Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Άβαταρ μέλους
multi666
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1303
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:26
Gender: Male
Other: bmw R1150GS
Τοποθεσία: attiki

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από multi666 »

jks έγραψε:συμφωνω !! :thumbsup:

και εντος πιστας μ@λ@κες :thumbsup:

και ΕΚΤΟΣ πιστας μαλακοτερες γιατι εχουμε ΜΑΜΩΔΡΟΜΟΥΣ...
ειμαστε στο ΕΛΛΑΝΤΙΣΤΑΝ... και τα μοτορια που καβαλαμε ειναι φτιαγμενα/σεταρισμενα για αναβασεις στο STELVIO..
και εμεις τα δουλευουμε πανω κατω τον Κηφισσο, αναμεσα σε νεροφαγωματα, σαμαρακια, ταπες υπονομων που εξεχουν 3 ποντους
και αλλα τετοια ομορφα...
:ok:
+1000 :wav:
Παναγιωτης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Runner Baylisstic
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 22:23
Gender: Male
Bike: Monster 800
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από Runner Baylisstic »

Λοιπον, η αποψη μου... η οποια ειναι σχετικη, γιατι το τι βολευει τον καθενα ειναι μερικες φορες διαφορετικο...

απο οτι καταλαβα μιλαμε για Μονστερ 620? ...

ειδικα εαν το ελαστικο μπροστα παραμενει στο εργοστασιακο προφιλ, 60αρι δηλαδη, ειναι σβελτο απο μονο του και δεν υπαρχει θεμα για κατεβασμα πλακες, εκτος και υπαρχει προβλημα με το χρονομετρο, δηλαδη εαν ο αναβατης γυρναει κατω απο 1'.14" στα Μεγαρα με το 620 πχ... αλλα και παλι θα πρεπει να ειναι σηκωμενα ολα, δηλαδη εξατμισεις, μαρσπιε κλπ να μην βρισκει κατω, αλλιως οσο και γρηγορα να (Θελει να) μπαινει στην στροφη, εαν βρισκει κατω ερχεται ο περιορισμος, και το κανει και λιγο πιο ρισκο την οδηγηση μιας και εαν πεφτει αποτομα-γρηγορα σε κλιση, μπορει να μην προλαβει να πληροφορηθει ο αναβατης με λιγο ξυσιμο, να βρει δυνατα αποτομα κατω κλπ...

προσωπικα ειχα βρει, με 70αρι ομως ΠΑΝΤΑ πλεον προφιλ στο μπροστινο ελαστικο (το εκανα αλλαγη απο 60αρι), μια ρυθμιση που ηταν βολικη για ΜΕΝΑ προσωπικα στην πιστα, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ... ειχα ριξει τις πλακες μισο ποντο (επιπλεον του 1 για την διαφορα του ελαστικου), και ειχα σηκωσει 1 ποντο το πισω... ειχα κανει και αλλα διαφορα σε τετοιες δοκιμες, δηλαδη σηκωμα, κατεβασμα κλπ με τις πλακες και το πισω μερος, αλλα αναφερω το "ιδανικο" για μενα που βρηκα, αλλα ειχα πεσει με το 60αρι προφιλ... αυτη η διαφορα εκανε πιο γρηγορη λογο την εισοδο και με λιγοτερο κοπο... αλλα το εκανε και πιο επιρρεπη στο highside το 800... (η μαμα ρυθμισεις ειναι φοβερα ασφαλεις) το 620 θα ειναι λιγοτερο επιρρρεπη στο high βεβαο λογο μικροτερη ροπης χαμηλα και αυτη η ρυθμιση θα ηταν ιδανικη για πιστα.... στον δρομο μονο σηκωμα 1 ποντο το πισω μερος για να πεσει λιγο βαρος μπροστα να κανει πιο ευκολη απο θεμα "κουρασης" την εισοδο, λιγοτερη δυναμη στο countersteering...

