SS 1000 MODIFICATION
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Δεν έχω πολλά να πώ ακόμα....
Εβαλα αλυσίδογράναζα 520 Afam ενισχυμένα.. και φίλτο Κ&Ν.
Απλά μπουζί ... και όλα καλά!!!
Μερικές απόψεις τώρα..
Καταθέτω τώρα εδώ ενδεικτικά κάποιες απο τις καλιτεχνικές photoshop δημιουργίες του φίλου Αντώνη, όταν είχε έρθει ο χρόνος για βάψιμο... Μπορεί να φανούν χρήσιμες σε κάποιον..
Δεν μπορώ παρά να τελειώσω με τις ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.
ΛΟΙΠΟΝ, πολλά ευχαριστώ σε όλους που με τον ένα ή άλλο τρόπο βοήθησαν, και ειδικότερα στον απο παλιά φίλο Δημήτρη "WHAT A BIKE" που διατηρεί το μηχανάκι καλορυθμισμένο, στον CHRISVA και τον γιό του βασιλη για την βαφή αλλά και γιατί κρατούσαν τον γιό μου απασχολημένο και μπορούσα να δουλέψω , και στούς DAVELIS TEAM ( Παλιοπαρέα )
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΧΛΜ !!!!!! και κρατήστε τα SS ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!
Εβαλα αλυσίδογράναζα 520 Afam ενισχυμένα.. και φίλτο Κ&Ν.
Απλά μπουζί ... και όλα καλά!!!
Μερικές απόψεις τώρα..
Καταθέτω τώρα εδώ ενδεικτικά κάποιες απο τις καλιτεχνικές photoshop δημιουργίες του φίλου Αντώνη, όταν είχε έρθει ο χρόνος για βάψιμο... Μπορεί να φανούν χρήσιμες σε κάποιον..
Δεν μπορώ παρά να τελειώσω με τις ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.
ΛΟΙΠΟΝ, πολλά ευχαριστώ σε όλους που με τον ένα ή άλλο τρόπο βοήθησαν, και ειδικότερα στον απο παλιά φίλο Δημήτρη "WHAT A BIKE" που διατηρεί το μηχανάκι καλορυθμισμένο, στον CHRISVA και τον γιό του βασιλη για την βαφή αλλά και γιατί κρατούσαν τον γιό μου απασχολημένο και μπορούσα να δουλέψω , και στούς DAVELIS TEAM ( Παλιοπαρέα )
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΧΛΜ !!!!!! και κρατήστε τα SS ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Μια φωτογραφια με το τελικο αποτελεσμα (με βαμενο το φαιρινγκ) για να φαινεται πώς δενει με το υπολοιπο μηχανακι, δεν μας εβαλες.
Βαλε δυο-τρεις να δουμε πώς φαινεται
Βαλε δυο-τρεις να δουμε πώς φαινεται
ENGAKATS caminando por la vida
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 1000 MODIFICATION
e nai εχουμε μεινει με το ποντικι ......στο χερι!!!
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
ENGAKATS έγραψε:Μια φωτογραφια με το τελικο αποτελεσμα (με βαμενο το φαιρινγκ) για να φαινεται πώς δενει με το υπολοιπο μηχανακι, δεν μας εβαλες.
Βαλε δυο-τρεις να δουμε πώς φαινεται
Ανεπίτρεπτη παραλειψη!!! πάντως ακολούθησα πολύ πιο απλή βαφή απο αυτές που είδατε.mycolnago έγραψε:
e nai εχουμε μεινει με το ποντικι ......στο χερι!!!
Νομίζω ταιριάζει περισσότερο στον κλασικά όμορφο χαρακτήρα του SS.
Ορίστε λοιπόν: και μία στον φυσικό της χώρο:
οσον αφορά τις θερμοκρασίες μοτέρ, νομίζω έχω "απαλλάξει τον μάστορα απο πάση θυσία", καθότι με τις θερμοκρασιακές μεταβολές που έχει το μοτέρ, θα με βλέπει μόνο στον ύπνο του για ρύθμιση βαλβίδων......
