Σελίδα 1 από 2

Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2009, 20:27
από ENGAKATS
Ειχα πανω απο ενα χρονο που ηθελα να βαλω και το δευτερο ψυγειο (απο 749/999) στη λαδιερα μου. Τελικα τα καταφερα σημερα (τοσο καιρο κοντεψε να μαζεψει αραχνες το ψυγειο). Στο αρχικο σχεδιο ηταν και ενας θερμοστατης λαδιου αλλα δεν τον εβαλα (για τωρα) γιατι 1)ειμαστε μες το κατακαλοκαιρο, 2)δεν ειχα αρκετο χρονο για να φτιαξω βαση και σωληνακια και για τον θερμοστατη και 3)απο Σεπτεμβριο μπορει να μην μου χρειαστει καθολου (περισσοτερα για το 3 καποια αλλη στιγμη).

Το ψυγειο μπηκε κατω απο τον μπροστινο κυλινδρο. Για τις βασεις του χρησιμοποιησα τις βιδες για το καπακι της βαλβιδας εξαγωγης (τις αλλαξα με αλλες ελαφρως μακρυτερες και εβαλα και 4 αποστατες).

Τα αρχικα μετρα για τις βασεις βγηκαν ελαχιστα λαθος (τα σωληνακια βρισκοντουσαν πολυ κοντα στην εξατμιση) και προς το παρον το εβαλα πανω με μια μικροπατεντουλα αλλα θα αλλαξω τη μια βαση με αλλη με τα σωστα μετρα. Στη τελικη τους μορφη δεν θα εχουν γωνιες και το σχημα τους θα ειναι πιο καμπυλωτο. Θα κανω και μερικες τρυπες στη δεξια βαση για να μην κοβει αερα (εστω αυτο το ελαχιστο... :tooth2:) απο την κεφαλη. Τελος, θα μπει αλλη προστατευτικη σιτα πιο σκληρη (αυτη που εχω τωρα μπηκε πανω δοκιμαστικα).

Αφου στραγγιξα οσο περισσοτερο λαδι μπορουσα (καθαρισα το προφιλτρο της αντλιας λαδιου, αλλαξα φιλτρο λαδιου, αδειασα οσο μπορουσα το μαμισιο ψυγειο, εβαλα και το 2ο ψυγειο) πηρε γυρω στα 3.8 λιτρα λαδι. Θα το παρακολουθησω και τις επομενες μερες μηπως και θελει λιιιγο συμπληρωμα.

Για διαφορες στη θερμοκρασια λαδιου μη με ρωτατε ακομα γιατι δεν το οδηγησα αρκετα για να παρατηρησω διαφορα. Προσωπικα περιμενω 5 με 10 βαθμους χαμηλοτερη θερμοκρασια λαδιου... Θα δειξει...


Και οι φωτογραφιες :cool:
IMG_0116.jpg
IMG_0118.jpg
:thumbsup:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2009, 20:34
από kompimen
ENGAKATS έγραψε: Για διαφορες στη θερμοκρασια λαδιου μη με ρωτατε ακομα γιατι δεν το οδηγησα αρκετα για να παρατηρησω διαφορα. Προσωπικα περιμενω 5 με 10 βαθμους χαμηλοτερη θερμοκρασια λαδιου... Θα δειξει...

δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά σε βρίσκω αισιόδοξο !!!

σίγουρα πάντως θα υπάρχει διαφορά!!! :thumbsup: :thumbsup:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2009, 20:34
από Lictor_S4rs
Αχ αυτα τα φρενα........... αυτα τα φρενα!!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2009, 20:35
από Anvas
Τουλάχιστον εσένα δε σου πούλησαν σωληνάκια "performance" για τη μόντα, όπως σ'ενα μαλλιαρό πλάσμα που παραλίγο να το χάσω μπροστά στα μάτια μου ένα βράδι που του κάηκε το σωληνάκι ... :whistling:
Πάντως σα πολύ παίζεις με τα λάδια...τη μία πιεσόμετρο, την άλλη δεύτερο ψυγείο...
Να υποθέσω επίσης πως δε καβαλάς πεζοδρόμια, ε?
Άντε! Καλορίζικο :thumbsup:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2009, 20:45
από ENGAKATS
kompimen έγραψε:δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά σε βρίσκω αισιόδοξο !!!

