ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
Συντονιστής: sue
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
Αλλαγή υγρών φρένου
Η μία περίπτωση είναι να ξεβιδώσουμε τον εξαερωτήρα της δαγκάνας του φρένου μας, να προσθέσουμε στο στόμιό του ένα σωληνάκι διάφανο 6 χιλ. για να τρέχουν τα υγρά σε μία λεκάνη συλλογής αφού ανοίξουμε το καπάκι του ρεζεβουάρ υγρών για να πάρει αέρα.
Αφού αδειάσουν όλα τα υγρά ,συμπληρώνουμε καινούργια και κάνουμε την γνωστή εξαέρωση………(μπελάς και ίσως θέλει δεύτερο άτομο).
Στην δεύτερη περίπτωση κάνουμε ακριβώς το ίδιο αλλά πριν τελειώσουν τα υγρά στο ρεζεβουάρ ,συμπληρώνουμε συνεχώς ,από την μία ρίχνουμε και από την άλλη τρέχουν στην λεκάνη μας ,όταν δούμε να βγαίνουν υγρά από κάτω καθαρά τότε σφίγγουμε τον εξαερωτήρα .
Από την στιγμή που δεν έχουμε αέρα στο κύκλωμά μας γλυτώνουμε την εξαέρωση.
Και οι δύο τρόποι έχουν ένα μειονέκτημα:
Οτι παλιά υγρά έχουν μείνει στα εμβολάκια δεν μπορούν να βγουν με τίποτα από εκεί αν δεν λύσουμε την δαγκάνα ,να βγάλουμε τα εμβολάκια ένα –ένα και αφού την καθαρίσουμε να την ξανα -συναρμολογήσουμε .
Ο τρίτος τρόπος είναι ο εξής:
Με μία τρόμπα ηλεκτρική ρουφάμε από τον εξαερωτήρα τα υγρά του κυκλώματος καθαρίζοντας όλο το σύστημα μας αφού συγχρόνως συμπληρώνουμε από πάνω για να μην μπει αέρας στο κύκλωμα.
Χρειαζόμαστε μια ηλεκρική τρόμπα 12 βολτ από πιτσιλιχτήρια αυτοκινήτου ,την πιο φτηνή (9 Ευρώ) ,ένα μέτρο σωληνάκι διάφανο διαμέτρου 6 χιλιοστών , καλώδια 2 μέτρα ,έναν διακόπτη (για να ανοιγοκλείνουμε το ρεύμα ), μια λεκάνη για τα υγρά και δύο παπαγαλάκια για να συνδέσουμε τα καλώδια με τους πόλους.
Εάν υπάρχει πρόσβαση στον θετικό πόλο της μπαταρίας μας ακόμα καλύτερα ,συνδέουμε τον θετικό πόλο στο κύκλωμα και τον αρνητικό σε οποιοδήποτε μπουλόνι η μεταλλική εξοχή είναι κοντά μας .
Από τον διακόπτη ανοιγοκλείνουμε το σύστημα. Ξεβιδώνουμε πρώτα το καπάκι του ρεζεβουάρ υγρών,κάτω από το καπάκι υπάρχει άλλο λαστιχένιο και το βγάζουμε και αυτό. Πριν κάνουμε αναρρόφηση ελέγχουμε την πολικότητα της τρόμπας ώστε το σωληνάκι που θα προσαρμόσουμε στην δαγκάνα να ρουφάει και όχι να φυσάει.
Προχωράμε στον εξαερωτήρα , βγάζουμε το λαστιχένιο καλλυματάκι του ,περνάμε ένα πολύγωνο 11 χιλ. και μετά προσαρμόζουμε το διάφανο σωληνάκι (εάν δεν μπαίνει το ζεσταίνουμε λίγο με έναν αναπτήρα στην άκρη του για να μαλακώσει).
Η άλλη άκρη του κυκλώματος της τρόμπας μπαίνει σε μία λεκάνη συλλογής.
