Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
10/09/2019 - Τρίτη - 10η ημέρα

Nesebar - Τριεθνές - Αλεξανδρούπολη

Που βρίσκεστε; Ορμένιο,Τέρμα θεού!!!
10 μέρα.jpg
https://www.google.com/maps/dir/Ravda+% ... 457193!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;

Η σημερινή μας διαδρομή παραλιακά μέχρι το Burgas και από κει Tριεθνές. Έπειτα παράλληλα με τα τουρκικά σύνορα και με τον ποταμό Έβρο, θα περάσουμε δίπλα από όλες τις ακριτικές πόλεις της Ελλάδος, Ορεστιάδα, Διδυμότειχο, Σουφλί. Και τελικός προορισμός μας, η Αλεξανδρούπολη.

Το πρωινό μας βρίσκει στο ξενοδοχείο να φορτώνουμε πράγματα, να πίνουμε καφέ και να ρωτάμε τον φιλόξενο ξενοδόχο να μας βοηθήσει με το πρόβλημα της αλυσίδας. Παίρνει τηλέφωνο ένα φίλο του, που έχει συνεργείο αυτοκινήτων στην περιοχή και μας εξηγεί πως θα πάμε. Αφού τον ευχαριστούμε για την βοήθεια και για την διαμονή, τραβάμε προς τα κει. Φτάνουμε στο συνεργείο και αναλαμβάνουμε δράση να φέρουμε τον τροχό λίγο προς τα πίσω, ώστε να τεντώσει η αλυσίδα. Αποστολή εξετελέσθη. Αφήνω κάτι για τη προσφορά των εργαλείων του και βάζουμε πλώρη για το νησάκι που είναι η παλιά πόλη του Nesebar.

Δίπλα από το συνεργείο θεματικό πάρκο ¨Οι πειρατές της Καραϊβικής¨.
Nesebar1.jpg
Λίγα λόγια από το internet για…

Το Nesebar (αρχαίο όνομα Μενεβρία και μεταγενέστερα Μεσημβρία)
, είναι πόλη της Βουλγαρίας στις ακτές της Μαύρης Θάλασσας. Η πόλη είναι το διοικητικό κέντρο της ομώνυμου Δήμου και συχνά αναφέρεται ως το μαργαριτάρι της Μαύρης Θάλασσας ή ως το Ντουμπρόβνικ της Μαύρης Θάλασσας. Η πόλη είναι μια πόλη-μουσείο με ιστορία 3.000 χρόνων και ένας από τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς της Βουλγαρίας. Βόρεια της πόλης υπάρχει η Ηλιόλουστη παραλία ένα διάσημο θέρετρο διακοπών στην Βουλγαρία.
Η αρχαία πόλη βρίσκεται σε μια βραχώδη χερσόνησο, παλιότερα νησί, που ενώνεται με μια λωρίδα γης με τη στεριά. Τα αρχαιολογικά ερείπια της πόλης χρονολογούνται κυρίως από την περίοδο και περιλαμβάνουν την ακρόπολη, ένα ναό του Απόλλωνα, την αρχαία αγορά και ένα τμήμα των αρχαίων θρακικών τειχών. Επίσης, υπάρχουν μεσαιωνικά μνημεία από την περίοδο που η πόλη αποτελούσε μια από τις σημαντικότερες περιοχές του Βυζαντίου στα δυτικά παράλια της Μαύρης Θάλασσας, ενώ τα ξύλινα σπίτια του 19ου αιώνα είναι χαρακτηριστικά της αρχιτεκτονικής εκείνης της περιόδου.
Το 1983, λόγω της ιστορίας της και των πολλών διαφορετικών πολιτισμών που πέρασαν από αυτή, ανακηρύχθηκε από την UNESCO ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, θεωρούμενη ως "πλούσια πόλη-μουσείο".

Γεμάτο κόσμο το νησάκι και πουθενά χώρος για τις μηχανές, τις αφήνουμε σε παραλιακό πληρωτέο parking(2€) και πάμε για βόλτα στα σοκάκια. Από κάποιο μαγαζί ακούμε μια γνώριμη ελληνική μελωδία. Γυρνάω και λέω στο συνταξιδιώτη μου: ¨Και δω ελληνικά;¨. Ακούγαμε Βασίλη Καρρά στο τραγούδι ¨Για τον ίδιο άνθρωπο μιλάμε¨. ¨Εδώ είμαστε¨.

Στην αρχή του νησιού ο ανεμόμυλος και το άγαλμα του αγίου Νικολάου.
Nesebar3.jpg
Nesebar2.jpg
Συνεχίζουμε και μπαίνουμε στη κεντρική πλατεία του νησιού,
Nesebar4.jpg
...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
το κάστρο της Μεσημβρίας σε πρώτο πλάνο.
Nesebar5.jpg
Στα σοκάκια του νησιού.
Nesebar6.jpg
Πιο δίπλα το αρχαίο θέατρο και τα τείχη.
Nesebar7.jpg
Μέχρι και γοργόνα είδαμε :mrgreen: και έκανε ηλιοθεραπεία στη μικρή παραλία του νησιού!
Nesebar8.jpg
Πήραμε τα αναμνηστικά μας, τραβήξαμε τις φωτογραφίες μας και φύγαμε για το σημερινό μας προορισμό. Αφού ξεκινάμε το ταξίδι μας μέσω του Ε87, κάνουμε μια στάση για βενζίνη στο Burgas σε πρατήριο με σήμα το κοχύλι και με τη τιμή να μας κλείνει το μάτι. 9lt με 10€, ναι ναι καλά καταλάβατε. 1,11/lt! Βέβαια το απογευματάκι που θα είμαστε Ελλάδα, θα βλέπαμε τιμές like 1,65/lt. Είχα υπολογίσει όταν θα φτάναμε στο Svilenngrand στα σύνορα να είχαμε λίγη βενζίνη, ώστε να γεμίσουμε με φτηνή βενζίνη πριν μπούμε Ελλάδα. Αν μπορούσαμε θα βάζαμε και στ’ αυτιά μας βενζίνη.

Φεύγοντας από το Burgas, ξεκινάει μια ορεινή διαδρομή μέσω του επαρχιακού δρόμου 79, μέσα από ένα πανέμορφο δάσος και για 100χλμ έως το Elhovo χαιρόμαστε οδήγηση. Ακολουθούμε έναν παραπόταμο του Έβρου αλλά ο μικρός επαρχιακός δρόμος 761 και μετά ο 5507 μας τα χαλάνε λίγο. Βέβαια μας αποζημιώνει η οδήγηση δίπλα στο ποτάμι. Φτάνουμε στο Svilengrand, μια ανάσα από τα σύνορα και βάζουμε την τελευταία φτηνή βενζίνη του ταξιδιού μας. Ο βενζινάς δεν είχε POS (ο μοναδικός σε όλο το ταξίδι) και αναγκάστηκα να του δώσω ότι Leva είχα και να συμπληρώσω με Ευρώ για να βγάλουμε άκρη. Ξεκινάμε για τα σύνορα και πριν φτάσω εκεί σταματάω κάτι να δω στα Duty free, περνάει ο συνταξιδιώτης μου και φτάνει στον έλεγχο διαβατηρίων.
Ποιον έλεγχο; :wsmile:
Ο συνταξιδιώτης μου πήγε να βγάλει ταυτότητα και του λένε ¨Πέρνα¨. Εγώ φτάνοντας στο φυλάκιο, σταματάω στο γκισέ, κανένας. Από απέναντι ο συνοριοφύλακας με ρωτάει δυνατά: ¨Έλληνας;¨ Κουνάω το κεφάλι μου. ¨Πέρασε¨ μου φωνάζει. Χαιρετάω και φεύγω. Αυτά είναι, με νοήματα είπαμε¨Wellcome to Greece και καλώς τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα¨.
Μπροστά μας ξεδιπλώνετε ο αυτοκινητόδρομος Ε85. Είχαμε αποφασίσει να επιστρέψουμε στη πατρίδα από κει, γιατί ήταν το μοναδικό κομμάτι ελληνικής γης που μέχρι τότε δεν είχαν πατήσει οι ρόδες των μοτοσυκλετών μας. Σε κάποιο σημείο της διαδρομής φαίνονται στο βάθος κάποιοι μιναρέδες και υποθέτω (σωστά) πως ήταν η Αδριανούπολη. Σε αρκετά κομμάτια της διαδρομής, μας έκανε παρέα ο Έβρος ποταμός και όπως είχα δει κάποια στιγμή το προηγούμενο βράδυ, ο δρόμος περνούσε κολλητά με τα σύνορα.
...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
Είχαμε σχεδόν διανύσει 250 χλμ με στάσεις μόνο για βενζίνη, άρα μια στάση για freddo cappuccino μετά από 9 μέρες ήταν επιβεβλημένη. Και που καλύτερα από το Διδυμότειχο (Blues), για να ¨τιμήσουμε¨ με τον τρόπο μας και τη μνήμη του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα που είχε φύγει από τη ζωή τη προηγούμενη μέρα. Κάτσαμε για καφέ κάτω από το μνημείο με το πολεμικό αεροπλάνο
Didimotiho.jpg
και κλείνουμε το ξενοδοχείο μας στην Αλεξανδρούπολη από τα λίγα διαθέσιμα με τιμή δίκλινου 45€. Ωχ! Η τιμή του ξενοδοχείου μαζί με μια σκηνή που ακολούθησε μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε πίσω στη πατρίδα. Ένα αμάξι με γύφτους και τέρμα μουσική πέρασε κορνάροντας, κάνοντας καμάκι σε μια γκόμενα. Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ! Αυτά μόνο στο Ελλάντα!
Φεύγοντας από το Διδυμότειχο ξαναμπαίνουμε στον αυτοκινητόδρομο, ο οποίος δεν ήταν και στην καλύτερη του κατάσταση από το Σουφλί και ως την περιοχή που χωρίζεται ο δρόμος για Αλεξανδρούπολη και προς Κήπους Έβρου. Φτάνουμε στην Αλεξανδρούπολη, με τη ζέστη να κάνει την εμφάνισή της για τα καλά. Περνάμε σχεδόν όλη τη πόλη και τραβάμε προς την παραλία που ήταν το ξενοδοχείο μας. Αφήνουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο, ένα γρήγορο μπάνιο και κατεβαίνουμε στο κέντρο της πόλης. Άρωμα ωραίας επαρχιακής πόλης με ασφυκτικά γεμάτα τα καφέ με κόσμο, κάτι που δεν είδαμε στις άλλες χώρες.
Alexandroupoli1.jpg
Και ανταλλακτήριο κρυπτο-νομισμάτων στην Αλεξανδρούπολη. Μπράβο, πολύ προχώ. Επιστροφή και στα του τόπου μας με προτεραιότητα των αυτοκινήτων στις διαβάσεις. Καθόμαστε για φαγητό σε μια ταβέρνα-ψησταριά και τρώμε στη λαδόκολλα ψητούρα, αλλά συντηρητικά. Σουβλάκια, λουκάνικα, κοντοσούβλι, σαλάτα, μπύρες :essen: .
Alexandroupoli2.jpg
Επανερχόμαστε σε ¨ελληνικές συνθήκες¨ όσον αφορά τις τιμές με σκορ 28€ Ωχ! Ωχ!. Βλέπεις είχαμε συνηθίσει να πληρώνουμε πολύ λιγότερα σε σχέση με την Ελλάδα, σχεδόν μισή τιμή σε όλα.
Γυρνώντας στο ξενοδοχείο μετά από μια μικρή βόλτα στη πόλη, κάνουμε νυχτερινή κουβέντα με το ξενοδόχο για την κατάσταση της περιοχής και το σωτήριο τουριστικό ρεύμα από Τούρκους στην πόλη της Αλεξανδρούπολης.

