Μετατροπή μονομπρατσο

Οτιδήποτε δεν ταιριάζει στις υπόλοιπες κατηγορίες, αλλά έχει σχέση με τη μοτοσικλέτα...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Γριγορης
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: Honda transalp

Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Γριγορης »

Καλησπέρα! Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν το μόνο μπράτσο ψαλίδι από το mts 1100 ταιριάζει σε mts 620.Επισης αν ταιριάζει αντίστοιχα και ο εμπρός τροχός. Έχω βρει ενα μεταχειρισμένο σετ πίσω μονομπρατσο κομπλέ με ανάρτηση και μπροστά τροχό και σκέφτομαι αν προσαρμοζετε στο δικό μου
Άβαταρ μέλους
Factory
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
Gender: Male
Bike: Multistrada 1100

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Factory »

Δε νομιζω να αξιζει η ολη μετατροπη..
Καλύτερα να εβαζες απλα μια καλη ανάρτηση πισω κ ενα σετ ελατηρια μπροστα..
Σκεψου οτι με το μονομπρατσο θα χρειαστεις κ αλλα γραναζια κ αλυσιδα, τα οποια ειναι λιγο ακριβα στο μονομπρατσο..
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
Γριγορης
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: Honda transalp

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Γριγορης »

Έχω βρει μονομπρατσο με ανάρτηση κομπλέ συν μπροστινή ζάντα 350 ευρώ. Σκέφτομαι ότι η αισθητική από τις ζαντες και το μονομπρατσο αξίζει αυτό το ποσό. Και το κόστος από τα αλυσιδογραναζα δεν με ενοχλεί γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστούν και τα δικά μου αλλαγή στα κοντά. Τώρα δεν ξέρω αν στην όλη διαδικασία χρειάζονται και άλλα εξαρτήματα που θα απογειώνουν το κοστος
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Bart »

Αν είναι κομπλέ με ζάντες είναι πολύ καλά
Λογικά θα χρειαστείς και άλλο αμορτισέρ πίσω
Μέτρα τρύπα τρύπα την κάσα πίσω που περνάει ο άξονας και το μήκος που θα βγει πίσω ο τροχός
Όπως επίσης και την έδραση, διαδρομή του αμορτισέρ
Το μπροστινό υπόψην να είναι με ζάντα και τσέκαρε αν οι δισκοπλακες που είναι βιδωτής στην ζάντα του μτς 1000 να είναι όλα σετ και δαγκάνες
Αν ψάξεις στο ΝΕΤ πρέπει να έχει παίξει τέτοια μετατροπή
Αν προχωρήσεις στείλε φωτό να το χαζεύουμε
Ρίξε μια μάτια και εδώ
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3057
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Γριγορης
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: Honda transalp

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Γριγορης »

Θα ψάξω όσο μπορώ για το θέμα και θέλω να προχωρήσω νά το κάνω. Θέλω να βρω και αν στην μπροστά την ζάντα από το 1100 προσαρμοζονται και οι δισκοπλακες και η δαγκάνες από το δικό μου η αν θέλει τα δικά του μαζί με ανάρτηση
Άβαταρ μέλους
Bart
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2085
Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Other: 749s & m900
Τοποθεσία: Να εδώ

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Bart »

Γριγορης έγραψε:Θα ψάξω όσο μπορώ για το θέμα και θέλω να προχωρήσω νά το κάνω. Θέλω να βρω και αν στην μπροστά την ζάντα από το 1100 προσαρμοζονται και οι δισκοπλακες και η δαγκάνες από το δικό μου η αν θέλει τα δικά του μαζί με ανάρτηση
Σίγουρα θέλει τα δικά του οι δισκοπλακες του μουλτι 1000+1100 είναι βιδωτες μη πλευστες...
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από touloumpas »

Οταν λες κομπλέ ψαλιδι εννοεις μαζι με ζαντα, γραναζι, hub κλπ;

Στο σκελετό δε νομιζω να θέλεις τροποποίηση, ισως να χρειαστει να φας σε σε μηχανουργείο το καρτερ στο σημειο που μπαινει το ψαλιδι και ο αξονας του.

Θα χρειαστείς και πισω λαστιχο μαζι με τη ζαντα, το 1100 φοραει 180 ενω το 620 160.

Πιθανον και γραναζι μπροστα και αλυσιδα μιας και το 1100 φοραει 525 ενω το δικο σου 520.