σίγουρα πάντως θα υπάρχει διαφορά!!! :thumbsup: :thumbsup:
Κατω απο 5 βαθμους διαφορα δεν περιμενω. Σκεψου οτι αλλοι αλλαζουν το μαμισιο ψυγειο με αλλο μεγαλυτερο (λιγοτερο απο το διπλασιο μεγεθος) και βλεπουν τοση διαφορα (5-10 βαθμους). Εννοειται βεβαια πως αναφερομαι σε θερμοκρασιες στον ανοιχτο δρομο και οχι σε κινηση που κινεισαι με πολυ χαμηλη ταχυτητα.

Αυτο που παρατηρησα τωρα που γυρνουσα σπιτι ηταν πως με το που ξεφευγα απο την κινηση και πηγαινα λιγο πιο γρηγορα, η θερμοκρασια επεφτε πολυ πιο γρηγορα σε σχεση με πριν.

Τεσπα. Ιδωμεν...
Anvas έγραψε:Πάντως σα πολύ παίζεις με τα λάδια...τη μία πιεσόμετρο, την άλλη δεύτερο ψυγείο...
Να υποθέσω επίσης πως δε καβαλάς πεζοδρόμια, ε?
Γι'αυτο με λενε λαδιερη :tooth2:

Πεζοδρομια δεν καβαλαω εκτος και αν ειναι πολυ χαμηλα. Μια φορα την πατησα ομως και στραβωσε ελαχιστα ο λαιμος του μπροστα κυλινδρου. Ευτυχως βρηκα αλλους λαιμους (αυτους που περασα με κεραμικη...) και θα μπουν την επομενη βδομαδα :glimpse:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 00:16
από multi666
Ωραιος ο ENGAKATS :thumbsup:

Για πες μας εντυπώσεις ….το σκεφτόμουνα καιρό να το κάνω http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... %85#p26594" onclick="window.open(this.href);return false; …. :interesting:

όχι ότι έχω θέμα με τις θερμοκρασίες αλλά έτσι για την μοντα :zep:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 00:28
από ENGAKATS
multi666 έγραψε:όχι ότι έχω θέμα με τις θερμοκρασίες αλλά έτσι για την μοντα :zep:
δεν θα το εκανα αν ημουν στη θεση σου...

αν δεν το χρειαζεσαι, τσαμπα τα εξοδα και ο κοπος...

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 02:06
από multi666
ENGAKATS έγραψε: δεν θα το εκανα αν ημουν στη θεση σου...

αν δεν το χρειαζεσαι, τσαμπα τα εξοδα και ο κοπος...

ουτε εγω θα το κανω..... :tooth2: :tooth2:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 06:13
από chris_
IMG_0116.jpg
IMG_0118.jpg

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Συνχαριτήρια!!

Λίγο ρετουσάρισμα εκει με την σητούλα να μην φαίνεται σαν μπάλωμα και θα είναι τέλειο!
:thumbsup:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 09:41
από jks
Αλεξανδρε,
1. την πτωση της πιεσης του λαδιου την βλεπεις καθολου (τωρα που εχεις βαλει και το σχετικο οργανακι)

2. Αγγλια δεν παιζει να εχετε τις ζεστες που εχουμε Ελλαδα σωστα?
αρα αν οταν Ελλαδα κατακαλοκαιρο με ψυγειο λαδιου και ελαφρως πλουσιο μιγμα για να ψυχεται το μοτερ εγω βλεπω τη νορμαλ θερμοκρασια λαδιου, βαζοντας εσυ 2ρο ψυγειο δεν θα τη ριξεις υπερβολικα με αποτελεσμα το λαδι να μην φτανει στη σωστη θερμοκρασια ποτε ?? (85~95 κελσιου)

3. Και σημαντικοτερο, βαζοντας θερμοστατη η "πεταλουδα" μεσα στο κυκλωμα του λαδιου ανεβαζεις την πιεση (οσο την εχεις κλεισμενη)
με αποτελεσμα το ελασμα πισω απτο φιλτρο λαδιου να νομιζει οτι το κυκλωμα σου εφραξε και να ανοιγει ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩΝΤΑΣ ετσι και τα 2 ψυγεια λαδιου !!!!!!!!!!!!!!!