Ξεβιδώνουμε τον εξαερωτήρα ,πατάμε τον διακόπτη και η τρόμπα αρχίζει να ρουφάει,στην αρχή σιγά-σιγά μέχρι να φτάσει το υγρό στα γρανάζια της, μόλις φτάσει στα γρανάζια της τρόμπας το υγρό, τότε ρουφάει πολύ πιο γρήγορα και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να συμπληρώσουμε υγρά. Αν δεν προλαβαίνουμε να συμπληρώσουμε υγρά γρήγορα, γιατί είναι μακριά ,σταματάμε την τρόμπα για να μην μπει αέρας μέσα στο κύκλωμα και μας χαλάσει όλη την διαδικασία.
Όταν δούμε τα υγρά από κάτω να είναι καθαρά κανονίζουμε έτσι ώστε τα υγρά στο ρεζεβουάρ να είναι μέχρι την μέση.
Μετά βάζουμε το δάχτυλό μας μέσα στο ρεζεβουάρ και κλείνουμε την τρύπα(κάτω που κατεβαίνουν τα υγρά στο κύκλωμα) ενώ η τρόμπα λειτουργεί ,μία σηκώνουμε το δάχτυλό μας να πάρει υγρά –μία το κλείνουμε ,το κάνουμε 4-5 φορές και βλέπουμε από κάτω να ξαναβγάζει μαύρα υγρά (είναι από τα εμβολάκια τα υγρά ).
Για τους πιο σχολαστικούς ,ενώ η τρόμπα λειτουργεί, με ένα λεπτό κατσαβίδι το βάζουμε ανάμεσα στον δίσκο και τακάκι και σπρώχνουμε το τακάκι να μπει μέσα και να διώξει οτι υγρά έχει.
Όταν τελειώσουμε πρέπει να έχουμε ένα κουβαδάκι με νερό και σαπούνι ,κάνουμε αναρρόφηση με την τρόμπα ώστε όλο το κύκλωμα να καθαριστεί από τα τοξικά υγρά φρένων για να μην σαπίσει η τρόμπα (αν μείνουν μέσα) και να μπορούμε να την ξαναχρησιμοποιήσουμε.
Καλή επιτυχία
Η μία περίπτωση είναι να ξεβιδώσουμε τον εξαερωτήρα της δαγκάνας του φρένου μας, να προσθέσουμε στο στόμιό του ένα σωληνάκι διάφανο 6 χιλ. για να τρέχουν τα υγρά σε μία λεκάνη συλλογής αφού ανοίξουμε το καπάκι του ρεζεβουάρ υγρών για να πάρει αέρα.
Αφού αδειάσουν όλα τα υγρά ,συμπληρώνουμε καινούργια και κάνουμε την γνωστή εξαέρωση………(μπελάς και ίσως θέλει δεύτερο άτομο).
Στην δεύτερη περίπτωση κάνουμε ακριβώς το ίδιο αλλά πριν τελειώσουν τα υγρά στο ρεζεβουάρ ,συμπληρώνουμε συνεχώς ,από την μία ρίχνουμε και από την άλλη τρέχουν στην λεκάνη μας ,όταν δούμε να βγαίνουν υγρά από κάτω καθαρά τότε σφίγγουμε τον εξαερωτήρα .
Από την στιγμή που δεν έχουμε αέρα στο κύκλωμά μας γλυτώνουμε την εξαέρωση.
Και οι δύο τρόποι έχουν ένα μειονέκτημα:
Οτι παλιά υγρά έχουν μείνει στα εμβολάκια δεν μπορούν να βγουν με τίποτα από εκεί αν δεν λύσουμε την δαγκάνα ,να βγάλουμε τα εμβολάκια ένα –ένα και αφού την καθαρίσουμε να την ξανα -συναρμολογήσουμε .
Ο τρίτος τρόπος είναι ο εξής:
Με μία τρόμπα ηλεκτρική ρουφάμε από τον εξαερωτήρα τα υγρά του κυκλώματος καθαρίζοντας όλο το σύστημα μας αφού συγχρόνως συμπληρώνουμε από πάνω για να μην μπει αέρας στο κύκλωμα.
Χρειαζόμαστε μια ηλεκρική τρόμπα 12 βολτ από πιτσιλιχτήρια αυτοκινήτου ,την πιο φτηνή (9 Ευρώ) ,ένα μέτρο σωληνάκι διάφανο διαμέτρου 6 χιλιοστών , καλώδια 2 μέτρα ,έναν διακόπτη (για να ανοιγοκλείνουμε το ρεύμα ), μια λεκάνη για τα υγρά και δύο παπαγαλάκια για να συνδέσουμε τα καλώδια με τους πόλους.
Εάν υπάρχει πρόσβαση στον θετικό πόλο της μπαταρίας μας ακόμα καλύτερα ,συνδέουμε τον θετικό πόλο στο κύκλωμα και τον αρνητικό σε οποιοδήποτε μπουλόνι η μεταλλική εξοχή είναι κοντά μας .
Από τον διακόπτη ανοιγοκλείνουμε το σύστημα. Ξεβιδώνουμε πρώτα το καπάκι του ρεζεβουάρ υγρών,κάτω από το καπάκι υπάρχει άλλο λαστιχένιο και το βγάζουμε και αυτό. Πριν κάνουμε αναρρόφηση ελέγχουμε την πολικότητα της τρόμπας ώστε το σωληνάκι που θα προσαρμόσουμε στην δαγκάνα να ρουφάει και όχι να φυσάει.
Προχωράμε στον εξαερωτήρα , βγάζουμε το λαστιχένιο καλλυματάκι του ,περνάμε ένα πολύγωνο 11 χιλ. και μετά προσαρμόζουμε το διάφανο σωληνάκι (εάν δεν μπαίνει το ζεσταίνουμε λίγο με έναν αναπτήρα στην άκρη του για να μαλακώσει).
Η άλλη άκρη του κυκλώματος της τρόμπας μπαίνει σε μία λεκάνη συλλογής.
Ξεβιδώνουμε τον εξαερωτήρα ,πατάμε τον διακόπτη και η τρόμπα αρχίζει να ρουφάει,στην αρχή σιγά-σιγά μέχρι να φτάσει το υγρό στα γρανάζια της, μόλις φτάσει στα γρανάζια της τρόμπας το υγρό, τότε ρουφάει πολύ πιο γρήγορα και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να συμπληρώσουμε υγρά. Αν δεν προλαβαίνουμε να συμπληρώσουμε υγρά γρήγορα, γιατί είναι μακριά ,σταματάμε την τρόμπα για να μην μπει αέρας μέσα στο κύκλωμα και μας χαλάσει όλη την διαδικασία.
Όταν δούμε τα υγρά από κάτω να είναι καθαρά κανονίζουμε έτσι ώστε τα υγρά στο ρεζεβουάρ να είναι μέχρι την μέση.
Μετά βάζουμε το δάχτυλό μας μέσα στο ρεζεβουάρ και κλείνουμε την τρύπα(κάτω που κατεβαίνουν τα υγρά στο κύκλωμα) ενώ η τρόμπα λειτουργεί ,μία σηκώνουμε το δάχτυλό μας να πάρει υγρά –μία το κλείνουμε ,το κάνουμε 4-5 φορές και βλέπουμε από κάτω να ξαναβγάζει μαύρα υγρά (είναι από τα εμβολάκια τα υγρά ).
Για τους πιο σχολαστικούς ,ενώ η τρόμπα λειτουργεί, με ένα λεπτό κατσαβίδι το βάζουμε ανάμεσα στον δίσκο και τακάκι και σπρώχνουμε το τακάκι να μπει μέσα και να διώξει οτι υγρά έχει.
Όταν τελειώσουμε πρέπει να έχουμε ένα κουβαδάκι με νερό και σαπούνι ,κάνουμε αναρρόφηση με την τρόμπα ώστε όλο το κύκλωμα να καθαριστεί από τα τοξικά υγρά φρένων για να μην σαπίσει η τρόμπα (αν μείνουν μέσα) και να μπορούμε να την ξαναχρησιμοποιήσουμε.
Καλή επιτυχία
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί αυτό με την τρόμπα από τα ψεκαστήρια του parmpriz!!!
εγώ χρησιμοποιώ ένα "mityvac" (http://www.mityvac.com/" onclick="window.open(this.href);return false;)
αν βρω καμια φτηνή τρόμπα από ψεκαστήρια, θα το δοκιμάσω!
