Σελίδα 2 από 5

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 20:35
από Γιωργος
ΜΠραβο Κωνσταντινε, πολυ καλο, αναμενω με αγωνια τα ρυθμιζομενα! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 21:28
από squadracorse.gr
απλά... και τα δικά μου σέβη! :bowall: :bowall: :bowall: :bowall: :bowall: :bowall:

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 22:01
από ASLAN
Κυριε Τυρλα εχω μια ιδεα . Ανοιγεις συνεργειο και κοιμομαστε και εμεις ησυχοι τα βραδια. Θεωρησε οτι εχεις ηδη εναν πελατη.

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 22:08
από nasa
μπραβο κωστα....κατατοπιστικος και κατανοητος :thumbsup: ερωτηση...αυτο ειναι το γκαραζ σου...???
αν ναι,να ερθω να βαλω ενα κρεβατι να κοιμαμαι εκει...?????

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Φεβ 2009, 10:54
από taSOS
ENGAKATS έγραψε: οχι αλλα και να ειχε, δεν ειναι το ιδιο με αυτο στο ST

μπορει να μοιαζουν απιστευτα απ'εξω, αλλα μεσα ειναι η διαφορα!


Στις βαλβίδες θα ειναι η οποία διαφορά , φαντάζομαι , "μηχανολογικά" θα είναι ίδια ! ( πάλι φαντάζομαι ) , οπότε ίδια θα είναι και η μεθοδολογία επισκευής !?

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Φεβ 2009, 10:58
από D3§m02K
Αυτά είναι. . . Μετακομίζω τον PC στο γκαράζ. . .

Τύρλα, δώσε! ! ! :thumbsup:

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Φεβ 2009, 12:43
από ENGAKATS
taSOS έγραψε: Στις βαλβίδες θα ειναι η οποία διαφορά , φαντάζομαι , "μηχανολογικά" θα είναι ίδια ! ( πάλι φαντάζομαι ) , οπότε ίδια θα είναι και η μεθοδολογία επισκευής !?
ΔΕΝ εχω δει το σχεδιαγραμμα της Ducati για να σου πω με ακριβεια, αλλα πιστευω πως η διαφορα ειναι στα shims, τις βαλβιδες, τις διοδους του λαδιου κτλ κτλ κτλ

Ολα αυτα μαζι ειναι που κανουν τη διαφορα στην αισθηση. Αν εχεις δει, τα kits που παιζουν στην αγορα για πιρουνια, ειναι ουσιαστικα ολοκληρος ο εσωτερικος μηχανισμος και απλα μεταμορφωνουν το πιρουνι :glimpse: :glimpse:

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 12:45
από HMX666
Αυτά τα άρθρα είναι ο ορισμός του Do It Yourself κυρίες και κύριοι...
Ακόμα και χαζός να είσαι, τα ακολουθείς και το κάνεις μόνος σου.

Σε ευχαριστούμε πολύ κε Τύρλα.

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 19:59
από Πάνος Γεωργίου
Κε Τυρλα τα συγχαρητηρια μου για την παρουσιαση,τετοιες
δημοσιευσεις ειναι πολυ χρησιμες για ολους.
Εγω για παραδειγμα δεν θα το τολμουσα γιατι δεν ξερω τι
θα συναντουσα μολις το ελυνα.
Τωρα ειδα οτι μπορω να το κανω.
Το εσωτερικο της μπουκαλας οταν το βγαζουμε αν καταλαβα
εναι δεμενο συν την ροδελα δυο κομματια δηλ.
Και καθε ποτε αλλαζουμε τα λαδια σε ποσα χιλμ η σε ποσο
χρονο αν η μηχανη δεν κανει πολλα χλμ.
Ευχαριστω κε Τυρλα συνεχιστε την ωραια δουλεια.

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Ιουν 2010, 14:38
από zachmess
Γεια χαρά,
Έχω ένα S2R 800, 2005 model, με μπροστινό marzocchi 43mm, μη ρυθμιζόμενο.
Έχω διαβάσει σε πολλά forums ότι είναι ρυθμιζόμενες οι αναρτήσεις του για 65 κιλά περίπου οδηγό! Γνωρίζεται εάν ισχύει αυτό? Και εάν ναι, τι παρεμβάσεις προτείνετε, όσων αφορά αλλαγή ελατηρίων, λαδιού και πάνω τάπες πιρουνιού για ρύθμιση σκληρότητας του ελατηρίου, εάν χρειάζεται και τέτοιου είδους παρέμβαση!
Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα προς το παρόν, εκτός του ότι είναι κάπως πιο soft από άλλα Ducati που είχα (ST2), αλλά για προληπτικούς λόγους…..
Ευχαριστώ

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μαρ 2013, 18:19
από achilleas
για ohlins ρυθμιζομενα

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Μαρ 2013, 19:15
από tesla
ουσιαστικα ολα τα open cadridge πιρουνια τα ιδια ειναι...οποτε η διαδικασια ισχυει για ολα τα ρυθμιζομενα

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μαρ 2013, 10:30
από mycolnago
συμβατικο εχω λυσει 2 φορές ,σε upside -down δεν το χω κάνει....αλλά νταξ...βλέπω δεν υπάρχει ιδιαίτερη δυσκολία......

τι μαρκα λάδι έβαλες......γιατι δεν "επαιξες " λιγο με την ποσότητα?ειναι πολύ κουτσουρο το μη ρυθμιζόμενο της 750....αν έβαζες 10 ml λιγότερο σε καθε καλάμι?ρωτησες αν υπαρχει φυσιγγιο να το κάνεις ρυθμιζόμενο?εστω να αλλάξεις ελατήρια?100 € εχουν περίπου..

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μαρ 2013, 12:35
από tesla
mycolnago έγραψε:συμβατικο εχω λυσει 2 φορές ,σε upside -down δεν το χω κάνει....αλλά νταξ...βλέπω δεν υπάρχει ιδιαίτερη δυσκολία......

τι μαρκα λάδι έβαλες......γιατι δεν "επαιξες " λιγο με την ποσότητα?ειναι πολύ κουτσουρο το μη ρυθμιζόμενο της 750....αν έβαζες 10 ml λιγότερο σε καθε καλάμι?ρωτησες αν υπαρχει φυσιγγιο να το κάνεις ρυθμιζόμενο?εστω να αλλάξεις ελατήρια?100 € εχουν περίπου..

παει λιγος καιρος απο τοτε που εκανε την ερωτηση :whistling:

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μαρ 2013, 12:57
από mycolnago
tesla έγραψε:
παει λιγος καιρος απο τοτε που εκανε την ερωτηση :whistling:

ναι ...αλλα οι ερωτησεις ισχύουν.....να μας πει και εντυπωσεις.....!!! χε χε!

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μαρ 2013, 11:32
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Αρχίζουμε το μοντάρισμα:
Κρατάμε το εσωτερικό ανάποδα με την τάπα κάτω και την τρόμπα επάνω, περνάμε την ροδέλα στην άκρη επάνω και μετά μπουκάλα-καλάμι από πάνω μέχρι να πατήσει, παίρνουμε αλλενόβιδα και βιδώνουμε ,(όχι πολύ σφίξιμο) .
Το γυρίζουμε από την καλή (καλάμι κάτω –μπουκάλα επάνω) και το στερεώνουμε κάπου (μόρσα) .
Είμαστε έτοιμοι να το γεμίσουμε με λάδι 5άρι ειδικό (στο SS 531 cc /μπουκάλα) αφού πρώτα το μετρήσουμε σε ειδικό ογκομετρικό δοχείο.
Το ρίχνουμε σιγά-σιγά μέσα και βιδώνουμε την τάπα(προσοχή στο ο-ρίνγκ στεγάνωσης).
Αν έχουμε λιγότερο λάδι θα τερματίζει το μπροστινό γρήγορα ,θα είναι πιο μαλακό και με λιγότερη απόσβεση επαναφοράς.
Αν είναι το λάδι περισσότερο(γιατί ίσως δεν το άδειασες όλο ) θα μειωθεί η διαδρομή του ,θα κουτσουριάσει ,θα έχει περισσότερη απόσβεση συμπίεσης.



Μα το γράφω στην αρχη......ρε παίδαροι!!
Είναι οντως κούτσουρο.....αλλά στην απόσβεση συμπίεσης...
Στατικά αν το συμπιέσεις ...θα δεις οτι τα ελλατήρια μια χαρά είναι....
αν κρατάς τον εσωτερικό αποσβεστήρα στο χέρι....κάτω εχει δυο τρύπες...είναι η λειτουργία απόσβεσης συμπίεσης...
Αν τις κλείσεις αυξάνεις την απόσβεση συμπίεσης...αν τις ανοίξεις μειώνεις την απόσβεση συμπίεσης

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μαρ 2013, 11:58
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Λασκάρουμε τις αλλενόβιδες στις τιμονόπλακες (δύο κάτω και στα πλάγια και μία επάνω μπροστά από την τριγωνική πλάκα).
Τραβάμε σιγά-σιγά και στρίβοντας τις μπουκάλες και τις βγάζουμε τελείως.
Πριν τις βγάλουμε συνήθως δεξιά(δεξιά μπουκάλα) έχει συγκεκριμένη θέση το σωληνάκι των φρένων που φτάνει στον διαιρέτη .Απομνημόνευσε την θέση ώστε όταν ξαναβάλεις την αριστερή μπουκάλα να είναι σωστή αλλιώς τράβα φωτό με το κινητό σου .
P2087884 (Large).JPG
P2087885 (Large).JPG
P2087887 (Large).JPG
P2087890 (Large).JPG
Αν περάσεις αργότερα την μπουκάλα οριστικά και πας να μοντάρεις τις δαγκάνες είναι αδύνατο να βάλεις το σωληνάκι στην σωστή θέση .