Αρα μηπως βαζοντας θερμοστατη/πεταλουδα στην ουσια αχρηστευεις και τα 2 ψυγεια που τοσο περιτεχνα τοποθετησες..


your comments on the above considerations, will be highly appreciated :mrgreen: :mrgreen:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 09:52
από dimirex
Δύο ερωτήσεις:

- Τίθεται κάποιο θέμα αντλίας λαδιού ως προς την ποσότητα που θα πρέπει να μεταφέρει/ανακυκλώνει σε συγκεκριμένο χρόνο? Ο λόγος που ρωτάω είναι αν μπορεί η αντλία να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα/ποσότητες.

- Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο και στα μικρότερα διβάλβιδα? Ρωτάω γιατί σκεφτόμουνα πριν καιρό να κάνω κάτι τέτοιο στο 800 αλλά με μικρότερο ψυγείο - όχι από 749/999.

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 09:57
από jks
αδερφε, ποια ειναι η υψηλοτερη θερμοκρασια λαδιου που εχεις δει στο S2r800 ???? (μη μου πεις σε παρατεταμενο σκισιμο/κοφτες/τελικιασμα στην Εθνικη...)

Βαζοντας 2ρο ψυγειο λαδιου μαζι με παρελκομενα η ΠΙΕΣΗ του λαδιου πεφτει αλλα δεν ξερω ποσα Bar... ο Enga εχει βαλει οργανο που μετραει την πιεση σε πραγματικο χρονο και οι νεες μετρησεις που θα κανει θα μας φανουν πολυ χρησιμες για να καταληξουμε σε ενα ΣΩΣΤΟ συμπερασμα..

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 10:11
από DESMODROMIC SVARTH
Engadalf.....


:bowall: :bowall: :bowall: :bowall: :bowall:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 10:42
από dimirex
jks έγραψε:αδερφε, ποια ειναι η υψηλοτερη θερμοκρασια λαδιου που εχεις δει στο S2r800 ???? (μη μου πεις σε παρατεταμενο σκισιμο/κοφτες/τελικιασμα στην Εθνικη...)

Βαζοντας 2ρο ψυγειο λαδιου μαζι με παρελκομενα η ΠΙΕΣΗ του λαδιου πεφτει αλλα δεν ξερω ποσα Bar... ο Enga εχει βαλει οργανο που μετραει την πιεση σε πραγματικο χρονο και οι νεες μετρησεις που θα κανει θα μας φανουν πολυ χρησιμες για να καταληξουμε σε ενα ΣΩΣΤΟ συμπερασμα..
Η αλήθεια είναι πως σε διαδρομές τύπου Αρτεμίσιο/Β.Εύβοια σε ζεστές μέρες πάνω από 115 δεν έχω δει (και μιλάμε για stock μηχανή - καταλύτη & εξατμίσεις). Ακόμα και σε συνθήκη πίστας (επίσης σχετικά ζεστή μέρα), σε session δεν έχω δει πάνω από +/-115.

Είναι όμως και οι περιπτώσεις της εθνικής που αναφέρεις κι εσύ (και όχι απαραίτητα στο σκίσιμο), που βλέπω την θερμοκρασία να ανεβαίνει, να σταθεροποιείται, αλλά να μην πέφτει ποτέ.

Όπως όμως πολύ σωστά ανέφερες καλό θα ήταν να μας πεί κι ο ENGAKATS με νούμερα πλέον τις μετρήσεις σε θερμοκρασία και πίεση :cool:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 10:44
από jks
ρε φιλε 115 βαθμοι ειναι παρα πολυ καλα ...
πιστεψε με ΑΝ βγαλεις καταλυτη η ΑΝ βαλεις ελευθερα τελικα με ενα κλικ το μιγμα, θα σου φυγει καθε ιδεα απτο να βαλεις 2ρο ψυγειο...
:thumbsup:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 10:48
από rock n rolla_s4
jks έγραψε:ρε φιλε 115 βαθμοι ειναι παρα πολυ καλα ...
Δε βλεπω το λογο να μπει δευτερο ψυγειο σε 800αρι

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 10:58
από dimirex
jks έγραψε:ρε φιλε 115 βαθμοι ειναι παρα πολυ καλα ...
Πάντως για την ιστορία, καλοκαιρινή μέρα, μεσημέρι στην Αθήνα έχω δει και κοντά στους 130 - αν σας λέει τίποτα...

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 11:02
από jks
10 ψυγεια να κρεμασεις σε οτιδηποτε αεροψυκτο οταν πεσεις σε μποτιλιαρισμα και μεινει χωρις αερα... η θερμοκρασια θα φτασει γυρω στους 130...

η μονη "λυση" αν πεφτεις συχνα σε μποτιλιαρισμα αυγουστιατικα ειναι 2 καλωδια με ρευμα απο μπαταρια και 2 ανεμηστηρακια απο τροφοδοτικο υπολογιστη πανω σε μεταλλικη αλουμινενια βασουλα
να παρεχουν μονιμη ροη αερα στο ψυγειακι σου...

καγκουρικο δε λεω...αλλα στην αναγκη την κανεις τη δουλεια σου.

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 12:35
από foufoutos
jks έγραψε:η μονη "λυση" αν πεφτεις συχνα σε μποτιλιαρισμα αυγουστιατικα ειναι 2 καλωδια με ρευμα απο μπαταρια
και 2 ανεμηστηρακια απο τροφοδοτικο υπολογιστη πανω σε μεταλλικη αλουμινενια βασουλα να παρεχουν
μονιμη ροη αερα στο ψυγειακι σου...
μαζι με εναν διακοπτη για να το ανοιγεις οποτε θες εσυ (αλλιως το χειμωνα
θα εισαι μια ζωη στο LOW). Εχει κανει κανεις καμια τετοια πατεντα (στο Ducati.ms ισως)?

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 13:07
από jks
οχι καλε...
απλα το χειμωνα βγαζεις τη βασουλα με τους 2 φανηδες και αποσυνδεεις τα κροκοδειλακια απτη μπαταρια..
That's all

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 13:29
από ENGAKATS
jks έγραψε:1. την πτωση της πιεσης του λαδιου την βλεπεις καθολου (τωρα που εχεις βαλει και το σχετικο οργανακι)
Εχθες δεν παρατηρησα κατι στο ρελαντι. Ισως 0.4-0.5 bar λιγοτερο αλλα παιζει να ειναι και η ιδεα μου. Θα ξερω σιγουρα τις επομενες μερες. Οταν ειναι κρυο το μοτερ η πιεση του λαδιου στο ρελαντι (πριν βαλω και το δευτερο ψυγειο) ηταν 6-6.3 bar, ενω οταν το λαδι εχει πια 100 βαθμους θερμοκρασια η πιεση επεφτε στα 2.3-2.5 bar. Αρα, αν τωρα στο ρελαντι (και κρυο) δουλευει στα 5.9-6 δεν παιζει κανενα προβλημα.

Οταν ομως δεν δουλευε στο ρελαντι η πιεση ηταν η ιδια με πριν. Μην ξεχνας οτι η αντλια ειναι ικανη και για υψηλοτερη πιεση αλλα ανοιγει η βαλβιδα που ελεγχει την πιεση λαδιου (και δεν εννοω το ελασματακι πανω απο το φιλτρο :glimpse:) και την κραταει εκει που πρεπει οταν υπερβει καποιο οριο.

