Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Πως το φτιάξουμε μόνοι μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από ENGAKATS »

motogppress έγραψε:http://ducatidiag.xooit.com/t593-Transf ... .htm#p6978

new user topic

http://ducatidiag.xooit.com/t1037-Basic ... -users.htm

αρκετη βοηθεια θα εχουμε κι απο δω!!!!!!!!!!!

Το δευτερο λινκ εξηγει τα πολυ βασικα πραγματα. Δες τι εχουμε γραψει και στα προηγουμενα ποστς και θα καταλαβεις τι πρεπει να κανεις :glimpse:


Οσο για το πρωτο....

Δεν ειναι σιγουρο οτι μια ηλεκτρονικη ...59... θα δουλεψει σε μηχανακι που ειχε ηλεκτρονικη ...5A... (απ'οτι καταλαβα αυτο θες να κανεις εσυ). Σε μερικες περιπτωσεις εχει δουλεψει αλλα οχι παντα.

Για να μπορεσεις να φλασαρεις την ηλεκτρονικη σου και να περασεις αλλο χαρτη θα χρειαστεις το προγραμμα για το οποιο εχουμε μιλησει στα προηγουμενα ποστς (ετοιμασου να πλερΩ 100 ευρωπΕους :tooth2: ). Δεν θυμαμαι τι μοντες εχεις κανει στο 999 αλλα αν εχεις ηδη PC με custom χαρτες για καθε κυλινδρο, δεν χρειαζεται να μπλεξεις με αλλους χαρτες και λοιπα κολπακια της ηλεκτρονικης. Απ'οσο το εψαξα μαλιστα, δεν ειναι ευκολο να περασεις τους χαρτες του PC στην ηλεκτρονικη (για να βγαλεις απ'τη μεση το PC).

Τελος παντων. Συνεχισε το ψαξιμο και ολοι μαζι θα βρουμε ακρη :smart: :smart:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
motogppress
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
Gender: Male
Other: 999R,M1000s, vespa
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από motogppress »

τα λινκ τα εβαλα για εξτρα!

οσο για το pc δεν το εχω πλεον στη μηχανη επανω και ο κυριοτερος λογος ειναι ο ΚΑΛΟΣ προγραμματισμος που δεν καταφεραν να μου κανουν!!! anyway!!!!!!!!!!

μαζι με το φουλ συστημα που εφερα απο την Ιταλια μου προγραμματισαν και μια ecu για το 999R και επισης εχει και τα ελευθερα φιλτρα μεσα κλπ

θα δουμε πως θα παει!!!!!!

θενκσ
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από achilleas »

Ξανα γαλλικα...
http://christian.giupponi.free.fr/HELP/SCAN_ST.HTM" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.youtube.com/watch?v=3sLImiQSbvY" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
superbiker19
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 17:28
Gender: Male

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από superbiker19 »

καλησπερα!!!

το προγραμμα και τα καλωδια που βαλατε ταιριαζουν στην dp ecu του 848???
αμα ειναι να το παρω πιο πολυ για το γενικο σερβις σε λιγους μηνες παρα για flash ecu.
Άβαταρ μέλους
Punisher
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1968
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
Gender: Male
Other: V-Max 96'
Τοποθεσία: South Africa

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από Punisher »

Εντάξει τρομερό το thread κοντεύω να βάλω τα κλάματα απο την χαρά μου :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Μπράβο παίδες μπράβο !!! :thumbsup:
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
Άβαταρ μέλους
superbiker19
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 17:28
Gender: Male

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από superbiker19 »

τελικα θα μ πει καποιος???
ταιριαζουν???
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από nikosrr »

Κάπου παραπάνω διάβασα για τρύπια πιστόνια, αυτό δε γίνεται απο φτωχότερο μείγμα μόνο ή για να γίνει μάλλον δε μιλάμε για μείγμα αλλά για αέρα.Μην ξεχνάμε οτι τρύπιο πιστόνι μπορούμε εύκολα να το πάρουμε και απο αστοχία μπεκ, έχει συμβεί πολλές φορές και ειδικά αν το μπεκ "κατουράει" και δεν ψεκάζει.Άλλωστε το αν είναι φτωχό το μηχανάκι μπορούμε να το δούμε έμμεσα απο τη θερμοκρασία...στο ΠΠΤ υπάρχουν μηχανάκια που έχουν ψηθεί κυριολεκτικά αλλά δεν έχουν τρυπήσει πιστόνι.

