mostradamos έγραψε:Ανακαλύψαμε την Αμερική ξαφνικά?Φυσικά και τα σέρβις είναι ακριβά της Ducati.Φυσικά και τα ανταλλακτικά αργούν να έρθουν κάποιες φορές...
Αλλά...τι νόημα έχει αυτό το τόπικ? Πριν αγοράσεις τον Ντούκο σιγουρα έχεις μάθει ότι βάζεις στη ζωή σου μια δεύτερη γκόμενα που το θέλει το χαρζηλικάκι της...Εκτός κι αν για κάποιους το Ducati είναι απλά μέσο για να πουλάνε μούρη και το αγοράσανε έτσι επιπόλαια (τωρα ποιος ειναι σε θεση να δωσει 10 χιλιαρικα ελαφρα τη καρδια ειναι αλλο θεμα) χωρις να σκεφτουν τα παρελκομενα...
Μια ειναι η λυση: Αν εχεις εμπιστοσυνη στον εαυτο σου ξεκινα σιγα σιγα να βαζεις χερι μονος σου στο μοτορι!
Γνωμη μου ειναι οτι τα σερβις ειναι απολυτως φυσιολογικα..... Απο τη στιγμη που πλεον ολες οι εταιρειες εχουν χρεωση με εργατοωρες (αυξηση της τιμης δηλαδη) οι τιμες ειναι ιδιες σε ολες τις εταιρειες πανω κατω....
cts έγραψε:υποτιθεται οτι κατα το πρωτο σερβις εκτος απο λαδι και φιλτο γινονται τσεκαρισματα στους ιμαντες και ελεγχος, σφηξιμο σε ολες τις βιδες κλπ κλπ...
όλα αυτά + tps + τσεκ/ρύθμιση στον εγκέφαλο/καυσανάλυση
Sorry αγαπητά μου παιδιά, αλλά πολύς κόσμος εξακολουθεί νά αγοράζει λάθος μηχανάκια απλά και μόνο δικαιώνοντας τιε τεχνικές του σύγχρονου Μάρκετιγκ.
Τα Ducati ΔΕΝ είναι για όλους, όποιος αγόρασε επειδή του "άρεσε" την πάτησε χοντρά.
Πρέπει να ξέρεις τι θέλεις και γιατί το θέλεις, και φυσικά αγοράζοντας Ducati πρέπει να είσαι έτοιμος να κάνεις ΠΟΛΛΕΣ παραχωρήσεις , έχει ειπωθεί άλλωστε από τους παλιώτερους ότι Ducatista δεν γίνεσαι, γεννιέσαι.!!!!!!
Since1970 έγραψε:Sorry αγαπητά μου παιδιά, αλλά πολύς κόσμος εξακολουθεί νά αγοράζει λάθος μηχανάκια απλά και μόνο δικαιώνοντας τιε τεχνικές του σύγχρονου Μάρκετιγκ.
Τα Ducati ΔΕΝ είναι για όλους, όποιος αγόρασε επειδή του "άρεσε" την πάτησε χοντρά.
Πρέπει να ξέρεις τι θέλεις και γιατί το θέλεις, και φυσικά αγοράζοντας Ducati πρέπει να είσαι έτοιμος να κάνεις ΠΟΛΛΕΣ παραχωρήσεις , έχει ειπωθεί άλλωστε από τους παλιώτερους ότι Ducatista δεν γίνεσαι, γεννιέσαι.!!!!!!
Since1970 έγραψε:Sorry αγαπητά μου παιδιά, αλλά πολύς κόσμος εξακολουθεί νά αγοράζει λάθος μηχανάκια απλά και μόνο δικαιώνοντας τιε τεχνικές του σύγχρονου Μάρκετιγκ.
Τα Ducati ΔΕΝ είναι για όλους, όποιος αγόρασε επειδή του "άρεσε" την πάτησε χοντρά.
Πρέπει να ξέρεις τι θέλεις και γιατί το θέλεις, και φυσικά αγοράζοντας Ducati πρέπει να είσαι έτοιμος να κάνεις ΠΟΛΛΕΣ παραχωρήσεις , έχει ειπωθεί άλλωστε από τους παλιώτερους ότι Ducatista δεν γίνεσαι, γεννιέσαι.!!!!!!
oxi δεν ειναι κολλητος μου. ειναι γνωστος αντιπροσωπος της yamaha.
