Εξουσιοδοτημένο 002 Vs Εξουσιοδοτημένο 500 = 3-0
Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Νοέμ 2009, 10:08
Καλημέρα σε όλους!
Αναγκάζομαι να γράψω αυτό το άρθρο όχι για να γίνω γραφικός και να κατηγορώ έτσι εύκολα συνεργεία και μηχανικούς αλλά μήπως και αφυπνίσω κάποιες συνειδήσεις σε μερικά μυαλά σε τούτη την χώρα.
Είμαι κάτοχος ενός DUCATI MULTISTRADA 1000DS όπου το αγόρασα μεταχειρισμένο στα τέλη του 2008.Ήταν και είναι σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από όταν το αγόρασα με χιλιόμετρα 24.000 όταν το πήρα και τώρα έχει 40.000 χ.λ.μ.
Στο όλο αυτό διάστημα περίπου ενός έτους έχω πληρώσει περίπου εκτός της αγοράς της μοτοσυκλέτας το ποσό των 2.000,00 ευρώ(για 16.000 χ.λ.μ.) σε service,αναλώσιμα και οδικές βοήθειες χωρίς να έχω κάποιο τροχαίο ή έστω να έχω πέσει έστω και από το stand!
Όταν την αγόρασα στα 25.000 χ.λ.μ άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού και τους δίσκους των ταχυτήτων σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά σε μηχανικό που φτιάχνει πολλά DUCATI στην περιοχή του παγκρατίου Αττικής.
Από τα 27.000 χ.λ.μ. περίπου και μετά άρχισε μια οδύσσεια σε έμενα άνευ προηγουμένου.Η μοτοσυκλέτα δεν έπαιρνε μπροστά το πρωί αναγκάζοντάς με να αλλάξω την μπαταρία(όπου εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι ήταν μια χαρά) και να χρειαστεί να καλέσω δύο(2) φορές την οδική βοήθεια για να την πάει στο συνεργείο.Το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν μπόρεσε να φτιάξει το πρόβλημα παρόλο που το πάλευε αρκετά και χωρίς κανένα χρηματικό κόστος.Απευθύνθηκα τότε στο επίσημο Club της DUCATI στην Ελλάδα μέσω email και με συμβούλεψε να την αφήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο διότι μόνο αυτοί ξέρουν να τις επισκευάζουν.
Ύστερα από πολλή ταλαιπωρία με το θέμα της εκκίνησης της μοτοσυκλέτας απευθύνθηκα λοιπόν και λόγω περιοχής που μένω στο HELLINSTORE 500(service) με υπεύθυνο μηχανικό στα DUCATI τον Κο Αποστόλη.Του εξήγησα ποιο είναι το πρόβλημα μου και του την άφησα να κάνει και ένα service εάν χρειάζεται κάτι.Τα άλλαξε όλα σχεδόν από λάδια έως ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. διότι μου είπε ότι η μηχανή δεν είχε κάνει το service των 20.000 χ.λ.μ.Όταν βέβαια αγόρασα την μοτοσυκλέτα ο πρώην ιδιοκτήτης μου είχε αναφέρει ότι το είχε κάνει το μεγάλο service σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου βέβαια στο book service της μοτοσυκλέτας υπάρχει η σφραγίδα του συνεργείου όπως βέβαια και τα χιλιόμετρα της μοτοσυκλέτας ευανάγνωστα.Δεν το δέχτηκε όμως επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένο.
Το θέμα ήταν όμως ότι για το πρόβλημα που το είχα πάει(εκκίνησης κινητήρα) δεν μου είπε κουβέντα αλλά ούτε και μου είπε ότι βρήκε κάτι.Το πρόβλημα βέβαια ξανά εμφανίστηκε.
Η μοτοσυκλέτα πήγαινε και έφευγε σχεδόν πάντα άπρακτη για περίπου άλλες τρεις (3) φορές τουλάχιστον αλλά τίποτα μέχρι που στο τέλος μου είπε πως τελικά είναι ο εγκέφαλος.Τρελάθηκα αλλά ευτυχώς δεν τον πίστεψα και για καλή μου τύχη εκείνη την περίοδο τον sakman(Σάκης ή θείος) στο forum και με συμβούλεψε να επισκεφθώ τον Κο Νταή Θωμά στο HELLINSERVICE 002 στην Ν.Ιωνία.
