Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Χαρά στο κουράγιο σου.
- alfa33
- Member
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Δευ 23 Απρ 2012, 17:26
- Gender: Male
- Bike: ST4
- Other: vespa
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Συγνώμη για το άτοπο διαβάζω για δυνάμεις που ασκούνται στις μοτοσυκλέτες
και γίνονται δεκάδες δοκιμές.
Εκείνες τις βέσπες δεν μπορούσαν να τις δοκιμάσουν ένα τετράγωνο ?
και γίνονται δεκάδες δοκιμές.
Εκείνες τις βέσπες δεν μπορούσαν να τις δοκιμάσουν ένα τετράγωνο ?
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Μ'έβαλες σε σκέψεις :
Κάνω αυτό που ξέρω καλά και μ'αρέσει.
Περισσότερο παίρνω κουράγιο (γιά την καθημερινή ρουτίνα), παρά ξοδεύω (στο project).
Η αποτυχία δεν είναι μέσα στις διαθέσιμες επιλογές μου.
Κάνω αυτό που ξέρω καλά και μ'αρέσει.
Περισσότερο παίρνω κουράγιο (γιά την καθημερινή ρουτίνα), παρά ξοδεύω (στο project).
Η αποτυχία δεν είναι μέσα στις διαθέσιμες επιλογές μου.
HackmaN έγραψε:Χαρά στο κουράγιο σου.
Άγγελος
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Καταλαβαίνω απόλυτα το να έχεις το μικρόβιο της μοντας, καθότι έχω κάνει κι εγώ το... 2% από αυτά που έχεις κάνει.
Από την άλλη αυτό το project μου μοιάζει 'βουνό', αφού έχεις όμως τη γνώση και τη διάθεση να το ολοκληρώσεις τότε μπράβο.
Από την άλλη αυτό το project μου μοιάζει 'βουνό', αφού έχεις όμως τη γνώση και τη διάθεση να το ολοκληρώσεις τότε μπράβο.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Να σου γραψω και εγω κάτι...
έκανα ενα προτζεκτ για στεγανοποίηση βαλβίδων στις κεφαλες απο αερόψυκτα..
Χρειάστηκα 50000 χιλ παρακολούθησης και ελέγχου αυτων....μετά εκανα την βελτίωση με υλικά του εμπορίου.
Χρειάστηκα αλλα 10000 χιλ ελέγχοντας την στεγανότητά τους και απλά πέτυχα κατά 95% καλύτερη στεγανότητα απο τα εργοστασιακά.
Για αυτό που πέτυχα εδωσα 200 ευρω αλλα πέρασα απο το μαρτύριο της σταγόνας(και μετά στην χαρά της επιτυχίας)!!
Ξεκίνησα ενα αλλο προτζεκτ εδω και ένα μήνα : να μηδενίσω το κόστος αντικατάστασης καπελώτων κλεισίματος ειτε σε εφταρες είτε σε οκτάρες(διάμετρος στελέχους) βαλβίδες.
Εχω 2500 χιλ . που ελέγχω...θα χρειαστει αλλες 7500 χιλ για τελικό συμπέρασμα.
Κόστος πρότζεκτ 1 ευρω!!Αλλά και εδω περνάω το μαρτύριο της σταγόνας!!
Τα σχόλια δικά σας.....
έκανα ενα προτζεκτ για στεγανοποίηση βαλβίδων στις κεφαλες απο αερόψυκτα..
Χρειάστηκα 50000 χιλ παρακολούθησης και ελέγχου αυτων....μετά εκανα την βελτίωση με υλικά του εμπορίου.
Χρειάστηκα αλλα 10000 χιλ ελέγχοντας την στεγανότητά τους και απλά πέτυχα κατά 95% καλύτερη στεγανότητα απο τα εργοστασιακά.
Για αυτό που πέτυχα εδωσα 200 ευρω αλλα πέρασα απο το μαρτύριο της σταγόνας(και μετά στην χαρά της επιτυχίας)!!
Ξεκίνησα ενα αλλο προτζεκτ εδω και ένα μήνα : να μηδενίσω το κόστος αντικατάστασης καπελώτων κλεισίματος ειτε σε εφταρες είτε σε οκτάρες(διάμετρος στελέχους) βαλβίδες.