Να σας ενημερώσω εδώ οτι μόλις πριν λίγο καιρό μου ήρθε απο USA, ψηφιακό θερμόμετρο υπερύθρων ακριβείας. Χρήσιμο εργαλείο που μετράει ακριβώς την θερμοκρασία της επιφανείας στην όποία το στρέφεις..
Σε πρόσφατη κυριακάτικη βόλτα στην λίμνη Ευβοίας, με 29 C εξωτερική θερμοκρασία και σχετικά γρήγορη οδήγηση ( υψηλές στροφές μοτέρ χωρίς πολλά χλμ όμως) φθάνοντας non stop μεσημέρι στην λίμνη αμέσως μόλις έσβησα μέτρησα ενώ το θερμόμετρο των οργάνων έδειχνε 98 C , τα εξής:
101 βαθμούς στην οριζόντια κεφαλή,
102 βαθμούς στην κάθετη κεφαλή,
82 βαθμούς στα κάρτερ (μοτέρ ) πίσω απο τον κάθετο κύλινδρο, μέσα απο την βαλβίδα αναθυμιάσεων.
Παρέα μας ήταν και ένα 900ss/ 95, με το οποίο πηγαίναμε μαζί και φτάσαμε μαζί..
αντίστοιχα μέτρησα μετά απο το δικό μου στο 900:
121 βαθμούς στην οριζόντια κεφαλή,
125 βαθμούς στην κάθετη κεφαλή,
102 βαθμούς στα κάρτερ (μοτέρ ) πίσω απο τον κάθετο κύλινδρο, μέσα απο την βαλβίδα αναθυμιάσεων.
Τα συμπεράσματα δικά σας, αλλά εγώ νομίζω πως το μοτεράκι μου γουργουρίζει συνεχώς χλιρό και ήδη ο "θεός των κόκκινων ιταλικών κραμάτων" με ευγνωμονεί ήδη......
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: SS 1000 MODIFICATION
To μηχανάκι σου μου έκανε εντύπωση απο την πρώτη στιγμή στας Σέρρας.
Μια φωτό απο πάνω. Να την χαίρεσαι!
Μια φωτό απο πάνω. Να την χαίρεσαι!
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Αλέξανδρος
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
mostro620 έγραψε:To μηχανάκι σου μου έκανε εντύπωση απο την πρώτη στιγμή στας Σέρρας.
Μια φωτό απο πάνω. Να την χαίρεσαι!
Ευχαριστώ πολύ.. το αυτό και για σένα..
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Οσο για το 900 και τις θερμοκρασιες που ειδες φταινε οι λιγοτερες ψυκτρες του (συγκριτικα με το 1000) αλλα ισως και το ποσο φτωχο/πλουσιο ειναι ρυθμισμενο . Σιγουρα ομως 100 βαθμοι για την πισω κεφαλη ειναι πολυ καλα!
ΥΓ.
Απο πού αγορασες τα πολυεστερικα;;
ENGAKATS caminando por la vida
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Από εδώ : http://www.ricambiweiss.de/product_info ... CKDAY.html" onclick="window.open(this.href);return false;ENGAKATS έγραψε:
Οσο για το 900 και τις θερμοκρασιες που ειδες φταινε οι λιγοτερες ψυκτρες του (συγκριτικα με το 1000) αλλα ισως και το ποσο φτωχο/πλουσιο ειναι ρυθμισμενο . Σιγουρα ομως 100 βαθμοι για την πισω κεφαλη ειναι πολυ καλα!
ΥΓ.
Απο πού αγορασες τα πολυεστερικα;;
Εμένα μου φάνηκαν πολύ ευκολα στην τοποθέτηση, αν και είχαν αρκετή λεπτοδουλειά με dremel. Εξαρτάται πόσο κοντά στο original look θέλεις να είσαι.
