hyper 11 για μουλαρι...
Συντονιστής: sue
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1094
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Ο Raf έχει δίκιο... έχει γίνει κουραστικό... για τα προφανή "σού" φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος που δεν καταλαβαίνει, οπότε απλά ξεκουράσου...
Τα πεζοδρόμια γελάνε ακόμα περισσότερο με τους "βελτιωτές" του πεζοδρομίου...
Τα υπόλοιπα είναι τα προφανή "μού" οπότε τώρα κουράζομαι εγώ... αν δεν καταλαβαίνεις την σειρά των λέξεων και το νόημα των προτάσεων, πρόβλημά σου... παρ' όλα αυτά θα προτιμούσα θεωρία από τους ειδικούς.
Τα πεζοδρόμια γελάνε ακόμα περισσότερο με τους "βελτιωτές" του πεζοδρομίου...
Τα υπόλοιπα είναι τα προφανή "μού" οπότε τώρα κουράζομαι εγώ... αν δεν καταλαβαίνεις την σειρά των λέξεων και το νόημα των προτάσεων, πρόβλημά σου... παρ' όλα αυτά θα προτιμούσα θεωρία από τους ειδικούς.
Reduce to the Max
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
τα γνωστα...στριβειν δια του αρραβωνος...ειθισται...
εαν το παρω θα τα ξαναπουμε με τα αποτελεσματα της βελτιωσης...
εαν το παρω θα τα ξαναπουμε με τα αποτελεσματα της βελτιωσης...
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1094
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 193
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2016, 21:00
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: BMWR80GSVespaVM2,VB1
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Το θεμα φυσικα εχει ληξει οπως το βλεπω εγω, αλλα...ως κατοχος παντα Supersport και Hypersport..Ιαπωνικων...εχω να πω οτι...το 1098 μου, ξυριζει...και σαν αισθηση ειναι αλλου...
Σιγουρα κι εχουν αρετες και τα Ιαπωνικα και δεν ειναι να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι...
Αλλα ειτε εχεις να τα χωσεις ειτε οχι....ετσι..αν αγορασεις την Top εκδοση του Ιαπωνικου, πας σε περισσοτερα χρημματα απο Ducati..αν παλι παρεις την γενικη εκδοση του Ιαπωνικου...στο δρομο, πολυ ωραια μηχανη...αλλα...ανεβαινεις μετα στο "S" και παθαινεις...
Απ´οσο βλεπω απο την κουβεντα μαλλον το μηχανακι της Ducati που κανει στο παιδι ειναι το Multi 1200, που μοιραζει τσαγακια οπου κι. Αν βρεθει...και ειναι κ ανετο στη χρηση...ως προς την τιμη...ειτε εχεις κ τα χωνεις..ειτε...μενεις κ κοιτας...
Αν κ εγω θα πηγαινα στο Streetfighter 1098
Σιγουρα κι εχουν αρετες και τα Ιαπωνικα και δεν ειναι να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι...
Αλλα ειτε εχεις να τα χωσεις ειτε οχι....ετσι..αν αγορασεις την Top εκδοση του Ιαπωνικου, πας σε περισσοτερα χρημματα απο Ducati..αν παλι παρεις την γενικη εκδοση του Ιαπωνικου...στο δρομο, πολυ ωραια μηχανη...αλλα...ανεβαινεις μετα στο "S" και παθαινεις...
Απ´οσο βλεπω απο την κουβεντα μαλλον το μηχανακι της Ducati που κανει στο παιδι ειναι το Multi 1200, που μοιραζει τσαγακια οπου κι. Αν βρεθει...και ειναι κ ανετο στη χρηση...ως προς την τιμη...ειτε εχεις κ τα χωνεις..ειτε...μενεις κ κοιτας...
Αν κ εγω θα πηγαινα στο Streetfighter 1098
TO LIVE IS TO RIDE IS TO LIVE..[background=][/background]
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Να το κλειδώσετε να παμε παρακατω?
- SuperGeorge
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 956
- Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 09:29
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Honda Blackbird
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Rein
Το έχω από καινούργιο, με 52.000 χλμ. Βελτιωμένο μοτέρ, ολόσωμη και εκκεντροφόρους.
Θέματα αξιοπιστίας δεν έχει εφόσον το συντηρείς σωστά, ειδικά εσύ θα το κάνεις πανεύκολα και ανέξοδα.
Βελτίωση όσο αντέχει η τσέπη σου και μπορεί να φανταστεί το μυαλό σου.
Οδηγικά απλά θα είσαι πάντα με ένα χαμόγελο, είτε πηγαίνοντας χαλαρά, είτε σαν κανίβαλος.
Πλαίσιο ντουβάρι, αναρτήσεις σφικτές, γενικά σκληρή σπορ ντουκατοαίσθηση, πιθανόν να σε κουράσει σε καθημερινή χρήση, ειδικά στους κωλόδρομους του Πειραιά που είναι σαν βομβαρδισμένο τοπίο.