Καληνύχτα! Αύριο έχει Εγνατία. Θα αποκοιμηθούμε στο τιμόνι... ντάξει μωρέ έχει και αξιοθέατο.

Χιλιόμετρα ημέρας 380
Ενδεικτικά έξοδα ατόμου 62,5€


Βενζίνη 20€
Φαγητό - λοιπά 20€
Ξενοδοχείο 22,5€
...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
11/09/2019 - Τετάρτη - 11η ημέρα

Αλεξανδρούπολη - Βεργίνα - Ελασσόνα - Λάρισα

Μακεδονία ξακουστή…
11 μέρα.jpg
https://www.google.com/maps/dir/Alexand ... 390224!3e0" onclick="window.open(this.href);return false;

Η σημερινή μας διαδρομή θα ξεκίναγε από την Αλεξανδρούπολη με πρώτο ενδιάμεσο προορισμό για καφέ στη Καβάλα, έπειτα Εγνατία μέχρι τη Βέροια και συγκεκριμένα τη Βεργίνα για να δούμε τους βασιλικούς τάφους. Στη πόλη της Κοζάνης θα βγαίναμε από Εγνατία και από Σέρβια, Ελασσόνα θα φτάναμε στο τελικό προορισμό, τη Λάρισα.

Μαζί με όλα τα ¨αρνητικά¨ που είχαμε αφήσει πίσω μας από τον Προμαχώνα και είχαν κάνει την εμφάνισή τους με την επιστροφή μας στη Ελλάδα εμφανίστηκε και η ζέστη. Ξεκίνημα της σημερινής μέρας με πρωινό σε παρακείμενο μπουγατσατζίδικο. Στους δρόμους της Αλεξανδρούπολης πετυχαίνουμε και έναν αστυνομικό που λειτουργούσε με υπερβάλλοντα ζήλο και ότι κινιόταν, εκτελούνταν :xxx: . Σε διάστημα μισής ώρας είχε γράψει 3 άτομα(κράνος, παρκάρισμα, σαγιονάρες;). Πρωινές κ@βλες.

Βγάλαμε μια φώτο και το περίφημο Φάρο της πόλης
Faros.jpg
και φεύγουμε με προορισμό την Καβάλα για καφέ. Εγνατία και άγιος ο θεός. Μετά από 150χλμ μπαίνουμε σε μια από τις πιο όμορφες ελληνικές πόλεις και αράζουμε για πρωινό-μεσημεριανό καφέ.
Kavala1.jpg
Kavala2.jpg
Για 'κει κάποια στιγμή στο μέλλον...
Kavala3.jpg
Σχεδιάζουμε την υπόλοιπη διαδρομή και απολαμβάνουμε το καφέ στη παραλία της πόλης. Δε μας παίρνει να τεμπελιάζουμε και πολύ αφού έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας. Ακριβή βενζίνη-1,58/lt και βγαίνουμε πάλι στην Εγνατία, αυτή τη φορά με παρέα.