Παλιότερα είχα προσπαθήσει να μεταφέρω χάρτες απο rapid σε hrc ecu fim.Το αποτέλεσμα πολύ λογικά ήταν οτι το μηχανάκι δούλευε χειρότερα και αυτό είναι φυσικό.Ο λόγος απλός, άλλο TPS 0% είχε το rapid άλλο καταλάβαινε ο hrc και το ίδιο ισχύει και για το 100%, άρα ήταν λάθος και τα μείγματα που μεταφέρονταν απο τον 1 εγκέφαλο στο χάρτι στισ αντίστοιχες rpm και tps.Μέσα στα παραπάνω κάπου εκεί έκανε την εμφάνισή της και η ανάφλεξη που πλέον χάνεται η μπάλα, χρειάζεται να αναφέρω και τη βενζίνα που έχουν φτιαχτεί οι χάρτες;Σίγουραν δεν είναι αυτή που έχουμε εμείς ανεξάρτητα αν είναι καλύτερη ή όχι αλλά σίγουρα είναι σημαντικός παράγοντας στη ρύθμιση της ανάφλεξης και αυτό φαίννεται εύκολα με ένα knock sensor display.Τα ποιο πολλά μηχανάκια έχουν πλέον τέτοιο αισθητήρα αλλά όχι display...


Το παραπάνω το έγραψα για εξηγήσω με λίγες γνώσεις οτι ο χάρτης είναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ για κάθε μηχανάκι και δεν είναι πασπαρτού.Η κατάσταση των μπεκ κάθε μοτό είναι μοναδική, το ίδιο και ο θάλαμος καύσης, η βενζίνα διαφορετική και οι συνθήκες που έχει φτιαχτεί είναι σχετικές πάντα, οι συνθήκες που είναι καλιμπραρισμένοι οι λ και άλλα πολλά άρα ο καθενας φτιάχνει το χάρτη του για τη μοτο του.Τα μπλιμπλίκια τύπου pc εκτός απο τον V είναι καλά για βόλτα αλλά οχι για μηχανάκια επιδόσεων, στην καλύτερη θα πάνε λίγο καλύτερα όταν έχει τον καιρό που ευννοεί το χάρτη, μόλις αλλάξει ο καιρός χωρίς να αλλάξει ο χάρτης θα λέμε τι έπαθε το "ρημάδι".Μιλάω εκ πείρας και επειμένω για να μην πετάμε τα λεφτά μας.Τελικά το πρα πρα μας δούλευε καλύτερα πριν μπούνε στη μέση τα ημίμετρα...
Άβαταρ μέλους
Highflyer
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
Gender: Male
Other: SS1100
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από Highflyer »

nikosrr έγραψε:
Παλιότερα είχα προσπαθήσει να μεταφέρω χάρτες απο rapid σε hrc ecu fim.Το αποτέλεσμα πολύ λογικά ήταν οτι το μηχανάκι δούλευε χειρότερα και αυτό είναι φυσικό.Ο λόγος απλός, άλλο TPS 0% είχε το rapid άλλο καταλάβαινε ο hrc και το ίδιο ισχύει και για το 100%, άρα ήταν λάθος και τα μείγματα που μεταφέρονταν απο τον 1 εγκέφαλο στο χάρτι στισ αντίστοιχες rpm και tps.
Νομίζω ότι , όλοι όσοι , έστω και κατ΄ελάχιστον , ασχολούνται με χάρτες και αισθητήρες και ECU , ξέρουν την σημασία του σεταρίσματος του TPS .
Ακόμα και στο σέρβις αναφέρεται .
Πρόσφατα χρειάστηκε να μεταφέρω τους χάρτες του 900 από τον IAW1.5M της μαμάς , σε ένα χειροποίητο εγκέφαλο που προορίζεται γιά ένα V11 Sport , γιά να τον δοκιμάσω .
Το SS δεν κατάλαβε την διαφορά .
Είμαι πιό έξυπνος ?
Δεν το πιστεύω , γι'αυτό και όταν ασχολούμαι με κάτι γιά πρώτη φορά , το κάνω αφού πρώτα έχω διαβάσει ότι μπορώ να βρώ γιά το θέμα .

