DIY: παροχη ρευματος απο τη μπαταρια στο προβολεα (με ρελε)
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Μόλις τελείωσα τη μόντα στο τέρας μου. Χρησιμοποίησα το H4 Single Headlight Weatherproof Relay Kit
από http://www.easternbeaver.com/Main/Wirin ... l#h4single" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά στο φως είναι παραπάνω από ότι περίμενα, και η μόντα αξίζει τα λεφτά της 100%
από http://www.easternbeaver.com/Main/Wirin ... l#h4single" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά στο φως είναι παραπάνω από ότι περίμενα, και η μόντα αξίζει τα λεφτά της 100%
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1074
- Εγγραφή: Τετ 21 Απρ 2010, 02:19
- Gender: Male
- Bike: ST2S
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
daculas367 έγραψε:Μόλις τελείωσα τη μόντα στο τέρας μου. Χρησιμοποίησα το H4 Single Headlight Weatherproof Relay Kit
από http://www.easternbeaver.com/Main/Produ ... _kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά στο φως είναι παραπάνω από ότι περίμενα, και η μόντα αξίζει τα λεφτά της 100%
Mηηηπως εχεις και φωτο με το πριν και το μετα?!
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Φωτό δεν έχω γιατί ήταν μέρα ακόμα που τελείωσα και δεν τράβηξα
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
καλο Αλλα αυτος ο Αμερικανος δεν βλεπω να εχει για Η7daculas367 έγραψε:Μόλις τελείωσα τη μόντα στο τέρας μου. Χρησιμοποίησα το H4 Single Headlight Weatherproof Relay Kit
από http://www.easternbeaver.com/Main/Produ ... _kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά στο φως είναι παραπάνω από ότι περίμενα, και η μόντα αξίζει τα λεφτά της 100%
Aνδρέας Β.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Δεν ξέρω αν είναι αμερικάνος, το δέμα ήρθε από ιαπωνία. Και νομίζω ότι έχει και Η7, θα το κοιτάξω
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Για Η7 δεν έχει, έχει όμως το http://www.easternbeaver.com/Main/Produ ... _kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά είναι ότι δεν έχει το φις και την ασφαλειοθήκη τη δίνει εξτρα.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Στείλε του μέιλ, ίσως βρείτε λύση. Αν παίξει και group-buy θα είναι καλύτερα. Σίγουρα πάντως η ποιότητα του κιτ είναι εξαιρετική
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
-
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1074
- Εγγραφή: Τετ 21 Απρ 2010, 02:19
- Gender: Male
- Bike: ST2S
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Τα 2 μπλε ακροδεκτακια για που ειναι?! Για την "ψειρα" του φαναριου?!
Κ εμενα θα με ενδιεφερε το κιτακι αν και μπορω να το φτιαξω και μονος με πολυ λιγοτερα χρηματα...
Κ εμενα θα με ενδιεφερε το κιτακι αν και μπορω να το φτιαξω και μονος με πολυ λιγοτερα χρηματα...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Λοιπον ο Jim με την Beaver Power μου απαντησε. Για ολα τα Η7 ισχυει αυτο http://easternbeaver.com/Main/Bike_Spec ... R/klr.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Μη δινετε σημασια που λεει KLR. Απλως ηταν το μονο παραδειγμα με Η7 που του ζητηθηκε (Δεν ειχε ακουσει για Ducati ξανα, τωρα του εξηγω για τα τελεια ηλεκτρικα τους.... )
Μη δινετε σημασια που λεει KLR. Απλως ηταν το μονο παραδειγμα με Η7 που του ζητηθηκε (Δεν ειχε ακουσει για Ducati ξανα, τωρα του εξηγω για τα τελεια ηλεκτρικα τους.... )
Aνδρέας Β.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Με αυτά θα κλέψεις την εντολή για τα ρελέcamen έγραψε:Τα 2 μπλε ακροδεκτακια για που ειναι?! Για την "ψειρα" του φαναριου?!
Κ εμενα θα με ενδιεφερε το κιτακι αν και μπορω να το φτιαξω και μονος με πολυ λιγοτερα χρηματα...