Ένα Super Tenere, αφού τον προσπεράσαμε, ανέβασε το ρυθμό του και μας ακολούθησε έως τη Θεσσαλονίκη. Σε κάποια διόδια που σταματήσαμε τον ρώτησα προς τα που πάει αλλά και που θα βρούμε βενζινάδικο προς Θεσσαλονίκη. Ήταν ένα παλληκάρι από Ξάνθη και πήγαινε Θεσσαλονίκη. Δεν ήξερε για βενζινάδικο, αλλά μου είπε αν βγαίναμε σε οποιαδήποτε έξοδο, θα βρίσκαμε. Ένας άγνωστος μπήκε στη ¨παρέα μας¨ για να μη νιώθει μόνος του σε ένα ταξίδι σχεδόν 150χλμ. Μακάρι να τον είχαμε για πιο πολύ μαζί. Συγνώμη αλλά αυτό, μόνο σε ταξίδι με τη μοτοσυκλέτα το βρίσκεις :thumbsup: .
Σε μία από τις εξόδους της Εγνατίας για τη Θεσσαλονίκη χαιρετηθήκαμε και στην επόμενη έξοδο, μπήκαμε και βγήκαμε για λίγο για φουλάρισμα βενζίνης.
...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
Έξοδος από την Εγνατία για το σημερινό αξιοθέατο που θα επισκεπτόμασταν, λίγο παρακάτω από τη πόλη της Βέροιας, τη Βεργίνα. Καλά τα αξιοθέατα του εξωτερικού αλλά όπως και να το κάνουμε ο αρχαίος μας πολιτισμός και η ιστορία του τόπου μας μπορεί να συγκριθεί μόνο με άλλες δύο-τρείς χώρες σε αυτό το πλανήτη. Και αν δεν μας είχαν κατακλέψει κάποιοι καλοθελητές…

Αράζουμε τις μηχανές και κατεβαίνουμε προς το μουσείο των Βασιλικών Τάφων. Πληρώνουμε το εισιτήριο μας 12€, ακριβό βέβαια, αλλά για να δεις την ζωντανή ιστορία μιας ολόκληρης εποχής, μια χαρά είναι. Περιηγηθήκαμε για αρκετή ώρα στο χώρο, θαυμάσαμε τα ευρήματα, βγάλαμε τις φωτογραφίες μας (χωρίς φλας γιατί απαγορεύεται δια ροπάλου!) και χαζέψαμε τους τουρίστες πόσο εντυπωσιασμένοι ένιωθαν.
Vergina1.jpg
Η ασπίδα του Φιλίππου Β'
Vergina2.jpg
Η πανοπλία του Φιλίππου Β'
Vergina3.jpg
Vergina4.jpg
Η χρυσή λάρνακα του Φιλίππου Β'
Vergina5.jpg
Ένα από τα μαγαζάκια που βρίσκονται γύρω από τους Βασιλικούς Τάφους ήταν για λίγο η απογευματινή μας ξεκούραση. Λίγο μετά φεύγουμε για τον τελικό μας προορισμό για σήμερα, τη πρωτεύουσα του θεσσαλικού κάμπου, τη Λάρισα. Αλλά δε θα πηγαίναμε από τον προφανή δρόμο, τον αυτοκινητόδρομο Θεσ/νίκης-Λάρισας, αλλά μέσω του Ε65 και συγκεκριμένα από τη γέφυρα στα Σέρβια της Κοζάνης, το Σαραντάπορο, την Ελασσόνα, τον Τύρναβο και τέλος στη Λάρισα. Είπαμε ταξίδι με μηχανή πάμε, όχι με τα ΚΑΠΠΗ.
...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
(Η Ευρωπαϊκή Οδός Ε65 του Διεθνούς Δικτύου Εθνικών Οδών ξεκινάει στο Μάλμοε της Σουηδίας και καταλήγει στα Χανιά της Κρήτης. Έχει συνολικό μήκος 3.800 χιλιομέτρων και διέρχεται από 12 ευρωπαϊκές χώρες) (και ‘γω τώρα το ‘μαθα). Ξεκινάμε για τη γέφυρα στα Σέρβια της Κοζάνης, την οποία είχα καιρό στο μυαλό μου να την περάσω
Servia Kozanis.jpg
και συνεχίζουμε για Σαραντάπορο και κατεβαίνουμε προς Ελασσόνα από πολύ καλό δρόμο. 10 χλμ πριν από την Ελασσόνα έγινε κάτι που φοβόμουν εδώ και 2 μέρες. Μου βγήκε η αλυσίδα της μηχανής!!! ΣΟΚ. :shock: Και τώρα τι κάνουμε;;; Εκεί που σταματήσαμε για καλή μου τύχη ήταν ένα κλιμάκιο της πυροσβεστικής που είχε βάρδια. Να ναι καλά τα παλληκάρια όπου και νάνε, :hibye: μας δίνουν ένα κάβουρα, βγάζω και γω τα κλειδιά που είχα πάρει μαζί μου, ξεβιδώνουμε παξιμάδι, βάζουμε την αλυσίδα, τραβάμε τελείως τέρμα τη ρόδα, σπρέυ στην αλυσίδα και όλα καλά(ας ελπίσουμε) :ok: . Ευχαριστούμε τους πυροσβέστες και ξεκινάμε σιγά-σιγά μέχρι την Λάρισα. Πήγαινα στο δρόμο σαν τον επιτάφιο, με αποτέλεσμα 40 χλμ να τα κάνουμε σε 1 ώρα.