ENGAKATS caminando por la vida
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
Το διακοπτάκι είναι από επαναφορτιζόμενο δραπανοκατσάβιδο που χάλασε ,το ξήλωσα και το έβαλα στο σύστημα,η μπαταρία μία παλιά ,το μοτεράκι έχει κατανάλωση 30 βάττ μόνο............
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
δεν αλλάζεις το nickname ρε Κωνσταντίνε???
κάντο Κυρρος Γρανάζης!!
κάντο Κυρρος Γρανάζης!!
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
πολυ σωστος ο Κωσταντινος,
αλλα και εγω οπως και ο Εnga χρησιμοποιω μια τεραστια συριγγα
για να τραβηξω μεσα απ'το κυκλωμα φρενων τα παλια λαδια...
αλλα και εγω οπως και ο Εnga χρησιμοποιω μια τεραστια συριγγα
για να τραβηξω μεσα απ'το κυκλωμα φρενων τα παλια λαδια...
- Rock-ass
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3577
- Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
- Other: 695 R
Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
σχετικα με τα υγρα φρενων/συμπλεκτη
ποτε δεν συμπληρωνουμε υγρα διοτι μιλαμε για ενα κλειστο κυκλωμα.. οταν φτασει η σταθμη στο MINimum τοτε ηρθε αναγκαστικα η ωρα να αλλαξεις και τακκακια.. βαζοντας τα καινουργια, η σταθμη θα επανελθει στο MAX !
αν εσυ συμπληρωσεις υγρα, τοτε προφανως θα γινει υπερχειλιση..
αν τα υγρα σου εχουν φτασει τα 2-3 χρονια σε ηλικια, καλο ειναι να τα αλλαξεις σιγα σιγα γιατι πεφτει η αποδωση τους
(για πολλους κ διαφορους λογους και δεν ειναι της ωρας η τεχνικη αναλυση..)
- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -
Οι πιο σημαντικοί τύποι που κυκλοφορούν στην αγορά είναι οι DOT3, DOT4, DOT5 και DOT5.1 (DOT = Department of Transportation)
Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 είναι υγρά που βασίζονται στη γλυκόλη και το DOT5 στη σιλικόνη. Η βασική τους διαφορά είναι οτι τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 απορροφούν νερό, ενώ το DOT5 όχι.
Ενα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των υγρών φρένων είναι το σημείο βρασμού τους.
Το σύστημα των φρένων βασίζεται στα ασυμπίεστα υγρά. Τα υγρά γενικά είναι ασυμπίεστα, ενώ τα αέρια είναι συμπιέσιμα. Αν τα υγρά φρένων βράσουν (δηλαδή γίνουν αέρια), χάνουν την ικανότητα να μεταδώσουν δύναμη.
Καθώς τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 απορροφούν νερό, το σημείο βρασμού τους μειώνεται. Το νερό απορροφάται ακόμα και απο τον αέρα, γι'αυτό δεν πρέπει να ανοίγουμε συχνά την τάπα των υγρών φρένων.
Το σημείο βρασμού του DOT5 παραμένει σχετικά σταθερό (αφού δεν απορροφά νερό), όμως ότι νερό μπαίνει μέσα στο σύστημα φρένων (και αφού δεν απορροφάται από το υγρό φρένων), δημιουργεί σταγονίδια νερού, που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά/σκουριά.
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 καταστρέφουν το χρώμα του αυτοκινήτου. Επίσης ποτέ μα ποτέ μη αναμίξετε δύο διαφορετικών ειδών υγρά φρένων.
Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:
DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C
To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.
Νερό/φυσαλίδες νερού, το σύστημα φρένων μπορεί να πάρει με διάφορους τρόπους. Ενας από τους πιο συνηθισμένους είναι από παλιό ή ανοιγμένο μπουκαλάκι υγρού φρένων.
πηγη peugeot sport club
Μεταφέρω ενα κειμενο του JKS εδω για να υπαρχει.
ποτε δεν συμπληρωνουμε υγρα διοτι μιλαμε για ενα κλειστο κυκλωμα.. οταν φτασει η σταθμη στο MINimum τοτε ηρθε αναγκαστικα η ωρα να αλλαξεις και τακκακια.. βαζοντας τα καινουργια, η σταθμη θα επανελθει στο MAX !