Εχω 2500 χιλ . που ελέγχω...θα χρειαστει αλλες 7500 χιλ για τελικό συμπέρασμα.
Κόστος πρότζεκτ 1 ευρω!!Αλλά και εδω περνάω το μαρτύριο της σταγόνας!!
Τα σχόλια δικά σας.....
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αυτο που κάνεις δεν είναι απλά μοντα, είναι άλλο επιπεδο....
για το μοτερ πάντως εχω μεγαλη περιέργεια τι θα βγαλουν αυτα τα 1078 κυβικά.
για το μοτερ πάντως εχω μεγαλη περιέργεια τι θα βγαλουν αυτα τα 1078 κυβικά.
58
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Ίδια αρρώστια, διαφορετικά συμπτώματα
Γιά δεν ανοίγεις 1-2 νέα θέματα Κωσταντίνε να φωτιστούμε κι'εμείς ?
Είμαι σίγουρος, ότι θα υπάρχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον απ'όσο νομίζεις
Ίσως βρεθούν και άτομα πρόθυμα να αναλάβουν τεστ πολλών χιλιομέτρων, αν σκοπεύεις να τα βγάλεις στο εμπόριο.
Αν και στη θέση σου, θα φοβόμουνα πολύ τους κινέζους
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Να σου γραψω και εγω κάτι...
έκανα ενα προτζεκτ για στεγανοποίηση βαλβίδων στις κεφαλες απο αερόψυκτα..
Χρειάστηκα 50000 χιλ παρακολούθησης και ελέγχου αυτων....μετά εκανα την βελτίωση με υλικά του εμπορίου.
Χρειάστηκα αλλα 10000 χιλ ελέγχοντας την στεγανότητά τους και απλά πέτυχα κατά 95% καλύτερη στεγανότητα απο τα εργοστασιακά.
Για αυτό που πέτυχα εδωσα 200 ευρω αλλα πέρασα απο το μαρτύριο της σταγόνας(και μετά στην χαρά της επιτυχίας)!!
Ξεκίνησα ενα αλλο προτζεκτ εδω και ένα μήνα : να μηδενίσω το κόστος αντικατάστασης καπελώτων κλεισίματος ειτε σε εφταρες είτε σε οκτάρες(διάμετρος στελέχους) βαλβίδες.
Εχω 2500 χιλ . που ελέγχω...θα χρειαστει αλλες 7500 χιλ για τελικό συμπέρασμα.
Κόστος πρότζεκτ 1 ευρω!!Αλλά και εδω περνάω το μαρτύριο της σταγόνας!!
Τα σχόλια δικά σας.....
Άγγελος
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Εγώ να δεις
Ritsman έγραψε: για το μοτερ πάντως εχω μεγαλη περιέργεια τι θα βγαλουν αυτα τα 1078 κυβικά.
Άγγελος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Εχεις δίκιο Αγγελε αλλα διακατέχομαι απο το "σύνδρομο του αεροπλάνου"
Αν δεν είμαι 100% σίγουρος δεν προτείνω τπτ...
Επίσης δεν το κάνω για να βγάλω λεφτα...αλλα για να πατήσω την Ducati ετσι για την γκ@βλα μου ...πάντα.
Για παράδειγμα εκανα τεστ με σταθερά ρουλεμαν στροφάλου.Τα διαιρούμενα της φίρμας κατά την γνώμη μου ειναι απο την αρχή με ελάττωμα...στα 40000 χιλ παιρνουν μπόσικα (σε σκληρή χρήση πάντα) και αποκτούν εκτός απο ακτινικές δυνάμεις και 15% αξονικες!!...λειτουργούν όμως ....ΑΛΛΑ υποβαθμίζουν το λάδι ραγδαία γιατι εχουν σχεδιασμό αύλακος που δεν λειτουργει καλά αν εχουν ελάχιστα μπόσικα.Βάζοντας σταθερα(C3 version) εχουμε πανφθηνα...εξαιρετικά αξιόπιστα και πανεύκολα στο μονταρισμα ρουλεμαν με ενα ειδικό φίλερ μόνον για εσωτερικά μπόσικα 0,15~0,20 mm.
Φυσικά μιλάμε για μοτερ δικό μου στα 180000 χιλ. εντελώς σκισμένο που για τα ρουλεμάν(σταθερα 2 τεστ) ....τις κεφαλες(στεγανότητα) ...τα πιστόνια (ελλατηρια 1,5mm)..κομμενο βολαν..ράγισμα στα κάρτερ απο κόφτες.κ.λ.π..χρειάστηκε να λυθει(τελείως) 6 φορες!!Απειρη υπομονή για να δεις αποτελέσματα με αντικειμενικότητα πάντα.Ενω τώρα για τα καπελώτα κλεισίματος θα χρειαστώ ελέγχους αλλους 2-3 μήνες.Φυσικα και εχω αποτελέσματα να ποστάρω σαν σύνολο βελτιώσεων αξιοπιστίας και θα χρειαστώ σελίδες σελίδων κείμενα...ενω στα συρτάρια μου εχω ακόμα καμια 10αρια προτζεκτ να κάνω..και ποιος ξέρει μεχρι τοτε τι άλλο θα σκεφτω
Συνοψίζω¨:για να πετύχεις κάτι (σε εμενα οχι μονον απόδοση κινητήτρα αλλα προπάντων αξιοπιστίας) θέλεις απίστευτη υπομονή..αντικειμενικότητα...πολύ χρόνο...πολλά χιλιόμετρα..σχολαστικότητα..λίγα χρήματα.....ευφυία..ρίσκα να φας τα μούτρα σου...άριστη γνώση του αντικειμένου....
Τίποτα απο όλα αυτά δεν είχα(και δεν ήμουν ποτέ και για τίποτα ταλέντο)....αλλα τα απέκτησα μετά απο 40 χρόνια τριβης...μουτζούρας..αποτυχιών ..συζητήσεων...τρελού διαβάσματος...καβγάδων..βρισιδιων...χριστοπαναγιων..αλλα μετα έρχεται εκείνο το γελιο της επιτυχους ενασχόλησης και αποτελεσμάτων που σε δικαιώνουν για την τόλμη σου.Θα ήθελα να πω και στους καινούργιους να εχουν υπομονή αφου εφτασα αισίως στα 65 χρόνια μου(και κανα 2 εκατομμύρια χιλ στα κοντερ μου.. δρόμων) για να δω φως...
Υ.Γ
σε οσους φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα (οπως και το δικό σου φυσικα!!) εχουν τον απόλυτο σεβασμό μου
Αν δεν είμαι 100% σίγουρος δεν προτείνω τπτ...
Επίσης δεν το κάνω για να βγάλω λεφτα...αλλα για να πατήσω την Ducati ετσι για την γκ@βλα μου ...πάντα.
Για παράδειγμα εκανα τεστ με σταθερά ρουλεμαν στροφάλου.Τα διαιρούμενα της φίρμας κατά την γνώμη μου ειναι απο την αρχή με ελάττωμα...στα 40000 χιλ παιρνουν μπόσικα (σε σκληρή χρήση πάντα) και αποκτούν εκτός απο ακτινικές δυνάμεις και 15% αξονικες!!...λειτουργούν όμως ....ΑΛΛΑ υποβαθμίζουν το λάδι ραγδαία γιατι εχουν σχεδιασμό αύλακος που δεν λειτουργει καλά αν εχουν ελάχιστα μπόσικα.Βάζοντας σταθερα(C3 version) εχουμε πανφθηνα...εξαιρετικά αξιόπιστα και πανεύκολα στο μονταρισμα ρουλεμαν με ενα ειδικό φίλερ μόνον για εσωτερικά μπόσικα 0,15~0,20 mm.
Φυσικά μιλάμε για μοτερ δικό μου στα 180000 χιλ. εντελώς σκισμένο που για τα ρουλεμάν(σταθερα 2 τεστ) ....τις κεφαλες(στεγανότητα) ...τα πιστόνια (ελλατηρια 1,5mm)..κομμενο βολαν..ράγισμα στα κάρτερ απο κόφτες.κ.λ.π..χρειάστηκε να λυθει(τελείως) 6 φορες!!Απειρη υπομονή για να δεις αποτελέσματα με αντικειμενικότητα πάντα.Ενω τώρα για τα καπελώτα κλεισίματος θα χρειαστώ ελέγχους αλλους 2-3 μήνες.Φυσικα και εχω αποτελέσματα να ποστάρω σαν σύνολο βελτιώσεων αξιοπιστίας και θα χρειαστώ σελίδες σελίδων κείμενα...ενω στα συρτάρια μου εχω ακόμα καμια 10αρια προτζεκτ να κάνω..και ποιος ξέρει μεχρι τοτε τι άλλο θα σκεφτω
Συνοψίζω¨:για να πετύχεις κάτι (σε εμενα οχι μονον απόδοση κινητήτρα αλλα προπάντων αξιοπιστίας) θέλεις απίστευτη υπομονή..αντικειμενικότητα...πολύ χρόνο...πολλά χιλιόμετρα..σχολαστικότητα..λίγα χρήματα.....ευφυία..ρίσκα να φας τα μούτρα σου...άριστη γνώση του αντικειμένου....
Τίποτα απο όλα αυτά δεν είχα(και δεν ήμουν ποτέ και για τίποτα ταλέντο)....αλλα τα απέκτησα μετά απο 40 χρόνια τριβης...μουτζούρας..αποτυχιών ..συζητήσεων...τρελού διαβάσματος...καβγάδων..βρισιδιων...χριστοπαναγιων..αλλα μετα έρχεται εκείνο το γελιο της επιτυχους ενασχόλησης και αποτελεσμάτων που σε δικαιώνουν για την τόλμη σου.Θα ήθελα να πω και στους καινούργιους να εχουν υπομονή αφου εφτασα αισίως στα 65 χρόνια μου(και κανα 2 εκατομμύρια χιλ στα κοντερ μου.. δρόμων) για να δω φως...
Υ.Γ
σε οσους φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα (οπως και το δικό σου φυσικα!!) εχουν τον απόλυτο σεβασμό μου
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Εδώ μιλάμε γιά Hardcore Ψάξιμο
Άξιοι σεβασμού και ενθάρρυνσης κατ'εμέ είναι και όσοι προσπαθούν σοβαρά να μάθουν και να κάνουν κάτι καλύτεροΚωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Εχεις δίκιο Αγγελε αλλα διακατέχομαι απο το "σύνδρομο του αεροπλάνου"
Αν δεν είμαι 100% σίγουρος δεν προτείνω τπτ...
Επίσης δεν το κάνω για να βγάλω λεφτα...αλλα για να πατήσω την Ducati ετσι για την γκ@βλα μου ...πάντα.
Για παράδειγμα εκανα τεστ με σταθερά ρουλεμαν στροφάλου.Τα διαιρούμενα της φίρμας κατά την γνώμη μου ειναι απο την αρχή με ελάττωμα...στα 40000 χιλ παιρνουν μπόσικα (σε σκληρή χρήση πάντα) και αποκτούν εκτός απο ακτινικές δυνάμεις και 15% αξονικες!!...λειτουργούν όμως ....ΑΛΛΑ υποβαθμίζουν το λάδι ραγδαία γιατι εχουν σχεδιασμό αύλακος που δεν λειτουργει καλά αν εχουν ελάχιστα μπόσικα.Βάζοντας σταθερα(C3 version) εχουμε πανφθηνα...εξαιρετικά αξιόπιστα και πανεύκολα στο μονταρισμα ρουλεμαν με ενα ειδικό φίλερ μόνον για εσωτερικά μπόσικα 0,15~0,20 mm.
Φυσικά μιλάμε για μοτερ δικό μου στα 180000 χιλ. εντελώς σκισμένο που για τα ρουλεμάν(σταθερα 2 τεστ) ....τις κεφαλες(στεγανότητα) ...τα πιστόνια (ελλατηρια 1,5mm)..κομμενο βολαν..ράγισμα στα κάρτερ απο κόφτες.κ.λ.π..χρειάστηκε να λυθει(τελείως) 6 φορες!!Απειρη υπομονή για να δεις αποτελέσματα με αντικειμενικότητα πάντα.Ενω τώρα για τα καπελώτα κλεισίματος θα χρειαστώ ελέγχους αλλους 2-3 μήνες.Φυσικα και εχω αποτελέσματα να ποστάρω σαν σύνολο βελτιώσεων αξιοπιστίας και θα χρειαστώ σελίδες σελίδων κείμενα...ενω στα συρτάρια μου εχω ακόμα καμια 10αρια προτζεκτ να κάνω..και ποιος ξέρει μεχρι τοτε τι άλλο θα σκεφτω
Συνοψίζω¨:για να πετύχεις κάτι (σε εμενα οχι μονον απόδοση κινητήτρα αλλα προπάντων αξιοπιστίας) θέλεις απίστευτη υπομονή..αντικειμενικότητα...πολύ χρόνο...πολλά χιλιόμετρα..σχολαστικότητα..λίγα χρήματα.....ευφυία..ρίσκα να φας τα μούτρα σου...άριστη γνώση του αντικειμένου....
Τίποτα απο όλα αυτά δεν είχα(και δεν ήμουν ποτέ και για τίποτα ταλέντο)....αλλα τα απέκτησα μετά απο 40 χρόνια τριβης...μουτζούρας..αποτυχιών ..συζητήσεων...τρελού διαβάσματος...καβγάδων..βρισιδιων...χριστοπαναγιων..αλλα μετα έρχεται εκείνο το γελιο της επιτυχους ενασχόλησης και αποτελεσμάτων που σε δικαιώνουν για την τόλμη σου.Θα ήθελα να πω και στους καινούργιους να εχουν υπομονή αφου εφτασα αισίως στα 65 χρόνια μου(και κανα 2 εκατομμύρια χιλ στα κοντερ μου.. δρόμων) για να δω φως...
Υ.Γ
σε οσους φτάσουν σε αυτά τα επίπεδα (οπως και το δικό σου φυσικα!!) εχουν τον απόλυτο σεβασμό μου
Άγγελος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Ναι Αγγελε όπως τα λες ειναι...αξιοι σεβασμού αυτοί που θέλουν να μαθουν και να ασχοληθούν σοβαρα με το θέμα" εφαρμοσμένη μηχανολογία" αφου ολα κρίνονται εκ του αποτελέσματος!!
Διπλα μου εχω καλά παιδια αλλα δυστυχως ολοι εργαζονται και συντηρούν οικογένειες....(όπως και εγω βέβαια)
Το μόνο σίγουρο είναι οτι είμαι (νομοτελιακά) στην δύση μου...
Γιαυτόν τον λόγο θέλω να συμμετέχω ενεργά πια και χρηματοδοτώ ενα συνεργείο εδω στην Θεσσαλονίκη και με εναν ανθρωπο να εχει μελλον σε αυτό(άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος κ.λ.π).Γιατί απλά δεν θέλω να πετάξω στο καλάθι των αχρήστων ολα οσα σκέφτηκα και έκανα...και μάλλον (μετά απο 5 χρόνια ) τον βρήκα αυτον τον ανθρωπο και ελπίζω ..
Αλλαγή καριέρας???
ισως...ποτέ δεν είναι αργά!!
....(να κάνεις το "σωστό")
Διπλα μου εχω καλά παιδια αλλα δυστυχως ολοι εργαζονται και συντηρούν οικογένειες....(όπως και εγω βέβαια)
Το μόνο σίγουρο είναι οτι είμαι (νομοτελιακά) στην δύση μου...
Γιαυτόν τον λόγο θέλω να συμμετέχω ενεργά πια και χρηματοδοτώ ενα συνεργείο εδω στην Θεσσαλονίκη και με εναν ανθρωπο να εχει μελλον σε αυτό(άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος κ.λ.π).Γιατί απλά δεν θέλω να πετάξω στο καλάθι των αχρήστων ολα οσα σκέφτηκα και έκανα...και μάλλον (μετά απο 5 χρόνια ) τον βρήκα αυτον τον ανθρωπο και ελπίζω ..
Αλλαγή καριέρας???
ισως...ποτέ δεν είναι αργά!!
....(να κάνεις το "σωστό")
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Αγγελε εχω εντοπίσει οτι στο εσωτερικό μέρος του καπακιου (δεξιού) εκει που εδράζεται ο στρόφαλος στο άκρο υπάρχει μια τσιμούχα.Επειδή παίρνεις πίεση για της κεφαλές στην προέκταση απο τον σενσορα πίεσης λαδιου (και, πολύ σωστά κάνεις αφου εκει ειναι η μέγιστη πίεση)
Θεωρώ οτι ειναι σημαντικο επειδή εχεις κουζινετα στον εκκεντροφόρο και οχι ρουλεμαν σαν τα παλια τα δικά μας.
Για να την βγάλεις απο το καπάκι ειναι δυσκολο (φρεζακι καρβιδίου και την καταστρεφεις...)
¨αλλαξέ την αυτην την τσιμούχα αν δεν είναι σε καλή κατάσταση εχω μετρήσει μεχρι 15% απώλεια πίεσης λαδιού απο χαλασμένη τσιμούχα και μεχρι 25% αν εχεις και ρουλεμαν στροφάλου που "πλέει" ενω χαλάει και το μπρούτζινο κουζινετο μεσα.Πάρε την μπλέ της Corteco η την καφέ της Viton σε διπλής ενέργειας πάντα ...ειναι λιγο πιο φαρδιά αλλά χωράει με ελαστομερή περίβλημα και οχι μεταλλικό που εχει εξ αρχης.Θεωρώ οτι ειναι σημαντικο επειδή εχεις κουζινετα στον εκκεντροφόρο και οχι ρουλεμαν σαν τα παλια τα δικά μας.
Για να την βγάλεις απο το καπάκι ειναι δυσκολο (φρεζακι καρβιδίου και την καταστρεφεις...)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: ¨αλλαξέ την αυτην την τσιμούχα αν δεν είναι σε καλή κατάσταση εχω μετρήσει μεχρι 15% απώλεια πίεσης λαδιού απο χαλασμένη τσιμούχα και μεχρι 25% αν εχεις και ρουλεμαν στροφάλου που "πλέει" ενω χαλάει και το μπρούτζινο κουζινετο μεσα.
Φοβάμαι να ρωτήσω τι έχεις μετρήσει ακόμα απ'τα μοτόρια μας .
Γι'αυτό, φαίνεται πήραν απόφαση απ'το εργοστάσιο και αλλάξαν τη φορά της με τα 749/999 και μετά.
Τσιμούχες/ρουλεμάν αλλάζω πάντα όταν ανοίγω ένα μοτέρ - εκτός αν είμαι 100% σίγουρος ότι είναι φρέσκα.
Πάρε την μπλέ της Corteco η την καφέ της Viton σε διπλής ενέργειας πάντα ...ειναι λιγο πιο φαρδιά αλλά χωράει με ελαστομερή περίβλημα και οχι μεταλλικό που εχει εξ αρχης.
Πολύ καλή πληροφορία
Άγγελος
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Μπράβο φίλε Άγγελε...μια χαρά τα πας μέχρι εδώ...
Ωραίοι λαιμοί εισαγωγής....
Εχει και παρακάτω να δούμε????
Ωραίοι λαιμοί εισαγωγής....
Εχει και παρακάτω να δούμε????
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Θα -προσεχώς- τελειώσω με το "Project 1100SS " Rápida " ECU, καλώδια, όργανα και σωληνάκια"
grigo έγραψε:Μπράβο φίλε Άγγελε...μια χαρά τα πας μέχρι εδώ...
Ωραίοι λαιμοί εισαγωγής....
Εχει και παρακάτω να δούμε????
Άγγελος
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: Project 1100SS " Rápida " Μοντάρισμα μοτέρ
Highflyer έγραψε:Θα -προσεχώς- τελειώσω με το "Project 1100SS " Rápida " ECU, καλώδια, όργανα και σωληνάκια"
και εξατμιση θα ελεγα, η αλλιως ''εκπνοη'' για να υπαρχει συνοχη με τα υπολοιπα θρεντ
opanos