Tο workshop manual λεει με θερμοκρασια λαδιου τουλαχιστον 80 βαθμους, η πιεση στις 1100 με 1300 στροφες πρεπει να ειναι τουλαχιστον 0.8 bar και μεταξυ 3500 με 4000 πανω απο 4 bar. Για την ωρα ειναι μια χαρα λοιπον :glimpse:
jks έγραψε:2. Αγγλια δεν παιζει να εχετε τις ζεστες που εχουμε Ελλαδα σωστα?
αρα αν οταν Ελλαδα κατακαλοκαιρο με ψυγειο λαδιου και ελαφρως πλουσιο μιγμα για να ψυχεται το μοτερ εγω βλεπω τη νορμαλ θερμοκρασια λαδιου, βαζοντας εσυ 2ρο ψυγειο δεν θα τη ριξεις υπερβολικα με αποτελεσμα το λαδι να μην φτανει στη σωστη θερμοκρασια ποτε ?? (85~95 κελσιου)
Αν το μηχανακι κυκλοφορουσε μονο Αγγλια δεν θα το εβαζα. Και τα δυο τελευταια καλοκαιρια που ειχα ερθει Ελλαδα οδικως ειχα δει μεχρι και 150 βαθμους θερμοκρασια στον αυτοκινητοδρομο (και οταν ηταν μαμισιο αλλα και οταν του εβαλα τα πιστονια υψηλοτερης συμπιεσης). Για αυτες τις περιπτωσεις το εβαλα. Αυτες τις μερες εχουμε ζεστη εδω πανω (27-28 βαθμους, που με τοση υγρασια ειναι ανυποφορη) και εχθες οταν γυρνουσα σπιτι η θερμοκρασια επεφτε μονο οταν ξεκολαγα απο την κινηση. Πρεπει να το οδηγησω αρκετα ακομα για να παρατηρησω τις οποιες διαφορες.

Αλλωστε, πριν απο λιγες βδομαδες εξηγουσα τα σχεδια στον Μαστρο John (τον Hackett ντε) και συμφωνησε οτι το δευτερο ψυγειο ειναι καλη ιδεα (οπως και μπουζι ενα με δυο νουμερα πιο κρυα :glimpse:).
jks έγραψε:3. Και σημαντικοτερο, βαζοντας θερμοστατη η "πεταλουδα" μεσα στο κυκλωμα του λαδιου ανεβαζεις την πιεση (οσο την εχεις κλεισμενη)
με αποτελεσμα το ελασμα πισω απτο φιλτρο λαδιου να νομιζει οτι το κυκλωμα σου εφραξε και να ανοιγει ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩΝΤΑΣ ετσι και τα 2 ψυγεια λαδιου !!!!!!!!!!!!!!!

Αρα μηπως βαζοντας θερμοστατη/πεταλουδα στην ουσια αχρηστευεις και τα 2 ψυγεια που τοσο περιτεχνα τοποθετησες...
Εσυ λες να μην ξερω πώς δουλευει ο θερμοστατης;; :whistling: :wsmile: Και βεβαια ξερω οτι οσο ο θερμοστατης ειναι κλειστος το λαδι θα γυρναει στο καρτερ και δεν θα περναει απο τα ψυγεια. Το εχω αναλυσει και στο παρελθον αλλα ας τα πουμε αλλη μια φορα...

Ο μοναδικος λογος που ειχα σκεφτει να βαλω θερμοστατη ειναι για να εχει το λαδι ελαχιστη θερμοκρασια 80-85 βαθμους Κελσιου. Κατω απο αυτη τη θερμοκρασια ο θερμοστατης ειναι κλειστος και το 95% της ροης γυρναει πισω στο καρτερ (μονο το 5% παει προς το/α ψυγειο/α για να ειναι συνεχως γεματα με λαδι και να μην εχουμε αερα). Οταν ανοιγει ο θερμοστατης εννοειται πως ολη η ροη του λαδιου περναει απο το/α ψυγειο/α.

Για τις μερες με κρυο θα μπορουσα απλα να καλυπτω το ψυγειο με λιγο αλουμινοχαρτο (οπως εχω κανει αλλωστε) και ολα θα ηταν κομπλε. Επειδη ομως δεν οδηγουμε σε δρομους με ελεγχομενη θερμοκρασια :tooth2: και μπορει ανα πασα στιγμη να πεσει μια μπορα ή να ανεβεις καποιο βουνο με περισσοτερο κρυο απο πιο χαμηλα στη πεδιαδα (απλα παραδειγματα), οταν εχεις ακομα και ενα μονο ψυγειο (το μαμισιο) η θερμοκρασια λαδιου μπορει να πεσει για πλακα 20-30 βαθμους και να ταξιδευεις με το λαδι στους 60-70... (μου εχει συμβει μες το κατακαλοκαιρο)!! Με το θερμοστατη το λαδι δεν θα κρυωνε τοσο πολυ (θα το εντυνε με μια ζακετουλα :tooth2:) :glimpse:.