90 ευρο ολα μαζι.
(τα μπουζι στο r6 μπαινουν παρα πολυ δυσκολα)
οι ελενχοι ηταν σε ολο το μηχανακι περιφεριακα και οχι στην μηχανη.
εγω το μηχανακι το πηρα με 1800 χλμ κ επειδη ο τυπος το ειχε καιρο ακουνητο,ειπα προληπτικα να τσεκαρω καποια πραγματακια πριν το καβαλησω,οποτε εγινε αλλαγη λαδιων + φιλτρο βενζινης + υγρα φρενων + εργασια =130 ευρω...εφυγε ενα "ωχ" στην αρχη αλλα δεν το πολυ σκεφτηκα
laziali21 έγραψε:εγω το μηχανακι το πηρα με 1800 χλμ κ επειδη ο τυπος το ειχε καιρο ακουνητο,ειπα προληπτικα να τσεκαρω καποια πραγματακια πριν το καβαλησω,οποτε εγινε αλλαγη λαδιων + φιλτρο βενζινης + υγρα φρενων + εργασια =130 ευρω...εφυγε ενα "ωχ" στην αρχη αλλα δεν το πολυ σκεφτηκα
Μην ξεχνάμε και τον ¨ χρόνο ¨ .
Τα χλμ στο κοντέρ είναι μία παράμετρος . Ο χρόνος είναι άλλη . Πχ οι ιμάντες έχουν 2 χρόνια διάρκεια ζωής ασχέτως με τα χλμ .
Όταν δε η μηχανή είναι ακίνητη , επιβάλετε η αλλαγή στα δύο χρόνια .
alexanderkontin έγραψε:oxi δεν ειναι κολλητος μου. ειναι γνωστος αντιπροσωπος της yamaha.
90 ευρο ολα μαζι. (τα μπουζι στο r6 μπαινουν παρα πολυ δυσκολα) οι ελενχοι ηταν σε ολο το μηχανακι περιφεριακα και οχι στην μηχανη.
Δηλ. ο μαστορας που εκανε αυτη τη δουλεια σου πηρε 19€ ? Ποση ωρα εκανε?
Εγω που εκανα το σερβις του ετους (λαδια,φιλτρο,βαλβιδες ρυθμισμα,ιμαντες ρυθμισμα,υγρα φρενων συμπλεκτη + κατι εξτρα δικο μου, δεν θυμαμαι κατι αλλο τωρα) εκανε περιπου 3 ωρες (απο ξενυχτι ) και μου ζητησε 220€ εργασια και ανταλλακτικα το οποιο θεωρω πολυ λογικο με βαση το χρονο που εκανε και ημουν συνεχεια απο πανω του και του ζαλιζα τα @@....
*ναι καλα για σκεψου οτι για βαλβιδες στα ducati πρεπει να λυσεις ολο το μηχανακι....
στο καθετο κυλινδρο για να ρυθμιστουν οι βαλβιδες πρεπει να βγει σελα τεποζιτο....
που σημαινει (696) πολλα πλαστικα και βιδες για να βγουν αυτα...Στα αλλα δεν γνωριζω αλλα καπως ετσι ειναι και στα sbk...
Οπως και να χει η εργασια ειναι μοχθος και πρεπει -οταν ειναι σωστη- να πληρωνεται. Οπως θελω κι εγω στη δουλεια μου να πληρωνομαι καλα γιατι την κανω καλα, ετσι κι ο καλος μηχανικος πρεπει να αμειβεται αναλογα....
alexanderkontin έγραψε:oxi δεν ειναι κολλητος μου. ειναι γνωστος αντιπροσωπος της yamaha.
90 ευρο ολα μαζι.
(τα μπουζι στο r6 μπαινουν παρα πολυ δυσκολα)
οι ελενχοι ηταν σε ολο το μηχανακι περιφεριακα και οχι στην μηχανη.
Συγγνώμη, νόμιζα ότι μίλαγες για κάποιο Ducati. Τώρα είδα ότι πρόκειται για R6.
2 ερωτήσεις μόνο:
Εκείνα τα 22 σημεία ποιά ήταν ?
και
Από τα 90€, πόσα ήταν εργασία ?
