"Κανόνες" για μια σωστή βόλτα
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Μαρ 2008, 22:09
Όταν πάμε μια βόλτα 4-5 μηχανές αυτοί οι κανόνες δεν έχουν νόημα
Όταν όμως είμαστε 6+ άποψη μου είναι ότι πρέπει να τηρούνται.
Δεν βγήκαμε μια βόλτα 5 φίλοι και πάμε όπως μας τη δώσει.
1.Ορίζετε σημείο συνάντησης από αυτόν που προτείνε τη βόλτα, κάπου κοντά σε βενζινάδικο για τους ξεχασιάρηδες.
2. Πάμε στο σημείο συνάντησης 5-10 λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα και φυσικά με γεμάτο ρεζερβουάρ. Σε διαφορετική περίπτωση πάμε και φουλάρουμε.
3. Ορίζεται “Αρχηγός” κάποιος γνώστης της διαδρομής, καθώς και γνώστης της οδηγηκής ικανότητας της ομάδας.
4. Ορίζεται “Σκούπα” ο πιο έμπειρος/γρήγορος της παρέας.
5. Σε κάθε στάση για οποιοδήποτε λόγο (ανεφοδιασμό, τσιγάρο, καφέ, κλπ) ξεκινάει πρώτος ο Αρχηγός αφού έχει τσεκάρει ότι όλοι είναι έτοιμοι.
6. Αν τα μέλη της παρέας έχουν μεγάλες διαφορές ως προς τον τύπο της μηχανής ή τις οδηγικές ικανότητες τότε χωριζόμαστε σε μικρότερες παρέες.
7. Στην διαδρομή κρατούμε την θέση που έχουμε και δεν προσπερνάμε.
8. Διατηρούμε κοντινή απόσταση με τον μπροστινό μας και φροντίζουμε να είμαστε σε θέση που να μας βλέπει από τους καθρέφτες του.
9. Όλοι τσεκάρουμε τακτικά τους καθρέπτες μας. Κάθε μέλος της παρέας έχει την φροντίδα του πίσω του. Σταματά ή κόβει ταχύτητα αν δει ότι αυτός μένει πίσω αισθητά αφού πρώτα έχει ειδοποίηση τον μπροστινό του.
10. Αν έχουμε κάποιο πρόβλημα, σε όποια θέση και αν είμαστε ενημερώνουμε μόνο τον μπροστινό μας.
11. Στο ταξίδι φροντίζουμε να ενημερώνουμε τον πίσω μας, κάνοντας σήματα με το δεξί πόδι ή αριστερό, για ότι βλέπουμε στον δρόμο και θα μπορούσε να τον βλάψει.
12. Σε πολύ κλειστή διαδρομή ο αρχηγός πρέπει να κάνει σήμα στα αντίθετα ερχόμενα οχήματα, να κόβουν ταχύτητα.
13. Όταν διασταυρωνόμαστε με άλλη μηχανή πάντα πρέπει να χαιρετάμε.
14. Αν παρατηρήσουμε κάποιο πρόβλημα στην μοτοσικλέτα του μπροστινού μας τον ενημερώνουμε.
15. Αν ταξιδεύουμε μόνοι και κάποιο μηχανικό ή άλλο πρόβλημα μας αναγκάσει να σταματήσουμε και χρειαζόμαστε την βοήθεια κάποιου άλλου, τοποθετούμε το κράνος κάτω στην άσφαλτο λίγο πίσω από την μηχανή.
Αυτό είναι ένα σημάδι που όταν το βλέπουμε πρέπει να σταματάμε για παροχή βοήθειας.
16. Μέσα σε κατοικημένες περιοχές ελαττώνουμε την ταχύτητα στα νόμιμα όρια, έτσι ελέγχουμε ό,τι μπορεί να μας πεταχτεί αλλά κάνουμε και καλό όνομα σαν οργανωμένοι μοτοσικλετιστές Ducatisti.
17. Σε κάθε στάση ελέγχουμε το δέσιμο των πραγμάτων πάνω στη μηχανή για χαλαρώματα και ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά σε ότι έχει σχέση με την ασφάλειά μας (λάστιχα, φρένα, διαρροές).
18. Αν έχουμε κάποιο πρόβλημα και δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε του υπόλοιπους, τότε ζητάμε από κάποιον να μείνει μαζί μας και ακολουθούμε διαφορετικό ρυθμό.
19. Γενικός κανόνας είναι ότι ποτέ δεν σταματάμε (για φωτογραφίες - τσιγάρο ή ό,τι άλλο) από μόνοι μας. Αυτά είναι στην αρμοδιότητα του Αρχηγού
20. Όλοι οι οδηγοί δεν έχουμε τις ίδιες ικανότητες στο στεγνό, ή στο βρεγμένο οδόστρωμα, δεν είναι υποτιμητικό να ακολουθούμε κατά περίπτωση την παρέα που μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ασφαλείς.
21. Καλό θα ήταν να υπάρχει ασύρματη ενδοεπικοινωνία μεταξύ Αρχηγού και Σκούπας.
22. Αν κάποιος θέλει να φύγει μπροστά (για οποιοδήποτε λόγω) πρώτα να ενημερώσει και μετά ας το κάνει. Δεν θα του πει κανένας όχι. (desmomaniac)
23. Είναι πολύ ωραίο να ταξιδεύουμε με μοτοσικλέτα, πιο ωραίο όμως είναι να κοιτάμε στο σπίτι την άλλη μέρα τις φωτογραφίες.
24. Καλές βόλτες και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!
Να θυμάστε ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν μας προσέχουν γιατί δεν μας βλέπουν, μιας και έχουν τυφλό σημείο στους καθρέφτες τους
Βασικά πιστεύω ότι αυτά είναι η ουσία.
