Σελίδα 2 από 2

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 12:49
από ASLAN
Για μονοκυλινδρο μοτερ μιλαμε , σιγα την διαστημικη τεχνολογια , ασε που το μοντελο που συζηταμε ειναι τοσο ειδικο που μια μικρη εταιρεια σαν την ducati δεν θα την απασχολησει σοβαρα ποτε.
Ποσοι θα ηταν διαθετιμενοι να σκασουν 10 χιλιαρικα τουλαχιστον για να αγορασουν ενα ducati μονοκυλινδρο truck bike ?

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 12:51
από p@nos
D3§m02K έγραψε:Σωστό. Την ΚΤΜ - τουλάχιστον στην αρχή - δεν την πιάνει. Στα μονοκύλινδρα η ΚΤΜ είναι στο "σπίτι" της. Αλλά για φαντάσου το. . . Μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο 600άρι με desmo, 60 τετένια και 140 κιλά να στροφάρει απροβλημάτιστα ως τις 12.000rpm . . . :bat:


εγω σου λεω, μακαρι να βγει!
θα ειναι πολυ ενδιαφερον...αλλα τα 60 αλογα, ειναι ΠΑΡΑ πολλα, ειδικα για μια εταιρια που δεν εχει εμπειρια...φαντασου τοσα ειχε το σουπερμονο, με την 2η μπιελα(ακριβη, αλλα βεβαια δεν ειναι και πατεντα της ντουκατι αεροπορικη κινητηρες την εχουν απο τον 2ο παγκοσμιο πολεμο :whistling: )και, γενικα, συντηρηση αγωνιστικου...

η κτμ καταφερε να τα βγαλει σε πολιτικο μοντελο(!), ιπποδυναμη που μεχρι και πριν το 690 ηταν μονο σε καθαρες αγωνιστικες κατασκευες...

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 13:01
από GeoZ
p@nos έγραψε: μακαρι αλλα πολυ δυσκολο...αμα παει να παιξει στα χωραφια της κτμ, η οποια με τα μοτερ της παιζει μια 20ετια+, και προσφατα καταφερε να βγαλει ενα που να μη σπαει ευκολα...στα 60+αλογα μαλιστα, και για πολιτικη χρηση, με τοσα χρονια εξελιξης!δυσκολα για τη ντουκατι να μπορεσει να την χτυπησει, και να ειναι εφαμμιλη και σε αξιοπιστια, και σε ιπποδυναμη, και σε διαστηματα συντηρησης...
Που ήσουνα ρε μαν να το πεις και στο δικό μου που άλλαζα στρόφαλο κάθε 2ή αλλαγή λαδιών :))

Για άλογα δεν ξέρω αλλά αν το βάρος είναι στα 160 κιλά που λένε δεν, τέτοια μηχανάκια πρέπει να παίζουν στα 140 και κάτω.
Το περιμένω πάντως μονοκύλινδρα τετράχρονα πάντα μου άρεσαν,όπως και τα 2κύλινδρα δίχρονα, αφού δεν θα δω τα τελευταία
ας δω ένα καλό mono.

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 14:31
από red lizard
καλο για να μπεις στα (σουπερ μπαικς) της ducati
το μονο που με χαλαει ειναι η μονη εξατμιση,σαν ιαπωνας θα ειναι.


θα ηταν πιο ωραιο σαν μικρο μονοκυλινδρο street figther
αντι του 696 λεω εγω :whistling:

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 16:10
από skyknight
p@nos έγραψε: μακαρι αλλα πολυ δυσκολο...αμα παει να παιξει στα χωραφια της κτμ, η οποια με τα μοτερ της παιζει μια 20ετια+, και προσφατα καταφερε να βγαλει ενα που να μη σπαει ευκολα...στα 60+αλογα μαλιστα, και για πολιτικη χρηση, με τοσα χρονια εξελιξης!δυσκολα για τη ντουκατι να μπορεσει να την χτυπησει, και να ειναι εφαμμιλη και σε αξιοπιστια, και σε ιπποδυναμη, και σε διαστηματα συντηρησης...
Σε αξιοπιστία δε νομίζω...
Σε διαστήματα συντήρησης σχεδόν ίδια (/10-12000χλμ)
Σε ιπποδύναμη θα δούμε :whistling:
GeoZ έγραψε: Που ήσουνα ρε μαν να το πεις και στο δικό μου που άλλαζα στρόφαλο κάθε 2ή αλλαγή λαδιών :))