Επαναφορά φωτο....
P2087884 (Large).JPG
P2087885 (Large).JPG
P2087887 (Large).JPG

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μαρ 2013, 14:27
από mycolnago
ναι οκ...το ειδικο λαδι δεν μας λες μαρκα.....(ρε κερατα μου θυμιζεις κατι διαφημισεις --ναι η εξειδικευμένη τεχνική ομάδα μας εγγυάται την σωστη λειτουργία του μοτοσακό)...
η ποσοτητα 531 cc ειναι αυτή που λεει ο κατασκευαστής?και τι λεει για ιξωδες?7,5 ή 5 ?


αυτο ρωταω και γω αν λεει ο κατασκευαστης 531 cc γιατι δεν εβαλες λίγο λιγότερο να "παίξεις"...( δεν εχω το του 750 στοιχεία)εγω έβαλα το ρυθμιζόμενο του ss 1000 sto οποιο συνιστα 7,5 SHELL Advance Fork or DONAX TA και 532 cc

αφου ζητούμενο ειναι η μαλακότερη λειτουργία της συμπίεσης και η αργότερη επαναφορα οκ μας βολεύει....

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μαρ 2013, 14:43
από Κωνσταντίνος Τύρλας
mycolnago έγραψε:ναι οκ...το ειδικο λαδι δεν μας λες μαρκα....



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μάλλον δεν βλέπεις καλά....................νεος ανθρωπας....δες λίγο πιο προσεκτικά την τελευταία φωτο της παλιας παρουσίασης....!!!!
P2117925 (Large).JPG
το ιξώδες που δίνει είναι 7,5

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.(ρε κερατα μου θυμιζεις κατι διαφημισεις --ναι η εξειδικευμένη τεχνική ομάδα μας εγγυάται την σωστη λειτουργία του μοτοσακό)...
η ποσοτητα 531 cc ειναι αυτή που λεει ο κατασκευαστής?και τι λεει για ιξωδες?7,5 ή 5 ?


αυτο ρωταω και γω αν λεει ο κατασκευαστης 531 cc γιατι δεν εβαλες λίγο λιγότερο να "παίξεις"...( δεν εχω το του 750 στοιχεία)εγω έβαλα το ρυθμιζόμενο του ss 1000 sto οποιο συνιστα 7,5 SHELL Advance Fork or DONAX TA και 532 cc

αφου ζητούμενο ειναι η μαλακότερη λειτουργία της συμπίεσης και η αργότερη επαναφορα οκ μας βολεύει....

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μαρ 2013, 14:49
από mycolnago
:wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile: ΝΤΑΞΕΙ μη βαράς.....

δεν ανοιξα αυτη την φωτο!!!!


οποτε με το ψιλότερο λαδάκι εισαι οκ?εντυπώσεις?

γιατι ετοιμαζομαι και γω για αλλαγη΄και με βλεπω για 5 αρακι παρόλο που λέει 7,5.......

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2013, 20:52
από achilleas
με εργαλειο για αλλαγη τροχου σε δισκοπριονο εχει δοκιμασει κανεις να ξεβιδωσει??

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Απρ 2013, 20:57
από tesla
achilleas έγραψε:με εργαλειο για αλλαγη τροχου σε δισκοπριονο εχει δοκιμασει κανεις να ξεβιδωσει??


ναι

go for it :thumbsup:

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Απρ 2013, 09:44
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Ναι ....πάρε δυο ...φτηνά είναι...
PB103714 (Large).JPG
PB103716 (Large).JPG

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Δεκ 2014, 18:55
από fantaraki
Προσπαθησα τις προάλλες να λασκαρω τις πανω ταπες των πιρουνιων για να αλλαξω λαδακια στο μπροστινό αλλα δεν ελυναν με τίποτα... Καμιά ιδέα να λύσουν; Μην τα καταστρεψουμε κιόλας...

Re: FRONT FORK SERVICE

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Δεκ 2014, 20:21
από bros400pgm
Τα εχει πιασει καπου?
Βαλτα παλι πανω, σφιξε τις βιδες του ταφ (οι βιδες που κρατανε το πιρουνι στην κατω πλακα) και λυσε με κλειδι τις ταπες