Φτάσαμε στη Λάρισα στις 21:00 και ξεκινάει η αναζήτηση ξενοδοχείου μέσω Booking. Ξενοδοχείο Αστέρας σε πολυσύχναστο πεζόδρομο στη Λάρισα με τιμή δίκλινου 50€. Μπάνιο στα γρήγορα, βόλτα στο πεζόδρομο, φαγητό σε κεντρικό μαγαζί και τέλος Peroni Nastro Azzurro στο JUST ...WINEBAR της πόλης με ζωντανή lounge μουσική και ωραίες παρουσίες. Αφού δε στήσαμε αντίσκηνο στο Μικρό Ελευθεροχώρι :mrgreen: και τη βγάλαμε καθαρή με την αλυσίδα, πάλι καλά!
Mikro Eletherohori.jpg
Αύριο τελευταία μέρα...........Αχ! :sad4:

Χιλιόμετρα ημέρας 556
Ενδεικτικά έξοδα 110€


Βενζίνη 43€
Φαγητό - λοιπά 25€
Ξενοδοχείο 25€
Διόδια 5€
Βεργίνα 12€
...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
12/09/2019 - Πέμπτη - 12η ημέρα

Λάρισα - Μπράλος - Πάτρα


…κι όσοι ταξίδεψαν ζηλεύουν την Ιθάκη

12 μέρα.jpg
https://www.google.gr/maps/dir/Larissa/ ... authuser=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Το τελευταίο πρωινό, μας βρίσκει χαλαρούς να πίνουμε καφέ σε πεζόδρομο της Λάρισας και να ετοιμαζόμαστε για τη τελευταία διαδρομή του ταξιδιού μας. Η σημερινή διαδρομή θα συνέχιζε πάνω στον Ε65 και θα πέρναγε από Φάρσαλα, Δομοκό, Λαμία και θα συνέχιζε από Μπράλλο, Ιτέα, Γαλαξίδι, γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και Πάτρα.
¨Δομοκό;¨ αναρωτιέται ο φίλος μου. ¨Θα μπορέσεις με την αλυσίδα;¨ ¨Είπαμε ταξίδι με μηχανές πάμε, όχι με τα ΚΑΠΠΗ¨ Μέχρι τη Λαμία το μόνο πράγμα που μας έβγαλε από τη μονοτονία ήταν οι στροφές στο Δομοκό αλλά και αυτές λίγο πριν τη Λαμία. Μια μικρή στάση στη Λαμία για παντός είδους ανεφοδιασμό και καβάλα πάλι στις μηχανές για το τελευταίο πάσο-πέρασμα του φετινού ταξιδιού, το Brallos pass. Μην το γελάτε καθόλου, αφού δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα ευρωπαϊκά περάσματα. Το κομμάτι Μπράλλου- Γέφυρας Ρίου παρόλη τη δυσκολία του, ήταν διαδικαστικού χαρακτήρα για να φτάσουμε στη βάση μας, αφού κουρασμένοι και ¨γεμάτοι¨ από τη φετινή μας εξόρμηση, δεν είχαμε όρεξη για να ανοίξουμε παραπάνω το γκάζι(ήταν και η αλυσίδα στο κόλπο). Η αλυσίδα στη θέση της και η ψυχή μου στη δικιά της. Έτσι λοιπόν το απογευματάκι περνώντας τη γέφυρα του Ρίου
Bridge of Rio.jpg
και αφού χαιρετηθήκαμε, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τις επόμενες μέρες για ανταλλαγή φωτογραφιών, βίντεο και απόψεων από το ταξίδι.

Και να δούμε τι θα κάνουμε του χρόνου!!!

Χιλιόμετρα ημέρας 301
Ενδεικτικά έξοδα ατόμου 32€


Βενζίνη 25€
Γέφυρα 2€
Καφέ - λοιπά 5€

Ακολουθούν οι συνολικές εντυπώσεις μου από το φετινό ταξίδι.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
goulisf
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 08:24
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: vespino 50cc
Τοποθεσία: Πατρα και σε πρασινες διαδρομες
Επικοινωνία:

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από goulisf »

...
Πληροφορίες ταξιδιού:


Συνολικά Χιλιόμετρα ταξιδιού: 4220

Χιλιόμετρα διαδρομών 4134

Τα υπόλοιπα 86 χλμ χασίματα, βραδινές έξοδοι, εύρεση ξενοδοχείων κ.α


Συνολικά έξοδα ταξιδιού 12 ημερών: 815€

Αναλυτικά έξοδα ταξιδιού:

Βενζίνες 335€
(Ελλάδα 1656χλμ. 143€)
(εξωτερικό 2564χλμ. 192€)

Διαμονή 180€ (11 διανυκτερεύσεις)
(Ελλάδα 3 διαν. 66€)
(εξωτερικό 8 διαν. 114€)

Φαγητό - καφέ - σνακ 195€
Αναμνηστικά και δώρα 50€
Διόδια 20€
Είσοδος Βεργίνα 12€
Είσοδος αλατωρυχείο 6€
Parking Βουκουρέστι 5€
Parking Sofia 3€
Τουρ. Λεωφορείο Βουκουρέστι 5€
Ferry Δούναβη 3€


Εντυπώσεις χωρών που επισκέφθηκα:


ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

Ήσυχα, καθαρά και ασφαλή τα λιγοστά μέρη που γύρισα. Φτωχή σαν χώρα όσον αφορά τα αξιοθέατα αλλά με υπέροχη φυσική ομορφιά. Λόγω ότι είμαστε κοντοχωριανοί, αισθανόμουν ότι ήμουν στην Ελλάδα σε όλα εκτός από τις τιμές. Πιο ευχάριστοι άνθρωποι από τους Ρουμάνους αλλά σαν χώρα θεωρώ ότι το μόνο που έχει να σου προσφέρει είναι καλές και φθηνές διακοπές.

Κάποια στιγμή θα την επισκεφτώ, και θα την γνωρίσω καλύτερα γιατί απ΄ ότι έχω δει έχει αρκετά καλά οδηγικά κομμάτια.

ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Η χώρα έχει πολλά πράγματα να δεις και να εξερευνήσεις και αρκετά από αυτά χάρις την εποίκηση της χώρας από Σάξονες, οι οποίοι φτιάχνοντας πόλεις, κάστρα, εκκλησίες κατάφεραν να φτιάξουν και να οργανώσουν μια ευρωπαϊκή χώρα στην λεγόμενη Ανατολική Ευρώπη. Βέβαια η στροφή προς το κομμουνισμό και η 30χρονη δικτατορία του Ν. Τσαουσέσκου, κατάφερε να απομονώσει τουριστικά τη χώρα. Τα τελευταία 10 χρόνια του Τσαουσέσκου(1979-1989) ήταν τα χειρότερα για το Ρουμάνικο λαό που έφτασε στα όρια της εξαθλίωσης.
Ίσως γι’ αυτό οι Ρουμάνοι είναι δύσκολος λαός και δεν χαμογελά εύκολα. Δε νοείται σερβιτόροι να μην είναι χαμογελαστοί και να είναι σαν Μεγάλη Παρασκευή. Επίσης μεγάλο μειονέκτημα είναι ότι δεν γνωρίζουν οι κάτοικοί της να προσφέρουν υπηρεσίες στον τουρίστα. Δύσκολη συνεννόηση με τους ντόπιους μιας και λίγοι ήξεραν Αγγλικά. Στα θετικά που εντόπισα είναι ότι σαν λαός έχει εύκολη την εκδρομή και ειδικότερα το πικ-νικ.

Τελικά η Ρουμανία είναι μια πανέμορφη, αλλά πολύ αδικημένη -τουριστικά- χώρα.

Και στις δύο χώρες εντύπωση μου έκανε πως αν δεν είχες τοπικό νόμισμα δεν αγόραζες τίποτα. Ίσως αυτό τους έχει σώσει οικονομικά (όχι ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση από εμάς), αφού οι τιμές είναι σε ανεκτά επίπεδα για τους κατοίκους.

Εντυπώσεις δρόμων που οδήγησα:
Transfagarasan: Από τη προετοιμασία του ταξιδιού ψάχνοντας και διαβάζοντας, έπεσα πάνω σε άρθρα που το περιέγραφαν σαν ¨μοναδικό, φανταστικό, εκπληκτικής ομορφιάς δρόμο¨ κ.α. χωρίς να γράφουν για την κατάσταση του οδοστρώματος. Οπότε θεώρησα το αυτονόητο, ότι ο δρόμος θα είναι έστω καλός. Τελικά ταιριάζει γάντι η έκφραση που λέμε στην Ελλάδα ¨όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι¨. Από τα 115χλμ. δρόμου, ζήτημα να άξιζαν τα 30χλμ. και αυτά στο ανέβασμα προς τη λίμνη Balea λόγω της θέας. Τα υπόλοιπα χλμ. ένας μέτριος προς κακός δρόμος, γεμάτος λακκούβες και κακοστρωμένα μπαλώματα. Η θέα της ανάβασης, αν και λόγω ομίχλης δεν την είδα, πρέπει να είναι το κάτι άλλο, αλλά σαν δρόμος υπερεκτιμημένος. :nono2:

Και ένα σχόλιο που βρήκα στο internet για το Transfagarasan ¨κατόπιν εορτής¨…
As has been pointed out, the first 20kms from the south have the worst surface I've ever ridden. Unless you are on a big KTM or a GS you're not going to enjoy it. The surface on the spectacular northern end has been scored, presumably to improve grip in icy conditions, this gives an odd feeling and does not inspire you to 'get your knee down'. I can't agree with Jeremy Clackson that this is the 'best road in the world' he obviously never took a Ferrari along the complete route, he'd still be there now picking up the bits.

Μετάφραση
Όπως έχει επισημανθεί, τα πρώτα 20 χιλιόμετρα από το νότο έχουν τη χειρότερη επιφάνεια που έχω οδηγήσει ποτέ. Αν δεν είστε σε ένα μεγάλο KTM ή GS, δεν πρόκειται να το απολαύσετε. Η άσφαλτος στο θεαματικό βόρειο κομμάτι έχει ανανεωθεί, κατά πάσα πιθανότητα για να βελτιωθεί η πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες, αυτό δίνει ένα περίεργο συναίσθημα το οποίο δεν σας προκαλεί να «ξύσετε γόνατα». Δεν μπορώ να συμφωνήσω με τον Clarckson ότι αυτός είναι ο «καλύτερος δρόμος στον κόσμο» που προφανώς ποτέ δεν πήρε μια Ferrari κατά μήκος όλης της διαδρομής, γιατί θα ήταν ακόμα εκεί και θα μάζευε κομμάτια από τη Ferrari.

Transalpina: χωρίς να έχω διαβάσει, ακούσει πολλά και επηρεασμένος από τον υποτιθέμενο ¨καλύτερο¨ δρόμο του κόσμου, το Transfagarasan, η Transalpina ήταν σε δεύτερη μοίρα. Αδίκως όμως γιατί όπως αποδείχτηκε, αυτός είναι για μένα ο καλύτερος δρόμος του κόσμου. Γιατί βασικά είχε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που κάνουν οτιδήποτε να ξεχωρίζει στη κατηγορία του. Είχε λοιπόν, φανταστική άσφαλτο στο μεγαλύτερο μέρος του (στα 120 από 140 χλμ.), ήταν εκπληκτικής ομορφιάς φυσικό τοπίο, είχε διάφορα ¨κομμάτια¨ σαν δρόμος όπως κορυφογραμμή, ανοιχτά και κλειστά πέταλα, καλό-χαραγμένες φουρκέτες, κομμάτια μέσα από ελατό-δάσος. Προσωπικά μου θύμισε 4-5 ιταλό-ελβετικά πάσα ενωμένα σε μία διαδρομή.

Cheia pass: η καλύτερη διαδρομή για να καλύψει κάποιος την απόσταση Brasov – Βουκουρέστι και δε θα τη βρείτε σε πολλά ταξιδιωτικά. Επίσης πάνω στο δρόμο είναι και το αλατωρυχείο του Slanic.

Φαράγγι του Bicaz: Ωραία διαδρομή και ωραίο μέρος για να πάει κάποιος, συνδυάζοντας το με την κόκκινη λίμνη(Lacu Rosu).

Τι θα άλλαζα:
1. Τη διαδρομή από τη Sighisoara για το Transfagarasan. Ούτε στον εχθρό μου, ότι πιο χάλια υπάρχει σε δρόμο.
2. Ίσως να πήγαινα στο κάστρο Peles, αλλά το άφησα όταν θα πάω με τα ΚΑΠΠΗ στα 70 μου.
3. Θα έμενα σε 4στερο ξενοδοχείο στο Nesebar!


Τελική εντύπωση από τα Βαλκάνια
Είχαμε τελειώσει και με τη φετινή μας εξόρμηση και μαζί με την περσινή είχαμε καταφέρει να κάνουμε μία ιδέα χρόνων πραγματικότητα, να γυρίσουμε δηλαδή με μοτοσυκλέτα τα γειτονικά μας Βαλκάνια (όσα μπορέσαμε), να πάρουμε μια γεύση από το πολιτισμό της κάθε χώρας αλλά και να αναζητήσουμε μέσα από το ταξίδι μας γιατί αυτή η γωνιά σταυροδρόμι πολιτισμών μεταξύ ευρωπαϊκής και ασιατικής ηπείρου έχει αναφερθεί ως η ¨πυριτιδαποθήκη¨ της Ευρώπης. Και γι' αυτό μεγάλο ρόλο έχει παίξει το ¨όπιο των λαών¨όπως έχει πει και ο Karl Marx, οι θρησκείες.

