Σελίδα 2 από 2

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 16:48
από ENGAKATS
sakman έγραψε:Σαφώς και τα κατά 1 νούμερο ψυχρότερα μπουζί βοηθούν στην μείωση της θερμοκρασίας του μοτέρ . Προσοχή όμως . Μόνο για τις θερμές περιόδους , ( καλοκαίρι ) .

Παλαιότερα οι εταιρίες σύστηναν άλλο μπουζί για τις θερμές περιόδους και άλλο για τις ψυχρές
O Hackett μου ειπε οτι απο την εμπειρια του τα αεροψυκτα (ειδικα τα...γαργαλημενα) χρειαζονται 2 νουμερα πιο κρυα μπουζι απο τα μαμισια για να δουλεψουν σωστα (δηλαδη, απο το νουμερο 8 σε νουμερο 10)!!!

Στο δικο μου εχω βαλει νουμερο 9 (δεν βγαινουν σε μεγαλυτερο νουμερο τα μπουζι ιριδιου) και ειδικα τωρα που μετακομιζω δεν το κοβω να αλλαζω παλι σε 8.

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:09
από sakman
:thumbsup: Σωστόςςςςςςςς για τα ¨ γαργαλημένα ¨ . Δοκιμασμένο .





( Kαι από μένα ) .

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:24
από ENGAKATS
Σημειωση: οταν λεω αεροψυκτα δεν μιλαω γενικα αλλα για τα αεροψυκτα της Ducati.

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Παρ 07 Αύγ 2009, 17:41
από sakman
ENGAKATS έγραψε:Σημειωση: οταν λεω αεροψυκτα δεν μιλαω γενικα αλλα για τα αεροψυκτα της Ducati.



Ισχύει γενικότερα για αερόψυκτα .

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2019, 14:14
από Sokratis Sorolopis
Πολύ ωραίο το θέμα. Ψάχνω και εγώ μία τέτοια λύση καθώς είμαι στην διαδικασία μετατροπής με πιστόνια υψηλότερης συμπίεσης και πάω για αύξηση κυβισμού στα 944,. έχω το 900ss του 1999,
Μπράβο φίλε για την μετατροπή σου και την δημοσιοποίηση του θέματος αυτού
Έχω δει φωτογραφίες με διαφορετικές διασωληνώσεις, ξέρετε εάν παίζει ρόλο?
Σκέφτομαι για μικρότερο ψυγείο από αυτό το τριγωνικό και συγκεκριμένα από S4R.
Τελικά η αντλία αντέχει?

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Μάιος 2022, 21:31
από dimirex
Είπα να ανασύρω αυτό το thread...

Έβαλα δεύτερο ψυγείο από Panigale. Η διαφορά αισθητή με σταθερή θερμοκρασία 103-106 - ακόμα και αν ανέβει σε κίνηση, μόλις ανοίξει ο δρόμος πέφτει εκεί και μένει σε αυτά τα επίπεδα.
Μέρα μεσημέρι ~30C στην εθνική, 6η και για ~3χλμ με 9000+ σαλ., έπαιζε μεταξύ 105 και 107 - μεγάλο φορτίο και μεγαλύτερη αντίσταση από τον αέρα.

Το ζητούμενο δεν είναι οι θερμοκρασίες που αντέχει ο κινητήρας αλλά η σωστή θεμοκρασία του λαδιού (full συνθετικό στην περίπτωσή μου) ώστε να μην χάνει τις λιπαντικές του ιδιότητες (αλλάζει η οξείδωση και μειώνεται η ρευστότητα), που κατα συνέπεια επηρεάζει και την φθορά του κινητήρα.

Έχουν γραφτεί πολλά για τα αερόψυκτα και τις θερμκρασίες τους σχετικά... προς το παρόν συνεχίζω να το σκίζω απροβλημάτιστα και μέσα στη ζέστη :wsmile:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 08:30
από Ritsman
Του Panigale δεν είναι τεράστιο? Με την πίεση του λαδιού τι έκανες? Το ψυγείο του Παπαγάλε αν έχει μεγάλη χωρητικότητα δεν θα σου αδειάζει το Κάρτερ? Καλά αυτό με έξτρα λάδι μέσα θα λύνεται. Δεν ξέρω πόσο σου κόστισε όλη η μετατροπή, αν σε αφορά όμως μόνο η ποιότητα του λαδιού και η "υγεια" του κινητήρα απλά αφιερώνει τα λεφτά αυτά (ίσως και λιγότερα) σε συχνότερες αλλαγές λαδιού.
Εγώ αλλάζω λάδια φίλτρο κάθε 4000 κλμ. Πώς σου φενεται σαν λύση?

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Μάιος 2022, 16:28
από dimirex
Ritsman έγραψε:Του Panigale δεν είναι τεράστιο?
Είναι λίγο μεγαλύτερο από το S4RS
Ritsman έγραψε:Με την πίεση του λαδιού τι έκανες? Το ψυγείο του Παπαγάλε αν έχει μεγάλη χωρητικότητα δεν θα σου αδειάζει το Κάρτερ? Καλά αυτό με έξτρα λάδι μέσα θα λύνεται.
Η πίεση δεν αλλάζει αν δεν υπάρχει κάτι στο κύκλωμα να το ζορίζει ή κάποια διαρροή. Η ποσότητα είναι κάτι ml περισσότερη (ψυγείο + σωληνάκια). Η λογική είναι ίδια με το αν υπάρχει ή όχι ψυγείο (βλ. 620/695 που η τοποθέτηση ψυγείου είναι έξτρα). Σε κάθε περίπτωση η πίεση δεν μπορεί να είναι κάτω 1bar και πάνω από 6bar - ίσως μπει και σχετικό όργανο πιο μετά, ίσως και θερμοστάτης λαδιού (αυτό μόνο για χειμώνα).
Ritsman έγραψε:Δεν ξέρω πόσο σου κόστισε όλη η μετατροπή, αν σε αφορά όμως μόνο η ποιότητα του λαδιού και η "υγεια" του κινητήρα απλά αφιερώνει τα λεφτά αυτά (ίσως και λιγότερα) σε συχνότερες αλλαγές λαδιού.
Εγώ αλλάζω λάδια φίλτρο κάθε 4000 κλμ. Πώς σου φενεται σαν λύση?
Η λογική είναι να το κρατάω σε σταθερή (όσο γίνεται) θερμοκρασία τους καλοκαιρινούς μήνες που το κυκλοφορώ περισσότερο, με το σκεπτικό να γίνει και μια βελτίωση στο μοτέρ, μελλοντικά - και, όχι... δεν με ενδιαφέρει η (εύκολη) λύση ενός DS κινητήρα :wsmile:

Re: Κανει κρυο καιρος για δυο - Κανει ζεστη καιρος για 2ο ψυγειο

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2024, 18:34
από dimirex
Προς ενημέρωση για τις θερμοκρασίες με δύο ψυγεία την χειμερινή περίοδο:
Σε απογευματινή/βραδυνή βόλτα πριν μερικές ημέρες και σε διαδρομή εντός κι εκτός πόλης η θερμοκρασία λαδιού (από την στιγμή που σταθεροποιήθηκε) δεν έπεσε κάτω από τους 84°C και δεν ξεπέρασε τους 92°C