Σελίδα 1 από 1

Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιαν 2020, 20:23
από Bart
Λοιπόν ήρθε η ώρα να φτιάξουμε μια άλλη εξάτμιση στο 17χρονο monster
Κινητήρας 996 s4r
Έχουμε λαιμούς που καταργούν τον καταλύτη
Και τελικό με δυο εισόδους και δυο εξόδους.
Τι είναι καλύτερο γενικά
1 να συνδεθούν 2 σε 2 κάθε κύλινδρος να έχει την δίκη του εξάτμιση η
2 να είναι 2 σε 1 σε 2 δηλαδή στην διαδρομή οι δυο σωλήνες να συνδέονται
:whistling:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν 2020, 13:17
από motogppress
ολα θα εξαρτηθουν απο το μηκος και παχος των σωληνων!

το 2-2 μπορει να σου κοψει απο χαμηλομεσαιες και να ειναι απαραιτητος ο προγραμματισμος του εγκεφαλου στο δυναμομετρο! το 2-1 με περισσοτερη πιεση στις χαμηλες ειναι πιο εκρηκτικο, στις ψηλες θα ειναι απλα οκ και πιο αδυνατο σε σχεση με ενα χαρτογραφημενο 2-2.

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιαν 2020, 18:06
από dimirex
Ασχέτου διάταξης θα σου πω το εξής:
Η ολόσωμη ARROW - που άν θυμάμαι καλά είχες κι εσύ - είναι η ίδια που φοράει και το S2R800. Έχω δει σε 800 ολόσωμη ZARD η οποία αν δε κάνω λάθος έχει μεγαλύτερης διαμέτρου λαιμούς και μεγαλύτερο συνολικό μήκος. Η διαφορά στο στροφάρισμα μεταξύ των δύο setups ήταν ιδιαίτερα αισθητή, και τα οποία είναι συστήματα φτιαγμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο/μοτέρ.

Αν τώρα στην ARROW ο λόγος που έδιναν το ίδιο σύστημα στα δύο μηχανάκια (S4R996 - S2R800) δεν ήταν λόγω βαρεμάρας/κόστους/δεν-ξέρω-κι-εγώ-τί και κατέληξαν στο ότι έχουν παραμφερή χαρακτηριστικά με διαφορετικές δοσολογίες, τότε θα σου έλεγα να ρίξεις και μια ματιά στα specs της ZARD - δες το σαν σημείο αναφοράς.

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Φεβ 2020, 18:40
από Bart
Πάνε τα εργοστασιακά άδεια τελικά... :whistling:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 17:40
από KRS
Για πες γιατί ξέχασα να σε ρωτήσω...

Τα άδειασες αγόρι μου?

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Φεβ 2020, 19:33
από Bart
Αυτά τα είχα κάνει ελεύθερα μόνος για προσωρινή λύση μετά την κλοπή
Μετά από 3 χρόνια ήρθε η ώρα να μπει κάτι ποιο σοβαρό
Μες στην βδομάδα θα έχουμε νέα και φωτό...

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 14:09
από Bart
Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 15:01
από touloumpas
Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Ωραίος ... Για πε μαστορα εντυπώσεις ..

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 15:04
από KRS
Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
Σκληρότατος :killer:

Για πε..

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 20:07
από HackmaN
Φίλε δεν ξέρω πώς είναι από κοντά, η κόλληση τα σπάει!
Για το τελικό, σου είπα την άποψη μου από κοντά! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 22:34
από argy
Τέλειο! Φαντάζομαι ήχο... :killer2:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Φεβ 2020, 23:37
από achilleas
:killer3: Θέλουμε ήχο....

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2020, 10:50
από Bart
1869C815-ADAA-4B72-9BB0-04070C99F7AD.jpeg
3F69A33D-5C85-4221-9303-227A960E814D.jpeg
Από ήχο δε ξέρω τι να σας πω είναι σκέτη καυλα σε συνδυασμό με το σιφτερ και τα φλογιδια έλεος δεν αντεχω

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2020, 11:09
από HackmaN
Να κανονίσουμε βόλτα να την ακούσουμε οι ενδιαφερόμενοι.

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2020, 11:46
από Bart
HackmaN έγραψε:Να κανονίσουμε βόλτα να την ακούσουμε οι ενδιαφερόμενοι.
Πως ανεβάζουμε βίντεο;
Μόνο από YouTube?

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:20
από HackmaN
Ναι. Link και παράθεση από youtube.

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:50
από Bart

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 14 Φεβ 2020, 17:13
από argy
Σκληρός ήχος, και να ξέρεις ότι σε κατεβάσματα για φουρκέτα θα είμαι από............................


























... πίσω σου! :mrgreen:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Φεβ 2020, 18:34
από Bart
Ένα καλύτερο βιντεάκι
https://youtu.be/z4y0i8Z78-Q

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Φεβ 2020, 19:44
από 17inchwheeler
Bart έγραψε:Ναι καλησπέρα ένα πυροβόλο θα ήθελα...
εχει 2 φλογερες μεσα?...'η μια μεγαλη?
πως τη ζηταμε?ειναι τελικο απο ολοσωμη...προφανως αλλα για ποια μοτ/κλετα?

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Φεβ 2020, 21:51
από Bart
Έχει δυο φλογερές και είναι τελικό που βγήκε μόνο για το s4r Kai s4rs
Akrapovic S-D10SO1T-HC Κωδικός :hibye:

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Φεβ 2020, 23:45
από Bart
Να αναφέρω και το βάρος ότι είναι μαζί με το λινκ παηπ μόνο 2,5 kg
Ελαφρύτερο κατα 4+Kg από τα εργοστασιακά
Πολύ ευχαριστημένος από τον ήχο και την απόδοση της μηχανής
Λίγο μου μένει να συνηθίσω και το διαφορετικό λουκ με ένα τελικό μετά από τόσα χρόνια...

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Φεβ 2020, 08:37
από motogppress
πολυ καλη δουλεια και ανεξοδη φαινεται! να το χαρεις αναλογα! τελικα εγω δεν περνω το s4rs, το εδωσε αλλου ο φιλος με περισσοτερα απ οτι του προσφερα εγω!

Re: Τεχνική ερώτηση για εξάτμιση σε δικύλινδρο

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Φεβ 2020, 13:48
από Pan
Ιδιαίτερη οπτικά , θέλει το χρόνο της.... Καλοφόρετη....