προσωπικα στοκ υψη σε εξατμισεις-μαρσπιε, και 60αρι προφιλ, δεν θα το πειραζα, (με 70αρι ναι θα το χαμηλωνα λιγο εφοσον μπορουσα να σηκωσω και λιγο το πισω) ειχα πειραξει το 600αρι που ειχα και δεν ηταν καλο, μαλιστα με 1,5 ποντο (ειναι πολυ αυτο) χαμηλομενο ηταν λιγο επικυνδινο...

ολα αυτα ομως ειναι προσωπικη αποψη ΠΑΝΤΑ και δεν σημαινει οτι ισχυουν και στους υπολοιπους...
οπως και ναχει...

καλα να περνατε... :)
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/" onclick="window.open(this.href);return false;

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από mostro620 »

Runner Baylisstic έγραψε:Λοιπον, η αποψη μου... η οποια ειναι σχετικη, γιατι το τι βολευει τον καθενα ειναι μερικες φορες διαφορετικο...

απο οτι καταλαβα μιλαμε για Μονστερ 620? ...

ειδικα εαν το ελαστικο μπροστα παραμενει στο εργοστασιακο προφιλ, 60αρι δηλαδη, ειναι σβελτο απο μονο του και δεν υπαρχει θεμα για κατεβασμα πλακες, εκτος και υπαρχει προβλημα με το χρονομετρο, δηλαδη εαν ο αναβατης γυρναει κατω απο 1'.14" στα Μεγαρα με το 620 πχ... αλλα και παλι θα πρεπει να ειναι σηκωμενα ολα, δηλαδη εξατμισεις, μαρσπιε κλπ να μην βρισκει κατω, αλλιως οσο και γρηγορα να (Θελει να) μπαινει στην στροφη, εαν βρισκει κατω ερχεται ο περιορισμος, και το κανει και λιγο πιο ρισκο την οδηγηση μιας και εαν πεφτει αποτομα-γρηγορα σε κλιση, μπορει να μην προλαβει να πληροφορηθει ο αναβατης με λιγο ξυσιμο, να βρει δυνατα αποτομα κατω κλπ...

προσωπικα ειχα βρει, με 70αρι ομως ΠΑΝΤΑ πλεον προφιλ στο μπροστινο ελαστικο (το εκανα αλλαγη απο 60αρι), μια ρυθμιση που ηταν βολικη για ΜΕΝΑ προσωπικα στην πιστα, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ... ειχα ριξει τις πλακες μισο ποντο (επιπλεον του 1 για την διαφορα του ελαστικου), και ειχα σηκωσει 1 ποντο το πισω... ειχα κανει και αλλα διαφορα σε τετοιες δοκιμες, δηλαδη σηκωμα, κατεβασμα κλπ με τις πλακες και το πισω μερος, αλλα αναφερω το "ιδανικο" για μενα που βρηκα, αλλα ειχα πεσει με το 60αρι προφιλ... αυτη η διαφορα εκανε πιο γρηγορη λογο την εισοδο και με λιγοτερο κοπο... αλλα το εκανε και πιο επιρρεπη στο highside το 800... (η μαμα ρυθμισεις ειναι φοβερα ασφαλεις) το 620 θα ειναι λιγοτερο επιρρρεπη στο high βεβαο λογο μικροτερη ροπης χαμηλα και αυτη η ρυθμιση θα ηταν ιδανικη για πιστα.... στον δρομο μονο σηκωμα 1 ποντο το πισω μερος για να πεσει λιγο βαρος μπροστα να κανει πιο ευκολη απο θεμα "κουρασης" την εισοδο, λιγοτερη δυναμη στο countersteering...

προσωπικα στοκ υψη σε εξατμισεις-μαρσπιε, και 60αρι προφιλ, δεν θα το πειραζα, (με 70αρι ναι θα το χαμηλωνα λιγο εφοσον μπορουσα να σηκωσω και λιγο το πισω) ειχα πειραξει το 600αρι που ειχα και δεν ηταν καλο, μαλιστα με 1,5 ποντο (ειναι πολυ αυτο) χαμηλομενο ηταν λιγο επικυνδινο...