Μέσα στα παραπάνω κάπου εκεί έκανε την εμφάνισή της και η ανάφλεξη που πλέον χάνεται η μπάλα, χρειάζεται να αναφέρω και τη βενζίνα που έχουν φτιαχτεί οι χάρτες;Σίγουραν δεν είναι αυτή που έχουμε εμείς ανεξάρτητα αν είναι καλύτερη ή όχι αλλά σίγουρα είναι σημαντικός παράγοντας στη ρύθμιση της ανάφλεξης και αυτό φαίννεται εύκολα με ένα knock sensor display.Τα ποιο πολλά μηχανάκια έχουν πλέον τέτοιο αισθητήρα αλλά όχι display...
Το σίγουρο είναι πως δεν χρειάστηκε display γιά να ακούσω , μέσα από κλειστά παράθυρα σε αυτοκίνητο , τα πειράκια που βάραγε ένα BMW -1150 νομίζω - κι'ας ήταν με νοκ σένσορα εξοπλισμένο :mrgreen:


Το παραπάνω το έγραψα για εξηγήσω με λίγες γνώσεις οτι ο χάρτης είναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ για κάθε μηχανάκι και δεν είναι πασπαρτού.Η κατάσταση των μπεκ κάθε μοτό είναι μοναδική, το ίδιο και ο θάλαμος καύσης, η βενζίνα διαφορετική και οι συνθήκες που έχει φτιαχτεί είναι σχετικές πάντα, οι συνθήκες που είναι καλιμπραρισμένοι οι λ και άλλα πολλά άρα ο καθενας φτιάχνει το χάρτη του για τη μοτο του.Τα μπλιμπλίκια τύπου pc εκτός απο τον V είναι καλά για βόλτα αλλά οχι για μηχανάκια επιδόσεων, στην καλύτερη θα πάνε λίγο καλύτερα όταν έχει τον καιρό που ευννοεί το χάρτη, μόλις αλλάξει ο καιρός χωρίς να αλλάξει ο χάρτης θα λέμε τι έπαθε το "ρημάδι".Μιλάω εκ πείρας και επειμένω για να μην πετάμε τα λεφτά μας.Τελικά το πρα πρα μας δούλευε καλύτερα πριν μπούνε στη μέση τα ημίμετρα...
Εδώ θα διαφωνήσω ριζικά .
Όλες , μα όλες οι μηχανές παραγωγής , επιδόσεων όπως λες και βόλτας , φέυγουν από τα εργοστάσια με ίδιους χάρτες - πασπαρτού-γιά το κάθε συγκεκριμένο μοντέλο .
Μπορεί μηχανολογικά ένα μοτέρ 1098 να διαφέρει από το διπλανό του λόγω συναρμογών , συμπίεσης ,χρονισμού , κλπ κλπ , αλλά δεν νομίζω να πιστεύεις ότι περνάει από δυναμόμετρο , καυσαναλύσεις και τέτοιες διαδικασίες γιά να του φτιάξουν τους χάρτες της ECU .
Kαι όμως και τα δύο θα δουλεύουν πολύ καλά .
Εδώ φαίνεται και η δυνατότητα γιά κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω από το δικό του μοτέρ , να το πάρει , τελειοποιώντας τους υπάρχοντες χάρτες με τα εργαλεία που υπάρχουν γιά αυτό το σκοπό .
Εκτός αν έχει καεί με τον χυλό .
Άγγελος
Άβαταρ μέλους
konstantin690
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2008, 15:49
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Μπαααα!!!
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από konstantin690 »

^Συμφωνω απωλυτως με τον Αγγελο.

Θεωρητικά δεν ειναι δυσκολο να ενσωματωσεις τους χαρτες απο το PC στην ECU ακομα και αν το "πλεγμα" (grid) της χαρτογράφησης εχει διαφορετικη αναλυση η τιμες.
Η πιο απλη μεθοδος ειναι με την χρηση γραμμικου συν-υπολογισμου (Linear Interpolation) των τιμων TPS/μS, μιας και η Ducati χρησιμοποιεί γραμμικο TPS.
Ο λογος που θα το εκανα ειναι η χρονο-καθυστερηση (latency) που εισάγει το PC για να προσαρμόσει τον χαρτη, το πραγμα γινεται ακομα χειροτερο στα συστηματα τυπου AutoTune (PC V AutoTune, Motty AFR Tuner) αφου προσπαθουν να διορθώσουν ενα κυκλο καυσης ο οποιος εχει ήδη γινει, οξύμωρο?
Κωνσταντινος
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από nikosrr »