(edit: τώρα είδα ότι η εργασία ήταν 19€ , και εαν μου επιτρέπεται, εάν με 19€ μου άλλζε κάποιος λάδια+φίλτρο λαδιού+μπουζί θα του έκανα τεμενάδες... ούτε εγώ δεν θα έπαιρνα 19€ για να τα κάνω. Πόσο μάλλον να κάνω και έλεγχο 22 σημείων. Ούτε 22 βίδες δεν θα τσέκαρα με 19€)
μετα απο οσα υποθικαν, θελω να συμπλιροσω κ κατι ακομα, για οσους δε ξερουν να εχουν κ ενα μετρο σύγκρισης.
ειχα παρει σε γνωστό μηχανικό των ducati κ του ζητισα μια τιμή για τα παρα πανο που εκανα, με 57 ευρω. διλαδι αλλαγή φιλτρο λαδια.
η τιμη ηταν τηλεφωνικος 100 ευρα.
το οτι πηρα ducati κ εχω τιν αρρωστια μου με τα λαδια δε σιμενει οτι ειμαι κ ο μ@..ς της φασης, να του πληρωσω 100 ευρα, για 3' εργασια, ρουτινας, ;) εκει θελω να καταλιξω.
τωρα για το τι εχω ακουσι απο φιλους κ τα λογια των μηχανικων επανο στο θεμα σερβις ειναι αλλο πραμα.
το καθε κοροιδο το χουφτονουν οπως ακριβος καταλαβενη κ αντιλαμβανεται ο καθε πανουργος μηχανικος..
με γνομονα
1)τη μηχανη που καβαλαει
2)τι φατσα του
3)κ τις λαλακιες που θα πεταξει οταν μιλισουν
ειχα ktm 640 με πανο απο 80000 κμ κ ουδε ποτε ειχε παει για ρυθμισμα βαλβιδων..
τον μηχανικο τον ειχε δει μια φορα που μου το τρακαρανε γιανα τιν δηλοση του εμπιρογνομονα κ καμια αλλη.
τα λαδακια μοναχος τα αλλαζα κ το κτμακι πριονιζε για χρονια μεχρει που το πουλισα.
ενα αλλο φιλαρακι μου το εφερε μετα απο το πρωτο σερβις αντιπροσοπιας στην ktm που ειχε κανει.
το εφερε στα 2000+κμ λογο του οτι δε το κινούσε 1 χρονο για να αλλαξουμε λαδια μονοι μας επιδει του ζητουσαν 100 ευρα για λαδια.
οταν ελεισα τις ταπες απο κατο οι βολτες ηταν κλοτσιμενες σε καινουργιο μηχανακι.!
ροπαλο κ πανο απο το κεφαλι τους να καθεσε θελει η ολοι κατασταση!
bloodydiver έγραψε:μετα απο οσα υποθικαν, θελω να συμπλιροσω κ κατι ακομα, για οσους δε ξερουν να εχουν κ ενα μετρο σύγκρισης.
ειχα παρει σε γνωστό μηχανικό των ducati κ του ζητισα μια τιμή για τα παρα πανο που εκανα, με 57 ευρω. διλαδι αλλαγή φιλτρο λαδια.
η τιμη ηταν τηλεφωνικος 100 ευρα.
το οτι πηρα ducati κ εχω τιν αρρωστια μου με τα λαδια δε σιμενει οτι ειμαι κ ο μ@..ς της φασης, να του πληρωσω 100 ευρα, για 3' εργασια, ρουτινας, ;) εκει θελω να καταλιξω.
τωρα για το τι εχω ακουσι απο φιλους κ τα λογια των μηχανικων επανο στο θεμα σερβις ειναι αλλο πραμα.
το καθε κοροιδο το χουφτονουν οπως ακριβος καταλαβενη κ αντιλαμβανεται ο καθε πανουργος μηχανικος..
με γνομονα
1)τη μηχανη που καβαλαει
2)τι φατσα του
3)κ τις λαλακιες που θα πεταξει οταν μιλισουν
ειχα ktm 640 με πανο απο 80000 κμ κ ουδε ποτε ειχε παει για ρυθμισμα βαλβιδων..
τον μηχανικο τον ειχε δει μια φορα που μου το τρακαρανε γιανα τιν δηλοση του εμπιρογνομονα κ καμια αλλη.
τα λαδακια μοναχος τα αλλαζα κ το κτμακι πριονιζε για χρονια μεχρει που το πουλισα.