ολα αυτα ομως ειναι προσωπικη αποψη ΠΑΝΤΑ και δεν σημαινει οτι ισχυουν και στους υπολοιπους...
οπως και ναχει...

καλα να περνατε... :)
Σε ευχαριστώ Πάνο! :)
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

Παίδες αύριο θα πάω να βάλω λάστιχα στο φαμπιάτο με 70 προφίλ μπροστά και τον ρώτησα αν έχει αντιρίδα να μου βάλει πίσω για να το σηκώσω λίγο, αφού θα ανέβει αι μπροστά, και μου έλεγε ότι στα monster δεν παίζει, και του έλεγα ότι το 620 s έχει και ότι γενικά γίνεται να βάλεις και μου τα μάσαγε λίγο.. Μου είπε έλα και θα τα βρούμε.. Θα πάω αύριο το απόγευμα και θα δω τί θα γίνει, πάντως -ως αντίδραση στην αλλαγή μπροστινού προφίλ- προτιμώ να ψηλώσω πίσω το μηχανάκι από το να το χαμηλώσω μπροστά, κυρίως για λόγους του πόσο εύκολα βρίσκει κάτω, τόσο μέσα στην πόλη, πεζοδρόμια κτλ. όσο και στις στροφές οι άκρες απ' τις μπότες μου.. Καλοδεχούμενα τα σχόλια..
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από Doc »

bognick έγραψε:όσο και στις στροφές οι άκρες απ' τις μπότες μου.. Καλοδεχούμενα τα σχόλια..
άλλαξε πάτημα στα μασπιέ :hibye:
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

Doc έγραψε:
άλλαξε πάτημα στα μασπιέ :hibye:
Το ήξερα ότι θα το ακούσω αυτό.. χεχε.. Το έχω κατά νου αλλά δε μου βγαίνει πάντα να πατάω με τις μύτες..
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από sakman »

Δεν πρέπει να πατάς με τις Μύτες . Το σωστό ( ως προς τον έλεγχο της πίεσης στα μαρσπιέ , για πρόσθεση πρόσφυσης στην στροφή ) , είναι να τα πατάς στο σημείο αμέσως μετά τα δάχτυλα . Κάνε το και θα δείς διαφορά .
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Runner Baylisstic
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 22:23
Gender: Male
Bike: Monster 800
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από Runner Baylisstic »

bognick έγραψε:Παίδες αύριο θα πάω να βάλω λάστιχα στο φαμπιάτο με 70 προφίλ μπροστά και τον ρώτησα αν έχει αντιρίδα να μου βάλει πίσω για να το σηκώσω λίγο, αφού θα ανέβει αι μπροστά, και μου έλεγε ότι στα monster δεν παίζει, και του έλεγα ότι το 620 s έχει και ότι γενικά γίνεται να βάλεις και μου τα μάσαγε λίγο.. Μου είπε έλα και θα τα βρούμε.. Θα πάω αύριο το απόγευμα και θα δω τί θα γίνει, πάντως -ως αντίδραση στην αλλαγή μπροστινού προφίλ- προτιμώ να ψηλώσω πίσω το μηχανάκι από το να το χαμηλώσω μπροστά, κυρίως για λόγους του πόσο εύκολα βρίσκει κάτω, τόσο μέσα στην πόλη, πεζοδρόμια κτλ. όσο και στις στροφές οι άκρες απ' τις μπότες μου.. Καλοδεχούμενα τα σχόλια..

Εφοσον βαλεις 70αρι μπροστινο απο 60αρι, τοτε μπορεις να το κατεβασεις μεχρι 1 ποντο χωρις προβλημα, θα εχεις περιπου το ιδιο υψος και αναλογη με την στοκ γεωμετρια, οχι ακριβως, αλλα οκ χωρις προβληματα παντως, δουλευει ενταξει αυτος ο τροπος... :)
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/" onclick="window.open(this.href);return false;

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

sakman έγραψε:Δεν πρέπει να πατάς με τις Μύτες . Το σωστό ( ως προς τον έλεγχο της πίεσης στα μαρσπιέ , για πρόσθεση πρόσφυσης στην στροφή ) , είναι να τα πατάς στο σημείο αμέσως μετά τα δάχτυλα . Κάνε το και θα δείς διαφορά .
Ναι αυτό εννούσα με το "Μύτες", τέλος πάντων άλλο θέμα. Ευχαριστώ και όσους εξέθεσαν άποψη..

Πήγα χθες και άλλαξα λάστιχο και προφίλ και η αλήθεια είναι ότι σαν θέση οδήγησης σα να ψήλωσε λίγο και μου κακοφαίνεται, και εκτός αυτού είναι που είναι λίγο πισώβαρο το monsteraki ειδικά με τα μαμά τελικά, τώρα έγινε ακόμα περισσότερο, οδηγάω και συχνά διπλός, τέλος πάντων θέλω να το ψηλώσω πίσω, να ανέβει το κωλαράκι λίγο ρε αδερφέ να προκαλεί πώς να το κάνουμε..

Συνεννοήθηκα από εβδομάδα με το φαμπιάτο να παραγγείλει αντιρίδα ρυθμιζόμενη.. Λεφτά δε συζητήσαμε όμως, ξέρει κάποιος να μου πει λογική τιμή;
Άβαταρ μέλους
Runner Baylisstic
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 22:23
Gender: Male
Bike: Monster 800
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από Runner Baylisstic »

bognick έγραψε:
Πήγα χθες και άλλαξα λάστιχο και προφίλ και η αλήθεια είναι ότι σαν θέση οδήγησης σα να ψήλωσε λίγο και μου κακοφαίνεται, και εκτός αυτού είναι που είναι λίγο πισώβαρο το monsteraki ειδικά με τα μαμά τελικά, τώρα έγινε ακόμα περισσότερο, οδηγάω και συχνά διπλός, τέλος πάντων θέλω να το ψηλώσω πίσω, να ανέβει το κωλαράκι λίγο ρε αδερφέ να προκαλεί πώς να το κάνουμε..

Συνεννοήθηκα από εβδομάδα με το φαμπιάτο να παραγγείλει αντιρίδα ρυθμιζόμενη.. Λεφτά δε συζητήσαμε όμως, ξέρει κάποιος να μου πει λογική τιμή;

Eφοσον εβαλες 70αρι απο 60αρι προφιλ, μπορεις να ριξεις τις πλακες 1 ποντο, οχι περισσοτερο ομως, περιπου 12mm ειναι η διαφορα του 60 απο 70 προφιλ, το 120/60 εχει (περιπου) 72mm υψος, και το 120/70 περιπου 84mm υψος πλαινου προφιλ... χωρις να εχεις καποιο προβλημα, γιατι τωρα εχει μεγαλωσει και το καστερ με το ψηλωμα λογο ελαστικου, και θα εχεις ξανα περιπου την στοκ αισθηση, και υψος και γεωμετρια... τωρα εαν θες να σηκωσεις και λιγο το πισω, προσωπικα οχι πανω απο 1 ποντο... καντο...

:)


edit: με το 70αρι προφιλ, θα εχεις καλυτερη λειτουργια ελαστικου στις ανωμαλιες του δρομου, καλυτερη πληροφοριση στο γυαλιστερο, και περισσοτερο πλαινο ελαστικο στις μεγαλες κλισεις, αλλα λιγο πιο αργη εναλλαγη στα σικειν, τα εσακια... με το κατεβασμα 1 ποντο στις πλακες, δεν θα υπαρχει αισθητη διαφορα μετα σε αυτο το "προβλημα" απο την αλλαγη του 60 σε 70... ειναι και θεμα συνηθειας... :)
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/" onclick="window.open(this.href);return false;