9 χρόνια και 5 μήνες μετά την αγορά δεν το αλλάζω με τίποτα...
Super
Το έχω από καινούργιο, με 52.000 χλμ. Βελτιωμένο μοτέρ, ολόσωμη και εκκεντροφόρους.
Θέματα αξιοπιστίας δεν έχει εφόσον το συντηρείς σωστά, ειδικά εσύ θα το κάνεις πανεύκολα και ανέξοδα.
Βελτίωση όσο αντέχει η τσέπη σου και μπορεί να φανταστεί το μυαλό σου.
Οδηγικά απλά θα είσαι πάντα με ένα χαμόγελο, είτε πηγαίνοντας χαλαρά, είτε σαν κανίβαλος.
Πλαίσιο ντουβάρι, αναρτήσεις σφικτές, γενικά σκληρή σπορ ντουκατοαίσθηση, πιθανόν να σε κουράσει σε καθημερινή χρήση, ειδικά στους κωλόδρομους του Πειραιά που είναι σαν βομβαρδισμένο τοπίο.
9 χρόνια και 5 μήνες μετά την αγορά δεν το αλλάζω με τίποτα...
Super
- sinner.lady
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τετ 31 Μαρ 2010, 22:03
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Rein,
Είσαι απλά παντελώς άσχετος...
"Σκέφτομαι ότι ίσως ένα χάιπερ θα ήταν καλό ή όχι για την πόλη διότι η ντουκάτι δεν κερδίζει στα gp"
Τί να πει κανείς;
'Ο,τι και να πάρεις μίζερος θα είσαι.. Τουλάχιστον ας είσαι πάντα όρθιος.
Είσαι απλά παντελώς άσχετος...
"Σκέφτομαι ότι ίσως ένα χάιπερ θα ήταν καλό ή όχι για την πόλη διότι η ντουκάτι δεν κερδίζει στα gp"
Τί να πει κανείς;
'Ο,τι και να πάρεις μίζερος θα είσαι.. Τουλάχιστον ας είσαι πάντα όρθιος.
-----------
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
Αυτοί που είναι να μάθουν, θα μάθουν. Οι υπόλοιποι θα διοικούν επιχειρήσεις.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
το μουλτι παραειναι ογκωδες για την χρηση που θελω,συν τοις αλλοις δεν μπορω ουτε να το βλεπω εμφανισιακα...Αργύρης1098s έγραψε:Το θεμα φυσικα εχει ληξει οπως το βλεπω εγω, αλλα...ως κατοχος παντα Supersport και Hypersport..Ιαπωνικων...εχω να πω οτι...το 1098 μου, ξυριζει...και σαν αισθηση ειναι αλλου...
Σιγουρα κι εχουν αρετες και τα Ιαπωνικα και δεν ειναι να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι...
Αλλα ειτε εχεις να τα χωσεις ειτε οχι....ετσι..αν αγορασεις την Top εκδοση του Ιαπωνικου, πας σε περισσοτερα χρημματα απο Ducati..αν παλι παρεις την γενικη εκδοση του Ιαπωνικου...στο δρομο, πολυ ωραια μηχανη...αλλα...ανεβαινεις μετα στο "S" και παθαινεις...
Απ´οσο βλεπω απο την κουβεντα μαλλον το μηχανακι της Ducati που κανει στο παιδι ειναι το Multi 1200, που μοιραζει τσαγακια οπου κι. Αν βρεθει...και ειναι κ ανετο στη χρηση...ως προς την τιμη...ειτε εχεις κ τα χωνεις..ειτε...μενεις κ κοιτας...
Αν κ εγω θα πηγαινα στο Streetfighter 1098
υ.γ. τα ιαπωνικα μεγαλα ss μια χαρα ειναι απο αναρτησεις,ακομη και για να γυρισεις κατω απο 25 σερρες εαν εχεις τα χερια...εαν ηθελα ss θα επαιρνα vtr1000sp2 η σε νεοτερο ενα ktm rc8...οχι ντουκατι...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
βρε βρε...πρωην γνωστος ιαπωνας...SuperGeorge έγραψε:Rein
Το έχω από καινούργιο, με 52.000 χλμ. Βελτιωμένο μοτέρ, ολόσωμη και εκκεντροφόρους.
Θέματα αξιοπιστίας δεν έχει εφόσον το συντηρείς σωστά, ειδικά εσύ θα το κάνεις πανεύκολα και ανέξοδα.
Βελτίωση όσο αντέχει η τσέπη σου και μπορεί να φανταστεί το μυαλό σου.
Οδηγικά απλά θα είσαι πάντα με ένα χαμόγελο, είτε πηγαίνοντας χαλαρά, είτε σαν κανίβαλος.