Άκουσα την συμβουλή του (να είναι πάντα καλά και ο Σάκης αλλά και ο Κος Νταής) και πήγα στο συνεργείο του όπου το έφτιαξε εν μέρει επιτόπου το πρόβλημα! χωρίς κανένα κόστος αφού το μόνο που έκανε ήταν να το σκεφτεί και ύστερα από πέντε(5) λεπτά της ώρας να σφίξει κάτι στον χώρο του μοτέρ(μπροστά και αριστερά) και με συμβούλεψε να του το πάω κάποια στιγμή με ραντεβού και να ελέγξει και την μίζα.
Η μοτοσυκλέτα έπαιρνε μπροστά σχετικά άνετα και όταν συμπλήρωσε τα 40.000 χ.λ.μ έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού άφησα την μοτοσυκλέτα στο συνεργείο.
Το πρόβλημα τελικά ήταν ότι η μίζα δεν είχε καρβουνάκια και ήθελε οπωσδήποτε αλλαγή το κόμπλερ(όπου είναι ακριβό μεν αλλά είναι φθορά).Βέβαια πρίν αλλάξει το κόμπλερ υπήρξε τηλεφωνική συνεννόηση από τον Κο Νταή για το θέμα της αλλαγής λόγω κόστους,και η απάντηση βέβαια ήταν θετική.
Επίσης όμως χρειάστηκε να αλλάξει και τους ιμάντες εκκεντροφόρων καθώς και τα ρουλεμάν διότι όπως μου ανέφερε αλλά και μου έδειξε ήταν σε λάθος δόντι(ένα παραπάνω) και είχαν φαγωθεί τόσο ώστε να θέλανε οπωσδήποτε αντικατάσταση.Οι ιμάντες βέβαια αλλά και τα ρουλεμάν κ.λ.π. είχαν αλλαχθεί από τον Κο Αποστόλη πριν ακριβώς 11.000 χ.λ.μ. και η DUCATI αναφέρει ότι οι ιμάντες αλλάζονται κάθε 20.000 χ.λ.μ.Δηλαδή η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. σε διάστημα 20.000 χ.λ.μ. τρεις φορές αντί για δύο.
Ο Κος Αποστόλης που είναι και χρόνια στον χώρο της DUCATI τους άλλαξε διότι δεν ήξερε εάν είχαν αντικατασταθεί στις 20.000 χ.λ.μ. γιατί το service είχε γίνει σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ο Κος Νταής τους άλλαξε διότι ήταν λάθος τοποθετημένοι από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Αναρωτιέμαι λοιπόν που είναι η εγγύηση της αντιπροσωπείας για τα γνήσια ανταλλακτικά και συνεργεία και που είναι ο έλεγχος της αντιπροσωπείας σε μερικά συνεργεία της .Να αναφέρω ότι ο Κος Νταής σωστά έπραξε και τα αντικατάστησε με καινούρια και ας γνώριζε από πριν με παραστατικά που του παρέδωσα από προηγούμενες επισκέψεις μου στο HELLINSTORE500 ότι είχαν αλλαχτεί πριν 11.000 χ.λ.μ.
Έχω ήδη στείλει στην DUCATI στην Ιταλία αναλυτικά ότι έχει συμβεί έχω στείλει email στο επίσημο club DUCATI στην Ελλάδα και περιμένω κάποια σοβαρή απάντηση.
Η μοτοσυκλέτα τώρα παίρνει μπροστά με την μια και δυνατά και τελείωσε οριστικά το πρόβλημα αυτό και επίσης σταμάτησε και ο θόρυβος που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν με την αλλαγή στους ιμάντες(έκανε έναν ενοχλητικό θόρυβο σαν μακρινό φρενάρισμα μερικές φορές ιδιαίτερα όταν ζεσταινόταν η μηχανή).
Ένα μεγάλο μπράβο στον εγκεφαλικό τεχνίτη Κο Νταή Θωμά και στο συνεργείο του και ένα μεγάλο χαστούκι στην αντιπροσωπεία της DUCATI που με τέτοιες συμπεριφορές απομακρύνει υποψήφιους αγοραστές.
Ευχαριστώ πολύ.
