Δεν διαφωνω σε τιποτα απολα οσα λες αλλα τα σκουτερ εχουν ξεφυγει απο αυτο που λεμε μοτοσυκλετα μετακινησηςcronos έγραψε: ritsman ειχες ποτε σου σκουτερ για να δεις τι εστι κοστος χρησης?Εγω ειχα το x-max250 το injection αγορασμενο απο καινουργιο και σου λεω με σιγουρια οτι στα σκουτερ η συντηρηση δεν ειναι και τοσο φθηνη.Αν θες μπορω να σου τα γραψω αναλυτικα.
Μοτοσυκλετες μετακινησης ηταν το DIO και το LEAD
κατι X-T max..... κατι beverly απο 250 και πανω.... και κατι τερατα των 500 κυβηκων δεν τα λες και μοτο μετακινησης ετσι
Εκει που τεριαζουν ολα αυτα με το scramlber ειναι οταν θελεις ενα μοτο για το στιλ, την τσαρκα, οταν ψαχνεις το "διαφορετικο" για να μετακινησε στην πολη, οχι για να κανεις την δουλεια σου.... δεν ειναι εργατης
Πραγματικα λοιπαμε που το 1199 δεν θεωρηται καινοτομοKRS έγραψε: Panigale = μ@λ$κι@/δεν έχει χωροδικτύωμα lol/Ducaudi μεΚανακι (σόρυ μαν 916/96/98 αξεπέραστα..όταν βγει κάτι πάλι τόσο ωραίο και καινοτόμο σχεδιαστικά όπως το 916, δεν υπάρχει κανένας που δεν θα το αποθεώσει. )
στη λεξη "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ" θα επρεπε να εχουν την φωτογραφια του
Οταν "ΟΙ ΑΛΛΟΙ" (και οταν λεω οι αλλοι δεν εννοω μονο τους ιαπονες) θα φτασουν τεχνολογικα - σχεδιαστικα να παραγουν μοτοσυκλετες σαν το 1199 δεν ξερω τι ετος θα εχουμε
Απλα το 1199 δεν εχει αποδωσει τα μεγιστα οπως και θα επρεπε για το σχεδιασμο και την racing φιλοσοφια που εχουν περασει στην Bolognia πανω του
Εαν απο την πρωτη χρονια σαρωνε τα παγκοσμια αλλα θα λεγατε τωρα
με τσατισατε πρωι πρωι
Το 916 που ειχε την καινοτομια??? απλα ΟΜΟΡΦΟ ηταν.... σκαλωσια, V90, μονομπρατσο
και επερνε πρωταθληματα..... το Panigale οχι
προσεχεται ρε!!! γιαυτο μας δουλευουν "οι αλλοι"