Ξυραφάκι....

Επίσημο blog:
http://stoma-tou-lykou.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

dirt[1].track.mystery.jpg
Λύκε μπουφάν και μαντήλι έχω να σου δώσω ....ψάξε για κράνος και γυαλιά!!!!!!
Ρετρολάγνε........
britishusbhub.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Δες μια κουκλαρα...

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

τετοια ενδυμασια που εβαλες ειναι για τετοια κολπα...

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Svarth....παρε ματι...

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Κι εδω live... σε πρασινακι με νικελ φιλετα...

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Η αυτή.........
triumph.jpg
Αλλα νομίζω εκεί στην Κρήτη όταν ήσουν μικρός(??) έτσι έκανες κόντρες...
hartley[1].ariel.2.jockwestriding.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
mxait
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1915
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
Gender: Male
Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από mxait »

Πραγματικά...πριονι.....Και όμορφο...αν δεν είχε τα αυτοκολλητα τις HONTA θα δυσκολευόμουν να καταλαβώ οτι δεν ειναι DUCATI.... :zep:
Στακάτος.....

member of pastitsada racing team
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Αλλα νομίζω εκεί στην Κρήτη όταν ήσουν μικρός(??) έτσι έκανες κόντρες...
hartley[1].ariel.2.jockwestriding.jpg
Oxι ρε, αυτος φαινεται να την παλευει. :whistling:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

mxait έγραψε:Πραγματικά...πριονι.....Και όμορφο...αν δεν είχε τα αυτοκολλητα τις HONTA θα δυσκολευόμουν να καταλαβώ οτι δεν ειναι DUCATI.... :zep:
Eλα ρε ευκολο ειναι να το καταλαβεις!

Παιρνει μπροστα, δεν φευγουν ολοι ουρλιαζοντας και κανεις δεν παθαινει εγκαυματα απο καυτο λαδι. :mrgreen:
Εικόνα
DESMODROMIC SVARTH

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

Λύκος έγραψε:Svarth....παρε ματι...

Εικόνα

δεν κρύβομαι....
απο οταν ειχα οδηγησει ενα bullet 350...
παντα ονειρευομουνα ενα....
σπεσιαλάκι με κλιπονάκια και μονοσελο.....
χωρις πινακίδες και μαρτζαλάκια....

κι ας μου χε φτύσει λάδια στο παντελόνι απο την φλατζα της κεφαλής.... :whistling:
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

DESMODROMIC SVARTH έγραψε: κι ας μου χε φτύσει λάδια στο παντελόνι απο την φλατζα της κεφαλής.... :whistling:
Χμμ...ερμμ... επειδη μου αρεσει το Bullet ρωταω... υπαρχει περιπτωση τα λαδια να ειχαν πεσει ηδη στο παντελονι απο τιποτα ΑΛΛΟ ? Δεν ξερω ρε παιδι μου, μπορει να περνουσε κανενα μπεμβε και να στα πεταξε, ξερω και γω?

Φλαντζα κεφαλης? :shock:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Duc125quattrojc.jpg
Και η Ιταλία είχε ξουράφια αλλά εσύ τότε .......
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Ναι αλλα εγω μιλαω γι' αυτα που κερδιζανε... :whistling:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
takis
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1337
Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
Gender: Male
Bike: Streetfighter V2
Other: Pantah 600
Τοποθεσία: Κορινθια

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από takis »

αν το χοντα ειναι ξυραφι , τοτε αυτο τι ειναι ?
bultaco50angelnieto.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Α! Ξεχασα...

Την ιστορια με το μοτορι της MV Agusta στο Isle of Man και τους σκιστοματηδες την ξερετε φανταζομαι, ε;; :whistling: :whistling:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από D3§m02K »

takis έγραψε:αν το χοντα ειναι ξυραφι , τοτε αυτο τι ειναι ?

Εικόνα
Φαλτσέτα; :tooth2: :tooth2: :tooth2:
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Τσαπράζι :mrgreen:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Αν και δεν πιστεύω οτι είσαι αδιάβαστος ...ρίξε μια ματιά και ας μην είναι τετρακύλινδρα:


DUCATI RACING HISTORY

Founded by brothers Adriano, Bruno and Marcello Cavalieri Ducati in July 1926, Ducati first made its name producing radio transmitters. By the start of World War Two the company employed 7000 employees and had expanded its range of products to include electric razors, intercoms, calculating machines, cameras and movie cameras. In 1946 Ducati commenced manufacture of its first engine – the Cucciolo (Italian for ‘puppy’) four-stroke moped motor, used to power bicycles as Italy tried to get back on the road after the war.

1950
50cc Cucciolo establishes 12 speed records.

1951
100cc Cucciolo establishes 24-hour speed and endurance records.