Το μειονεκτημα του θερμοστατη ειναι πως δουλευει μεχρι τους 145 βαθμους Κελσιου. Απο 'κει και πανω το ελασμα που εχει χαλαει και μενει κλειστος (!!) με αποτελεσμα να πρεπει να σταματησεις για να κρυωσει το μηχανακι. Γι'αυτο το λογο λοιπον δεν θα τον εβαζα σε 1000ρι αεροψυκτο με μονο ενα ψυγειο (τα μικροτερα αεροψυκτα και ειδικα τα 600-695, μπορουν να τον χρησιμοποιησουν αν φορανε ψυγειο λαδιου).

Πρωτα θελω να παρατηρησω τις οποιες διαφορες στη θερμοκρασια και απο φθινοπωρο θα δω τι θα κανω με τον θερμοστατη. Το Σεπτεμβριο μετακομιζω νοτια και ισως να μη χρειαζομαι καν τον θερμοστατη. Θα δουμε....
jks έγραψε:η μονη "λυση" αν πεφτεις συχνα σε μποτιλιαρισμα αυγουστιατικα ειναι 2 καλωδια με ρευμα απο μπαταρια και 2 ανεμηστηρακια απο τροφοδοτικο υπολογιστη πανω σε μεταλλικη αλουμινενια βασουλα
να παρεχουν μονιμη ροη αερα στο ψυγειακι σου...

καγκουρικο δε λεω...αλλα στην αναγκη την κανεις τη δουλεια σου.
Δεν θα ελεγα καγκουρικο αλλα σκετη μ@κ@κι@... :zep: :zep:

Γιατι να χρησιμοποιησει καποιος ανεμιστηρακια απο τροφοδοτικο οταν υπαρχουν κιτ για να βαλεις μικρα βεντιλατερ στα ψυγεια λαδιου;; :zep: :zep: :zep:

Τα ανεμιστηρακια απο τροφοδοτικο με το που φανε τη ζεστη απο ενα ψυγειο με λαδι στους 130 βαθμους, θα κλασουν μπαμιες (για να μην πω τι θα γινει οταν παρουν νερα απο τον μπροστινο τροχο). Τα βεντιλατερ για οχηματα ειναι ετοιμα για τετοιες συνθηκες και δεν παθαινουν τιποτα.

Η πιο απλη κατασκευη θα ηταν ενα τετοιο μικρο βεντιλατερ με διακοπτη που ανοιγει/κλεινει ο αναβατης αλλα και μια ασφαλειουλα σε περιπτωση που γινει κατι, για να μην καψει τιποτα αλλο...

Για πιο περιπλοκες κατασκευες, ενωνεις τον αισθητηρα θερμοκρασιας (ουσιαστικα ειναι μια μεταβλητη αντισταση και αναλογως τα ποσα βολτς διαβαζει η ηλεκτρονικη δειχνει διαφορετικη θερμοκρασια στα οργανα) που βρισκεται κατω απο το συμπλεκτη ή πανω στο ψυγειο λαδιου (αναλογως το μοντελο) με εναν θερμοστατη που θα δινει ρευμα στο βεντιλατερ οταν η θερμοκρασια (ταση απο τον αισθητηρα) περασει καποιο οριο.




Για οσους απο εσας σκεφτεστε να βαλετε δευτερο/μεγαλυτερο ψυγειο λαδιου: αν το μηχανακι ειναι μαμισιο ή οι μοναδικες μοντες ειναι ηλεκτρονικη-εξατμιση-φιλτρο, δεν υπαρχει λογος. Στο δικο μου εχω ανεβασει τη συμπιεση με αλλα πιστονια και απο τοτε ανεβαζει θερμοκρασια πιο ευκολα (λογικο).


