Σελίδα 1 από 1

Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:01
από Vangelas
Εδώ και μερικές ημέρες διαβάζω σε αμερικάνικο ducati forum για πάρα πολλά 848/1098 τα οποία αντιμετωπίζουν "stalling problem" δηλαδή ο κινητήρας επανειλημένα να σβήνει στα φανάρια στο ρελαντί και μερικές φορές όταν "ρολάρουν" την μοτοσυκλέτα λίγο πριν σταματήσουν στα φανάρια με πχ με 1η ταχύτητα κτλ...
Μερικοί αναβάτες αντιμετώπισαν το πρόβλημα αυτό έν κινήσει και ενώ έκαναν αναστροφή, και αφού ο κινητήρας έσβησε, απο το φρενάρισμα του πίσω τροχού, κινδήνεψαν να πέσουν...
Η αναφορά στο παραπάνω γίνετε κυρίως από αμερικάνους ιδιοκτήτες αλλά το αναφέρουν επίσης και άλλοι απο Αγγλία, Δανία κτλ.
Μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι έχουν δοκιμάσει την ρύθμιση ψεκασμού, ρύθμιση ιμάντων χρονισμού, αλλαγή χάρτη εγκεφάλου, αλλαγή εκκεντροφόρων και κάπου διάβασα και για αλλαγή σωμάτων ψεκασμού...
Επίσης ενδιαφέρον είναι οτι το πρόβλημα αφορά απο τα παλαιότερα μοντέλα και φτάνει μέχρι και το 2008 χωρί ακόμη να έχει βρεθεί λύση !!??


Τα Ευρωπαικά / Ελληνικά μοντέλλα τι λένε...?
Αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα ,τι γνωρίζετε σχετικά ?

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:09
από D3§m02K
Φτωχά μίγματα, χαμηλά λόγω EU3. Ο Γιάννης (jks) έχει δει το 1098 του φίλου του (carvivore) με το ίδιο "θέμα", το οποίο λύθηκε μόλις το παιδί φόρεσε Performance ECU, φίλτρο + τελικά.

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:14
από Vangelas
D3§m02K έγραψε:Φτωχά μίγματα, χαμηλά λόγω EU3. Ο Γιάννης (jks) έχει δει το 1098 του φίλου του (carvivore) με το ίδιο "θέμα", το οποίο λύθηκε μόλις το παιδί φόρεσε Performance ECU, φίλτρο + τελικά.
Συγνώμη που ξέχασα να το αναφέρω παραπάνω...αλλά αρκετοί αναφέρουν οτι με το που άλλαξαν σε termi και DP ECU τότε αρχίσανε τα προβλήματα...

Λές να έιναι μόνο στο Αμέρικα το πρόβλημα...και μόνο άμα είσαι αμερικανάκι :))

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:21
από jks
με προλαβε ο Κωστας :thumbsup:

στην Ελλαδα δεν εχω ακουσει για στολλαρισμα 848 ακομα ...
στο εξωτερικο που παρακολουθω, παιζει σε καποια μοντελα..

σε 1098 στις πρωτες φουρνιες που βγηκαν ειδικα, τα στολαρισματα ηταν συχνα πυκνα και ο c@rnivore τα ειχε βρει μπαστουνια !!
του στολλαρε πριν την αντλια στο βενζιναδικο... σε καμμια κατηφορα ρολλαριστος...σε καμμια ανηφορικη φουρκετα... σκετο δραμα.!!

απτην ωρα που εβαλε το κιτακι performance ΤΕΛΟΣ καλο ολα καλα!

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:30
από D3§m02K
Πρόβλημα με τον ψεκασμό λόγω προδιαγραφών EU3 αντιμετώπισαν και πολλά monster (κυρίως 695 αλλά και S2R1000 ΜΥ07). Among others, και το δικό μου. . . :innocent2:

Πρέπει να έχουν αλλάξει κάτι στη χαρτογράφηση των ΜΥ08 γιατί αφ'ενός μπήκανε στη διαδικασία να αλλάξουν Model Year στο 695 ένα χρόνο πριν βγει το 696 και αφ' ετέρου γιατί δεν έχω διαβάσει κάπου άλλα προβλήματα.
Vangelas έγραψε:Συγνώμη που ξέχασα να το αναφέρω παραπάνω...αλλά αρκετοί αναφέρουν οτι με το που άλλαξαν σε termi και DP ECU τότε αρχίσανε τα προβλήματα...
Πρώτη φορά το ακούω αυτό Γιώργο. . . :roll:

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:41
από mostro620
D3§m02K έγραψε:Φτωχά μίγματα, χαμηλά λόγω EU3. Ο Γιάννης (jks) έχει δει το 1098 του φίλου του (carvivore) με το ίδιο "θέμα", το οποίο λύθηκε μόλις το παιδί φόρεσε Performance ECU, φίλτρο + τελικά.

και λαιμούς μπουριά σόμπας... :wsmile:

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 12:56
από Vangelas
Απο ανακλήσεις βρήκα μόνο τις παρακάτω πληροφορίες σχετικά με ducati

http://ec.europa.eu/consumers/dyna/rape ... search.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;


edit: βάλτε στο search box Ducati ή Ducati motorcycles

Re: Stalling Problem 848/1098 ???

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Ιαν 2009, 13:29
από Highflyer
Γιά δές εδώ
http://www.ducatispot.com/forums/showth ... 9a8&t=1291
Περιγράφει μιά διαδικασία ρύθμισης ( Cag fix ) με καλό ποσοστό επιτυχίας .
Αν έχεις ακόμα τον λ-σένσορα , κοίτα εδώ
http://www.fatduc.com
Καλή επιτυχία :thumbsup:
Κράτα μας ενήμερους :popcorn: