Σελίδα 2 από 6

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 15:32
από mycolnago
εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..

γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 15:32
από mycolnago
?

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 18:35
από grigo
mycolnago έγραψε:εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..

γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?
extra είναι σίγουρα!!!
αλλά δεν είναι χρήσιμο για όλους :glimpse:

Υπάρχει για να σταθεροποιεί το σώμα σου, βάζοντας το γονατό σου εκεί όταν " κατεβαίνεις " απο το μηχανάκι μέσα στην στροφή. Προσφέρει ένα σημείο τριβής στο γόνατο σου για να κρατίεσαι καλύτερα πάνω στην μηχανή με το εξωτερικό γόνατο στην στροφή.

Μάλλον η Duc. θεωρούσε μόνο τους αμερικανούς τόσο γρήγορους για να το χρειάζονται!!!
:whistling: :whistling: :whistling: :cool:

σου ευχομαι να το χρειάζεσαι πάντως!!

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 30 Νοέμ 2009, 21:30
από ENGAKATS
mycolnago έγραψε:εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..

γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?
grigo έγραψε:extra είναι σίγουρα!!!
αλλά δεν είναι χρήσιμο για όλους :glimpse:

Υπάρχει για να σταθεροποιεί το σώμα σου, βάζοντας το γονατό σου εκεί όταν " κατεβαίνεις " απο το μηχανάκι μέσα στην στροφή. Προσφέρει ένα σημείο τριβής στο γόνατο σου για να κρατίεσαι καλύτερα πάνω στην μηχανή με το εξωτερικό γόνατο στην στροφή.

Μάλλον η Duc. θεωρούσε μόνο τους αμερικανούς τόσο γρήγορους για να το χρειάζονται!!!
:whistling: :whistling: :whistling: :cool:

σου ευχομαι να το χρειάζεσαι πάντως!!
:nono2: :nono2:

Τα πρωτα SS απο το 1998 και μετα ειχαν αυτα τα δυο κοματακια εκει για να γεμιζουν ενα μικρο βαθουλωμα που κανει σε εκεινο το σημειο το τεποζιτο. Αργοτερα το κατηργησαν :glimpse:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ 2009, 15:01
από grigo
ENGAKATS έγραψε:
:nono2: :nono2:

Τα πρωτα SS απο το 1998 και μετα ειχαν αυτα τα δυο κοματακια εκει για να γεμιζουν ενα μικρο βαθουλωμα που κανει σε εκεινο το σημειο το τεποζιτο. Αργοτερα το κατηργησαν :glimpse:

Στην ζωή πιστευω οτι όλα υπαρχουν και γίνονται για κάποιο λόγο. Ετσι και το βαθούλωμα σε εκείνο το σημείο έγινε προφανώς αρχικά για κάποιο λόγο :whistling: και οχι κατα τύχη.Το πλαστικό μπήκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάποια ανάγκη που πίστευε ο σχεδιαστής, ασχετα με το αν τελικά την εξυπηρετησε ή οχι.
Εκ των υστέρων βλέπουμε οτι δεν την εξυπηρέτησε και πολύ εφόσον καταργήθηκε και μας έμεινε το βαθούλωμα για να μην αλλάζουν τα καλούπια!
Αλλωστε τα Tank knee grips είναι πολύ παλιά ιστορία... http://www.techspec-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ 2009, 01:45
από ENGAKATS
grigo έγραψε:Στην ζωή πιστευω οτι όλα υπαρχουν και γίνονται για κάποιο λόγο. Ετσι και το βαθούλωμα σε εκείνο το σημείο έγινε προφανώς αρχικά για κάποιο λόγο :whistling: και οχι κατα τύχη.Το πλαστικό μπήκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάποια ανάγκη που πίστευε ο σχεδιαστής, ασχετα με το αν τελικά την εξυπηρετησε ή οχι.
Εκ των υστέρων βλέπουμε οτι δεν την εξυπηρέτησε και πολύ εφόσον καταργήθηκε και μας έμεινε το βαθούλωμα για να μην αλλάζουν τα καλούπια!
Αλλωστε τα Tank knee grips είναι πολύ παλιά ιστορία... http://www.techspec-usa.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ναι αλλα, ακομα και με μενα που ειμαι 1.91, τα γονατα μου δεν φτανουν τοσο μπροστα :tooth2:. Δεν ξερω τι σοι αναβατη ειχε στο μυαλο του ο Terblanche αν τα εβαλε εκει σαν αντιολισθητικα :think2: :tooth2:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μαρ 2010, 23:48
από mycolnago
MIchelin:εκανα το track-day της Michelin μια και ηταν τζαμπε για μενα που φοραω τα pilot 2.
Πρωτη φορα μπηκα και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος..ζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:

