Σελίδα 4 από 4

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ 2016, 01:14
από fantaraki
Ερωτηση, οταν εχεις αφαιρεσει ιμαντες τα ραουλα στις κεφαλες πρεπει να γυριζουν τελειως ελευθερα με το χερι η πρεπει να υπαρχει μια μικρη αντισταση σε ενα σημειο αλλα και παλι να γυριζουν ευκολα με το χερι; Σκεφτομαι μηπως πρεπει να τσεκαρω βαλβιδες...

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ 2016, 06:56
από Highflyer
fantaraki έγραψε:Ερωτηση, οταν εχεις αφαιρεσει ιμαντες τα ραουλα στις κεφαλες πρεπει να γυριζουν τελειως ελευθερα με το χερι η πρεπει να υπαρχει μια μικρη αντισταση σε ενα σημειο αλλα και παλι να γυριζουν ευκολα με το χερι; Σκεφτομαι μηπως πρεπει να τσεκαρω βαλβιδες...
Το Β'.
(Ελπίζω να μην εννοείς ότι, σε ένα συγκεκριμένο σημείο μόνο υπάρχει αντίσταση .
Η νορμάλ αντίσταση οφείλεται στις τσιμούχες τους )

Ένα τσεκάρισμα ποτέ δεν βλάπτει :cool:

Re: DIY: BELT'S REPLACEMENT 2V

Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Σεπ 2016, 02:31
από sinner.lady
Ειδικά του κάθετου κυλίνδρου δύσκολα γυρνάει με το χέρι... (προσωπικά κατά τη διάρκεια της αλλαγής, ο οριζόντιος δεν είχε καθόλου αντίσταση, ο κάθετος όμως είχε "εγκοπή" που δύσκολα γυρνούσε με το χέρι...)
Τώρα αν ο οριζόντιος είχε θέμα με τσιμούχες βαλβίδων δεν το ξέρω... θα φανεί στην επόμενη ρύθμιση βαλβίδων..