1954
Ducati’s most renowned engineer, Fabio Taglioni starts work with the factory.

1956
Taglioni-designed desmodromic 125 single wins non-championship Swedish GP with Gianni Degli Antoni. With the same bike, Sandro Artusi scores Ducati’s first World Championship points at Monza.

1958
Ducati wins three 125 Grands Prix (with Alberto Gandossi and Bruno Spaggiari) and takes second place in the 125 riders’ and manufacturers’ World Championships. Spaggiari wins the Italian Seniors title with the 125 Desmo.

1960
Mike Hailwood scores Ducati’s first 250 World Championship points, riding an inline 250 desmo twin.

1965
Taglioni designs inline non-desmo four-cylinder 125, but the bike is never raced.

1971
Ducati’s first premier-class GP racer and first V-twin takes to the tracks. Briton Phil Read scores the desmo 500’s first World Championship points at Monza.

1972
Ducati scores its most famous early success when Paul Smart rides a GT750 desmo V-twin to victory in the Imola 200.

1973
Ducati 860 desmo V-twin wins the Barcelona 24 Hours with riders Benjamin Grau and Salvador Canellas.

1978
Former World Champion Mike Hailwood wins fairytale Isle of Man TT comeback aboard a 900SS F1 special, securing Ducati’s first World Championship crown. In the States, future World Champion Freddie Spencer rides a 900SS to third in the Daytona 200.

1981
Ducati scores the first of four successive Formula 2 World Championships, with Tony Rutter riding a 600cc Pantah TT2.



1987
Former 500 World Champion Marco Lucchinelli scores the first success of Ducati’s new era, riding the all-new eight-valve V-twin 851 to victory in the Daytona Battle of the Twins. This bike, with its engine created by Massimo Bordi, is the forerunner of the legendary 916.

1988
Lucchinelli and the 851 win the first round of the inaugural World Superbike Championship at Donington Park, finishing the season fifth overall.

1990
American Doug Polen continues the factory’s domination of the series with victory in the ’91 and ’92 championships on the Ducati 888. The following year Polen scores Ducati’s first US Superbike title success.

1994
Ducati unleash the 916 that wins the Superbike title at its first attempt, with Carl Fogarty on board. The Briton repeats the feat the following year, with Troy Corser securing Ducati a title hat-trick in 1996.

1998
Fogarty takes his third Superbike title aboard the 996 and backs it up with a fourth in 1999.

2001
Australian Troy Bayliss secures the marque’s ninth World Superbike
riders’ crown with the 996 Testastretta. In May Ducati announces
its decision to participate in the new MotoGP World Championship.

2002
Bayliss leads the World Superbike Championship, finishing the year a close second, before starting testing of the Desmosedici alongside new team-mate Loris Capirossi. The V4 makes its public debut at November’s season-ending Valencia MotoGP event, and breaks its first lap record the following month at Jerez, Spain.

2003
Capirossi and Bayliss have a sensational debut season with the Desmosedici, the Italian finishing on the podium in the bike’s first race and following this up with an extraordinary win in the Catalunya GP. Ducati finish second overall while Loris and Troy finish fourth and sixth respectively. Neil Hodgson dominates the World Superbike season with the all-new 999 to take the riders’ title and, together with Ruben Xaus, clinch Ducati’s twelfth manufacturers’ crown.

2004
24 year-old James Toseland becomes the youngest ever World Superbike champion as he powers the 999 to its second successive title win. Team-mate Régis Laconi finishes runner-up to ensure Ducati’s thirteenth manufacturers’ title. Youngster Lorenzo Lanzi campaigns a 749 in Ducati’s return to World Supersport, finishing a creditable fifth overall. In MotoGP both Loris Capirossi and Troy Bayliss succeeded in finishing the season on a high note, a difficult season which saw both Ducati riders finish on the podium, thus demonstrating the worth of the Desmosedici MotoGP project.

2005
In MotoGP Loris Capirossi campaigned the Desmosedici for a third successive year, the Italian scoring two spectacular back-to-back wins in the latter half of the season. His team-mate was Spaniard Carlos Checa, who also picked up two podiums towards the end of the year. James Toseland and Régis Laconi both won races in the World Superbike Championship, but were unable to challenge for the title, while a new star was born when Italian Lorenzo Lanzi took a third factory 999 bike to two wins in the final races of the season. Ducati Corse were also officially involved on a third front, the Italian manufacturer making a major effort to win the AMA Superbike title in America with Neil Hodgson and Eric Bostrom.

2006
Capirossi again spearheaded the Ducati attack in one of the most exciting MotoGP championships in history. The Italian won three races and took eight podiums to finish his best season with the Italian manufacturer third overall. It was a difficult year for team-mate Sete Gibernau, who sparked off a spectacular crash at the start of the GP Catalunya which conditioned his entire season. Troy Bayliss returned to World Superbike for Ducati Corse and capped a superb year by winning a second world title, five years on from his 2001 victory. The 37-year-old Australian then wrote another remarkable chapter in Ducati’s history when he won the final round of the MotoGP championship at Valencia after being called in to replace Gibernau.

2007
2007 was an historic season in which Casey Stoner snatched the title in a runaway victory for Ducati in the MotoGP Championship. The 21-year-old Australian, in his first season with Ducati, dominated the championship from the start, winning ten of the eighteen races and achieving fourteen podium finishes to conclude the season an incredible 125 points ahead of his closest rival, Dani Pedrosa. In a hard-fought season, team-mate Loris Capirossi won one race and took three further podiums to finish seventh overall. Team Ducati Xerox riders Troy Bayliss and Lorenzo Lanzi competed in the World Superbike championship to finish the season fourth and seventh respectively, with a string of podium places for Bayliss. There was also victory for Ducati Xerox Junior Team rider Niccolò Canepa who with six podium finishes took the FIM Superstock 1000 Cup title.

2008
In his final year before retiring from the World Superbike scene, Troy Bayliss dominated the championship, powering his Ducati 1098 F08 to victory nine times throughout the scene, to claim his third world title, his second with the Ducati Xerox Team. Taking the title this year aboard the Ducati 1098 F08, Bayliss has now won three world championships on three different evolutions of Ducati Superbike.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Aστο φιλε μου, μη μετρησεις κουκια με πρωταθληματα γιατι... ασε που σου λεω.... Δες τι μου βαζεις να δω....

1954
Ducati’s most renowned engineer, Fabio Taglioni starts work with the factory.

(Αθλος) ;

1960
Mike Hailwood scores Ducati’s first 250 World Championship points, riding an inline 250 desmo twin.

1965
Taglioni designs inline non-desmo four-cylinder 125, but the bike is never raced.

(ε;)


http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Gr ... _Champions

Κατσε να περασει πρωτα η Ντουκατι τερατα οπως Κραουζερ... Χαρλευ... Μπενελλι... Μπουλτακο... Κραιντλερ.. Ντερμπι... και μεταααα λεμε και για να πιασει κανενα ιαπωνα... :cool:

Να μου πεις για Agusta και Aprilia... oh yeah.. to the top :thumbsup:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Ναι αλλά η Ducati συνεχίζει ενώ οι άλλες .........
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ναι αλλά η Ducati συνεχίζει ενώ οι άλλες .........
Ξαναξυπνηστε με αμα περασει τα Sportster :cool:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Aoratos
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 11:05
Gender: Male
Other: Aprilia PegasoSTRADA

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Aoratos »

Και σε ένα ΜΟΤΟ EXOTICA είχε πώς το ξανακακατασκεύασαν από τήν αρχή πλήρως χωρίς σχέδια με οδηγό ένα που είχε μείνει στα χέρια συλλέκτη με μηδέν ώρες λειτουργίας.Και μάλιστα τα βρήκαν σκούρα παρόλες τις σημερινές τεχνολογίες όταν πήγαν να αντιγράψουν το επτατάχυτο σασμάν που όλα τα γρανάζια ήταν από τιτάνιο ,ο αείμνηστος Soichiro είχε κάνει μια μυστήρια κατεργασία επιφανειακή στο τιτάνιο για να αντέχει που σήμερα παρόλο τον εξοπλισμό δέν μπόρεσαν να τήν ανακαλύψουν και αναγκάστηκαν να τα φτιάξουν από χάλυβα.
Και μιλάμε για τεχνολογία του 1968 κάτι......

Αυτά πρός τέρψη του Λύκου............................................... :thumbsup:

Ο αόρατος
Fazer63
100 άλογα κάτω από τη σέλα είναι λιγότερο επικίνδυνα από το γαιδούρι που τα οδηγά........
Μιά κότα ζωντανή έχει περισσοτερο μέλλον από ένα λιοντάρι πεθαμένο......
Οχι δικά μου Joe Bar Team....
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από Λύκος »

Μα και σημερα... μεσα στην πρωτοπορεια... Transalp... ktl ktl :whistling:
Εικόνα
panosduc

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από panosduc »

πανεμορφες φωτο!!! :thumbsup: μπραβο παιδια :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ρετρολαγνοι,και αρχαιοκαπηλοι τις ελλαδας ...ενωθειτε :cool:
Άβαταρ μέλους
cronos
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2383
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
Gender: Male
Bike: Streetfighter 848
Τοποθεσία: Ρέθυμνο

Re: Ξυραφάκι....

Δημοσίευση από cronos »

panosduc έγραψε:πανεμορφες φωτο!!! :thumbsup: μπραβο παιδια :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ρετρολαγνοι,και αρχαιοκαπηλοι τις ελλαδας ...ενωθειτε :cool:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Κλειδωμένο