Καλησπέρα στους Έλληνες ducatistis.
Eχει κάνεις ποιοί κινητήρες ταιριάζουν στο σασί του s2r800 μου
? Σίγουρα ταιριάζει του 1000ριου s2r όπως και του s4r, αλλά τι παίζει με τις καλωδιώσεις?ίσως του 1100ds?
Engine swap
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 16:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Other: Yamaha sr400
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Engine swap
Του S4R μάλλον δύσκολο λόγω ψυγείου θεωρώ. Θέλει αρκετή μελέτη.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 16:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Other: Yamaha sr400
Re: Engine swap
Για το ψυγείο φτιάχνεις 2 βάσεις στο σκελετό,δεν είναι κάτι.HackmaN έγραψε:Του S4R μάλλον δύσκολο λόγω ψυγείου θεωρώ. Θέλει αρκετή μελέτη.
Καλή περίπτωση θα ήταν του 1100 από το hyper
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Engine swap
Έχω την εντύπωση ότι κάποια στιγμή έπαιζε στο car και αγγελία με s2r 1100. Δεν ξέρω αν ήταν από μονστερ ή υπερκυβισμενο.
58
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Engine swap
Ότι μοτέρ Θες μέχρι 1198 μπαίνει ανάλογα τι θες να κανείς
Και εννοώ μπορείς να το κρεμάσεις στη σκαλωσιά του μονστερ
Και εννοώ μπορείς να το κρεμάσεις στη σκαλωσιά του μονστερ
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1094
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Engine swap
Από υδρόψυκτο (S4, S4R, S4RT) λίγο δύσκολο κυρίως για την διαφορετική δομή των εσωτερικών συνδέσμων του πλαισίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχει χωροταξικό θέμα με τις εισαγωγές του κινητήρα - εκτός αν κάνεις κοπτοραπτική.
Τα Hyper έχουν διαφορετικά κάρτερ - έδραση του ψαλιδιού.
Tα Monster 1100DS κουμπώνουν (νομίζω) όμως έχουν διαφορετική ηλεκτρονική διαχείριση - αυτό αλλάζει βέβαια αν μαζί με το μοτέρ πάρεις καλωδίωση, όργανα και ecu.
Νομίζω η καλύτερη, ας πούμε πιο bolt-on λύση, είναι ένα 1000DS από Monster ή SS - του κάνεις αν θες και ένα υπερκυβισμό σε 1100 με την ανάλογη χαρτογράφηση και φτάνεις την top 2V προσέγγιση.
Τα Hyper έχουν διαφορετικά κάρτερ - έδραση του ψαλιδιού.
Tα Monster 1100DS κουμπώνουν (νομίζω) όμως έχουν διαφορετική ηλεκτρονική διαχείριση - αυτό αλλάζει βέβαια αν μαζί με το μοτέρ πάρεις καλωδίωση, όργανα και ecu.
Νομίζω η καλύτερη, ας πούμε πιο bolt-on λύση, είναι ένα 1000DS από Monster ή SS - του κάνεις αν θες και ένα υπερκυβισμό σε 1100 με την ανάλογη χαρτογράφηση και φτάνεις την top 2V προσέγγιση.
Reduce to the Max
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ 26 Σεπ 2013, 16:02
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Other: Yamaha sr400
Re: Engine swap
Μάλλον την λύση του s2r1000 θα προτιμήσω.Εχω βρει ένα μοτέ μαζί με τα σώματα. Θα ενημερώσω το γκρουπ για το αποτέλεσμα.