- mostradamos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1157
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:22
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Xμμμ δεν ηξερα οτι υπηρχε κιτακι κομπλε...ενδιαφερον...το εβαλες μονος σου?Η εχει ζορι η υποθεση?daculas367 έγραψε:Μόλις τελείωσα τη μόντα στο τέρας μου. Χρησιμοποίησα το H4 Single Headlight Weatherproof Relay Kit
από http://www.easternbeaver.com/Main/Produ ... _kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά στο φως είναι παραπάνω από ότι περίμενα, και η μόντα αξίζει τα λεφτά της 100%
Δόξα τα λεφτά, έχουμε Θεό...
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Θέλει λίγο προσοχή για να μεγαλώσεις την τρύπα που έχει το λάστιχο στεγανοποίησης του καλωδίου στο φανάρι. Κατά τα άλλα κανένα ζόρι
- mostradamos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1157
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:22
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Ευχαριστω...τρεχω να αγορασω...χαχαχαχdaculas367 έγραψε:Θέλει λίγο προσοχή για να μεγαλώσεις την τρύπα που έχει το λάστιχο στεγανοποίησης του καλωδίου στο φανάρι. Κατά τα άλλα κανένα ζόρι
Δόξα τα λεφτά, έχουμε Θεό...
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Η απαντηση του James B. Davis
>Ducatis have quite complex electrical systems and although a Kit might work ok, I generally do not advise installing them on Ducatis.
Ενταξει, μαλλον δεν ξερει καλα........
>Ducatis have quite complex electrical systems and although a Kit might work ok, I generally do not advise installing them on Ducatis.
Ενταξει, μαλλον δεν ξερει καλα........
Aνδρέας Β.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Mην τρελαθούμε ρε παιδιά, σιγά την πατέντα. Δεν κάνεις κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή, αλλά βελτιώνεις το θέμα εκεί που πονάει. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα στην εφαρμογή της μόντας στα μηχανάκια μας. Αλλωστε υπάρχουν και κάποιοι που το έχουν κάνει καιρό τώρα και μπορούν να επιβεβαιώσουν το ορθόν της επέμβασης
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Σαφως και βελτιωνεις και δεν υπαρχει κανενα προβλημα
Απλα ο James ειναι Καναδος που ζει στην Ιαπωνια παντρεμενος με Γιαπωνεζα, οποτε καταλαβαινετε..... μια ψιλοντουφεκια την εχει φαει... και σαφως το "quite complex" ειναι κακο, δεν ειναι κατι σαν "quite sofisticated"...ας πουμε.... ειναι σα να λεει συγκεκαλυμμενα "μη τα πειραζεις και πολυ, ειναι που ειναι πτανα τα μπουRdeλα....
Απλα ο James ειναι Καναδος που ζει στην Ιαπωνια παντρεμενος με Γιαπωνεζα, οποτε καταλαβαινετε..... μια ψιλοντουφεκια την εχει φαει... και σαφως το "quite complex" ειναι κακο, δεν ειναι κατι σαν "quite sofisticated"...ας πουμε.... ειναι σα να λεει συγκεκαλυμμενα "μη τα πειραζεις και πολυ, ειναι που ειναι πτανα τα μπουRdeλα....
Aνδρέας Β.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Ξεκολατε λεμε. Δεν παρεμβαινεις απολυτως πουθενα στον "κορμο" των ηλεκτρικων. Η ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη εγκατασταση στο μηχανακι ουτε που θα "καταλαβει" οτι υπαρχει αυτο το κιτ
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Παιδες, μια μικρη (ας πουμε) διορθωση πανω στο σχεδιαγραμμα του πρωτου ποστ σε αυτο εδω το τοπικ:
Οι διορθωσεις λοιπον ειναι η εξης:
1) Αν χρησιμοποιησετε μονο ενα ρελε 5 ακιδων τοτε η μοντα μπορει να γινει "μονο" σε μοντελα που εχουν μονιμως αναμενα τα φωτα τους (αυτα δηλαδη που δεν εχουν διακοπτη για να σβηνουν τελειως τα φωτα).
