Ολα ωραια και καλα μεχρι στιγμης. Ηρεμο, προβλεψιμο κ.ο.κ. Τρια πραγματα με εχουν προβληματισει μονο.
1) Καποιες φορες απο αλλαγη 4η - 5η (μονο στο ανεβασμα) δεν παιρνει την ταχυτητα και μου πεταει νεκρα. Το εχει κανει 6 φορες μεχρι στιγμης. Ειμαι και νεος αναβατης, χεστηκα πανω μου την πρωτη φορα που εγινε (ημουν εκδρομη σε επαρχιακο βουνισιο δρομο στην Κρητη)!!! Αυτο ειναι φυσιολογικο? Εχει να κανει με το οτι η μηχανη διανυει περιοδο στρωσιματος? Συνηθως αλλαζω κοντα στις 4μιση χιλιαδες στροφες, σε περιπτωση που εχει να κανει με αυτο...
2) Καποιες φορες εχοντας κανει διαδρομη κανενα τεταρτο (μινιμουμ) φτανοντας στον προορισμο, με χαμηλη ταχυτητα και σχεση στο κιβωτιο (10km, 1η ή 2α) αν πατησω συμπλεκτη και μαρσαρω λιγο (μαξ 3000 στροφες) δεν ανταποκρινεται οπως πρεπει κανει ενα σκασιμο δυνατο η εξατμηση, πεφτουν οι στροφες και ειτε σβηνει (με πατημενο συμπλεκτη, καμια σχεση με σβησιμο σε ξεκινημα), ειτε ξαναπιανει ρελαντι κανονικα. Τι ειναι αυτο? κανω καμια βλακεια?
3) Στο ταξιδι τελικα η σελα σου σπαει τα @@... Ισως να φταιει που δεν εχω συνηθισει, αλλα απο νοτια Χανια (ακτες λυβικου πελαγους) μεχρι το λιμανι της Σουδας εκανα 2 στασεις για....... ball check

Αυτα τα ολιγα μεχρι στιγμης! Την τεταρτη η την πεμπτη θα την παω και για το 1ο της σερβις οποτε θα εχω τις απαντησεις στα παραπανω, απλα τα εκθετω και εδω, για παραπανω σχολιασμο.