Για άλογα δεν ξέρω αλλά αν το βάρος είναι στα 160 κιλά που λένε δεν, τέτοια μηχανάκια πρέπει να παίζουν στα 140 και κάτω.
Το περιμένω πάντως μονοκύλινδρα τετράχρονα πάντα μου άρεσαν,όπως και τα 2κύλινδρα δίχρονα, αφού δεν θα δω τα τελευταία
ας δω ένα καλό mono.
:thumbsup: +100%
Τα κιλά δε μ'αρέσουν ούτε μένα. Ελαφρώνω το 696 μου άμα είναι. :whistling:
Άσε που είναι ήδη 161 κιλά μαμά κενή, 172 γεμάτη...

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 16:23
από p@nos
skyknight to θεμα δεν ειναι να φτιαξει ενα αξιοπιστο μοτερ, αυτο ειναι το πιο ευκολο...να φτιαξει ενα δυνατο και αξιοπιστο μοτερ ειναι το θεμα και με πολιτικη μαλιστα συντηριση...κατι σχεδον αδυνατο, λογω ελλειψης εμπειριας...

βεβαια, περιοριζοντας λιγο την ιπποδυναμη(πανω απο 50 αλογα ομως), με ενα πολυ ελαφρυ συνολο(να ειναι δηλαδη λιγο πιο βαρυ απο ενα αγωνιστικο SM, δλδ 135-140 κιλα ΤΟ ΠΟΛΥ γεματο και ετοιμο να τρεξει), θα ειναι η χαρα των trackdays...

Re: 599 Mono Concept. . .

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2010, 16:54
από skyknight
p@nos έγραψε:skyknight to θεμα δεν ειναι να φτιαξει ενα αξιοπιστο μοτερ, αυτο ειναι το πιο ευκολο...να φτιαξει ενα δυνατο και αξιοπιστο μοτερ ειναι το θεμα και με πολιτικη μαλιστα συντηριση...κατι σχεδον αδυνατο, λογω ελλειψης εμπειριας...
Ημιαγωνιστικά θα'ναι τα μοτέρ με διαστήματα συντήρησης που θα μετριούνται σε ώρες λειτουργίας -όπως στα μοτοκρος- κατά τη γνώμη μου και των 2 εταιριών.
Άντε μέχρι 6000χλμ. Τα μηχανάκια δε θά'ναι καθημερινά, αλλά εξειδικευμένα trackbikes με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις.
Μπορεί βέβαια και να βγουν σε 2 εκδόσεις, μια "αγωνιστική" ~80hp και μια πολιτική ~70hp.
78 μονοκύλινδροι ίπποι στον τροχό, με διάστημα σέρβις 10000χλμ είναι απλά αδύνατον κατά τη γνώμη μου. Από τον οποιονδήποτε (ΚΤΜ, DUCATI, YAMAHA κλπ.).
Και δεν έχει σχέση με την εμπειρία (γνώμη μου πάλι).
Kατά συνέπεια το "αξιόπιστο" είναι σχετικό.
Εμπειρία σε μονοκύλινδρα επιδόσεων η DUCATI έχει πολλά κιλά.
p@nos έγραψε: βεβαια, περιοριζοντας λιγο την ιπποδυναμη(πανω απο 50 αλογα ομως), με ενα πολυ ελαφρυ συνολο(να ειναι δηλαδη λιγο πιο βαρυ απο ενα αγωνιστικο SM, δλδ 135-140 κιλα ΤΟ ΠΟΛΥ γεματο και ετοιμο να τρεξει), θα ειναι η χαρα των trackdays...
Αυτό ονειρευόμαστε κι εμείς. :glimpse:
140κιλά, 70 ίππους.
Τι θα λέγατε όμως για 160 κιλά με 80 ίππους;
Λέμε τώρα :whistling:
Χεχε...