Αναγκάζομαι να γράψω αυτό το άρθρο όχι για να γίνω γραφικός και να κατηγορώ έτσι εύκολα συνεργεία και μηχανικούς αλλά μήπως και αφυπνίσω κάποιες συνειδήσεις σε μερικά μυαλά σε τούτη την χώρα.
Είμαι κάτοχος ενός DUCATI MULTISTRADA 1000DS όπου το αγόρασα μεταχειρισμένο στα τέλη του 2008.Ήταν και είναι σε ακόμη καλύτερη κατάσταση από όταν το αγόρασα με χιλιόμετρα 24.000 όταν το πήρα και τώρα έχει 40.000 χ.λ.μ.
Στο όλο αυτό διάστημα περίπου ενός έτους έχω πληρώσει περίπου εκτός της αγοράς της μοτοσυκλέτας το ποσό των 2.000,00 ευρώ(για 16.000 χ.λ.μ.) σε service,αναλώσιμα και οδικές βοήθειες χωρίς να έχω κάποιο τροχαίο ή έστω να έχω πέσει έστω και από το stand!
Όταν την αγόρασα στα 25.000 χ.λ.μ άλλαξα λάδια φίλτρο λαδιού και τους δίσκους των ταχυτήτων σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά σε μηχανικό που φτιάχνει πολλά DUCATI στην περιοχή του παγκρατίου Αττικής.
Από τα 27.000 χ.λ.μ. περίπου και μετά άρχισε μια οδύσσεια σε έμενα άνευ προηγουμένου.Η μοτοσυκλέτα δεν έπαιρνε μπροστά το πρωί αναγκάζοντάς με να αλλάξω την μπαταρία(όπου εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι ήταν μια χαρά) και να χρειαστεί να καλέσω δύο(2) φορές την οδική βοήθεια για να την πάει στο συνεργείο.Το μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν μπόρεσε να φτιάξει το πρόβλημα παρόλο που το πάλευε αρκετά και χωρίς κανένα χρηματικό κόστος.Απευθύνθηκα τότε στο επίσημο Club της DUCATI στην Ελλάδα μέσω email και με συμβούλεψε να την αφήσω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο διότι μόνο αυτοί ξέρουν να τις επισκευάζουν.
Ύστερα από πολλή ταλαιπωρία με το θέμα της εκκίνησης της μοτοσυκλέτας απευθύνθηκα λοιπόν και λόγω περιοχής που μένω στο HELLINSTORE 500(service) με υπεύθυνο μηχανικό στα DUCATI τον Κο Αποστόλη.Του εξήγησα ποιο είναι το πρόβλημα μου και του την άφησα να κάνει και ένα service εάν χρειάζεται κάτι.Τα άλλαξε όλα σχεδόν από λάδια έως ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. διότι μου είπε ότι η μηχανή δεν είχε κάνει το service των 20.000 χ.λ.μ.Όταν βέβαια αγόρασα την μοτοσυκλέτα ο πρώην ιδιοκτήτης μου είχε αναφέρει ότι το είχε κάνει το μεγάλο service σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο όπου βέβαια στο book service της μοτοσυκλέτας υπάρχει η σφραγίδα του συνεργείου όπως βέβαια και τα χιλιόμετρα της μοτοσυκλέτας ευανάγνωστα.Δεν το δέχτηκε όμως επειδή δεν ήταν εξουσιοδοτημένο.
Το θέμα ήταν όμως ότι για το πρόβλημα που το είχα πάει(εκκίνησης κινητήρα) δεν μου είπε κουβέντα αλλά ούτε και μου είπε ότι βρήκε κάτι.Το πρόβλημα βέβαια ξανά εμφανίστηκε.
Η μοτοσυκλέτα πήγαινε και έφευγε σχεδόν πάντα άπρακτη για περίπου άλλες τρεις (3) φορές τουλάχιστον αλλά τίποτα μέχρι που στο τέλος μου είπε πως τελικά είναι ο εγκέφαλος.Τρελάθηκα αλλά ευτυχώς δεν τον πίστεψα και για καλή μου τύχη εκείνη την περίοδο τον sakman(Σάκης ή θείος) στο forum και με συμβούλεψε να επισκεφθώ τον Κο Νταή Θωμά στο HELLINSERVICE 002 στην Ν.Ιωνία.