ενα αλλο φιλαρακι μου το εφερε μετα απο το πρωτο σερβις αντιπροσοπιας στην ktm που ειχε κανει.
το εφερε στα 2000+κμ λογο του οτι δε το κινούσε 1 χρονο για να αλλαξουμε λαδια μονοι μας επιδει του ζητουσαν 100 ευρα για λαδια.
οταν ελεισα τις ταπες απο κατο οι βολτες ηταν κλοτσιμενες σε καινουργιο μηχανακι.!
ροπαλο κ πανο απο το κεφαλι τους να καθεσε θελει η ολοι κατασταση!
alexanderkontin έγραψε:
220 ευρο (που λεει ο φιλος απο πανω) ειναι πααρα πολλα. αμα σκεφτεις οτι στο hell in store 500 (που πηγαινα οταν ειχα ducati) επαιρνε 50 την ωρα.
Παιδιά μην τρώτε παπά για σέρβις και άλλες χαζομάρες τουλάχιστον όσοι έχουμε απλά διβάλβιδα μοντέλα.΄
Θεωρώ γελοίο το "δόγμα" πήρες ντουκάτι και θα πληρώσεις.
Σε μια ενδεχόμενη πτώση ή ζημιά οκ, τι να κάνουμε, χρεώνουν ακριβά τα ανταλακτικά.
Αλλά μη νομίζετε ότι οι άλλοι (εκτός Μοτοδυναμικής) είναι φθηνοί.
Στην τακτική συντήρηση.... ήμαρτον.
Το σέρβις είναι κάθς 20.000χλμ όπου αλλάζουμε και ιμάντες φίλτρο αέρος και μπουζί. Αξίζει λοιπόν να το πληρώσεις.
Ενδιάμεσα τα λάδια και το φίλτρο τα αλλάζουμε μόνοι μας με κόστος σαν αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω.
Όλοι μπορούμε να κάνουμε αυτή τη δουλειά ακόμη και στο πεζοδρόμιο με 50 - 60 ευρώ.
Όπως μπορούμε να αλλάξουμε και τακάκια με 25 ευρώ το ζευγάρι, καθώς και να σφίξουμε αλυσίδα κλπ. κλπ.
alexandrosgs έγραψε:Παιδιά μην τρώτε παπά για σέρβις και άλλες χαζομάρες τουλάχιστον όσοι έχουμε απλά διβάλβιδα μοντέλα.΄
Θεωρώ γελοίο το "δόγμα" πήρες ντουκάτι και θα πληρώσεις.
Σε μια ενδεχόμενη πτώση ή ζημιά οκ, τι να κάνουμε, χρεώνουν ακριβά τα ανταλακτικά.
Αλλά μη νομίζετε ότι οι άλλοι (εκτός Μοτοδυναμικής) είναι φθηνοί.
Στην τακτική συντήρηση.... ήμαρτον.
Το σέρβις είναι κάθς 20.000χλμ όπου αλλάζουμε και ιμάντες φίλτρο αέρος και μπουζί. Αξίζει λοιπόν να το πληρώσεις.
Ενδιάμεσα τα λάδια και το φίλτρο τα αλλάζουμε μόνοι μας με κόστος σαν αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω.
Όλοι μπορούμε να κάνουμε αυτή τη δουλειά ακόμη και στο πεζοδρόμιο με 50 - 60 ευρώ.
Όπως μπορούμε να αλλάξουμε και τακάκια με 25 ευρώ το ζευγάρι, καθώς και να σφίξουμε αλυσίδα κλπ. κλπ.
Μην είστε θύματα.
συμφωνω απολυτα.εγω το μηχανακι μου τωρα το πηγα για σερβις στον μαστορα και αυτο γιατι ηθελα να αλλαξω ιμαντες και να ρυθμησω βαλβιδες.μακαρι να μπορουσα να τα κανω μονος μου αλλα δεν ξερω και λεω μακαρι οχι μονο απο οικονομηκη αποψη αλλα γιατι θα γουσταρα πολυ να τα κανω μονος μου οπως κανω ολα τα υπολοιπα.η αλλγη λαδιων ακομα και στο 1098(που εχει φερινγκειναι το πολυ 30 λεπτα δουλεια κια κατι που σιγουρα μπορουμε να κανουμε ολη....