Εξατμίσεις σε Monster 796 ABS

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
alien
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2016, 10:43
Gender: Male

Εξατμίσεις σε Monster 796 ABS

Δημοσίευση από alien »

Χαιρετώ την ομάδα. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους. Πάντα όρθιοι να είμαστε. Ζητάω συγνώμη που φτιάχνω καινούργιο θέμα απλά έχω πελαγώσει και θέλω βοήθεια σε αυτό.

Έχω και εγώ ένα Monster 796 ABS του 2013. Ήρθε η ώρα να του κάνω ένα δώρο και να βάλω εξατμίσεις και να φύγουν τα τελικά θερμοσίφωνες που έχει. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές γνώμες και επιλογές που λίγο έχω χάσει τη μπάλα.

Έχουμε και λέμε, η Ducati το DP κιτ που έδινε ήταν με τις Termis και είχες 2 επιλογές.

Ή να αλλάξεις μόνο τα τελικά
Ή να αλλάξεις και τον εγκέφαλο και το φίλτρο αέρα αλλά και το καπάκι του φίλτρου.

Λόγω Euro3 από όσο έχω καταλάβει, για να δεις μια κάποια διαφορά πέρα από τον ήχο (βλέπε σκορτσαρισμα), πρέπει να τα αλλάξεις όλα. Ώστε να ανασάνει ελεύθερα το μηχανάκι να ξεμπουκώσει μιας και για να πιάσουν τις προδιαγραφές, το μείγμα είναι ότι να 'ναι. Φτάνουμε λοιπόν στις 2 ερωτήσεις που έχω:

1. Αν τελικά πάω στη λύση να βάλω το DP κιτ με τελικά, εγκέφαλο και φίλτρο, ο "racing" εγκέφαλος που ήταν για το απλό μοντέλο χωρίς ABS είναι ο ίδιος με το μοντέλο με το ABS; Ένας στην Ιταλία που βρήκα, μου λέει ότι είναι ο ίδιος και για τα 2 μοντέλα. Εγώ όμως έχω τις επιφυλάξεις μου μιας και το part no είναι διαφορετικό. 96522810Α (abs) vs 96522710Α (non abs).

2. Αν από την άλλη πάω στη λύση να αλλάξω μόνο τα τελικά, που έχω και πιο πολλές επιλογές όπως πχ SC Project ή Arrow, θα δουλεύει σωστά; Νομίζω πως όχι. Οπότε πάμε και για φίλτρο και για φλασαρισμα του εγκεφάλου;

Μετά από επικοινωνία με Ducati Athens μου ειπαν οτι δεν βγαίβνει πλέον το κιτ, οπότε μόνο μεταχειρισμένο και δεν ήξεραν να μου πουν αν ο εγκέφαλος του DP kit ειναι αλλος για το ABS ή ο ίδιος με την έκδοση χωρίς.

Έχω βρει 2 τελικά Termignoni που ο πωλητης λεει οτι ειναι από 696. Αλλα δε ξέρει αν κάνουν σε 796. Και ρωτάω, υπάρχει περίπτωση να μην κάνουν; Να είναι φτιαγμένα μόνο για το 696; Αν τα πάρω, μετά τι επιλογές έχω για το θέμα της ECU; Μιας και το φίλτρο ειναι το πιο εύκολο να αλλάξει. Αν πάρω μια μεταχειρισμένη ECU απλή, stock και όχι racing, μπορεί να φλασαριστεί με καλύτερο χάρτη; Αν ναι, που μπορεί να γίνει αυτό;
Απάντηση