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

Runner Baylisstic έγραψε:

Eφοσον εβαλες 70αρι απο 60αρι προφιλ, μπορεις να ριξεις τις πλακες 1 ποντο, οχι περισσοτερο ομως, περιπου 12mm ειναι η διαφορα του 60 απο 70 προφιλ, το 120/60 εχει (περιπου) 72mm υψος, και το 120/70 περιπου 84mm υψος πλαινου προφιλ... χωρις να εχεις καποιο προβλημα, γιατι τωρα εχει μεγαλωσει και το καστερ με το ψηλωμα λογο ελαστικου, και θα εχεις ξανα περιπου την στοκ αισθηση, και υψος και γεωμετρια... τωρα εαν θες να σηκωσεις και λιγο το πισω, προσωπικα οχι πανω απο 1 ποντο... καντο...

:)


edit: με το 70αρι προφιλ, θα εχεις καλυτερη λειτουργια ελαστικου στις ανωμαλιες του δρομου, καλυτερη πληροφοριση στο γυαλιστερο, και περισσοτερο πλαινο ελαστικο στις μεγαλες κλισεις, αλλα λιγο πιο αργη εναλλαγη στα σικειν, τα εσακια... με το κατεβασμα 1 ποντο στις πλακες, δεν θα υπαρχει αισθητη διαφορα μετα σε αυτο το "προβλημα" απο την αλλαγη του 60 σε 70... ειναι και θεμα συνηθειας... :)
Σ' ευχαριστώ, εγώ σκέφτομαι να το αφήσω μπροστά ως έχει και να το ψηλώσω πίσω 1.2 πόντους. Έτσι δε θα έχω περίπου ίδια με τη στοκ γεωμετρία αφού θα έχει ψηλώσει μπρος πίσω το ίδιο;
Άβαταρ μέλους
Runner Baylisstic
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 22:23
Gender: Male
Bike: Monster 800
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από Runner Baylisstic »

bognick έγραψε: Σ' ευχαριστώ, εγώ σκέφτομαι να το αφήσω μπροστά ως έχει και να το ψηλώσω πίσω 1.2 πόντους. Έτσι δε θα έχω περίπου ίδια με τη στοκ γεωμετρία αφού θα έχει ψηλώσει μπρος πίσω το ίδιο;
Οχι ακριβως, αν και τεχνικα δεν ξερω πως να στο εξηγησω, αλλα γνωριζω απο την αισθηση και την συμπεριφορα... με το πισω παντως θα ριξεις βαρος εμπρος, θα κανεις την κατανομη πιο μπροστοβαρη, φορτιζεις μπροστινο κλπ... και ανεβαινει λιγο το κεντρο βαρους της μοτοσυκλετας πιο ψηλα εφοσον θα εχει σηκωθει και το εμπρος και το πισω πλεον, ολοκληρη προς τα πανω δηλαδη... ... και αλλαζει ετσι λιγο το riding style στην οδηγηση... σιγουρα παντως θα βοηθησει...

σημασια ομως εχει πως θα αισθανεσαι εσυ το μηχανακι... κανε αυτο που θελεις.. δοκιμασε το, και εαν σε ικανοποιει, το πιθανοτερο ειναι να σου αρεσει και να ειναι μια χαρα... οποτε μην πειραζεις το εμπρος... εαν δεις οτι το θελεις λιγο πιο σβελτο, ριξτο και εμπρος μισο ποντο (μην σου φαινεται λιγο το 1,2 πισω μαζι με το μισο εμπρος, αλλαζει αρκετα η μοτο) ... φυσικα πρεπει να το οδηγησεις αρκετα και σε αγαπημενες σου στριφερες διαδρομες για να δεις εαν σου αρεσεις και τι σε βολευει... γενικως παντως στον δρομο ειδικα για ασφαλεια, καλο ειναι οχι υπερβολες στις αλλαγες... :)

καλες βολτες.
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/" onclick="window.open(this.href);return false;

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

Έτσι για την ιστορία να πω πως μετά από αναρίθμητα τηλεφωνήματα 4 εβδομάδων ήρθε η απάντηση από Φαμπιάτο ότι η ρυθμιζόμενη αντιρίδα έχει 300 κάτι ευρώ :whistling: ...