100 βαθμοί μετά απο περίπου 1+1/2 ώρες συνεχούς λειτουργίας. Επίσης πολύ κοντά στην ένδειξη του οργάνου και περίπου ίδιο και για τις δύο κεφαλές. Επιπλέον το σημαντικό είναι οτι τα κάρτερ είχαν πάρα πολύ χαμηλή θερμοκρασία σχετικά, και μου έκανε τρομερή εντύπωση οτι με πολύ μεγάλη ευκολία έβαλα το χέρι μου στον πίσω κύλινδρο με το όργανο για να μετρήσω θερμοκρασία..
Πράγμα που μάλλον σημαίνει οτι αντίθετα με το οτι συμβαίνει συνήθως η θερμοκρασία αποβάλλεται γρήγορα απο τις κυλινδροκεφαλές, πρωτού κατέβει κάτω στα ενδότερα......
Κατά την διαδρομή έβλεπα 94-96 βαθμούς, ανάλογα το γκάζι και την διαδρομή.
Πάντως, απο τον τρόπο που βλέπω και νιώθω το μοτεράκι να λειτουργεί και χωρίς να λέω μεγάλες κουβέντες, ο στόχος έχει επιτευχθεί πλήρως και είμαι πολύ ικανοποίημενος με το αποτέλεσμα.
Ομως ειλικρινά δεν ξέρω αν θα το ξαναέκανα, κυρίως λόγω των πάρα πολλών ωρών εργασίας που χρειάστηκαν.. το κόστος δεν είναι πολύ μεγάλο.
Οποιος αντέχει ξεκινάει.....
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 1000 MODIFICATION
Πραγματι ωραια μερακληδικη δουλεια.....
μαρεσει :ο κοκοβιός, οι εξατμισεις, τα κλιπ ονς οντως πιο καλα φτιαχνουν την θεση οδηγησης προς το καλυτερο ,κυριως με καλυτερη θεση των χεριων......να μπορουν να βαζουν καλυτερη πιεση και καλυτερο κοντρολ..,το τρυπημα των προστατευτικων του ποδιού στα μαρσπιέ...τα crash protectors ,το αυτοκολήτ agip..οι καθρεπτες, οι μπροστινες τρυπες-αεραγωγοι....
δεν μου αρεσει: το εμπρος φως-μονοφθαλμο καρουμπαλο(σε καταλαβαινω ομως γιατι ειχες ενα στοχο που ενδεχόμενα να μην μπορουσες να το υλοποιήσεις διαφορετικά).
η πατεντα μετραει πανω απο ολα ομως .........συγχαρητηρια......
τωρα που το σκεφτομαι αν τους ψευτοαεραγωγους που εχουμε στο φειρινγκ τους εκμεταλευτει καποιος χωρις να αλλαξει την θεση του ψυγείου??δηλαδη τα βαλει καποιος στην προεκταση τους δυο σωληνες -αεραγωγους ευκαμπτους (σαν αυτους που βαζουμε σε φιλτρα αερα-ψυκτικα συστηματα κλπ) και να καταληγουν στο ψυγειο λαδιου θα ειχαμε αποτέλεσμα?ή αν βαζαμε ενα μεγαλυτερο ψυγείο?
μαρεσει :ο κοκοβιός, οι εξατμισεις, τα κλιπ ονς οντως πιο καλα φτιαχνουν την θεση οδηγησης προς το καλυτερο ,κυριως με καλυτερη θεση των χεριων......να μπορουν να βαζουν καλυτερη πιεση και καλυτερο κοντρολ..,το τρυπημα των προστατευτικων του ποδιού στα μαρσπιέ...τα crash protectors ,το αυτοκολήτ agip..οι καθρεπτες, οι μπροστινες τρυπες-αεραγωγοι....
δεν μου αρεσει: το εμπρος φως-μονοφθαλμο καρουμπαλο(σε καταλαβαινω ομως γιατι ειχες ενα στοχο που ενδεχόμενα να μην μπορουσες να το υλοποιήσεις διαφορετικά).
η πατεντα μετραει πανω απο ολα ομως .........συγχαρητηρια......