Άκουσα την συμβουλή του (να είναι πάντα καλά και ο Σάκης αλλά και ο Κος Νταής) και πήγα στο συνεργείο του όπου το έφτιαξε εν μέρει επιτόπου το πρόβλημα! χωρίς κανένα κόστος αφού το μόνο που έκανε ήταν να το σκεφτεί και ύστερα από πέντε(5) λεπτά της ώρας να σφίξει κάτι στον χώρο του μοτέρ(μπροστά και αριστερά) και με συμβούλεψε να του το πάω κάποια στιγμή με ραντεβού και να ελέγξει και την μίζα.
Η μοτοσυκλέτα έπαιρνε μπροστά σχετικά άνετα και όταν συμπλήρωσε τα 40.000 χ.λ.μ έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού άφησα την μοτοσυκλέτα στο συνεργείο.
Το πρόβλημα τελικά ήταν ότι η μίζα δεν είχε καρβουνάκια και ήθελε οπωσδήποτε αλλαγή το κόμπλερ(όπου είναι ακριβό μεν αλλά είναι φθορά).Βέβαια πρίν αλλάξει το κόμπλερ υπήρξε τηλεφωνική συνεννόηση από τον Κο Νταή για το θέμα της αλλαγής λόγω κόστους,και η απάντηση βέβαια ήταν θετική.
Επίσης όμως χρειάστηκε να αλλάξει και τους ιμάντες εκκεντροφόρων καθώς και τα ρουλεμάν διότι όπως μου ανέφερε αλλά και μου έδειξε ήταν σε λάθος δόντι(ένα παραπάνω) και είχαν φαγωθεί τόσο ώστε να θέλανε οπωσδήποτε αντικατάσταση.Οι ιμάντες βέβαια αλλά και τα ρουλεμάν κ.λ.π. είχαν αλλαχθεί από τον Κο Αποστόλη πριν ακριβώς 11.000 χ.λ.μ. και η DUCATI αναφέρει ότι οι ιμάντες αλλάζονται κάθε 20.000 χ.λ.μ.Δηλαδή η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει ιμάντες-ρουλεμάν κ.λ.π. σε διάστημα 20.000 χ.λ.μ. τρεις φορές αντί για δύο.
Ο Κος Αποστόλης που είναι και χρόνια στον χώρο της DUCATI τους άλλαξε διότι δεν ήξερε εάν είχαν αντικατασταθεί στις 20.000 χ.λ.μ. γιατί το service είχε γίνει σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ο Κος Νταής τους άλλαξε διότι ήταν λάθος τοποθετημένοι από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Αναρωτιέμαι λοιπόν που είναι η εγγύηση της αντιπροσωπείας για τα γνήσια ανταλλακτικά και συνεργεία και που είναι ο έλεγχος της αντιπροσωπείας σε μερικά συνεργεία της .Να αναφέρω ότι ο Κος Νταής σωστά έπραξε και τα αντικατάστησε με καινούρια και ας γνώριζε από πριν με παραστατικά που του παρέδωσα από προηγούμενες επισκέψεις μου στο HELLINSTORE500 ότι είχαν αλλαχτεί πριν 11.000 χ.λ.μ.
Έχω ήδη στείλει στην DUCATI στην Ιταλία αναλυτικά ότι έχει συμβεί έχω στείλει email στο επίσημο club DUCATI στην Ελλάδα και περιμένω κάποια σοβαρή απάντηση.
Η μοτοσυκλέτα τώρα παίρνει μπροστά με την μια και δυνατά και τελείωσε οριστικά το πρόβλημα αυτό και επίσης σταμάτησε και ο θόρυβος που δεν μπορούσα να καταλάβω από που προερχόταν με την αλλαγή στους ιμάντες(έκανε έναν ενοχλητικό θόρυβο σαν μακρινό φρενάρισμα μερικές φορές ιδιαίτερα όταν ζεσταινόταν η μηχανή).
Ένα μεγάλο μπράβο στον εγκεφαλικό τεχνίτη Κο Νταή Θωμά και στο συνεργείο του και ένα μεγάλο χαστούκι στην αντιπροσωπεία της DUCATI που με τέτοιες συμπεριφορές απομακρύνει υποψήφιους αγοραστές.
Ευχαριστώ πολύ.