2) Αντι για τη μπαταρια θα πρεπει να παρετε ρευμα απ'την εξοδο της ασφαλειοθηκης, ετσι η λαμπα θα αναβει μονο οταν ειναι αναμενος ο κεντρικος διακοπτης της μοτοσυκλετας (και οχι οταν την εχετε παρκαρει… )
Στη συνεχεια ακολουθει νεο ποστ με το σωστο σχεδιαγραμμα
Αν συνδεσετε το ρελε ετσι οπως φαινεται στο σχεδιαγραμμα τα φωτα σας θα ειναι μονιμα αναμενα, ακομα και οταν ο κεντρικος διακοπτης της μοτοσυκλετας ειναι σβηστος!!ENGAKATS έγραψε: ......
Οι διορθωσεις λοιπον ειναι η εξης:
1) Αν χρησιμοποιησετε μονο ενα ρελε 5 ακιδων τοτε η μοντα μπορει να γινει "μονο" σε μοντελα που εχουν μονιμως αναμενα τα φωτα τους (αυτα δηλαδη που δεν εχουν διακοπτη για να σβηνουν τελειως τα φωτα).
2) Αντι για τη μπαταρια θα πρεπει να παρετε ρευμα απ'την εξοδο της ασφαλειοθηκης, ετσι η λαμπα θα αναβει μονο οταν ειναι αναμενος ο κεντρικος διακοπτης της μοτοσυκλετας (και οχι οταν την εχετε παρκαρει… )
Στη συνεχεια ακολουθει νεο ποστ με το σωστο σχεδιαγραμμα
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: μοντα για το φως των μοτοσυκλετων μας
Τελικα αξιωθηκα και εκανα τη μοντα στη λαδιερα. Εν ολιγης: δεν ειναι δυσκολο να το κανει καποιος μονος του και το αποτελεσμα σουπερ
Οταν εκατσα να κανω μια λιστα για το τι θα χρειαζομουν διαπιστωσα οτι στη λαδιερα που εχει διακοπτη για να σβηνουν τα φωτα (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=4844" onclick="window.open(this.href);return false;) αλλα και επειδη ηθελα να παρω ρευμα κατευθειαν απ'τη μπαταρια επρεπε να βαλω δυο ρελε (ενα για καθε σκαλα), ακριβως οπως στο κιτ που εβαλε και ο daculas:
Το σωστο σχεδιαγραμμα ειναι αυτο:
Πιστευω φαινεται καθαρα πού βαζουμε το λεπτο και πού το χοντρο καλωδιο (δειτε και στη παρακατω λιστα). Επισης, χρησιμοποιησα καλωδια με το χρωμα που φαινεται στο σχεδιαγραμμα για να ειναι πιο ευκολο να δω πού παει τι σε περιπτωση που χρειαστει να ξανασχοληθω.
Θα χρειαστουμε λοιπον:
-- δυο ρελε, με 4 ή 5 ακιδες, δεν παιζει ρολο --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... tegory/194" onclick="window.open(this.href);return false;
-- ενα αρσενικο φις Η4 --> http://www.ebay.co.uk/itm/H4-MALE-Bulb- ... 2a0c67cf25" onclick="window.open(this.href);return false;
-- ενα θηλυκο φις Η4 --> http://www.ebay.co.uk/itm/H4-472-Bulb-H ... 27b718334b" onclick="window.open(this.href);return false;
-- μια ασφαλειοθηκη (αν βρουμε αδιαβροχη ακομα καλυτερα) --> http://www.ebay.co.uk/itm/WATERPROOF-15 ... 27b14fa0e7" onclick="window.open(this.href);return false;
-- μια ασφαλεια (το SS με μονό προβολεα Η4 μπορει να καταναλωσει μεχρι και 115W, οταν κανουμε συνιαλο, αρα μια ασφαλεια των 10Α ειναι αρκετη) --> μπορειτε να την αγορασετε μεχρι και σε βενζιναδικα (ισως και σε περιπτερα )