-γυρναγα στο 1,24-1,26 χωρις αγρια φρενα,με ομαλες και γλυκες γραμμες , με ενα στρωτο τεμπο δεδομενου
οτι ηταν η παρθενικη μου βολτα,
οτι το ss ειναι αναιμία,
οτι δεν θελω να το ξεσκισω το μηχανακι
οτι δεν θελω να γινει το αναπαντεχο κλπ,κλπ

δεν αισθανθηκα πουθενα να μου φυγει,στα φρενα ειχα τον έλεγχο παντου σε καθε εκατοστο της πιστας,και στις στροφες που εδινε την εντυπωση οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκολήσει( με τα 65 αλογακια μονο),στην πιστα βεβαια ειναι τετοιο το γκριπ ,που με οτι λαστιχο και να ειχα τα ιδια θα έλεγα........αλλα και στον δημοσιο δρομο την ιδια πληροφορηση μου δινει,οπου εχω βεβαια καποιο αξιολογο συντελεστη τριβής.

Οταν βγηκα στα πιτς,ειδα οτι στο πισω ειχα χρησιμοποιήσει ολη σχεδον την κορώνα 3 χιλιοστα πριν το χείλος.....το εμπρος παντα εχει περισσοτερα περιθώρια.Επισης ειχε βγει το μακαρονι στα πλαινα οπως τα αγωνιστικά λαστιχα...και δεν το πίστευα ......Δεν μπηκα 2ο session γιατι δεν ηθελα να τα φαω τελειως γιατι κανω βολτες και εκδρομούλες και σε αυτη την φάση δεν ειμαι για να αλλαξω λαστιχα που εχουν κανει μονο 1000 χλμ(και δεν θελω να δινω 300 € ετσι ...)ελπιζω μετα απο ενα αργο σχετικα σεσσιον να εχω "ψωμι" ακομη για τα michelinάκια μου...εσεις τι λέτε? :innocent2: :innocent2: :innocent2:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Μαρ 2010, 00:34
από dio
Ωραιος!... :thumbsup: Για τα λαστιχα μην ανησυχεις, αντεχουν αρκετα σεσσιον.....
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Μαρ 2010, 10:05
από mycolnago
dio έγραψε:Ωραιος!... :thumbsup: Για τα λαστιχα μην ανησυχεις, αντεχουν αρκετα σεσσιον.....
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..
φοραω 160 πισω και εχει προοδευτικη κορωνα,μην το συγκρινεις με τα 180 ή 190 αρια...για την ιπποδύναμη που έχω νομιζω οτι ειναι η χρυσή τομή για road-track..

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Μαρ 2010, 10:21
από Doc
Με το 750 στα Μέγαρα "κηδεύεις" πολλούς ανυποψίαστους πάντως :innocent2: Και η μικρή ιπποδύναμή του είναι αρκετή για να πας χωρίς φόβο αλλά (εάν μπορείς) με αρκεή φόρα στην είσοδο.

:hibye:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Μαρ 2010, 20:59
από Πάνος Γεωργίου
ζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:
Γέια και απο εμενα, τελικα στα michelin που φοραω κι'εγω τι
πιεσεις βαζουμε, γιατι ο λαστιχας που τα εβαλε εδωσε 36 εμπρος
και 38 πισω ποιο ειναι το σωστο.

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Μαρ 2010, 23:33
από mycolnago
στην πιστα βαζουμε πιο χαμηλές πιέσεις επειδη ζεστενονται και "ανεβαζουν πίεση...
στον δρόμο βαζουμε παραπανω....
και μενα ο λαστιχας για δρομο μου προτεινε 36 Ε & 34 Π.Εγω ομως βολευτηκα με 34 Ε 32 Π και θα βαλω τωρα 32 Ε & 32 Π.!μεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!

το θεμα λαστιχα ειναι τελειως ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (δεν ειναι ενδεικτικα αυτα που βαζω εγω!)

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Μαρ 2010, 08:45
από Πάνος Γεωργίου
μεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!
Εχεις δικιο και μενα μπησταει και ειχα ριξει την πιεση στο 32Ε-Π
οταν ομως περασα για κατι απο το μαγαζι του και του το ειπα
οτι το βιβλιο δινει 2,1 2,2 bar μου τα εκανε παλι 36-38 και επιμενει
οτι αυτο ειναι το σωστο για να λειτουργησουν τα λαστιχα.
Γνωριζει κανεις αν τιθεται θεμα ασφαλειας με χαμηλοτερη πιεση.