αν εσυ συμπληρωσεις υγρα, τοτε προφανως θα γινει υπερχειλιση..
αν τα υγρα σου εχουν φτασει τα 2-3 χρονια σε ηλικια, καλο ειναι να τα αλλαξεις σιγα σιγα γιατι πεφτει η αποδωση τους
(για πολλους κ διαφορους λογους και δεν ειναι της ωρας η τεχνικη αναλυση..)
- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -
Οι πιο σημαντικοί τύποι που κυκλοφορούν στην αγορά είναι οι DOT3, DOT4, DOT5 και DOT5.1 (DOT = Department of Transportation)
Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 είναι υγρά που βασίζονται στη γλυκόλη και το DOT5 στη σιλικόνη. Η βασική τους διαφορά είναι οτι τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 απορροφούν νερό, ενώ το DOT5 όχι.
Ενα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των υγρών φρένων είναι το σημείο βρασμού τους.
Το σύστημα των φρένων βασίζεται στα ασυμπίεστα υγρά. Τα υγρά γενικά είναι ασυμπίεστα, ενώ τα αέρια είναι συμπιέσιμα. Αν τα υγρά φρένων βράσουν (δηλαδή γίνουν αέρια), χάνουν την ικανότητα να μεταδώσουν δύναμη.
Καθώς τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 απορροφούν νερό, το σημείο βρασμού τους μειώνεται. Το νερό απορροφάται ακόμα και απο τον αέρα, γι'αυτό δεν πρέπει να ανοίγουμε συχνά την τάπα των υγρών φρένων.
Το σημείο βρασμού του DOT5 παραμένει σχετικά σταθερό (αφού δεν απορροφά νερό), όμως ότι νερό μπαίνει μέσα στο σύστημα φρένων (και αφού δεν απορροφάται από το υγρό φρένων), δημιουργεί σταγονίδια νερού, που μπορεί να προκαλέσουν ζημιά/σκουριά.
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 καταστρέφουν το χρώμα του αυτοκινήτου. Επίσης ποτέ μα ποτέ μη αναμίξετε δύο διαφορετικών ειδών υγρά φρένων.
Τα σημεία βρασμού των υγρών φρένων είναι:
DOT3 ΞΗΡΟ 205 C ΥΓΡΟ 140 C
DOT4 ΞΗΡΟ 230 C ΥΓΡΟ 155 C
DOT5 ΞΗΡΟ 260 C ΥΓΡΟ 180 C
DOT5.1 ΞΗΡΟ 270 C ΥΓΡΟ 190 C
To ξηρό σημείο βρασμού είναι όταν το σύστημα δεν περιέχει καθόλου νερό, ενώ το υγρό είναι όταν περιέχει 3% νερό.
Νερό/φυσαλίδες νερού, το σύστημα φρένων μπορεί να πάρει με διάφορους τρόπους. Ενας από τους πιο συνηθισμένους είναι από παλιό ή ανοιγμένο μπουκαλάκι υγρού φρένων.
πηγη peugeot sport club
Μεταφέρω ενα κειμενο του JKS εδω για να υπαρχει.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
σχετικα με τα υγρα φρενων/συμπλεκτη
ποτε δεν συμπληρωνουμε υγρα διοτι μιλαμε για ενα κλειστο κυκλωμα.. οταν φτασει η σταθμη στο MINimum τοτε ηρθε αναγκαστικα η ωρα να αλλαξεις και τακκακια.. βαζοντας τα καινουργια, η σταθμη θα επανελθει στο MAX !
αν εσυ συμπληρωσεις υγρα, τοτε προφανως θα γινει υπερχειλιση..
Σωστό....
Πάμε στον συμπλέκτη...
Στο κύκλωμα έχω ρεζεβουάρ,μανέττα-τρόμπα,σωληνάκι μεταφοράς και εμβολάκι κάτω που σπρώχνει το ωστήριο.
Μπορείτε να φανταστήτε το ωστήριο την ώρα που σπρώχνει τους δίσκους???
Όταν οι δίσκοι αρχίζουν να φαγώνονται επιστρέφουν προς τα πίσω ,δηλαδή πρός την μεριά του κάτω εμβόλου,αρα το έμβολο μπαίνει προς τα μέσα στην φωλιά του .
Ερώτηση :
Από την φθορά χρήσης των δίσκων αυξάνουν τα υγρά στο ρεζεβουάρ η μειώνονται??????
Συμπληρώνει κανείς υγρά στο ρεζεβουάρ του συμπλέκτου???(όσο φθείρονται οι δίσκοι)
ποτε δεν συμπληρωνουμε υγρα διοτι μιλαμε για ενα κλειστο κυκλωμα.. οταν φτασει η σταθμη στο MINimum τοτε ηρθε αναγκαστικα η ωρα να αλλαξεις και τακκακια.. βαζοντας τα καινουργια, η σταθμη θα επανελθει στο MAX !
αν εσυ συμπληρωσεις υγρα, τοτε προφανως θα γινει υπερχειλιση..
Σωστό....
Πάμε στον συμπλέκτη...
Στο κύκλωμα έχω ρεζεβουάρ,μανέττα-τρόμπα,σωληνάκι μεταφοράς και εμβολάκι κάτω που σπρώχνει το ωστήριο.
Μπορείτε να φανταστήτε το ωστήριο την ώρα που σπρώχνει τους δίσκους???
Όταν οι δίσκοι αρχίζουν να φαγώνονται επιστρέφουν προς τα πίσω ,δηλαδή πρός την μεριά του κάτω εμβόλου,αρα το έμβολο μπαίνει προς τα μέσα στην φωλιά του .
Ερώτηση :
Από την φθορά χρήσης των δίσκων αυξάνουν τα υγρά στο ρεζεβουάρ η μειώνονται??????
Συμπληρώνει κανείς υγρά στο ρεζεβουάρ του συμπλέκτου???(όσο φθείρονται οι δίσκοι)
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
ανεβαίνει η στάθμη γιατί το ύψος των δίσκων μειώνεται και η ράβδος μπαίνει ακόμα πιο μέσα στο σώμα του slave cylinder (και άρα πιέζει ακόμα περισσότερο υγρό προς τα πάνω)
ENGAKATS caminando por la vida
- ΧιλιομετροφΑγος
- Member
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 07 Μάιος 2010, 18:29
- Gender: Male
- Bike: 888
- Other: HONDA GLX....cc
- Τοποθεσία: ΛΗΞΟΥΡΙ
Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
Υγρά συμπλέκτη που μπορούμε να προμηθευτούμε?????
Η διαδικασία φαντάζομαι θα είναι ίδια με την αλλαγή των υγρών φρένων??????
Η διαδικασία φαντάζομαι θα είναι ίδια με την αλλαγή των υγρών φρένων??????
Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΥ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ
- Iron butt
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1349
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:18
- Gender: Male
- Other: ΚαθεΤριτηΜαστορα
- Τοποθεσία: Νικητιανος.....
Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
Παντου σχεδον μπορεις να βρεις ειναι τα ιδια με τα υγρα φρενων
Γιαννης
From all the things i have lost i miss my mind the most...
Sometimes I lie awake at night, and ask, 'Where have I gone wrong?' Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.'”
From all the things i have lost i miss my mind the most...
Sometimes I lie awake at night, and ask, 'Where have I gone wrong?' Then a voice says to me, 'This is going to take more than one night.'”
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ-ΑΛΛΑΓΗ ΥΓΡΩΝ ΦΡΕΝΟΥ
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ Τα DOT3, DOT4 και DOT5.1 καταστρέφουν το χρώμα του αυτοκινήτου. Επίσης ποτέ μα ποτέ μη αναμίξετε δύο διαφορετικών ειδών υγρά φρένων.
Αυτό δεν ισχύει , τα υγρά DOT3 , DOT 4 , DOT 5.1 είναι απολύτως συμβατά μεταξύ τους , έχουν ίδια βάση ( γλυκολη )
Τα υγρά DOT 5 ΔΕΝ πρέπει να αναμιγνύονται με άλλα , γιατί έχουν διαφορετική βάση ( σιλικόνη )
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.