-- λεπτο καλωδιο για το "σημα" απ'το αρσενικο φις προς τα ρελε --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... tegory/159" onclick="window.open(this.href);return false; (εβαλα το πιο λεπτο σε αυτη τη σελιδα, "21/0.30, 1.5mm2, 21A, cable OD 2.4mm" -- μπορειτε να βαλετε και πιο λεπτο αν βρειτε αλλου)
-- καλωδιο λιγο πιο χοντρο απ'το μαμισιο για τη συνδεση απ'τη μπαταρια προς τα ρελε και απο εκει προς το νεο φις --> στην ιδια σελιδα με το λεπτο καλωδιο, πηρα αυτο "35/0.30, 2.5mm2, 29A, cable OD 3.0mm" το οποιο υπερκαλυπτει τις αναγκες σε αμπερ
-- μεταλικους κονεκτορες (ακιδες ρελε, αρσενικο/θηλυκο φις, πολοι μπαταριας) --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/product_list/2" onclick="window.open(this.href);return false; (προτιμω τους μεταλικους κονεκτορες χωρις πλαστικο καλυμα, ετσι τους κανω μια μικρη κοληση με το κολλητηρι αφου τους κλεισω με την ειδικη πενσα και μετα τους βαζω θερμοσυστελομενο )
-- θερμοσυστελομενο μακαρονι --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... ategory/66" onclick="window.open(this.href);return false;
-- υφασματινη ταινια (για τελειως εργοστασιακο look ) --> http://www.ebay.co.uk/itm/Wiring-Loom-H ... 2a0ed41199" onclick="window.open(this.href);return false;
Με τα παραπανω υλικα η μοντα ειναι τελειως plug 'n play και δεν παρεμβαινουμε σε ΚΑΝΕΝΑ σημειο στη πλεξουδα, αρα:
1) μπορουμε να το καταργησουμε και να ξαναχρησιμοποιησουμε το μαμισιο φις Η4 ανα πασα στιγμη
2) δεν υπαρχει κανενα ρισκο να κανουμε πατατα με τα μαμισια ηλεκτρικα (μονο μη ξεχασετε να βαλετε την ασφαλεια -- ηδη επιβεβαιωσα το αν ειναι αναγκαια... )
Ειχα πολυ καιρο να βγαλω το φις απ'τη λαμπα, οταν το εβγαλα ειδα οτι το καλωδιο της χαμηλης σκαλας ειχε ηδη αρχισει να μαυριζει/σκουριαζει στην ακρη του!
Ηθελα λοιπον να χωσω τα παντα μεσα στο προβολεα, στο πισω μερος του αλλα στο SS δεν χωρανε, ετσι χρειαστηκε να βγαλω το μαμισιο Η4 φις εξω απ'τη φουσκα (εκοψα/κολησα τα καλωδια και ολα οκ).
Ολα τα παρελκομενα (ρελε, φις, κτλ) ειναι μαζεμενα διπλα στο προβολεα (χρησιμοποιησα οσο λιγοτερο καλωδιο γινοταν):
Σε αυτη τη φωτογραφια ειχα ακομα το μαμισιο Η4 φις πανω στο προβολεα, πριν τελειωσω ομως το ενωσα με το αρσενικο και καλυψα και τα δυο με ενα μικρο πλαστικο σακουλακι και υφασματινη ταινια ωστε να μην εχουμε θεμα με υγρασια, σκουριες, κτλ… (το μουτρο του SS δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο για να καλυπτει απ'τα νερα). Το νεο Η4 φις το ειχα ηδη περασει μεσα απ'τη φουσκα, ΟΕΜ εγκατασταση
Επισης, αργοτερα εβαλα και θερμοσυστελομενο πανω στους μεταλικους κονεκτορες στα ρελε και μετα τα καλυψα ολα μαζι με την υφασματινη ταινια.
Αφου το εβαλα πανω στη λαδιερα μετρησα τα βολτ στη μπαταρια και στα θηλυκα φις (μαμισιο και καινουργιο) συνδεδεμενα παντα στη λαμπα, με το μοτερ στο ρελαντι:
Μαμισιο φις
μπαταρια: 13.4 V
μικρη σκαλα: 11.7 V
μεγαλη σκαλα: 11.3 V
Μετα τη μοντα
μπαταρια: 13.6 V
μικρη σκαλα: 13.3 V
μεγαλη σκαλα: 13.3 V
Οπως βλεπετε… καμια σχεση!! Τη παραπανω μετρηση την εκανα πριν αλλαξω ανορθωτη (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 58#p502058" onclick="window.open(this.href);return false;) οποτε τωρα λογικα τα βολτ στη λαμπα θα ειναι ακομα περισσοτερα.
Η πρωτη δοκιμη σε πραγματικες συνθηκες (πισα σκοταδι τριγυρω) απεδειξε οτι η διαφορα δε φαινεται μονο στα νουμερα: το φως ειναι τωρα πιο λευκο/δυνατο (με λαμπα Osram Night Breaker).
Οταν εκατσα να κανω μια λιστα για το τι θα χρειαζομουν διαπιστωσα οτι στη λαδιερα που εχει διακοπτη για να σβηνουν τα φωτα (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=4844" onclick="window.open(this.href);return false;) αλλα και επειδη ηθελα να παρω ρευμα κατευθειαν απ'τη μπαταρια επρεπε να βαλω δυο ρελε (ενα για καθε σκαλα), ακριβως οπως στο κιτ που εβαλε και ο daculas:
Εψαξα να βρω τα μικρα/λεπτα ρελε που φαινονται και στο παραπανω κιτ αλλα @@… Δεν ξερω πού τα βρηκε ο τυπος. Προς το παρον βολευτηκα με δυο "νορμαλ" ρελε αυτοκινητιστικου τυπου.daculas367 έγραψε:Μόλις τελείωσα τη μόντα στο τέρας μου. Χρησιμοποίησα το H4 Single Headlight Weatherproof Relay Kit
από http://www.easternbeaver.com/Main/Wirin ... l#h4single" onclick="window.open(this.href);return false;. Η διαφορά στο φως είναι παραπάνω από ότι περίμενα, και η μόντα αξίζει τα λεφτά της 100%
Το σωστο σχεδιαγραμμα ειναι αυτο:
Πιστευω φαινεται καθαρα πού βαζουμε το λεπτο και πού το χοντρο καλωδιο (δειτε και στη παρακατω λιστα). Επισης, χρησιμοποιησα καλωδια με το χρωμα που φαινεται στο σχεδιαγραμμα για να ειναι πιο ευκολο να δω πού παει τι σε περιπτωση που χρειαστει να ξανασχοληθω.
Θα χρειαστουμε λοιπον:
-- δυο ρελε, με 4 ή 5 ακιδες, δεν παιζει ρολο --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... tegory/194" onclick="window.open(this.href);return false;
-- ενα αρσενικο φις Η4 --> http://www.ebay.co.uk/itm/H4-MALE-Bulb- ... 2a0c67cf25" onclick="window.open(this.href);return false;
-- ενα θηλυκο φις Η4 --> http://www.ebay.co.uk/itm/H4-472-Bulb-H ... 27b718334b" onclick="window.open(this.href);return false;
-- μια ασφαλειοθηκη (αν βρουμε αδιαβροχη ακομα καλυτερα) --> http://www.ebay.co.uk/itm/WATERPROOF-15 ... 27b14fa0e7" onclick="window.open(this.href);return false;
-- μια ασφαλεια (το SS με μονό προβολεα Η4 μπορει να καταναλωσει μεχρι και 115W, οταν κανουμε συνιαλο, αρα μια ασφαλεια των 10Α ειναι αρκετη) --> μπορειτε να την αγορασετε μεχρι και σε βενζιναδικα (ισως και σε περιπτερα )
-- λεπτο καλωδιο για το "σημα" απ'το αρσενικο φις προς τα ρελε --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... tegory/159" onclick="window.open(this.href);return false; (εβαλα το πιο λεπτο σε αυτη τη σελιδα, "21/0.30, 1.5mm2, 21A, cable OD 2.4mm" -- μπορειτε να βαλετε και πιο λεπτο αν βρειτε αλλου)