Αν είναι δυνατόν.
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από D3§m02K »

bognick έγραψε:Έτσι για την ιστορία να πω πως μετά από αναρίθμητα τηλεφωνήματα 4 εβδομάδων ήρθε η απάντηση από Φαμπιάτο ότι η ρυθμιζόμενη αντιρίδα έχει 300 κάτι ευρώ :whistling: ...

Αν είναι δυνατόν.

:shock:

€65 από εδώ: http://www.am-racing.it/prodotti.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Στείλ' του mail.
DucatoBoy

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από DucatoBoy »

Ρε Κωστα πώς αγοραζεις απο αυτους??? Δεν κατεχω και το Ιταλικο ρε γαμωτο...για πε.... :cool:
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από D3§m02K »

Κάνε copy/paste όποιο κείμενο δεν καταλαβαίνεις στο freetranslation.com και . . .
D3§m02K έγραψε:Στείλ' του mail.
:))
Άβαταρ μέλους
monsteraki
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:28

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από monsteraki »

http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... ingPayment" onclick="window.open(this.href);return false;
DucatoBoy

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από DucatoBoy »

Απο 'κει πηρες την δικη σου αγορι??? :cool:
Άβαταρ μέλους
monsteraki
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:28

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από monsteraki »

τσου, την πήρα μετάχειρη από το φορουμ...
DucatoBoy

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από DucatoBoy »

Ολο σε εξοδα με βαζετε ρε γαμωτο!!! ΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ.......... :cool: ....... :zep: :innocent2: :))
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

Δε φαίνεται να απαντάει στα mail ο Ιταλός.. Έχει στείλει κανένας άλλος;
D3§m02K έγραψε:

:shock:

€65 από εδώ: http://www.am-racing.it/prodotti.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Στείλ' του mail.
Άβαταρ μέλους
monsteraki
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1697
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:28

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από monsteraki »

bognick έγραψε:Δε φαίνεται να απαντάει στα mail ο Ιταλός.. Έχει στείλει κανένας άλλος;
Ούτε σ'εμένα απαντήσανε αλλά μάλλον δεν είδες το λινκ που έβαλα παραπάνω...
Άβαταρ μέλους
bognick
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: Τρί 09 Σεπ 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: Monster 695

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από bognick »

monsteraki έγραψε:
Ούτε σ'εμένα απαντήσανε αλλά μάλλον δεν είδες το λινκ που έβαλα παραπάνω...
Το είδα το link αλλά δεν έχω paypal. :whistling:
Άβαταρ μέλους
salingaros
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
Gender: Male
Bike: 848
Other: αααμε
Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
Επικοινωνία:

Re: Χαμήλωμα της τιμονόπλακας

Δημοσίευση από salingaros »

λοιπον νομιζω οτι η μαμα ducati ξερει τι κανει..το μηχανακι σου αν θες το βαζεις πιστα και περνας καλα αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι μηχανακι πιστας για να το συκρινεις με αλλα...υδημωνες ειμασται ολοι..και σου λεω να πειραματιστεις και να ψαχτεις ειναι καλο!...αλλα οσο και να ψαχτεις αυτο που πανω απο ολα ειναι να ξερεις τι θες!που οδηγας..ποσο το οδηγας?..χαμηλωμα τις τιμονοπλακας τερειαζει στο οδικικο σου στυλ?...γιατι με το χαμηλομα θα εχεις τρομερες εισοδους στις στροφες...αλλα μετα θελει γκαζι αλλιως αν το κρατας σταθερο ...η περιμενεις την εξοδο για να το ανοιξεις τοτε ασε το μηχανακι οπως ειναι!
Image
Απάντηση