Όταν όμως είμαστε 6+ άποψη μου είναι ότι πρέπει να τηρούνται.
Δεν βγήκαμε μια βόλτα 5 φίλοι και πάμε όπως μας τη δώσει.
1.Ορίζετε σημείο συνάντησης από αυτόν που προτείνε τη βόλτα, κάπου κοντά σε βενζινάδικο για τους ξεχασιάρηδες.
2. Πάμε στο σημείο συνάντησης 5-10 λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα και φυσικά με γεμάτο ρεζερβουάρ. Σε διαφορετική περίπτωση πάμε και φουλάρουμε.
3. Ορίζεται “Αρχηγός” κάποιος γνώστης της διαδρομής, καθώς και γνώστης της οδηγηκής ικανότητας της ομάδας.
4. Ορίζεται “Σκούπα” ο πιο έμπειρος/γρήγορος της παρέας.
5. Σε κάθε στάση για οποιοδήποτε λόγο (ανεφοδιασμό, τσιγάρο, καφέ, κλπ) ξεκινάει πρώτος ο Αρχηγός αφού έχει τσεκάρει ότι όλοι είναι έτοιμοι.
6. Αν τα μέλη της παρέας έχουν μεγάλες διαφορές ως προς τον τύπο της μηχανής ή τις οδηγικές ικανότητες τότε χωριζόμαστε σε μικρότερες παρέες.
7. Στην διαδρομή κρατούμε την θέση που έχουμε και δεν προσπερνάμε.
8. Διατηρούμε κοντινή απόσταση με τον μπροστινό μας και φροντίζουμε να είμαστε σε θέση που να μας βλέπει από τους καθρέφτες του.
9. Όλοι τσεκάρουμε τακτικά τους καθρέπτες μας. Κάθε μέλος της παρέας έχει την φροντίδα του πίσω του. Σταματά ή κόβει ταχύτητα αν δει ότι αυτός μένει πίσω αισθητά αφού πρώτα έχει ειδοποίηση τον μπροστινό του.
10. Αν έχουμε κάποιο πρόβλημα, σε όποια θέση και αν είμαστε ενημερώνουμε μόνο τον μπροστινό μας.
11. Στο ταξίδι φροντίζουμε να ενημερώνουμε τον πίσω μας, κάνοντας σήματα με το δεξί πόδι ή αριστερό, για ότι βλέπουμε στον δρόμο και θα μπορούσε να τον βλάψει.
12. Σε πολύ κλειστή διαδρομή ο αρχηγός πρέπει να κάνει σήμα στα αντίθετα ερχόμενα οχήματα, να κόβουν ταχύτητα.
13. Όταν διασταυρωνόμαστε με άλλη μηχανή πάντα πρέπει να χαιρετάμε.
14. Αν παρατηρήσουμε κάποιο πρόβλημα στην μοτοσικλέτα του μπροστινού μας τον ενημερώνουμε.
15. Αν ταξιδεύουμε μόνοι και κάποιο μηχανικό ή άλλο πρόβλημα μας αναγκάσει να σταματήσουμε και χρειαζόμαστε την βοήθεια κάποιου άλλου, τοποθετούμε το κράνος κάτω στην άσφαλτο λίγο πίσω από την μηχανή.
Αυτό είναι ένα σημάδι που όταν το βλέπουμε πρέπει να σταματάμε για παροχή βοήθειας.
16. Μέσα σε κατοικημένες περιοχές ελαττώνουμε την ταχύτητα στα νόμιμα όρια, έτσι ελέγχουμε ό,τι μπορεί να μας πεταχτεί αλλά κάνουμε και καλό όνομα σαν οργανωμένοι μοτοσικλετιστές Ducatisti.
17. Σε κάθε στάση ελέγχουμε το δέσιμο των πραγμάτων πάνω στη μηχανή για χαλαρώματα και ρίχνουμε μια γρήγορη ματιά σε ότι έχει σχέση με την ασφάλειά μας (λάστιχα, φρένα, διαρροές).
18. Αν έχουμε κάποιο πρόβλημα και δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε του υπόλοιπους, τότε ζητάμε από κάποιον να μείνει μαζί μας και ακολουθούμε διαφορετικό ρυθμό.
19. Γενικός κανόνας είναι ότι ποτέ δεν σταματάμε (για φωτογραφίες - τσιγάρο ή ό,τι άλλο) από μόνοι μας. Αυτά είναι στην αρμοδιότητα του Αρχηγού
20. Όλοι οι οδηγοί δεν έχουμε τις ίδιες ικανότητες στο στεγνό, ή στο βρεγμένο οδόστρωμα, δεν είναι υποτιμητικό να ακολουθούμε κατά περίπτωση την παρέα που μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ασφαλείς.
21. Καλό θα ήταν να υπάρχει ασύρματη ενδοεπικοινωνία μεταξύ Αρχηγού και Σκούπας.
22. Αν κάποιος θέλει να φύγει μπροστά (για οποιοδήποτε λόγω) πρώτα να ενημερώσει και μετά ας το κάνει. Δεν θα του πει κανένας όχι. (desmomaniac)
23. Είναι πολύ ωραίο να ταξιδεύουμε με μοτοσικλέτα, πιο ωραίο όμως είναι να κοιτάμε στο σπίτι την άλλη μέρα τις φωτογραφίες.
24. Καλές βόλτες και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!
Να θυμάστε ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν μας προσέχουν γιατί δεν μας βλέπουν, μιας και έχουν τυφλό σημείο στους καθρέφτες τους
Βασικά πιστεύω ότι αυτά είναι η ουσία.