-- καλωδιο λιγο πιο χοντρο απ'το μαμισιο για τη συνδεση απ'τη μπαταρια προς τα ρελε και απο εκει προς το νεο φις --> στην ιδια σελιδα με το λεπτο καλωδιο, πηρα αυτο "35/0.30, 2.5mm2, 29A, cable OD 3.0mm" το οποιο υπερκαλυπτει τις αναγκες σε αμπερ
-- μεταλικους κονεκτορες (ακιδες ρελε, αρσενικο/θηλυκο φις, πολοι μπαταριας) --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/product_list/2" onclick="window.open(this.href);return false; (προτιμω τους μεταλικους κονεκτορες χωρις πλαστικο καλυμα, ετσι τους κανω μια μικρη κοληση με το κολλητηρι αφου τους κλεισω με την ειδικη πενσα και μετα τους βαζω θερμοσυστελομενο )
-- θερμοσυστελομενο μακαρονι --> http://www.autoelectricsupplies.co.uk/p ... ategory/66" onclick="window.open(this.href);return false;
-- υφασματινη ταινια (για τελειως εργοστασιακο look ) --> http://www.ebay.co.uk/itm/Wiring-Loom-H ... 2a0ed41199" onclick="window.open(this.href);return false;
Με τα παραπανω υλικα η μοντα ειναι τελειως plug 'n play και δεν παρεμβαινουμε σε ΚΑΝΕΝΑ σημειο στη πλεξουδα, αρα:
1) μπορουμε να το καταργησουμε και να ξαναχρησιμοποιησουμε το μαμισιο φις Η4 ανα πασα στιγμη
2) δεν υπαρχει κανενα ρισκο να κανουμε πατατα με τα μαμισια ηλεκτρικα (μονο μη ξεχασετε να βαλετε την ασφαλεια -- ηδη επιβεβαιωσα το αν ειναι αναγκαια... )
Ειχα πολυ καιρο να βγαλω το φις απ'τη λαμπα, οταν το εβγαλα ειδα οτι το καλωδιο της χαμηλης σκαλας ειχε ηδη αρχισει να μαυριζει/σκουριαζει στην ακρη του!
Ηθελα λοιπον να χωσω τα παντα μεσα στο προβολεα, στο πισω μερος του αλλα στο SS δεν χωρανε, ετσι χρειαστηκε να βγαλω το μαμισιο Η4 φις εξω απ'τη φουσκα (εκοψα/κολησα τα καλωδια και ολα οκ).
Ολα τα παρελκομενα (ρελε, φις, κτλ) ειναι μαζεμενα διπλα στο προβολεα (χρησιμοποιησα οσο λιγοτερο καλωδιο γινοταν):
Σε αυτη τη φωτογραφια ειχα ακομα το μαμισιο Η4 φις πανω στο προβολεα, πριν τελειωσω ομως το ενωσα με το αρσενικο και καλυψα και τα δυο με ενα μικρο πλαστικο σακουλακι και υφασματινη ταινια ωστε να μην εχουμε θεμα με υγρασια, σκουριες, κτλ… (το μουτρο του SS δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο για να καλυπτει απ'τα νερα). Το νεο Η4 φις το ειχα ηδη περασει μεσα απ'τη φουσκα, ΟΕΜ εγκατασταση
Επισης, αργοτερα εβαλα και θερμοσυστελομενο πανω στους μεταλικους κονεκτορες στα ρελε και μετα τα καλυψα ολα μαζι με την υφασματινη ταινια.
Αφου το εβαλα πανω στη λαδιερα μετρησα τα βολτ στη μπαταρια και στα θηλυκα φις (μαμισιο και καινουργιο) συνδεδεμενα παντα στη λαμπα, με το μοτερ στο ρελαντι:
Μαμισιο φις
μπαταρια: 13.4 V
μικρη σκαλα: 11.7 V
μεγαλη σκαλα: 11.3 V
Μετα τη μοντα
μπαταρια: 13.6 V
μικρη σκαλα: 13.3 V
μεγαλη σκαλα: 13.3 V
Οπως βλεπετε… καμια σχεση!! Τη παραπανω μετρηση την εκανα πριν αλλαξω ανορθωτη (http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 58#p502058" onclick="window.open(this.href);return false;) οποτε τωρα λογικα τα βολτ στη λαμπα θα ειναι ακομα περισσοτερα.