Εαν εχεις διπλο δισκόφρενο μπροστα δεν αξιζει η ζαντα του 1100 μιας και τα δικα σου δισκοφρενα ειναι πνευστα ενω του 1100 οχι.

Θα πρέπει επισης να σκεφτεις οτι μελλοντικά το κοστος των αναλώσιμων σου δηλ αλυσιδα γραναζια θα ανεβει στο Θεό.

Εγω δε το εκανα αν ήμουν στη θεση σου.

Μήπως να πας καλύτερα σε 1000 ή 1100;
Γιώργος.
Γριγορης
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: Honda transalp

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Γριγορης »

Ναι αυτό εννοώ κομπλέ.Με Ζάντα γρανάζι δισκοπλακα και hub. Θα δω τι θα κάνω αλλά μου αρέσει αρκετά αν το καταφέρω με λογικό κοστος
Άβαταρ μέλους
REDRIDER
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2661
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:10
Gender: Male
Τοποθεσία: Σαλονίκη σε λέω......

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από REDRIDER »

touloumpas έγραψε:Οταν λες κομπλέ ψαλιδι εννοεις μαζι με ζαντα, γραναζι, hub κλπ;

Στο σκελετό δε νομιζω να θέλεις τροποποίηση, ισως να χρειαστει να φας σε σε μηχανουργείο το καρτερ στο σημειο που μπαινει το ψαλιδι και ο αξονας του.

Θα χρειαστείς και πισω λαστιχο μαζι με τη ζαντα, το 1100 φοραει 180 ενω το 620 160.

Πιθανον και γραναζι μπροστα και αλυσιδα μιας και το 1100 φοραει 525 ενω το δικο σου 520.

Εαν εχεις διπλο δισκόφρενο μπροστα δεν αξιζει η ζαντα του 1100 μιας και τα δικα σου δισκοφρενα ειναι πνευστα ενω του 1100 οχι.

Θα πρέπει επισης να σκεφτεις οτι μελλοντικά το κοστος των αναλώσιμων σου δηλ αλυσιδα γραναζια θα ανεβει στο Θεό.

Εγω δε το εκανα αν ήμουν στη θεση σου.

Μήπως να πας καλύτερα σε 1000 ή 1100;
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: νομίζω η καλύτερη λύση θα είναι ένα 1000 ή 1100

Με μετατροπή μπαίνεις σε περιπέτειες κατασκευαστικά αλλά ίσως και σε επίπεδο ασφάλειας.
Scusa Mamma, Sono Un Motociclista........
Viper1
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
Gender: Male

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από Viper1 »

http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 57&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
azordad
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 21:10

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από azordad »

Να ρωτήσω κι εγώ ρε παιδάκια.. τι λέει το καμάρι του Terblance με τα 40 άλογα για την 5μισάρα ζάντα; Την πάλευει καθόλου ή καλύτερα να την χαρίσω;
Άβαταρ μέλους
HackmaN
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 4583
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Gender: Male
Other: 1098

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από HackmaN »

Απλά σύμφωνα με τη λογική χάνεις σε επιδόσεις. Είναι μια αλλαγή μόνο για τη Μόστρα που κατά τη γνώμη μου δεν εξιζει. Καλύτερα αυτά τα χρήματα για οποίον το σκέφτεται να γίνουν ελαστικα και βενζίνες ή αλλαγή σε 1000/1100 μια και καλή, πάρα σε μετατροπή.
Εικόνα
HackmaN 88
749s < HM Evo SP < Streetfighter S
Άβαταρ μέλους
hell in roads
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1054
Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
Gender: Male
Bike: 748R
Other: Ξυριστικη Phillips
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από hell in roads »

Μηπως καλυτερα να δωσεις το 620 και να παρεις ενα 1000 ετοιμο λιγοτερο θα σου κοστισει
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Μετατροπή μονομπρατσο

Δημοσίευση από KRS »

azordad έγραψε:Να ρωτήσω κι εγώ ρε παιδάκια.. τι λέει το καμάρι του Terblance με τα 40 άλογα για την 5μισάρα ζάντα; Την πάλευει καθόλου ή καλύτερα να την χαρίσω;
Νομίζω ότι με τις τιμές που παίζουν τα 1000s που απέχουν πάρα πολύ σε σχέση με αυτές που πραγματικά πουλιούνται, δε συμφέρουν οι μετατροπές.

Βέβαια, βλέπεις και κάτι τέτοια:
https://boulderandback.wordpress.com/th ... trada-620/

και το ξανασκέφτεσαι :cool:
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Απάντηση