Στο θέμα ταξίδι τώρα, σε όποια βαλκανική χώρα και να πάει κάποιος, σίγουρα θα περάσει καλά μιας και μιλάμε για έναν φθηνό και ανεξερεύνητο προορισμό με πολλά πράγματα να δεις και ωραία μέρη να μείνεις. Οι καιροί από τα λεγόμενα πολλών για κλεφτρόνια, διεφθαρμένους αστυνομικούς, 10εύρα στην άδεια κυκλοφορίας για λάδωμα, ύποπτα άτομα που ίσως να τους έτυχαν στο διάβα τους, έχουν περάσει σχεδόν ανεπιστρεπτί. Δεν έχουν εξαφανιστεί εντελώς(απατεώνες και κλεφτρόνια πάντα θα υπάρχουν) αλλά ίσως να κατάλαβαν οι πολίτες και οι κυβερνήσεις των χωρών που τελευταία μπήκαν στο τουριστικό χάρτη, ότι τα χρήματα που θέλουν να βγάλουν από τον τουρισμό προϋποθέτουν κάποια βασικά πράγματα, όπως ασφάλεια, προσιτές τιμές, ελκυστικά πακέτα, αξιοποίηση αξιοθέατων, ευκολότερη μεταφορά και μετακίνηση.

Από τη μεριά μου προσπάθησα να αποτυπώσω σε αυτά τα δύο ταξιδιωτικά όσο καλύτερα μπορούσα τις συνθήκες και τα περιστατικά(αστεία και σοβαρά) που έζησα στην περιπλάνηση μου σε αυτές τις χώρες. Αν σας φάνηκε λίγο Ben Hur το ταξιδιωτικό μου, το έκανα γιατί θεωρώ ότι άλλο είναι ανεβάζω ταξιδιωτικό και άλλο γράφω πως πέρασα στις καλοκαιρινές μου διακοπές :wsmile: . Και επίσης για ένα βασικό λόγο. Γιατί δεν είχε γραφτεί κάτι αντίστοιχο στο Ducatisti, σε συνδυασμό με αυτό που κάνω πάντα σε όσα ταξιδιωτικά έχω γράψει, δηλαδή να δώσω σε κάποιους από το forum ένα μπούσουλα σε κάποιο μελλοντικό ταξίδι τους.

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους με οδηγό τη διασκέδαση!!!

:hibye:
Over the Mountains... Under the Stars
Άβαταρ μέλους
dimos IT'S HORNY NOW
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1975
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
Gender: Male
Bike: SS900
Other: 1000CAPONORDVESPA200

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από dimos IT'S HORNY NOW »

Μπραβο σου φιλαρακι που μπηκες στον κοπο να γραψεις τοσα πραγματα για να βοηθησεις οσους μελλοντικα τα ξιδεψουν προς τα εκει.
Κ τα γραφεις κ ωραια ρε μπαγασα!

Κ παλι μπραβο κ ενα ευχαριστω απο μενα :hibye:
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από KRS »

Εύγε φίλε μου πάντα τέτοια, πολύ ωραίο ταξιδάκι.

Η δε αναλυτική παράθεσή του, στο πολύ υψηλό επίπεδο που μας έχεις συνηθίσει με πολύ χρήσιμες πληροφορίες.

Άλλος ένας που επιβεβαιώνει ότι το transfagarasan δεν είναι όπως το παρουσίασε το top gear και ότι είναι προτιμότερο να το διασχίσεις από Βορρά προς Νότο. Παρ' όλα αυτά, τη Ρουμανία θέλω να την επισκεφτώ.

Τείνω να καταλήξω ότι η μόνη βαλκανική χώρα με ευρωπαική άσφαλτο και τιμές πολύ προσιτές είναι το Μαυροβούνιο. Την Κροατία τη βγάζω έξω, δεν έχω πάει, αλλά οι τιμές τους είναι εφάμιλλες κεντροευρωπαικής χώρας και προτιμώ να ξαναπάω άλλη μια φορά Ιταλικες και Ελβετικές Άλπεις να οδηγώ με 18 βαθμούς μες τη φύση από το να πηγαίνω σημειωτόν στην Αδριατική.

Σ' ευχαριστούμε για άλλη μια φορά και για του χρόνου εύχομαι Πυρηναία!
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
jordano
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: Δευ 04 Ιουν 2012, 13:49
Gender: Male
Τοποθεσία: θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από jordano »

Μπράβο :hibye:
ὤλετο μέν μοι νόστος, ἀτὰρ κλέος ἄφθιτον ἔσται
Άβαταρ μέλους
KamaDuca
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2011, 23:33
Bike: Monster 620
Τοποθεσία: Larissa

Re: Εκεί είναι БАЛКАН (ΒΑΛΚΑΝΙΑ) 2 (Black Sea edition)...

Δημοσίευση από KamaDuca »

Ωραία περιγραφή :thumbsup: :thumbsup:
Απάντηση