edit
ο θερμοστατης για τον οποιο λεω ειναι o OT/2: http://www.thinkauto.com/oilstats.htm" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.thinkauto.com/oilstatcolour.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 13:57
από jks
σορρυ
κεκτημενη ταχυτητα!!!!! :mrgreen:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιούλ 2009, 14:14
από rock n rolla_s4
dimirex έγραψε:Πάντως για την ιστορία, καλοκαιρινή μέρα, μεσημέρι στην Αθήνα έχω δει και κοντά στους 130 - αν σας λέει τίποτα...
Πριν καμια βδομαδα σε γρηγορη βολτα-σκισιμο Απο Ακρωτηρι-Οια 2α-3η συνεχεια περιπου 30 χλμ διαδρομη και εξωτερικη θερμοκρασια περιπου 40 βαθμους ειδα 135 βαθμους. Το Monsterακι μολις σταματησαμε γουργουριζε σαν μωρο. Δε καταλαβε τπτ! Αεροψυκτα διβαλβιδα ειναι. 115 που ειδε ο φιλος με το 800 ειναι μια χαρα λοιπον :glimpse:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:42
από ENGAKATS
Μετα απο το ταξιδι σε πιο θερμο κλιμα απο της Αγγλιας εχω να πω το εξης:

Σε χαλια κινηση, στα βουνα που ανεβαινα με 2α-3η (το πολυ) και τερμα γκαζι αλλα και σε μερικα κοματια αυτοκινητοδρομου που πηγαινα με 240+, η θερμοκρασια ανεβηκε μεχρι και τους 118 βαθμους. Με το που εβγαινα σε ανοιχτο δρομο και μπορουσα να κινηθω λιγο πιο γρηγορα και με νορμαλ γκαζι, η θερμοκρασια επεφτε πιο γρηγορα απο οταν ειχα μονο το ενα ψυγειο. Στον αυτοκινητοδρομο με σταθερα 150-160 δεν ανεβασε πανω απο 103-105 (τουλαχιστον 10 βαθμους κατω σε σχεση με περυσι το καλοκαιρι που ημουν παλι στη Νοτια Ευρωπη).

Πρεπει να πω βεβαια οτι τωρα εκτος απο την εξατμιση με την κεραμικη εχω βαλει και ενα νουμερο πιο κρυα μπουζι και δεν ξερω ΑΝ και κατα ποσο βοηθησαν και αυτα.

Τωρα μενει να δω πώς θα το στηριξω καλυτερα για να κλεισει σωστα το φαιρινγκ στο κατω μερος.

μ@μω το μικροβιο της μοντας που εχω κολησει... Μια ζωη θα το σκαλιζω.... :zep: :zep: :zep: :zep:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 16:26
από sakman
ENGAKATS έγραψε:Μετα απο το ταξιδι σε πιο θερμο κλιμα απο της Αγγλιας εχω να πω το εξης:

Σε χαλια κινηση, στα βουνα που ανεβαινα με 2α-3η (το πολυ) και τερμα γκαζι αλλα και σε μερικα κοματια αυτοκινητοδρομου που πηγαινα με 240+, η θερμοκρασια ανεβηκε μεχρι και τους 118 βαθμους. Με το που εβγαινα σε ανοιχτο δρομο και μπορουσα να κινηθω λιγο πιο γρηγορα και με νορμαλ γκαζι, η θερμοκρασια επεφτε πιο γρηγορα απο οταν ειχα μονο το ενα ψυγειο. Στον αυτοκινητοδρομο με σταθερα 150-160 δεν ανεβασε πανω απο 103-105 (τουλαχιστον 10 βαθμους κατω σε σχεση με περυσι το καλοκαιρι που ημουν παλι στη Νοτια Ευρωπη).

Πρεπει να πω βεβαια οτι τωρα εκτος απο την εξατμιση με την κεραμικη εχω βαλει και ενα νουμερο πιο κρυα μπουζι και δεν ξερω ΑΝ και κατα ποσο βοηθησαν και αυτα.

Τωρα μενει να δω πώς θα το στηριξω καλυτερα για να κλεισει σωστα το φαιρινγκ στο κατω μερος.

μ@μω το μικροβιο της μοντας που εχω κολησει... Μια ζωη θα το σκαλιζω.... :zep: :zep: :zep: :zep:

Σαφώς και τα κατά 1 νούμερο ψυχρότερα μπουζί βοηθούν στην μείωση της θερμοκρασίας του μοτέρ . Προσοχή όμως . Μόνο για τις θερμές περιόδους , ( καλοκαίρι ) .


Παλαιότερα οι εταιρίες σύστηναν άλλο μπουζί για τις θερμές περιόδους και άλλο για τις ψυχρές