Η πρωτη δοκιμη σε πραγματικες συνθηκες (πισα σκοταδι τριγυρω) απεδειξε οτι η διαφορα δε φαινεται μονο στα νουμερα: το φως ειναι τωρα πιο λευκο/δυνατο (με λαμπα Osram Night Breaker).
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: DIY: παροχη ρευματος απο τη μπαταρια στο προβολεα (με ρελε)
Χθές μου ήρθε το πακετάκι από easternbeaver και μόλις γύρισα από νυχτερινή βόλτα...
Ε δν είδα και τρελή διαφορά... το ψιλομετάνιωσα για 60ε να σας πω την αλήθεια...
Ε δν είδα και τρελή διαφορά... το ψιλομετάνιωσα για 60ε να σας πω την αλήθεια...
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: DIY: παροχη ρευματος απο τη μπαταρια στο προβολεα (με ρελε)
Μετρησες βολτ πριν και μετα την εγκατασταση;
ENGAKATS caminando por la vida
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: DIY: παροχη ρευματος απο τη μπαταρια στο προβολεα (με ρελε)
Όχι! Αλλά δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι περισσότερα... (λογικά θα πρέπει να είναι..)
Αλλά το φως δεν είναι πιο δυνατό και πιο λευκό από πριν...
ή είναι τόσο λίγο που για 60ε δεν νομίζω ότι άξιζε!
Αλλά το φως δεν είναι πιο δυνατό και πιο λευκό από πριν...
ή είναι τόσο λίγο που για 60ε δεν νομίζω ότι άξιζε!
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: DIY: παροχη ρευματος απο τη μπαταρια στο προβολεα (με ρελε)
Το θεμα ειναι πως αν η πτωση τασης με τη μαμισια καλωδιωση δεν ηταν τοσο χαμηλη οσο σε αλλους, λογικο να μη βλεπεις μεγαλη διαφορα.
Απ'την αλλη αν δεν κανω λαθος εχεις παλιο προβολεα (μπροστα ειναι κρυσταλο ή πλαστικο;) που επισης δεν βοηθαει πολυ.
Για καποιον που του ειναι ευκολο να το φτιαξει μονος του το κοστος ειναι πολυ λιγοτερο απο 60 ευρω!
Δες τη καλη μερια: με το καιρο θα συνεχιζει να φωταει το ιδιο καλα και δεν θα χειροτερεψει οπως με τη μαμισια καλωδιωση
Απ'την αλλη αν δεν κανω λαθος εχεις παλιο προβολεα (μπροστα ειναι κρυσταλο ή πλαστικο;) που επισης δεν βοηθαει πολυ.
Για καποιον που του ειναι ευκολο να το φτιαξει μονος του το κοστος ειναι πολυ λιγοτερο απο 60 ευρω!
Δες τη καλη μερια: με το καιρο θα συνεχιζει να φωταει το ιδιο καλα και δεν θα χειροτερεψει οπως με τη μαμισια καλωδιωση
ENGAKATS caminando por la vida
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 143
- Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 11:57
- Gender: Male
- Bike: ST4
- Other: 800SS
- Τοποθεσία: Chalkida
Re: DIY: παροχη ρευματος απο τη μπαταρια στο προβολεα (με ρελε)
Επιβεβαιωνω κ εγω οτι η μοντα ειναι απολυτως ασφαλης, αν γινει σωστα.
την εχω φτιαξει κ εγω εδώ και 6 χρονια στο SS μου και μαλιστα με 100 W Η4 λαμπα και 20 Α ασφάλεια!!! ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
την εχω φτιαξει κ εγω εδώ και 6 χρονια στο SS μου και μαλιστα με 100 W Η4 λαμπα και 20 Α ασφάλεια!!! ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
800 ss modified!!!