Highflyer έγραψε:Νομίζω ότι , όλοι όσοι , έστω και κατ΄ελάχιστον , ασχολούνται με χάρτες και αισθητήρες και ECU , ξέρουν την σημασία του σεταρίσματος του TPS .
Ακόμα και στο σέρβις αναφέρεται .
Πρόσφατα χρειάστηκε να μεταφέρω τους χάρτες του 900 από τον IAW1.5M της μαμάς , σε ένα χειροποίητο εγκέφαλο που προορίζεται γιά ένα V11 Sport , γιά να τον δοκιμάσω .
Το SS δεν κατάλαβε την διαφορά .
Είμαι πιό έξυπνος ?
Δεν το πιστεύω , γι'αυτό και όταν ασχολούμαι με κάτι γιά πρώτη φορά , το κάνω αφού πρώτα έχω διαβάσει ότι μπορώ να βρώ γιά το θέμα .
Και το δικό μου μηχανάκι δεν κατάλαβε διαφορά, δούλευε και μετά αλλά όχι το ίδιο ή όχι όσο καλά θα μπορούσε.
Αν είσαι ποιο έξυπνος δεν το ξέρω αλλά και δε θα ήθελα να μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης.
Highflyer έγραψε: Το σίγουρο είναι πως δεν χρειάστηκε display γιά να ακούσω , μέσα από κλειστά παράθυρα σε αυτοκίνητο , τα πειράκια που βάραγε ένα BMW -1150 νομίζω - κι'ας ήταν με νοκ σένσορα εξοπλισμένο :mrgreen:
Ακριβώς έτσι είναι όπως τα λες απλά τα πιράκια όταν υπάρχουν δεν «λένε πάντα τα κάλαντα» όπως στην περίπτωση που ανέφερες αλλά το δικό μου αυτί δεν έχει ακουστηκή συχνότητα 6 και 9 khz. Φαντάζομαι ούτε και τα συνεργεία και γι’αυτό παλιότερα ήταν εξοπλισμένα με κάτι τεράστια «κομπιούτερ» και καλά για να ρυθμίζουν την ανάφλεξη αλλά αυτό έχει να κάνει με το αυτί του καθενός, άλλωστε στο Ελλάντα δεν χρησιμοποιούμε δυναμόκλειδα γιατί είμαστε χχχ χρόνια μάστορες...
Highflyer έγραψε: Εδώ θα διαφωνήσω ριζικά .
Όλες , μα όλες οι μηχανές παραγωγής , επιδόσεων όπως λες και βόλτας , φέυγουν από τα εργοστάσια με ίδιους χάρτες - πασπαρτού-γιά το κάθε συγκεκριμένο μοντέλο .
Μπορεί μηχανολογικά ένα μοτέρ 1098 να διαφέρει από το διπλανό του λόγω συναρμογών , συμπίεσης ,χρονισμού , κλπ κλπ , αλλά δεν νομίζω να πιστεύεις ότι περνάει από δυναμόμετρο , καυσαναλύσεις και τέτοιες διαδικασίες γιά να του φτιάξουν τους χάρτες της ECU .
Kαι όμως και τα δύο θα δουλεύουν πολύ καλά .
Εδώ φαίνεται και η δυνατότητα γιά κάποιον που θέλει κάτι παραπάνω από το δικό του μοτέρ , να το πάρει , τελειοποιώντας τους υπάρχοντες χάρτες με τα εργαλεία που υπάρχουν γιά αυτό το σκοπό .
Εκτός αν έχει καεί με τον χυλό .
Συμφωνώ απόλυτα, δεν αναφερόμουν στους χάρτες που φεύγουν απο το εργοστάσιο, αλλά στους χάρτες τύπου dynojet, rapid, bazzaz κλπ που υποτείθεται πως δουλεύουν σε όλα τα μηχανάκια παντού και απο την αρχή του post μου μιλάω για custom χάρτη και φυσικά για άλλο εγκέφαλο πέρα απο το «μαμα». Τώρα το αν δυο μηχανάκια είναι ίδια φεύγοντας απο το εργοστάσιο είναι σχετικό αφού και στο ίδιο δυναμόμετρο ίδια μηχανάκια δε θα δείξουν τα ίδια νούμερα, παρόλα αυτά θα δουλεύουν καλά και τα δύο.

Φαντάζομαι όμως οτι μιλάμε για μηχανάκια τα οποία πλέον έχουν κάποια κμ έχουν στρωθεί κλπ και όχι για μηχανάκια των 5000-10000κμ που ίσως ακόμα είναι στην εγγύηση και γι’αυτό ψάχνουμε όλα αυτά τα soft, αισθητήρες κλπ κλπ

Απλά κάποια πράγματα δεν είναι τόσο μπακαλίστικα για να πάμε να πάρουμε -5 να πάμε να το βάλουμε απο τις 8000rpm στις 8275 ενώ στις 7965 έχει -3, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα


Πάντως όπως και να ρυθμιστεί θα πάρει μπρος να μας πάει βόλτα, καλά κμ :hibye:
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από nikosrr »

konstantin690 έγραψε:^...Ο λογος που θα το εκανα ειναι η χρονο-καθυστερηση (latency) που εισάγει το PC για να προσαρμόσει τον χαρτη, το πραγμα γινεται ακομα χειροτερο στα συστηματα τυπου AutoTune (PC V AutoTune, Motty AFR Tuner) αφου προσπαθουν να διορθώσουν ενα κυκλο καυσης ο οποιος εχει ήδη γινει, οξύμωρο?
Αυτή είναι μια πολύ καλή παράμετρος που έθεσες, "ο χρόνος αντίδρασης".Για να δούμε τι μπορούμε να βρούμε... :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από ENGAKATS »

konstantin690 έγραψε: Ο λογος που θα το εκανα ειναι η χρονο-καθυστερηση (latency) που εισάγει το PC για να προσαρμόσει τον χαρτη, το πραγμα γινεται ακομα χειροτερο στα συστηματα τυπου AutoTune (PC V AutoTune, Motty AFR Tuner) αφου προσπαθουν να διορθώσουν ενα κυκλο καυσης ο οποιος εχει ήδη γινει, οξύμωρο?
nikosrr έγραψε: Αυτή είναι μια πολύ καλή παράμετρος που έθεσες, "ο χρόνος αντίδρασης".Για να δούμε τι μπορούμε να βρούμε... :thumbsup:
Σιγουρα καποια χρονο-καθυστερηση θα εχει ο καθε εξτρα εγκεφαλος που βαζουμε αλλα μεχρι τωρα δεν εχω παρατηρησει διαφορα στην αμεσοτητα του γκαζιου (απο τοτε που εβαλα το PC). Το σωστο βεβαια θα ηταν να το συγκρινα με τον ιδιο χαρτη περασμενο στην ηλεκτρονικη αλλα δεν νομιζω να το κανω στο αμεσο μελλον.... :whistling: :innocent2:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Paxx έγραψε:Καλησπερα συφορουμίτες, να ρωτήσω κατι αν ξερετε, το διαγνωστικό της ducati στις αντιπροσωπείες, το mathesis αν δεν κανω λάθος, τι παραπάνω έχει απο τούτο δω????
Εχει καποιες εξτρα λειτουργιες οπως ελεγχος πιεσης λαδιου και βενζινης (και οτι τσεκαρεις τη ταση των ιμαντων με ενα π@π@ρ@κι που χρησιμοποιει ενα led και ενα αισθητηρα αντι για μικροφωνο). Κατα τ'αλλα μπορεις να κανεις ακριβως τα ιδια που κανει το mathesis με το προγραμματακι του Γαλλου.

Δεν ξερω αν το DDS (αυτο με την οθονη αφης) εχει κ'αλλες λειτουργιες.
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
superbiker19
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 17:28
Gender: Male

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από superbiker19 »

για 848 κανει engakats???
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Δεν ειμαι σιγουρος. Τι ηλεκτρονικη φορας;;
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
superbiker19
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 17:28
Gender: Male

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από superbiker19 »

ducati performance φοραω αλλα το manual γραφει IAW5AM2.

εγω το θελω πιο πολυ για να σβηνω το σερωιψε που γραφει και για ενα checkarisma
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από ENGAKATS »

superbiker19 έγραψε:ducati performance φοραω αλλα το manual γραφει IAW5AM2.
Ναι, κανει
superbiker19 έγραψε:εγω το θελω πιο πολυ για να σβηνω το σερωιψε που γραφει και για ενα checkarisma
το ΠΟΙΟ;;;;; :shock: :shock:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από johnduc »

ENGAKATS έγραψε: το ΠΟΙΟ;;;;; :shock: :shock:
το σέρβις...εννοεί μάλλον...το κλειδί ντε...που βγάνει αμανειναι να σε πιάσουν τον κωλαρίκο... :mrgreen:
κάνεις και πως δεν κατάλαβες ρε χοσε λοπεζ γκαρσια...
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από ENGAKATS »

johnduc έγραψε: το σέρβις...εννοεί μάλλον...το κλειδί ντε...που βγάνει αμανειναι να σε πιάσουν τον κωλαρίκο... :mrgreen:
κάνεις και πως δεν κατάλαβες ρε χοσε λοπεζ γκαρσια...
Μου φαινεται πως εχεις δικιο. Προσπαθησα να αποκωδικοποιησω το μυνημα αλλα...δεν :tooth2:

Καλυτερα να μη το σβηνουμε το σερβις... Καλο ειναι να φαινεται (εκτος και αν τα κανουμε ΟΛΑ μονοι μας :glimpse: )
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
johnduc
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6922
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
Gender: Male
Bike: 916
Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από johnduc »

και εγώ στο ρενώ τα αφήνω...ιδίως άμα είναι και χριστούγεννα μου θυμίζουν και δέντρο με λαμπάκια.. :mrgreen:
ντάξει...αμα πιάνουν του παιδιού τα χέρια και το λαμπιόνι είναι για το περιοδικό σέρβις και όχι κανα έρρρρρορ τρελό...γουάι νότ! :cool:
Εικόνα
COMUNE DI BOLOGNA

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
superbiker19
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 215
Εγγραφή: Σάβ 13 Σεπ 2008, 17:28
Gender: Male

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από superbiker19 »

το service εννοω και ναι εκτως απο βαλβιδες στο επομενο service θα κανω τα παντα μονος μου.οπως εκανα και στην προηγουμενη αλλαγη λαδιων που στα ducatoσυνεργεια μ ζητουσαν 132ευρω για 4 λιτρα λαδι και εργασια.τελος δεν τους ξανακαθομαι.
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από achilleas »

otan o gallos mas steilei to arxeio licence meta ti kanoume gia na anoiksoun ta koympia?
sorry den exei ellhnika...
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από achilleas »

Εστω οτι βρηκα καυσαναλυτη και εργαλειο για συγχρονισμο και με βαση οσα γραφτηκαν παραπανω θελω να προχωρησω σε ελεγχο

προυποθεση το μοτερ να εχει ρυθμισμενες βαλβιδες ,καινουργια μπουζι ,καθαρο φιλτρο( αερος, πεταλουδες,μπεκ) , εξατμιση χωρις διαρροες κτλ

αποριες:

1.μηδενισμος tps ducatidiag

2.συγχρονισμος πεταλουδων
σφιγγουμε εντελως τις βιδες 11 pay bass και εξισορροπουμε με τη βιδα 12 ????
προσπαθουμε το οργανο να δειχνει το ιδιο σε ολο το ευρος των στροφων οχι μονο στο ρελαντι???

3.καυσαναλυση
πρεπει να γινει για καθε κυλινδρο ξεχωριστα
εμενα για τον καθετο δεν εχει ταπα στην εξατμιση(ηταν στο καταλυτη που εφυγε) εχει μονο στον οριζοντιο

ετσι γινεται κατι???? COκαθετου+COοριζοντιου δια 2=COτελικου

στις ποσες στροφες rpm μετραμε το ποσοστο του CO??

αν η διαφορα μεταξυ των κυλινδρων ειναι μεγαλυτερη του 0.5 %τοτε πειραζοντας τις βιδες 11 για να το φερουμε στα ισια δεν θα χαλασουμε τον συγχρονισμο των πεταλουδων????

και τελος θα πρεπει το CO να ειναι μεταξυ 3-4 % για να χουμε το κεφαλι μας ησυχο??

http://www.desmodromico.com/public/inde ... Itemid=136" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
tesla
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4024
Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Gender: Male
Other: honda rc166
Τοποθεσία: Atlantis

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από tesla »

απο πού παιρνουμε προγραμμα και serial?
opanos
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Διαγνωστικό πρόγραμμα VDSTS

Δημοσίευση από touloumpas »

tesla έγραψε:απο πού παιρνουμε προγραμμα και serial?
http://jpl250rs.perso.sfr.fr/download.php" onclick="window.open(this.href);return false; :hibye: :hibye:

για το προγραμμα

και θελει να γραφτείς στο φορουμ

http://ducatidiag.xooit.com/f8-Internat ... ection.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

για να ζητησεις τη Licence
Γιώργος.
Απάντηση