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Μαρ 2010, 12:12
από ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ
Colin έγραψε:ρίξε και μια ματιά εδώ και παρουσιάσου στον ίλαρχο Enga... :)) :)) :)) :))

http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=3874" onclick="window.open(this.href);return false;

:hibye: :hibye:

o Εnga δεν ειναι ιλαρχος ψαρακα.
Ειναι ο C.D.S.S. η' στα ελληνικα Α.Ν.Σ.Σ.

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 20:40
από mycolnago
αντιγραφω απο http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html" onclick="window.open(this.href);return false;

One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.

And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.


ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 21:01
από ENGAKATS
mycolnago έγραψε:αντιγραφω απο http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html" onclick="window.open(this.href);return false;

One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.

And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.


ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..
Δεν το εχω διαπιστωσει μονος μου, αλλα για να το λεει ο Brad... ετσι θα ειναι :glimpse:

Ας μας πει και ο Dr Τυρλας ή ο Highflyer αν εχουν δει κατι τετοιο στην 1.5Μ....

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ 2010, 00:23
από Highflyer
Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .
Test.JPG
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση :mrgreen:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ 2010, 12:03
από mostro620
Highflyer έγραψε:Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .
Test.JPG
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση :mrgreen:
Άξιος. :thumbsup:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2010, 16:56
από ENGAKATS
Highflyer έγραψε:Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .
Test.JPG
Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση :mrgreen:
Ωραιος βρε Αγγελε :thumbsup: :thumbsup:

Με τι εκανες τη μετρηση;;

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2010, 17:12
από Highflyer
Με τούτο΄δώ
http://www.technoresearch.com/Products/ ... atures.htm

Έχει και logger :cool:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Απρ 2010, 22:58
από mycolnago
αρα αν περιμενεις 20 '' πριν φυγεις ειναι καλα?
εγω το μιζαρισα και περιμενα 3 λεπτα περιπου και δεν ειδα καποια αλλαγη στον τροπο λειτουργιας ...το ρελαντι παρεμεινε σταθερο....
οταν ειναι ζεστο παντως το ρελαντι ειναι 50 στρ/λεπτο πιο χαμηλο..... :thumbsup:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 12 Απρ 2010, 23:22
από Γιωργος
Εγω παντως το εχω διαπιστωσει αυτο που λεει, το μηχανακι ειναι αρκετα ευαισθητο γενικα και το ρελαντι του παιζει, ακομα και μετα απο σερβις αναγκαζομαι να παιζω με την ΜΙΚΡΗ και ΚΑΚΙΑ αλενοβιδα του ρελαντι... ποσα αλενακια εχω χασει εκει μεσα.... ευτυχως καθε τοσο μου τα βγαζει ο μηχανικος με το μαγνητη!! Επισης φιλε mycolnago, εκ πειρας σου λεω οτι αν το μηχανακι δεν βαραει κοφτες δεν το ευχαριστιεσαι!! Στις Σερρες βγαινω στην ευθεια με σπασμενη τεταρτη με κοφτες. Σε πληροφορω οτι δεν παθαινει απολυτως τπτ το μοτερ αρκει να του κανεις τακτικα τα σερβισακια του. Επισης επειδη εχω βαλει μοναδα performance, εχει αλλαξει ο κοφτης απο τις 9 στις 10.000rpm, χωρις ομως τρελη αλλαγη υποδυναμης σ'αυτες τις στροφες. (πληροφοριακα).. Παντως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το 750, αν και για να πω την αληθεια, το 900αρι δεν θα με χαλουσε καθολου, απλα προτιμησα 750 καινουργιο απο 900 μεταχειρισμενο και πιστευω οτι επραξα σωστα.

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Απρ 2010, 00:27
από mycolnago
εψες το απογεμα εβαλα την γνησια ζελατινα της ducati με κωδ. 969314ΑΑΑ

ειναι πιο μεγαλη ,πιο πομπε,πιο αγωνιάρικη, μου θυμίζει τα παλιά αγωνιστικα......81€ + φπα...

φωτο μολις βαλω και τους καθρεπτες με τα ενσωματωμένα φλας ,που εχω παραγγείλει....,με κωδ.970109ΑΑΑ

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2011, 13:13
από mycolnago
καθρέπτες ακυροι...δεν βρισκω....
εχω βαλει κατι παρόμοιους(της πλακας 30 €-αλλα κανουν δουλειά μια χαρα) χωρις φλας........ :whistling:

Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2011, 16:50
από camen
Μπορεις να βαλεις φωτο απο την ζελατινα?! :cool: