Είμαι κάτοχος ενός multistrata 620 και μόλις έκανα αναβάθμιση των μπροστινών φρένων σε 320 mm με τετραπιστονες χρυσές δαγκάνες.
Οι τετράπειστονες είναι από monster s4r ίδιο και οι δισκόπλακες οι κιτρινοχρυσές. Όλα βιδών κατευθείαν. Βέβαια μπορείτε να πάρετε δαγκάνες τετραπιστονες μαύρες από πόσα άλλα μοντέλα. Το ίδιο ακριβώς setup φρένων φοράει και το st4s. Γενικά τα περισσότερα ducati εκείνης της εποχής είχαν φρένα που έβαζες από το ένα στο άλλο.
Βεβαία η μια δισκόπλακα ήταν λιγό στραβή παρότι σχεδόν καινούργιες. Οπότε βρήκα ένα άλλο ζευγάρι από aprila tuono 1000, επίσης σχεδόν καινούριες και έβαλα αυτές. Εμφανισιακά μου αρέσουνε πολύ περισσότερο γιατί είναι αυτό το μπρούτζινοχρυσο αστέρι και τέριαξε τέλεια με τις δαγκάνες. Ενώ πριν το κιτρινοπο δεν πήγαινε με την μαύρη ζάντα.
Γενικά όλοι οι ιταλοί κατασκευαστές εκείνης της εποχής είχανε τα ίδια φρένα οπότε μπορείτε να βρείτε πράγματα εύκολα.
Άλλες δαγκάνες 320 mm που κάνουν είναι από monster 620 αλλά δεν μου αρέσουνε εμφανισιακά.
Τέλος άλλαξα κοιτάς σωληνάκια από το διότι με τις τετραπιστονες δαγκάνες πρέπει να στρίψεις ταρακόρ 180 μοίρες κάτι που γίνεται πάνω στο Τ και το μήκος είναι πιο μακρύ τώρα με αποτέλεσμα να τσακίζουν αρκετά. Γιατί οι δυπιστονες μαμά δαγκάνες βιδώνουν με αποστάτες και τα σωληνάκια πάνε κάπου στη μέση της δαγκάνας ενώ οι τετράπηστονες βιδώνουν κατευθείαν στο καλάμι και τα σωληνάκια πιάνουνε πάνω-πάνω.
Τα πράγματα τα έφερα σταδιακά από γερμανία και μου κόστισαν 100€ οι δαγκάνες, 100€ οι δισκόπλακες και 60€ πήρα την τρόμπα από το χίλια μαζί με τα σωληνάκια. Τις αρχικές δισκόπλακες που ήταν λίγο στραβωμένες μου τις είχε χαρίσει ένας φίλος. Γιατί ξέραμε ότι είχαν πρόβλημα αλλά είπα να δοκιμάσω.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Souliotis την Σάβ 01 Ιουν 2024, 10:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Τέλος αυτό που ξέχασα να πω είναι ότι για τα λεφτά που χάλασα και το χρόνο η αναβάθμιση δεν αξίζει. Μην μπείτε στον κόπο.
Δεν έχω καταλάβει κάποια τεράστια διαφορά. Βέβαια την αλλαγή την έκανα λίγους μήνες μετά που πήρα τη μηχανή. Και η μηχανή είχε μόλις 35.000 χιλιόμετρα. Οπότε δεν είχα συνηθίσει πολύ τα φρένα που είχε. Άλλα μου φαίνονταν okay.
Δεν έχω αλλάξει την πάνω τρόμπα, έχω αφήσει τη μαμά. Ίσως άμα βάλω την τρόμπα από το 1000 να δω κι άλλη διαφορά. Αλλά η μανέτα είναι ασημί και η δικά μου μαύρη. Και δεν θέλω να γίνει τσίρκο το μηχανάκι.
Αναβαθμίσεις που αξίζει να κάνετε σε αυτό το μηχανάκι είναι σίγουρα το ψυγείο λαδιού από το 1000, πού θα κάνει το μηχανάκι να δουλεύει 20 βαθμούς πιο κάτω και σπάνια θα ξεπερνάει τους 90. Μετά η ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση από το 1000. Πού είναι πολύ πιο μαλακή και πιο προοδευτική αλλά μπορεί να γίνει και κούτσουρο άμα θες. Η δικιά του με τίναζε στις λακκούβες για τη ρύθμιση που ήθελα. Ενώ με του 1000 είναι λουκούμη. Και τέλος βαλτετού μια τελική εξάτμιση και χωρίς να κάνετε τίποτα άλλο θα βελτιωθεί αρκετά η λακούβα ροπής στις 3.000 στροφές. Εγώ έβαλα την τερμινιόνι γιατί ήθελα να κρατήσω την ίδια εμφάνιση και απο φασαρία να μην αυξηθεί πολύ.
Souliotis έγραψε: ↑Σάβ 01 Ιουν 2024, 10:19
Τέλος αυτό που ξέχασα να πω είναι ότι για τα λεφτά που χάλασα και το χρόνο η αναβάθμιση δεν αξίζει. Μην μπείτε στον κόπο.
Δεν έχω καταλάβει κάποια τεράστια διαφορά. Βέβαια την αλλαγή την έκανα λίγους μήνες μετά που πήρα τη μηχανή. Και η μηχανή είχε μόλις 35.000 χιλιόμετρα. Οπότε δεν είχα συνηθίσει πολύ τα φρένα που είχε. Άλλα μου φαίνονταν okay.
Δεν έχω αλλάξει την πάνω τρόμπα, έχω αφήσει τη μαμά. Ίσως άμα βάλω την τρόμπα από το 1000 να δω κι άλλη διαφορά. Αλλά η μανέτα είναι ασημί και η δικά μου μαύρη. Και δεν θέλω να γίνει τσίρκο το μηχανάκι.
Η διαφορά θα φανεί σίγουρα με την αλλαγή της τρόμπας αλλά κυρίως: σε παρατεταμένο φρενάρισμα διατηρώντας την αρχική του αίσθηση και σε δυνατά φρεναρίσματα μειώνοντας τον χρόνο πέδησης...
Κάτι ακόμα: βασικό να έχει γίνει και ένα service στις δαγκάνες μετά από τόσα χρόνια χρήσης ή ακινησίας!