Μετατροπή μονομπρατσο
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Honda transalp
Μετατροπή μονομπρατσο
Καλησπέρα! Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς αν το μόνο μπράτσο ψαλίδι από το mts 1100 ταιριάζει σε mts 620.Επισης αν ταιριάζει αντίστοιχα και ο εμπρός τροχός. Έχω βρει ενα μεταχειρισμένο σετ πίσω μονομπρατσο κομπλέ με ανάρτηση και μπροστά τροχό και σκέφτομαι αν προσαρμοζετε στο δικό μου
- Factory
- Member
- Δημοσιεύσεις: 207
- Εγγραφή: Σάβ 02 Ιαν 2016, 17:21
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Δε νομιζω να αξιζει η ολη μετατροπη..
Καλύτερα να εβαζες απλα μια καλη ανάρτηση πισω κ ενα σετ ελατηρια μπροστα..
Σκεψου οτι με το μονομπρατσο θα χρειαστεις κ αλλα γραναζια κ αλυσιδα, τα οποια ειναι λιγο ακριβα στο μονομπρατσο..
Καλύτερα να εβαζες απλα μια καλη ανάρτηση πισω κ ενα σετ ελατηρια μπροστα..
Σκεψου οτι με το μονομπρατσο θα χρειαστεις κ αλλα γραναζια κ αλυσιδα, τα οποια ειναι λιγο ακριβα στο μονομπρατσο..
Husqvarna 125 - Honda SF400 - Husqvarna 610 - Kawasaki ZX9r C2 -TDM 900 - Honda VFR 800 vtec - Vstrom 1000 K6 - Kawasaki ZX12r A1 - Hayabusa K8 - Suzuki Bandit 1250 - CBR XX - Yamaha R1 2003 - AT 750 RD07 - Tuono Factory 06...
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Honda transalp
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Έχω βρει μονομπρατσο με ανάρτηση κομπλέ συν μπροστινή ζάντα 350 ευρώ. Σκέφτομαι ότι η αισθητική από τις ζαντες και το μονομπρατσο αξίζει αυτό το ποσό. Και το κόστος από τα αλυσιδογραναζα δεν με ενοχλεί γιατί κάποια στιγμή θα χρειαστούν και τα δικά μου αλλαγή στα κοντά. Τώρα δεν ξέρω αν στην όλη διαδικασία χρειάζονται και άλλα εξαρτήματα που θα απογειώνουν το κοστος
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Αν είναι κομπλέ με ζάντες είναι πολύ καλά
Λογικά θα χρειαστείς και άλλο αμορτισέρ πίσω
Μέτρα τρύπα τρύπα την κάσα πίσω που περνάει ο άξονας και το μήκος που θα βγει πίσω ο τροχός
Όπως επίσης και την έδραση, διαδρομή του αμορτισέρ
Το μπροστινό υπόψην να είναι με ζάντα και τσέκαρε αν οι δισκοπλακες που είναι βιδωτής στην ζάντα του μτς 1000 να είναι όλα σετ και δαγκάνες
Αν ψάξεις στο ΝΕΤ πρέπει να έχει παίξει τέτοια μετατροπή
Αν προχωρήσεις στείλε φωτό να το χαζεύουμε
Ρίξε μια μάτια και εδώ
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3057
Λογικά θα χρειαστείς και άλλο αμορτισέρ πίσω
Μέτρα τρύπα τρύπα την κάσα πίσω που περνάει ο άξονας και το μήκος που θα βγει πίσω ο τροχός
Όπως επίσης και την έδραση, διαδρομή του αμορτισέρ
Το μπροστινό υπόψην να είναι με ζάντα και τσέκαρε αν οι δισκοπλακες που είναι βιδωτής στην ζάντα του μτς 1000 να είναι όλα σετ και δαγκάνες
Αν ψάξεις στο ΝΕΤ πρέπει να έχει παίξει τέτοια μετατροπή
Αν προχωρήσεις στείλε φωτό να το χαζεύουμε
Ρίξε μια μάτια και εδώ
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3057
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Honda transalp
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Θα ψάξω όσο μπορώ για το θέμα και θέλω να προχωρήσω νά το κάνω. Θέλω να βρω και αν στην μπροστά την ζάντα από το 1100 προσαρμοζονται και οι δισκοπλακες και η δαγκάνες από το δικό μου η αν θέλει τα δικά του μαζί με ανάρτηση
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Σίγουρα θέλει τα δικά του οι δισκοπλακες του μουλτι 1000+1100 είναι βιδωτες μη πλευστες...Γριγορης έγραψε:Θα ψάξω όσο μπορώ για το θέμα και θέλω να προχωρήσω νά το κάνω. Θέλω να βρω και αν στην μπροστά την ζάντα από το 1100 προσαρμοζονται και οι δισκοπλακες και η δαγκάνες από το δικό μου η αν θέλει τα δικά του μαζί με ανάρτηση
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Οταν λες κομπλέ ψαλιδι εννοεις μαζι με ζαντα, γραναζι, hub κλπ;
Στο σκελετό δε νομιζω να θέλεις τροποποίηση, ισως να χρειαστει να φας σε σε μηχανουργείο το καρτερ στο σημειο που μπαινει το ψαλιδι και ο αξονας του.
