Highflyer έγραψε:Νομίζω ότι , όλοι όσοι , έστω και κατ΄ελάχιστον , ασχολούνται με χάρτες και αισθητήρες και ECU , ξέρουν την σημασία του σεταρίσματος του TPS .
Ακόμα και στο σέρβις αναφέρεται .
Πρόσφατα χρειάστηκε να μεταφέρω τους χάρτες του 900 από τον IAW1.5M της μαμάς , σε ένα χειροποίητο εγκέφαλο που προορίζεται γιά ένα V11 Sport , γιά να τον δοκιμάσω .
Το SS δεν κατάλαβε την διαφορά .
Είμαι πιό έξυπνος ?
Δεν το πιστεύω , γι'αυτό και όταν ασχολούμαι με κάτι γιά πρώτη φορά , το κάνω αφού πρώτα έχω διαβάσει ότι μπορώ να βρώ γιά το θέμα .
Και το δικό μου μηχανάκι δεν κατάλαβε διαφορά, δούλευε και μετά αλλά όχι το ίδιο ή όχι όσο καλά θα μπορούσε.
Αν είσαι ποιο έξυπνος δεν το ξέρω αλλά και δε θα ήθελα να μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης.
Highflyer έγραψε:
Το σίγουρο είναι πως δεν χρειάστηκε display γιά να ακούσω , μέσα από κλειστά παράθυρα σε αυτοκίνητο , τα πειράκια που βάραγε ένα BMW -1150 νομίζω - κι'ας ήταν με νοκ σένσορα εξοπλισμένο
Ακριβώς έτσι είναι όπως τα λες απλά τα πιράκια όταν υπάρχουν δεν «λένε πάντα τα κάλαντα» όπως στην περίπτωση που ανέφερες αλλά το δικό μου αυτί δεν έχει ακουστηκή συχνότητα 6 και 9 khz. Φαντάζομαι ούτε και τα συνεργεία και γι’αυτό παλιότερα ήταν εξοπλισμένα με κάτι τεράστια «κομπιούτερ» και καλά για να ρυθμίζουν την ανάφλεξη αλλά αυτό έχει να κάνει με το αυτί του καθενός, άλλωστε στο Ελλάντα δεν χρησιμοποιούμε δυναμόκλειδα γιατί είμαστε χχχ χρόνια μάστορες...
Highflyer έγραψε:
Εδώ θα διαφωνήσω ριζικά .
Όλες , μα όλες οι μηχανές παραγωγής , επιδόσεων όπως λες και βόλτας , φέυγουν από τα εργοστάσια με ίδιους χάρτες - πασπαρτού-γιά το κάθε συγκεκριμένο μοντέλο .
Μπορεί μηχανολογικά ένα μοτέρ 1098 να διαφέρει από το διπλανό του λόγω συναρμογών , συμπίεσης ,χρονισμού , κλπ κλπ , αλλά δεν νομίζω να πιστεύεις ότι περνάει από δυναμόμετρο , καυσαναλύσεις και τέτοιες διαδικασίες γιά να του φτιάξουν τους χάρτες της ECU .
Kαι όμως και τα δύο θα δουλεύουν πολύ καλά .
Εδώ φαίνεται και η δυνατότητα γιά κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω από το δικό του μοτέρ , να το πάρει , τελειοποιώντας τους υπάρχοντες χάρτες με τα εργαλεία που υπάρχουν γιά αυτό το σκοπό .
Εκτός αν έχει καεί με τον χυλό .
Συμφωνώ απόλυτα, δεν αναφερόμουν στους χάρτες που φεύγουν απο το εργοστάσιο, αλλά στους χάρτες τύπου dynojet, rapid, bazzaz κλπ που υποτείθεται πως δουλεύουν σε όλα τα μηχανάκια παντού και απο την αρχή του post μου μιλάω για custom χάρτη και φυσικά για άλλο εγκέφαλο πέρα απο το «μαμα». Τώρα το αν δυο μηχανάκια είναι ίδια φεύγοντας απο το εργοστάσιο είναι σχετικό αφού και στο ίδιο δυναμόμετρο ίδια μηχανάκια δε θα δείξουν τα ίδια νούμερα, παρόλα αυτά θα δουλεύουν καλά και τα δύο.
Φαντάζομαι όμως οτι μιλάμε για μηχανάκια τα οποία πλέον έχουν κάποια κμ έχουν στρωθεί κλπ και όχι για μηχανάκια των 5000-10000κμ που ίσως ακόμα είναι στην εγγύηση και γι’αυτό ψάχνουμε όλα αυτά τα soft, αισθητήρες κλπ κλπ
Απλά κάποια πράγματα δεν είναι τόσο μπακαλίστικα για να πάμε να πάρουμε -5 να πάμε να το βάλουμε απο τις 8000rpm στις 8275 ενώ στις 7965 έχει -3, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα
Πάντως όπως και να ρυθμιστεί θα πάρει μπρος να μας πάει βόλτα, καλά κμ