τωρα που το σκεφτομαι αν τους ψευτοαεραγωγους που εχουμε στο φειρινγκ τους εκμεταλευτει καποιος χωρις να αλλαξει την θεση του ψυγείου??δηλαδη τα βαλει καποιος στην προεκταση τους δυο σωληνες -αεραγωγους ευκαμπτους (σαν αυτους που βαζουμε σε φιλτρα αερα-ψυκτικα συστηματα κλπ) και να καταληγουν στο ψυγειο λαδιου θα ειχαμε αποτέλεσμα?ή αν βαζαμε ενα μεγαλυτερο ψυγείο?
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Δεν νομίζω οτι είναι ψευτοαεραγωγοί, κάνουν καλή δουλειά σε συνδυασμό με τους πίσω...mycolnago έγραψε: τωρα που το σκεφτομαι αν τους ψευτοαεραγωγους που εχουμε στο φειρινγκ τους εκμεταλευτει καποιος χωρις να αλλαξει την θεση του ψυγείου??δηλαδη τα βαλει καποιος στην προεκταση τους δυο σωληνες -αεραγωγους ευκαμπτους (σαν αυτους που βαζουμε σε φιλτρα αερα-ψυκτικα συστηματα κλπ) και να καταληγουν στο ψυγειο λαδιου θα ειχαμε αποτέλεσμα?ή αν βαζαμε ενα μεγαλυτερο ψυγείο?
Το πρόβλημα κατά την άποψη μου δεν είναι πως θα στείλεις περισσότερο αέρα στο ψυγείο. Εφόσον το ψυγείο έχει ελευθερη μετωπική επιφάνεια στον αέρα, τότε όλα καλά. Το ένα ζήτημα είναι τι γίνεται ο ΖΕΣΤΟΣ αέρας μετά απο το ψυγείο.
ΕΑΝ πηγαίνει στον πίσω κύλινδρο-αμορτισέρ τότε ανάλογα την χρήση ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, γιατί ένω οι επιφάνειες προσπαθούν να αποβάλλουν θερμοκρασία, δεν μπορούν να το κάνουν εύκολα γιατί ο αέρας ψύξης είναι θερμός και η διαφορά θερμοκρασίας μικρή οπότε ο ρυθμός μεταφοράς μικρός....
Οπως έχει προηγουμένως γραφτεί (engakats) σε αυτό το τόπικ,είπα οτι πιθανή εναλλακτική λύση αποτελλεί η τοποθέτηση ψυγείων πλευρικά στο ύψος του οριζόντιου κυλίνδρου, χωρίς να επηρεάζεται η απευθείας ροή αέρα και η λειτουργία των αεραγωγών για την πίσω κυλινδροκεφαλή, με ταυτόχρονη κατασκευή-τοποθέτηση αεραγωγών απαγωγής θερμού απο τα ψυγεία σε πλευρικές οπές στα fairing.
Βέβαια πρέπει να θέλει λίγο μαγκιά στην τοποθέτηση των original fairing..
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- foufoutos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 882
- Εγγραφή: Κυρ 07 Δεκ 2008, 00:03
- Gender: Male
- Bike: Monster 695
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: SS 1000 MODIFICATION
Συγχαρητηρια για το μερακι σου και την δουλεια που εχεις ριξει για την μοντα,
αλλα να κανω μια ερωτηση? Εκει που εχεις βαλει το ψυγειο δεν ανεβαζει την......
δικη σου θερμοκρασια?
αλλα να κανω μια ερωτηση? Εκει που εχεις βαλει το ψυγειο δεν ανεβαζει την......
δικη σου θερμοκρασια?
Χαρίτος
"Αν οι ηλεκτρικές καρέκλες ήταν Ντουκατι θα'χαν γλυτώσει οι μισοί."
Copyright: Λυκος.
Copyright: Λυκος.
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
mycolnago έγραψε: δεν μου αρεσει: το εμπρος φως-μονοφθαλμο καρουμπαλο(σε καταλαβαινω ομως γιατι ειχες ενα στοχο που ενδεχόμενα να μην μπορουσες να το υλοποιήσεις διαφορετικά).
Επειδή και εμένα δεν μου άρεσε πήρα πρωτοβουλία αλλάγης!! Το φανάρι είναι πλέον μαυρο ματ και νομίζω είναι πολύ καλύτερο!
για δειτε φωτό...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Re: SS 1000 MODIFICATION
Οντος Γιάννη...
ειναι καλύτερο...
μου άρεσε και πρίν η διαφορετικότητα του αλλα με το μαυρο ''δενει'' ομορφότερα...
ειναι καλύτερο...
μου άρεσε και πρίν η διαφορετικότητα του αλλα με το μαυρο ''δενει'' ομορφότερα...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Πολυ καλυτερο με το μαυρο χρωμα!
Κατι για τις θερμοκρασιες:
Πριν απο κανα μηνα ειχα παει βολτα σε ορεινο στροφιλικι με κατι παιδια εδω, ενας εκ των οποιων εχει ενα SS1000 με εξατμισεις-φιλτρο-14ρι μπροστινο γραναζι και ισως DP ηλεκτρονικη (δεν ειμαι σιγουρος για την ηλεκτρονικη). Αμεσως μολις φτασαμε ψηλα και σταματησαμε για καφε/ξεκουραση, τσεκαρα τη θερμοκρασια του. Ηταν 124 βαθμοι ενω στο δικο μου ηταν 100-102!!! Ακομα και αν δεχτουμε οτι ο καθε σενσορας παιζει να εχει μια μικρη αποκλιση, 20+ βαθμοι ειναι ΜΕΓΑΛΗ διαφορα (ειδικα αν σκεφτουμε οτι το "αναμενομενο" θα ηταν να δουλευε το δικο μου με μεγαλυτερη θερμοκρασια λογω ανεβασμενης συμπιεσης).
Ο ρυθμος μας ηταν αρκετα σβελτος (για να μην πω ταπα σε ορισμενα σημεια) και πηγαιναμε και οι δυο το ιδιο. Η διαφορα μας βεβαια ειναι οτι εγω εχω το 2ο ψυγειο απο 999, ενα νουμερο πιο κρυα μπουζι και το PC με σωστο χαρτη.
Αν εκανα την ιδια πατεντα με το δικο σου και μετακινουσα το ψυγειο πανω απο το μπροστινο κυλινδρο, η διαφορα θα ηταν ακομα μεγαλυτερη!
Κατι για τις θερμοκρασιες:
Πριν απο κανα μηνα ειχα παει βολτα σε ορεινο στροφιλικι με κατι παιδια εδω, ενας εκ των οποιων εχει ενα SS1000 με εξατμισεις-φιλτρο-14ρι μπροστινο γραναζι και ισως DP ηλεκτρονικη (δεν ειμαι σιγουρος για την ηλεκτρονικη). Αμεσως μολις φτασαμε ψηλα και σταματησαμε για καφε/ξεκουραση, τσεκαρα τη θερμοκρασια του. Ηταν 124 βαθμοι ενω στο δικο μου ηταν 100-102!!! Ακομα και αν δεχτουμε οτι ο καθε σενσορας παιζει να εχει μια μικρη αποκλιση, 20+ βαθμοι ειναι ΜΕΓΑΛΗ διαφορα (ειδικα αν σκεφτουμε οτι το "αναμενομενο" θα ηταν να δουλευε το δικο μου με μεγαλυτερη θερμοκρασια λογω ανεβασμενης συμπιεσης).
Ο ρυθμος μας ηταν αρκετα σβελτος (για να μην πω ταπα σε ορισμενα σημεια) και πηγαιναμε και οι δυο το ιδιο. Η διαφορα μας βεβαια ειναι οτι εγω εχω το 2ο ψυγειο απο 999, ενα νουμερο πιο κρυα μπουζι και το PC με σωστο χαρτη.
Αν εκανα την ιδια πατεντα με το δικο σου και μετακινουσα το ψυγειο πανω απο το μπροστινο κυλινδρο, η διαφορα θα ηταν ακομα μεγαλυτερη!
ENGAKATS caminando por la vida
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Ενα προβλημα που είχα με την θέση οδήγησης απο την αρχή που πήρα το 1000, ήταν το πολύ χοντρό πλαστικό pad στο τεπόζιτο.
Εκοβε πολύ χώρο, και ο χώρος αυτός ήταν πολύ αναγκαίος για το στομάχι μου!!!!! ( μεγαλωνει δυστυχώς τελευταία!!)
Ειδικά σε συνθήκες track-day , η δυσφορία ήταν απίστευτη.
Η λύση δοθηκε και είμαι πολύ ικανοποίημένος ( και το στομάχι μου!!).
Παραγγελία μέσω internet. mbls carbon απο UK. Πολύ σωστός και πολύ αξιόλογη κατασκευή που δεν δυσκολευει καθόλου στην τοποθέτηση. Το πάχος του είναι περίπου 2 mm και η εφαρμογή άψογη.
Το αισθητικό μέρος είναι επίσης θέμα γιατί είναι πολύ πιο όμορφο απο την γκρι φτηνιάρικη πλαστικούρα.!!Ομως πρέπει να βρώ χρόνο να ψαχτώ πάλι με τα τιμόνια και το ύψος σέλας γιατί άλλαξε όλη η θέση οδήγησης.
Εκοβε πολύ χώρο, και ο χώρος αυτός ήταν πολύ αναγκαίος για το στομάχι μου!!!!! ( μεγαλωνει δυστυχώς τελευταία!!)
Ειδικά σε συνθήκες track-day , η δυσφορία ήταν απίστευτη.
Η λύση δοθηκε και είμαι πολύ ικανοποίημένος ( και το στομάχι μου!!).
Παραγγελία μέσω internet. mbls carbon απο UK. Πολύ σωστός και πολύ αξιόλογη κατασκευή που δεν δυσκολευει καθόλου στην τοποθέτηση. Το πάχος του είναι περίπου 2 mm και η εφαρμογή άψογη.
Το αισθητικό μέρος είναι επίσης θέμα γιατί είναι πολύ πιο όμορφο απο την γκρι φτηνιάρικη πλαστικούρα.!!Ομως πρέπει να βρώ χρόνο να ψαχτώ πάλι με τα τιμόνια και το ύψος σέλας γιατί άλλαξε όλη η θέση οδήγησης.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Απο εδω το πηρες ε; http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=9359" onclick="window.open(this.href);return false; . Αληθεια, παει καιρος που το αγορασες;; Κατι εχει παθει το site τους τωρα....
Να φανταστω εκοψες με σιδεροπριονο/dremel το "μπιμπικι" που εχει το τεποζιτο για να κεντραρει το μαξιλαρι, ε;;
Οταν λες οτι αλλαξε η θεση οδηγησης, τι εννοεις;; Εχει να κανει και με το υψος του αναβατη βεβαια... Ποσο εισαι 'συ;;
Να φανταστω εκοψες με σιδεροπριονο/dremel το "μπιμπικι" που εχει το τεποζιτο για να κεντραρει το μαξιλαρι, ε;;
Οταν λες οτι αλλαξε η θεση οδηγησης, τι εννοεις;; Εχει να κανει και με το υψος του αναβατη βεβαια... Ποσο εισαι 'συ;;
ENGAKATS caminando por la vida
- delta1098
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Other: RSV1000R
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: SS 1000 MODIFICATION
πηρα κι εγω το ιδιο καλυμμα αλλα μου αφηνει κενο περιπου 1 cm δεξια αριστερα στην πανω μερια σε σχεση με το τεποζιτο.Φυσικα Αλεξ το μπιμπικακι το κοβουμε αλλιως δεν ταιριαζει.
- ducpilot
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Σάβ 06 Φεβ 2010, 17:36
- Gender: Male
- Bike: ST3
- Other: YZF750R TB montesa c
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: SS 1000 MODIFICATION
Κουκλα ειναι φιλε μου να εισαι καλα να το στριβεις.Ειχα ενα και το εδωσα,μαλλον μαλ@κι@ εκανα.
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Η μόντα συνεχίζεται.
Οπως και ο Enga έδειξε δεν υπάρχουν πολλές σωστές λύσεις μαρσπιεδων για SS ie, και οι δύο που υπάρχουν κοστίζουν πολύ ( 350 +).
Αφού το σκεφτηκα πολύ για το τι θα κάνω με τους μαρσπιέδες ( κατασκευή ολόκληρου σετ??? ή ακόμα και προσαρμογή απο αλλο μοντέλο ??? ) για να βολεύομαι σε όλες τις χρήσεις, αποφάσισα τελικά να φτιάξω peg plates για τους εξής λόγους:
- είναι πιο ευκολο κατασκευαστικά.
- είναι σίγουρα πιο φτηνό.
- οταν σχεδιαστούν σωστά σου δίνουν περισσότερες επιλογές.
- όταν κατασκευαστούν σωστά είναι και πολύ όμορφα.
Ο σχεδιασμός κράτησε πολύ, με υποδείγματα plates, πάντα με ζητούμενο την θέση που προκύπτει για το πόδι.
Δείτε λοιπόν τι προκύπτει για τον μαρσπιε με τη συγκεκριμένη σχεδίαση των plate:
9 διαφορετικές θέσεις λοιπόν ( τρείς κάθετες τριάδες ) χωρίς σχεδόν καθόλου επικαλύψεις ( οι κύκλοι σχεδόν εφάπτονται ). Ο σχεδιασμός είναι έτσι ώστε οι 9 θέσεις αφορούν μία τοποθέτηση του plate, γιατί αν το βιδώσουμε στο πλαίσιο upside down τότε δημιουργούνται άλλες 9 θέσεις ( φωτό ανάποδα ). Υπάρχουν λοιπόν αρκετές Sport επιλογές πίσω και πάνω, και τεμπέλικες επιλογές πίσω και κάτω.
Ολες οι επιλογές είναι σε απόσταση απο 2 έως 6 cm.
Εφτασε πλέον η ώρα της κατασκευής. Billet 7075, 80 mm πάχος για αντοχή στις πιέσεις και στα σπειρώματα χωρίς να φαρδαίνει και πολύ η θέση των ποδιών. Υδροκοπή, υαλοβολή για ωραίο, ομοιόμορφο με τα γνήσια look.
Ευκολη τοποθέτηση, ειδικά αριστερά, γιατι το λεβιέ ταχ. μετακινείται μαζί με το τριγωνάκι, οπότε
Με το σταθερό λεβιέ του φρένου θα δούμε τι θα γίνει όταν η ρύθμιση μπεί πολύ πάνω, γιατί προς το παρόν , όλα είναι OK ( Μάλλον καλύτερα απο το OEM).
Δείτε τώρα φωτό:
Οπως και ο Enga έδειξε δεν υπάρχουν πολλές σωστές λύσεις μαρσπιεδων για SS ie, και οι δύο που υπάρχουν κοστίζουν πολύ ( 350 +).
Αφού το σκεφτηκα πολύ για το τι θα κάνω με τους μαρσπιέδες ( κατασκευή ολόκληρου σετ??? ή ακόμα και προσαρμογή απο αλλο μοντέλο ??? ) για να βολεύομαι σε όλες τις χρήσεις, αποφάσισα τελικά να φτιάξω peg plates για τους εξής λόγους:
- είναι πιο ευκολο κατασκευαστικά.
- είναι σίγουρα πιο φτηνό.
- οταν σχεδιαστούν σωστά σου δίνουν περισσότερες επιλογές.
- όταν κατασκευαστούν σωστά είναι και πολύ όμορφα.
Ο σχεδιασμός κράτησε πολύ, με υποδείγματα plates, πάντα με ζητούμενο την θέση που προκύπτει για το πόδι.
Δείτε λοιπόν τι προκύπτει για τον μαρσπιε με τη συγκεκριμένη σχεδίαση των plate:
9 διαφορετικές θέσεις λοιπόν ( τρείς κάθετες τριάδες ) χωρίς σχεδόν καθόλου επικαλύψεις ( οι κύκλοι σχεδόν εφάπτονται ). Ο σχεδιασμός είναι έτσι ώστε οι 9 θέσεις αφορούν μία τοποθέτηση του plate, γιατί αν το βιδώσουμε στο πλαίσιο upside down τότε δημιουργούνται άλλες 9 θέσεις ( φωτό ανάποδα ). Υπάρχουν λοιπόν αρκετές Sport επιλογές πίσω και πάνω, και τεμπέλικες επιλογές πίσω και κάτω.
Ολες οι επιλογές είναι σε απόσταση απο 2 έως 6 cm.
Εφτασε πλέον η ώρα της κατασκευής. Billet 7075, 80 mm πάχος για αντοχή στις πιέσεις και στα σπειρώματα χωρίς να φαρδαίνει και πολύ η θέση των ποδιών. Υδροκοπή, υαλοβολή για ωραίο, ομοιόμορφο με τα γνήσια look.
Ευκολη τοποθέτηση, ειδικά αριστερά, γιατι το λεβιέ ταχ. μετακινείται μαζί με το τριγωνάκι, οπότε
Με το σταθερό λεβιέ του φρένου θα δούμε τι θα γίνει όταν η ρύθμιση μπεί πολύ πάνω, γιατί προς το παρόν , όλα είναι OK ( Μάλλον καλύτερα απο το OEM).
Δείτε τώρα φωτό:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: SS 1000 MODIFICATION
Μπραβο grigo εισαι ο αρχοντας της μοντας
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Highflyer
- Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 06:38
- Gender: Male
- Other: SS1100
- Τοποθεσία: Αίγιο
Re: SS 1000 MODIFICATION
Άψογο , Grigo , όπως όλες οι μόντες σου
Το 7075 από που το πήρες ;
Υδροκοπή ποιός κάνει ;
Το 7075 από που το πήρες ;
Υδροκοπή ποιός κάνει ;
Άγγελος
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Highflyer, sorry για την καθυστέρηση, αλλά το 7075 το πήρα σε αποθήκη στη Ν.ιωνία. στείλε ΠΜ αν θές κάτι.
Στο θέμα μας τώρα.
Η μόντα συνεχίζεται. ( είμαι ανήσυχο πνευμα μάλλον! )
Πάντα μου άρεσε αυτό το δημιούργημα του ίδιου σπουδαίου ανθρώπου που σχεδίασε και την γενιά του δικού μου SS και ακούει στο όνομα SUPERMONO!!!
Δείτε τώρα και την SUPERDUO εκδοχή που απο την αρχή είχε κολήσει στο μυαλό μου και τώρα βρήκα ευκαιρία να δουλέψω:
Στο θέμα μας τώρα.
Η μόντα συνεχίζεται. ( είμαι ανήσυχο πνευμα μάλλον! )
Πάντα μου άρεσε αυτό το δημιούργημα του ίδιου σπουδαίου ανθρώπου που σχεδίασε και την γενιά του δικού μου SS και ακούει στο όνομα SUPERMONO!!!
Δείτε τώρα και την SUPERDUO εκδοχή που απο την αρχή είχε κολήσει στο μυαλό μου και τώρα βρήκα ευκαιρία να δουλέψω:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: SS 1000 MODIFICATION
Γεια σου Γιαννη με τις μοντες σου! Το κουκλα ειναι λιγο...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Αν και αργα, να πω 1000 μπραβο!!
Για λεγε εντυπωσεις ολο αυτο το καιρο που το κυκλοφορεις με τα plates και με το λεπτο καλυμα στο τεποζιτο...
Για λεγε εντυπωσεις ολο αυτο το καιρο που το κυκλοφορεις με τα plates και με το λεπτο καλυμα στο τεποζιτο...
ENGAKATS caminando por la vida