Θα χρειαστείς και πισω λαστιχο μαζι με τη ζαντα, το 1100 φοραει 180 ενω το 620 160.
Πιθανον και γραναζι μπροστα και αλυσιδα μιας και το 1100 φοραει 525 ενω το δικο σου 520.
Εαν εχεις διπλο δισκόφρενο μπροστα δεν αξιζει η ζαντα του 1100 μιας και τα δικα σου δισκοφρενα ειναι πνευστα ενω του 1100 οχι.
Θα πρέπει επισης να σκεφτεις οτι μελλοντικά το κοστος των αναλώσιμων σου δηλ αλυσιδα γραναζια θα ανεβει στο Θεό.
Εγω δε το εκανα αν ήμουν στη θεση σου.
Μήπως να πας καλύτερα σε 1000 ή 1100;
Στο σκελετό δε νομιζω να θέλεις τροποποίηση, ισως να χρειαστει να φας σε σε μηχανουργείο το καρτερ στο σημειο που μπαινει το ψαλιδι και ο αξονας του.
Θα χρειαστείς και πισω λαστιχο μαζι με τη ζαντα, το 1100 φοραει 180 ενω το 620 160.
Πιθανον και γραναζι μπροστα και αλυσιδα μιας και το 1100 φοραει 525 ενω το δικο σου 520.
Εαν εχεις διπλο δισκόφρενο μπροστα δεν αξιζει η ζαντα του 1100 μιας και τα δικα σου δισκοφρενα ειναι πνευστα ενω του 1100 οχι.
Θα πρέπει επισης να σκεφτεις οτι μελλοντικά το κοστος των αναλώσιμων σου δηλ αλυσιδα γραναζια θα ανεβει στο Θεό.
Εγω δε το εκανα αν ήμουν στη θεση σου.
Μήπως να πας καλύτερα σε 1000 ή 1100;
Γιώργος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τετ 18 Μάιος 2016, 14:14
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: Honda transalp
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Ναι αυτό εννοώ κομπλέ.Με Ζάντα γρανάζι δισκοπλακα και hub. Θα δω τι θα κάνω αλλά μου αρέσει αρκετά αν το καταφέρω με λογικό κοστος
- REDRIDER
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2661
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:10
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Σαλονίκη σε λέω......
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
νομίζω η καλύτερη λύση θα είναι ένα 1000 ή 1100touloumpas έγραψε:Οταν λες κομπλέ ψαλιδι εννοεις μαζι με ζαντα, γραναζι, hub κλπ;
Στο σκελετό δε νομιζω να θέλεις τροποποίηση, ισως να χρειαστει να φας σε σε μηχανουργείο το καρτερ στο σημειο που μπαινει το ψαλιδι και ο αξονας του.
Θα χρειαστείς και πισω λαστιχο μαζι με τη ζαντα, το 1100 φοραει 180 ενω το 620 160.
Πιθανον και γραναζι μπροστα και αλυσιδα μιας και το 1100 φοραει 525 ενω το δικο σου 520.
Εαν εχεις διπλο δισκόφρενο μπροστα δεν αξιζει η ζαντα του 1100 μιας και τα δικα σου δισκοφρενα ειναι πνευστα ενω του 1100 οχι.
Θα πρέπει επισης να σκεφτεις οτι μελλοντικά το κοστος των αναλώσιμων σου δηλ αλυσιδα γραναζια θα ανεβει στο Θεό.
Εγω δε το εκανα αν ήμουν στη θεση σου.
Μήπως να πας καλύτερα σε 1000 ή 1100;
Με μετατροπή μπαίνεις σε περιπέτειες κατασκευαστικά αλλά ίσως και σε επίπεδο ασφάλειας.
Scusa Mamma, Sono Un Motociclista........
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 57&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 21:10
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Να ρωτήσω κι εγώ ρε παιδάκια.. τι λέει το καμάρι του Terblance με τα 40 άλογα για την 5μισάρα ζάντα; Την πάλευει καθόλου ή καλύτερα να την χαρίσω;
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Απλά σύμφωνα με τη λογική χάνεις σε επιδόσεις. Είναι μια αλλαγή μόνο για τη Μόστρα που κατά τη γνώμη μου δεν εξιζει. Καλύτερα αυτά τα χρήματα για οποίον το σκέφτεται να γίνουν ελαστικα και βενζίνες ή αλλαγή σε 1000/1100 μια και καλή, πάρα σε μετατροπή.
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Μηπως καλυτερα να δωσεις το 620 και να παρεις ενα 1000 ετοιμο λιγοτερο θα σου κοστισει
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Μετατροπή μονομπρατσο
Νομίζω ότι με τις τιμές που παίζουν τα 1000s που απέχουν πάρα πολύ σε σχέση με αυτές που πραγματικά πουλιούνται, δε συμφέρουν οι μετατροπές.azordad έγραψε:Να ρωτήσω κι εγώ ρε παιδάκια.. τι λέει το καμάρι του Terblance με τα 40 άλογα για την 5μισάρα ζάντα; Την πάλευει καθόλου ή καλύτερα να την χαρίσω;
Βέβαια, βλέπεις και κάτι τέτοια:
https://boulderandback.wordpress.com/th ... trada-620/
και το ξανασκέφτεσαι
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing