Ρύθμιση ύψους σε 848
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
- Gender: Male
Ρύθμιση ύψους σε 848
Το 848 εχει κατι εγκοπες σαν σημεια οπου λογικα μπορει να ανεβει η τιμονοπλακα. Γνωριζει κατι κανεις? Εχει δοκιμαστει απο καποιον?
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
^Έχει το 1098 τέτοιο πράμα πίσω;
Αυτό είναι aftermarket νομίζω.
Αυτό είναι aftermarket νομίζω.
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
εχει ρυθμιζομενο αλλα οχι το συγκεκριμενο
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Εμ είπα κι εγώ. Αλλά ανακύπτει τι εξής ερώτημα...
Δεν έχει ρυθμιστή ύψους το 848;;;
Δεν έχει ρυθμιστή ύψους το 848;;;
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
απο οσο θυμαμαι οχι ειχε ενα fixed κομματι εκει και αν ηθελες ρυθμιση το αλλαζες με κατι τετοιο. περιεργο ξεπεριεργο το κομματι ειναι αστεια φτηνο, εγω εφτιαξα μονος μου πχ πταν αλλαξα πισω το μοχλικο σε πιο γραμμικο και ηθελε κοντυτερο τετοιο (πως το λεμε το κομματι αυτο τελοσπαντων; )
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Ride Height Adjuster.
Τες πα. Μου φάνηκε περίεργο για μοτοσυκλέτα πίστας να μην έχει τέτοιου είδους ρύθμιση αλλά οκ.
Τες πα. Μου φάνηκε περίεργο για μοτοσυκλέτα πίστας να μην έχει τέτοιου είδους ρύθμιση αλλά οκ.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
...ή αντιρίδα μοχλικού.
Πάντως αν θυμάμαι καλά όταν είχαν βγει οι πρώτες εκδόσεις των δύο μοντέλων 1098 & 848, το 8άρι είχε by default λίγο υψηλότερη θέση σέλας (1-2cm ???) αλλά δεν ήταν ρυθμιζόμενη εν αντιθέσει με του 10
Πάντως αν θυμάμαι καλά όταν είχαν βγει οι πρώτες εκδόσεις των δύο μοντέλων 1098 & 848, το 8άρι είχε by default λίγο υψηλότερη θέση σέλας (1-2cm ???) αλλά δεν ήταν ρυθμιζόμενη εν αντιθέσει με του 10
Reduce to the Max
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Εγω σηκωσα την τιμονοπλακα στην τελευταια εγκοπη, ο μεγαλος κίνδυνος προερχεται απο το χαμηλωμα φανταζομαι οπου μπορει να κοπανησει πιο ευκολα τιμονια (μιας και το απλο 848 δν εχει stabilizer) η οπως γραφει στο manual αν υψωσεις το πισω μερος οπου δν εχω πειραξει καθολου. Το αποτελεσμα ειναι φιλικοτερη θεση οδηγησης η οποια ειναι αναγκαια για την χρηση που το κανω. Το εκανα σε συνεργειο προφανως..
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
φιλικοτερη θεση οδηγησης αφου σηκωσες το μηχανακι μπροστα 5-10mm? και κοπαναει τιμονιες πιο ευκολα οταν ειναι χαμηλο το μηχανακι?
οι πληροφοριες αυτες απο που προερχονται?
οι πληροφοριες αυτες απο που προερχονται?
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Κοιταξε, ειμαι 1.85, η τοσο σκυφτη θεση οδηγησης δν βολευε για καθημερινη κοινη χρηση στην πολη κτλπ, οσο χαζο και αν ακουστει, ο σχεδον 1 ποντος που σηκωθηκε μπροστα ( αν δν ηταν και παραπανω) με βοηθαει να μη στηριζομαι τοσο στο τιμονι. Προφανως ο καθενας εχει τα δικα του κουσουρια πανω στη μηχανη, η ερωτηση μου εξ αρχης ηταν εαν υπαρχει καποιο θεμα και αν οντως οι εγκοπες μπροστα ηταν εκει για αυτο τον σκοπο. Τιμονια ειχε κοπανησει 2 φορες στην εξοδο της τελευταιας στροφης στις σερρες, πιστα, και μια μετα απο λακουβα στην Εθνικη. Προφανως μπορουσα να βαλω ενα σταμπιλιζατερ και ολα οκ αλλα ηθελα να κανω και πιο ανετη τη θεση οδηγησης, και η αληθεια ειναι οτι το πετυχα με μια πρωτη εμπειρια στους ιδιους δρομους που κυκλοφορουσα, με τις τορινες ρυθμισεις.
Επισης, στο manual σημειωσαν οτι εαν σηκωσεις παραπανω το πισω μερος της μηχανης τοτε ειναι πιο ασταθες το μηχανακι. Το ιδιο συμβαινει εαν χαμηλωσεις ταπα τα τιμονια μπροστα.
Επισης, στο manual σημειωσαν οτι εαν σηκωσεις παραπανω το πισω μερος της μηχανης τοτε ειναι πιο ασταθες το μηχανακι. Το ιδιο συμβαινει εαν χαμηλωσεις ταπα τα τιμονια μπροστα.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
αυτο ακριβως...ThanosKat έγραψε: εαν σηκωσεις παραπανω το πισω μερος της μηχανης τοτε ειναι πιο ασταθες το μηχανακι. Το ιδιο συμβαινει εαν χαμηλωσεις ταπα τα τιμονια μπροστα.
