διαβολος

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019, 22:30
από touloumpas
Και με τους δύο εγκεφαλους που εχεις ή μονο με τον Περφορμανς?

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019, 23:42
από sotogun
touloumpas έγραψε:Και με τους δύο εγκεφαλους που εχεις ή μονο με τον Περφορμανς?
Και με τους δυο.Το προβλημα το εντοπιζω στον αισθητηρα μολις βγαζω το λαμακι περνει την πρωτη φορα με μιση μιζια μετα δυσκολευεται.Την προηγουμενη εβδομαδα που περασα καινουργια καλωδια το δοκιμασα και με τα δυο λαμακια (ο,6 και 1 χιλιοστο) και επερνε με μιση μιζια παω να το δεσω χθες και μου λεει παρτα...Μπορει οταν αλλαξα καρβουνακια να μετακινησα το γραναζι της μιζας (λιγο απιθανο) η να μην εβαλα κατι σωστα στην μιζα;(αλλα δεν θα γυριζε το μοτερ).

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μαρ 2019, 23:59
από touloumpas
H μπαταρία σου πόσο παλιά είναι? Δοκίμασες να δώσεις ρεύμα με καλώδια από αυτοκίνητο?

Και αν θέλεις κανε κατι ευκολο. Εκτός από τη γείωση που έχει εγκέφαλος στη μία του βίδα τραβα και μία γείωση από τη αλλη βίδα του εγκεφάλου κατευθείαν στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μαρ 2019, 00:16
από Viper1
Αντλία και Μπέκ είσαι σίγουρος ότι δουλεύουν σωστά?

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 16:20
από sotogun
Τα μπεκ και η αντλια δουλευουν κανονικα.
Η μπαταρια μου ειναι 2,5 χρονων αλλα χωρια που την φορτισα την δοκιμασα και σε αλλες δυο μηχανες και περνουν κανονικα.Δοκιμασα την γειωση απευθειας μπαταρια-εγκεφαλος και δεν δουλεψε αλλα εβαλα το μαμα καλωδιο της γειωςης ξανα αφησα την εξτρα γειωση ως εχει και το καινουργιο καλωδιο το βιδωσα σε αλλη μερια στο μοτερ και η μαχανη περνει με μιση μιζια και με τους δυο εγκεφαλους.Επισης εχω βαλει τον παλιο αισθητα στροφων με λαμακι.Τωρα με τον μαμα ecu δεν δειχνει βλαβες φαινεται να δουλευει κανονικα και να ανεβαζει κανονικα στροφες.Με τον performance περνει αλλα αναβει τσεκ δεν κραταει ρελαντι και αναμεσα στις 4.000 με 5.000 στροφες ρεταρει κανει ενα κοψιμο.Ωραι λεμε θα βαλουμε την διαγνωση να δουμε τη εχει.Αμ δε δεν συνδεετε.Βαζω τον μαμα ουτε αυτος συνδεετε.Τσεκαρουμε ολα τα καλωδια της διαγνωσης παντου φερνει σημα την δοκιμαζουμε και στο αυτ/το συνδεετε κανονικα.Τσεκαραμε την φυσα που συνδεετε με τον εγκεφαλο ερχεται κανονικα σημα.Λυσαμε πλεξουδα ελενξαμε ολες τις διακλαδωσεις φερνει κανονικα ρευμα παντου δεν υπαρχει κομενο καλωδιο πουθενα.Ελενξαμε τα πιν - γειωσεις που εχουν και οι δυο ecu (συμφωνα με το σχεδιαγραμμα)και το μονο που βρηκαμε ειναι οτι και στις δυο το πιν 29-γειωση του εγκεφαλου που ειναι για τον κινητηρα(οπως το βλεπουμε η πλευρα προς τον αρνητικο πολο της μπαταριας)δεν εχει σημα συνεχεια οταν συνδεεις το πολυμετρο πιν-θετικος πολος.Οι βλαβες που δειχνει το κοντερ(Πατημενο Α γυρισμα διακοπτη) στον performance ειναι οι 1.1 και 3.1 δηλ.tps και αισθητηρας λαδιου.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 16:27
από sotogun
Και το κερασακι στην τουρτα.Οταν με τον performance πανω βαζουμε το καλωδιο της διαγνωσης που συνδεεται στο (-) της μπαταριας σβηνει το τσεκ οταν το αποσυνδεω αναβει παλι.Τα φωτα σας παιδια θα με τρελανει :zep:

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 16:33
από sotogun
Ξεκινησε να με δουλευει και κορη μου <<μπαμπα τα ducati τελικα δεν ειναι καλα>>

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 19:45
από sotogun
Και καποιες λεπτομερειες μηπως βοηθησουν.Τον πιν 29 του εγκεφαλου που αναφερω ποιο πανω συνδεεται με καλωδιο γειωσης που διακλαδωνεται και παει στην φυσα του tps στον αισθηταρα λαδιου και στην εξοδο που κουμπωνει η διαγνωση.Αυτα τα καλωδια με τις διακλαδωσεις που κανουν ελενχθηκαν και δεν υπαρχει κοψιμο πουθενα εχουν συνεχεια.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 20:17
από touloumpas
O performance εγκεφαλος που εχεις ειναι οριτζιναλ ή φλασαρισμενος?

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 20:30
από sotogun
touloumpas έγραψε:O performance εγκεφαλος που εχεις ειναι οριτζιναλ ή φλασαρισμενος?
Φλασαρισμενος...και για να πω την αληθεια δεν ξερω γιατι οταν το πηρα το μηχανακι φορουσε performance οριτζιναλ εχω και το κουτι με τον κωδικο.Τωρα μετα το προβλημα που εβγαλε και ελυσα το μηχανακι ειδα οτι δεν ειναι αυτος που φοραγα πανω.

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 20:32
από touloumpas
Με τον σωστό χαρτη?

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 20:45
από sotogun
touloumpas έγραψε:Με τον σωστό χαρτη?
Ουτε αυτο το ξερω....

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 21:02
από achilleas
δοκιμασε την συνεχεια του πιν 29 με το σωμα της εκου,πρεπει να κανει μπιπ.Στο πιν 29 ειναι κοινη γειωση για tps,engine temp και γειωση του διαγνωστικου.Τωρα αν δεν κανει μπιπ εχει καει η γειωση εσωτερικα της εκου.Ξεγυμνωσε λιγο το μεσαιο καλωδιο της φισας του διαγνωστικου και βαλε απο εκει ενα καλωδιο σε ενα σημειο με καλο σωμα λογικα μετα θα ναι οκ

Re: Πολλαπλασιαστης

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Μαρ 2019, 21:46
από sotogun
achilleas έγραψε:δοκιμασε την συνεχεια του πιν 29 με το σωμα της εκου,πρεπει να κανει μπιπ.Στο πιν 29 ειναι κοινη γειωση για tps,engine temp και γειωση του διαγνωστικου.Τωρα αν δεν κανει μπιπ εχει καει η γειωση εσωτερικα της εκου.Ξεγυμνωσε λιγο το μεσαιο καλωδιο της φισας του διαγνωστικου και βαλε απο εκει ενα καλωδιο σε ενα σημειο με καλο σωμα λογικα μετα θα ναι οκ
Πιν 29 και σωμα δεν κανει μπιπ σε κανεναν απο τις 2 ecu και οι δυο καμενη γειωση δηλ.