Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Συντονιστής: sue
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Παρέλαβα το μηχανάκι μου ρυθμισμένο απο service 60.000 km. Λειτουργούσε μια χαρά, όσπου χθές άρχισε να κάνει κάτι κομπιάσματα και μικροδιακοπές. Σήμερα έπαψε να λειτουργεί τελείως ο οριζόντιος κύλινδρος.
Με τον jks ψάξαμε σχεδόν τα πάντα:
1. Mπουζί
2. Το Coil μαζί με την πίπα του μπουζί (βάλαμε απο το δικό τoυ Monster)
3. Εγκέφαλος (είχα DP - βάλαμε τον μαμά)
4. Ανορθωτής (μέτρηση με πολύμετρο)
5. Οι πεταλούδες δουλεύουν μια χαρά.
Άκρη δεν βγήκε... Ο Γιάννης αφήνει τελευταίο ενδεχόμενο πρόβλημα στα μπεκ.
Καμιά ιδέα???
Με τον jks ψάξαμε σχεδόν τα πάντα:
1. Mπουζί
2. Το Coil μαζί με την πίπα του μπουζί (βάλαμε απο το δικό τoυ Monster)
3. Εγκέφαλος (είχα DP - βάλαμε τον μαμά)
4. Ανορθωτής (μέτρηση με πολύμετρο)
5. Οι πεταλούδες δουλεύουν μια χαρά.
Άκρη δεν βγήκε... Ο Γιάννης αφήνει τελευταίο ενδεχόμενο πρόβλημα στα μπεκ.
Καμιά ιδέα???
Αλέξανδρος
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Βγάλε το μπουζί, βάλτο πάνω στην πίπα, ακούμπησε το στο κύλινδρο να κάνει σώμα και πάτα μια μιζιά να δούμε κατ' αρχήν αν δίνει ρεύμα σωστά.
Μετά βλέπουμε...
Μετά βλέπουμε...
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Με δυο διαφορετικά coil το πρόβλημα δεν λύθηκε... Άρα δεν υπάρχει θέμα με το ρεύμα.geo_multi έγραψε:Βγάλε το μπουζί, βάλτο πάνω στην πίπα, ακούμπησε το στο κύλινδρο να κάνει σώμα και πάτα μια μιζιά να δούμε κατ' αρχήν αν δίνει ρεύμα σωστά.
Μετά βλέπουμε...
Αλέξανδρος
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Αν θες την γνώμη μου επειδή τα ρεύματα στις μηχανές είναι γενικά μυστήρια πράγματα και μπορεί από οπουδήποτε να σου την φέρουν, κάνε και αυτό για να σιγουρευτείς. Και αν δεν είναι ρεύμα βλέπουμεmostro620 έγραψε: Με δυο διαφορετικά coil το πρόβλημα δεν λύθηκε... Άρα δεν υπάρχει θέμα με το ρεύμα.
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
μπουζι...βγαλτο και αλλαξε το με ενα καινουριο......αφου βεβαιωθεις οτι εχει σπινθηρα...τσεκαρε καυσιμο και μπεκ ,σωληνωσεις,αντλια,ακομα και να την ακους....φιλτρο βενζινας...μπορει να ειναι αναποδα....και ταση μπαταριας....εμενα μου κανει καυσιμο παντως.......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Νάσο το μηχανάκι είναι απο service 60.000 km. Το φίλτρο καυσίμου είναι καινούργιο. Τα μπεκ πως να τσεκάρω??nasa έγραψε:μπουζι...βγαλτο και αλλαξε το με ενα καινουριο......αφου βεβαιωθεις οτι εχει σπινθηρα...τσεκαρε καυσιμο και μπεκ ,σωληνωσεις,αντλια,ακομα και να την ακους....φιλτρο βενζινας...μπορει να ειναι αναποδα....και ταση μπαταριας....εμενα μου κανει καυσιμο παντως.......
Τάση μπαταρίας τσεκάραμε on - off.
Mπουζί βάλαμε καινούργιο.
Αλέξανδρος
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
ερωτηση....ο καθετος δουλευει...??? αν βγαλεις το μπουζι απο τον οριζοντιο για να μην εχει συμπιεση....παιρνει εμπρος...????
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Δεν μας διευκρίνησες έστω και με ένα κύλινδρο παίρνει μπρος?????
Για να τσεκάρεις κάυσιμο στα μπεκ εάν έχεις διακόπτη (δολοφόνο) που κλείνει το ρεύμα στα μπουζί ΑΛΛΑ γυρίζει η μίζα τότε γυρνάς την μίζα με κλειστό διακόπτη (δολοφόνο)και βλέπεις στον οριζόντιο κύλινδρο να είναι το μπουζί μούσκεμα όταν το ξεβιδώσεις.
Αν ο δολοφόνος κλείνει και κλείνει και η μίζα μαζί τότε ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ με τον ένα κύλινδρο και αφού ξεβιδώσεις το μπουζί του οριζόντιου δια της οσφρήσεως θα μυρίσει βενζίνη άκαυτη από την τρύπα του μπουζί του οριζόντιου.
Για να τσεκάρεις κάυσιμο στα μπεκ εάν έχεις διακόπτη (δολοφόνο) που κλείνει το ρεύμα στα μπουζί ΑΛΛΑ γυρίζει η μίζα τότε γυρνάς την μίζα με κλειστό διακόπτη (δολοφόνο)και βλέπεις στον οριζόντιο κύλινδρο να είναι το μπουζί μούσκεμα όταν το ξεβιδώσεις.
Αν ο δολοφόνος κλείνει και κλείνει και η μίζα μαζί τότε ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ με τον ένα κύλινδρο και αφού ξεβιδώσεις το μπουζί του οριζόντιου δια της οσφρήσεως θα μυρίσει βενζίνη άκαυτη από την τρύπα του μπουζί του οριζόντιου.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Τα είπατε όλα εκτός απο μπουζοκαλώδιο. Αν δεν έχεις καν'τους τράμπα. Απόκλεισε τα ηλεκτρικά. Αν δεν είναι αυτό τότε με βγαλμένο το μπουζί και εκτός πίπας δες αν πιτσιλάει καύσιμο απ'τη τρύπα του μπουζί όταν δουλεύει.
Aνδρέας Β.
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
O κάθετος δουλεύει μια χαρά!nasa έγραψε:ερωτηση....ο καθετος δουλευει...??? αν βγαλεις το μπουζι απο τον οριζοντιο για να μην εχει συμπιεση....παιρνει εμπρος...????
Αλέξανδρος
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Κωνσταντίνε το μπουζί του οριζόντιου είναι μούσκεμα στην βενζίνη ....Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Δεν μας διευκρίνησες έστω και με ένα κύλινδρο παίρνει μπρος?????
Για να τσεκάρεις κάυσιμο στα μπεκ εάν έχεις διακόπτη (δολοφόνο) που κλείνει το ρεύμα στα μπουζί ΑΛΛΑ γυρίζει η μίζα τότε γυρνάς την μίζα με κλειστό διακόπτη (δολοφόνο)και βλέπεις στον οριζόντιο κύλινδρο να είναι το μπουζί μούσκεμα όταν το ξεβιδώσεις.
Αν ο δολοφόνος κλείνει και κλείνει και η μίζα μαζί τότε ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣ με τον ένα κύλινδρο και αφού ξεβιδώσεις το μπουζί του οριζόντιου δια της οσφρήσεως θα μυρίσει βενζίνη άκαυτη από την τρύπα του μπουζί του οριζόντιου.
Αλέξανδρος
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Αλεξ εξήγησέ μου σε παρακαλώ σπινθήρα καθαρό και μπλέ έχει ο οριζόντιος κύλινδρος η όχι.
Με μουσκεμένο μπουζί δεν μπορείς να το καταλάβεις όμως.Στείλε μου με Π.Μ. το κινητό σου.
Με μουσκεμένο μπουζί δεν μπορείς να το καταλάβεις όμως.Στείλε μου με Π.Μ. το κινητό σου.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Αλεξ εξήγησέ μου σε παρακαλώ σπινθήρα καθαρό και μπλέ έχει ο οριζόντιος κύλινδρος η όχι.
Με μουσκεμένο μπουζί δεν μπορείς να το καταλάβεις όμως.Στείλε μου με Π.Μ. το κινητό σου.
Κωνσταντίνε το μπουζί όταν το ξεβιδώσαμε ήταν κατάμαυρο και μέσα στην βενζίνη. Βάλαμε καινούργιο μπουζί, πάλι τίποτα. Ο μπροστινός δεν δουλεύει καθόλου. Φάνηκε και απο τις θερμοκρασίες της εξαγωγής που ήταν χλιαρές...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mostro620 την Κυρ 21 Δεκ 2008, 17:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Αλέξανδρος
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Ξέχασα να γράψω ότι συνέχεια είχα σκασίματα στα τελικά (ελευθερα termignoni) ειδικότερα όταν ανοίγω γκάζι υπό φορτίο.
Αλέξανδρος
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Κωνσταντίνε σε ευχαριστώ πολύ!
Τα υπόλοιπα νεα θα σας τα έχω απο αύριο!
Τα υπόλοιπα νεα θα σας τα έχω απο αύριο!
Αλέξανδρος
- Γιωργος
- Member
- Δημοσιεύσεις: 479
- Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 20:39
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Τοποθεσία: KEPKYRA
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Παιδια να σας πω την εμπειρια μου και εγω.. Μετα απο σερβις στα 50000χλμ και αφου το πηρα μια χαρα, αρχισε να κανει ακριβως αυτα που λες εσυ, μπουζι μουσκεμα στην ακαυτη, σκασιματα κλπ κλπ.Το παω για καυσαερια και ηταν πολυ ψηλα. Αφου το ρυθμισε ξανα και πηγαινε μια χαρα, ξαναρχισε τα ιδια μετα απο λιγα χλμ. Πειραζοντας λοιπον τα καλωδια απο τους αισθητηρες μονος μου για να τσεκαρω, ανακαλυψα τον αισθητηρα του λαδιου πανω στον οριζοντιο κυλινδρο να ειναι ελαφρα σκουριασμενος και να μην κανει επαφη. Μετα λοιπον απο καθαρισμα και λιπανση, το μηχανακι παει μια χαρα και δεν εχει ξανακανει το παραμικρο. Αρα λοιπον σε συμβουλευω να ψαχτεις και εκει, αισθητηρες, φυσακια και επαφες, γιατι εαν ενας αισθητηρας στελνει λαθος πληροφοριες στον εγκεφαλο, εκεινος ειναι λογικο οτι μεταβαλει τις εντολες του στις πεταλουδες και στα ρευματα και εκει ειναι που γινεται η κατασταση μπουρδ....λο! Αυτα, καλη τυχη και καλα Χριστουγεννα σε ολους σας.
Γιωργος
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
+900ςςΓιωργος έγραψε: Πειραζοντας λοιπον τα καλωδια απο τους αισθητηρες μονος μου για να τσεκαρω, ανακαλυψα τον αισθητηρα του λαδιου πανω στον οριζοντιο κυλινδρο να ειναι ελαφρα σκουριασμενος και να μην κανει επαφη. Μετα λοιπον απο καθαρισμα και λιπανση, το μηχανακι παει μια χαρα και δεν εχει ξανακανει το παραμικρο.
Το είχα πάθει κι'εγώ .
Αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού ( οι επαφές του )
Η ECU νόμιζε ότι το λάδι ήταν στους -17 β.κελσίου
Τα μπουζί κατάμαυρα
Κοίταξες το μπουζί του πίσω κυλίνδρου ?
Αν είναι μαύρο , WD40 στις επαφές και μερικές φορές βγάλε/βάλε την φισέττα
Άγγελος
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
To μυστήριο λύθηκε... Το μίγμα αέρα/καυσίμου είχε ρυθμιστεί τόσο πλούσιο που μπουρδούκλωσε το μηχανάκι .
Μπήκαν 2 νέα μπουζί, φτωχότερο μίγμα και όλα κομπλέ.
Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες και κυρίως και τον jks που κυλιόταν στα πατώματα Κυριακάτικο.
Τελικά αν πάρεις Mathesis john, δεν θέλουμε τίποτα άλλο..
Μπήκαν 2 νέα μπουζί, φτωχότερο μίγμα και όλα κομπλέ.
Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες και κυρίως και τον jks που κυλιόταν στα πατώματα Κυριακάτικο.
Τελικά αν πάρεις Mathesis john, δεν θέλουμε τίποτα άλλο..
Αλέξανδρος
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
αμα φερει ο Αγιος Βασιλης απ'το Μιλανο κανενα πακετο ..
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Δηλαδή, απλώς είχε "πνιγεί" το μπουζί του οριζόντιου;
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Ακριβώς! Ο πίσω ήταν στο "παρα πέντε".D3§m02K έγραψε:Δηλαδή, απλώς είχε "πνιγεί" το μπουζί του οριζόντιου;
Αλέξανδρος
- vlassos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 537
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 14:35
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Χανιά
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
Μήπως να αποφεύγεις τα συχνά servicemostro620 έγραψε:Παρέλαβα το μηχανάκι μου ρυθμισμένο απο service 60.000 km.
Αστο είναι αυτορυθμιζόμενα αυτά
Γιώργος
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
"In times of universal deceit telling the truth will be a revolutionary act"
Eric Arthur Blair
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
mostro620 έγραψε:Παρέλαβα το μηχανάκι μου ρυθμισμένο απο service 60.000 km.
vlassos έγραψε:
Μήπως να αποφεύγεις τα συχνά service
Αστο είναι αυτορυθμιζόμενα αυτά
Πλάκα πλάκα....
Αλέξανδρος
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Διακοπή λειτουργίας οριζόντιου κυλίνδρου / Μonster 620 MY 04
αυτα ειπε ο Στελιος Κωστα...
it doesnt make any sense to me since, αλλαξαμε εγκεφαλο βαλαμε παλι τον μαμα (τα μιγματα φτωχυναν αναγκαστικα) και το προβλημα παρεμενε το ιδιο... τωρα θα μου πεις το μπουζι ηταν λουσμενο/πνιγμενο στη βενζινη και την ανθρακιλα και προφανως την ειχε ακουσει ασχημα...ηθελε αλλαγη
Ασε το αλλο.. πριν δοκιμασουμε τον μαμα εγκεφαλο, εβγαλα τον αρνητικο πολο απτη μπαταρια για να γινουν reset οι τυχον ρυθμισεις που ειχε κανει ο Στελιος στο τελευταιο σερβις... αλλα ματαια παλι..
τεσπ, σημασια εχει οτι δουλευει το εργαλειο τωρα...
Αλλα ΟΛΑ αυτα μηπως ειναι σημαδια πως το τερατακι εχει παθει καταθλιψη στο γκαραζ και θελει ενα αδερφακι... κατι ψηλο, κοκκινο, μονοκυλινδρο, χωματινο?? απο αυτα τα καγκουρικα που βγαινουν στο λιμανι τα βραδια και κανουν σουζες ατελειωτες..
it doesnt make any sense to me since, αλλαξαμε εγκεφαλο βαλαμε παλι τον μαμα (τα μιγματα φτωχυναν αναγκαστικα) και το προβλημα παρεμενε το ιδιο... τωρα θα μου πεις το μπουζι ηταν λουσμενο/πνιγμενο στη βενζινη και την ανθρακιλα και προφανως την ειχε ακουσει ασχημα...ηθελε αλλαγη
Ασε το αλλο.. πριν δοκιμασουμε τον μαμα εγκεφαλο, εβγαλα τον αρνητικο πολο απτη μπαταρια για να γινουν reset οι τυχον ρυθμισεις που ειχε κανει ο Στελιος στο τελευταιο σερβις... αλλα ματαια παλι..
τεσπ, σημασια εχει οτι δουλευει το εργαλειο τωρα...
Αλλα ΟΛΑ αυτα μηπως ειναι σημαδια πως το τερατακι εχει παθει καταθλιψη στο γκαραζ και θελει ενα αδερφακι... κατι ψηλο, κοκκινο, μονοκυλινδρο, χωματινο?? απο αυτα τα καγκουρικα που βγαινουν στο λιμανι τα βραδια και κανουν σουζες ατελειωτες..