οχι, δεν ερχεται με ρυθμιζομενο πισω μοχλικο...HackmaN έγραψε:Δεν έχει ρυθμιστή ύψους το 848;;;
μπορεις να αγορασεις οπως το aftermarket της φωτος που ανεβασα Η να πας μεχρι Σπυρου Πατση και να ετοιμασεις ενα δικο σου με υλικα (με γελοιο κοστος) που θα βρεις εκει οπως σωστα επραξε o Fuzion...
επισης θυμαμαι το πρωτο πραγμα που εκαναν ολοι με 848-1098 ειναι να μαλακωνουν προφορτιση στο πισω ελατηριο γιατι ηταν μπετο.... (δεν πα να σουνα 80-90 κιλα ανεβαινες και δεν χαμπαριαζε τιποτα)
φανταζομαι κατι παρομοιο μαλακομα μπρος και πισω θα χει κανει και ο ThanosKat, αφου το θελει και για "καθημερινη" χρηση μεσα στην πολη κλπ
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
(ξανα)διαβασα λιγακι περι ρυθμισεων υψους και οκ αυξανεις trail, caster, wheelbase κατι που οντως σταθεροποιει τη μηχανη οσον αφορα τα πιθανα κλωτσηματα τιμονιου.
για τη θεση οδηγησης τωρα αν νιωθεις καλυτερα πασο, προσωπικα θεωρω οτι το ποσοστο που σου σηκωνει τον κορμο αυτη η αλλαγη ειναι αμελητεο (που δε σηκωνει τον κορμο σε σχεση με τα ποδια, απλα αλλαζει η κλιση ελαχιστα ολου του σωματος ως προς το εδαφος).
Για πιστα παντως σε ενα μηχανακι ηδη με σχετικα κακη αναλογια βαρους εμπρος πισω, εγινε λιγο χειροτερο. να χαμε να λεγαμε τωρα βεβαια.... για τον ενιοτε trackdaήστα αυτα ειναι τριχες.
σημ. δεν κανω καμια αντιπαραθεση εδω απλα μ αρεσει η κουβεντα.
για τη θεση οδηγησης τωρα αν νιωθεις καλυτερα πασο, προσωπικα θεωρω οτι το ποσοστο που σου σηκωνει τον κορμο αυτη η αλλαγη ειναι αμελητεο (που δε σηκωνει τον κορμο σε σχεση με τα ποδια, απλα αλλαζει η κλιση ελαχιστα ολου του σωματος ως προς το εδαφος).
Για πιστα παντως σε ενα μηχανακι ηδη με σχετικα κακη αναλογια βαρους εμπρος πισω, εγινε λιγο χειροτερο. να χαμε να λεγαμε τωρα βεβαια.... για τον ενιοτε trackdaήστα αυτα ειναι τριχες.
σημ. δεν κανω καμια αντιπαραθεση εδω απλα μ αρεσει η κουβεντα.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Ναι κανενα θεμα, ουτως η αλλος πιστα μπαινω σπανια εως ποτε, ισως σε περιπτωση εισοδου σε πιστα να αφιερωσω ενα τεταρτακι να αλλαξω τις ρυθμισεις αν και γνωμη μου ειναι πως οτι σε κανει να νιωθεις πιο ασφαλή θα σε κανει να πας και πιο σβελτα συμφωνα με τα δικα σου δεδομενα παντα. Γρηγορα δεν παω ουτως η αλλος ουτε κυνηγαω χρονους, την οδηγηση μου κοιταω να βελτιωσω σε επαρχιακους δρομους στροφες κτλπ. Αν ποτε κυνηγησω χρονο το 848 εχει ορια που δεν θα μπορεσω να φτασω :P
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Εντελώς φιλοσοφική ερώτηση.
Αφού δεν σε ενδιαφέρουν χρόνοι, πίστες, επιδόσεις και λοιπά και ψάχνεις τρόπους να κάνεις το 848 μανιτζεβελο, πώς και δεν επέλεξες κάποιο multistrada, Monster, κλπ;
Αφού δεν σε ενδιαφέρουν χρόνοι, πίστες, επιδόσεις και λοιπά και ψάχνεις τρόπους να κάνεις το 848 μανιτζεβελο, πώς και δεν επέλεξες κάποιο multistrada, Monster, κλπ;
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
ερωτες ειναι αυτοι :D
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Τετ 12 Απρ 2017, 22:20
- Gender: Male
Re: Ρύθμιση ύψους σε 848
Καψουρα ηταν και ειναι.. Η αληθεια ειναι οτι αν με επερνε να κανω αλλαγη θα επερνα το Multi 1200 και θα τελειωνε η υποθεση αλλα... δυσκολα τα πραγματα προς το παρον. Επειτα μαρεσει και το μονστερακι αλλα περισσοτερο απο αυτο το streetfighter με αντιστοιχο μοτερ με το δικο μου. Απλα τον αερα φοβαμαι. Στο 848 δν νιωθω ιδιαιτερα τον αερα μιας και εισαι ξαπλωμενος επανω του. Η πιο σοφη λυση ειναι το Multi αλλα βρισκεται μακρια απο τα νερα μου. Προς το παρον τουλαχιστον!