Πλαίσιο ντουβάρι, αναρτήσεις σφικτές, γενικά σκληρή σπορ ντουκατοαίσθηση, πιθανόν να σε κουράσει σε καθημερινή χρήση, ειδικά στους κωλόδρομους του Πειραιά που είναι σαν βομβαρδισμένο τοπίο.
9 χρόνια και 5 μήνες μετά την αγορά δεν το αλλάζω με τίποτα...
Super
απ οτι διαβαζω εξωτερικο οπως τα λες ειναι...η συντηρηση χαβαλες ειναι οντως,οπως σε ολα τα αεροψυκτα και το κοστος των ιμαντων ειναι ενα 75αρι ,το οποιο ειναι αμελητεο στα χιλιομετρα που το ζηταει...
με τις αναρτησεις κομπλε θα μαι ρε συ...εαν τα ελατηρια δεν ειναι τσιμεντενια το πραμα θα μαζευτει για πλακα απο αποσβεσεις...
απο κει και περα θα δειξει φιλαρακι...ειτε αυτο,ειτε κανας κατιμας 990...οψομεθα...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
οτι η συμμετοχη στα κοινα θα επρεπε να υφισταται με πλαφον ελαχιστου διψηφιου δεικτη νοημοσυνης...sinner.lady έγραψε: Τί να πει κανείς;
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: hyper 11 για μουλαρι...
^Oπότε; Μήπως να ξεκινήσει το ξεσκαρτάτισμα;
- macnick
- Member
- Δημοσιεύσεις: 169
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2010, 13:49
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: Beverly 200
- Επικοινωνία:
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Εγραψε ο γνώστης ότι Ducati και επιδόσεις δεν πάνε μαζί.
Εκεί που μετράει και φαίνεται ποιος έχει τεχνολογία, στα Motogp δηλαδή, η Ducati έχει μακράααν το πιο δυνατό μοτέρ.
Κλείδωσε το!
Εκεί που μετράει και φαίνεται ποιος έχει τεχνολογία, στα Motogp δηλαδή, η Ducati έχει μακράααν το πιο δυνατό μοτέρ.
Κλείδωσε το!
Feel lucky, punk?
-
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Σάβ 21 Μαρ 2009, 19:29
- Gender: Male
- Bike: 888
- Other: tm en250f
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Πάρε το ktm πιο άνετο,πιο δυνατό, με ελαφρύτερο συμπλέκτη
Μιας κ το θέλεις για "μουλάρι" ,όσον αφορά την συντήρηση
Μάλλον ξέρεις καλυτερα το κόστος,δυσκολία
Βέβαια το σωστό ειναι οδηγάς κ τα δυο απο την στιγμή που μπαίνει
Κ το πορτοκαλί στο κόλπο,αποφαςιζεις ποιο σου κανει και...καλές βόλτες
Το Χάιπερ χωρις να ειμαι κάτοχος(ακομα)θα σε κουράσει κ θα το
Κουραςεις για την χρήση που το θες
Μιας κ το θέλεις για "μουλάρι" ,όσον αφορά την συντήρηση
Μάλλον ξέρεις καλυτερα το κόστος,δυσκολία
Βέβαια το σωστό ειναι οδηγάς κ τα δυο απο την στιγμή που μπαίνει
Κ το πορτοκαλί στο κόλπο,αποφαςιζεις ποιο σου κανει και...καλές βόλτες
Το Χάιπερ χωρις να ειμαι κάτοχος(ακομα)θα σε κουράσει κ θα το
Κουραςεις για την χρήση που το θες
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
απο δικυλινδρα κατεμ εχω οδηγησει μερικες φορες το smt το οποιο δεν μου αρεσε καθολου ως στησιμο,παροτι του μαζεψα τις αναρτησεις...θελω να οδηγησω κι ενα sm να δω διαφορες...το μοτερ μεσα στη πολη ηταν μια χαρα...το μονο κακο με αυτα ειναι τι θα σου λαχει στο κομματι καταναλωσης λαδιου...αλλα ειναι σχετικα νορμαλ,αλλα καινε κοντα λιτρο στα 1000-1500 εαν πιεστουν...nikos k έγραψε:Πάρε το ktm πιο άνετο,πιο δυνατό, με ελαφρύτερο συμπλέκτη
Μιας κ το θέλεις για "μουλάρι" ,όσον αφορά την συντήρηση
Μάλλον ξέρεις καλυτερα το κόστος,δυσκολία
Βέβαια το σωστό ειναι οδηγάς κ τα δυο απο την στιγμή που μπαίνει
Κ το πορτοκαλί στο κόλπο,αποφαςιζεις ποιο σου κανει και...καλές βόλτες
Το Χάιπερ χωρις να ειμαι κάτοχος(ακομα)θα σε κουράσει κ θα το
Κουραςεις για την χρήση που το θες
απο κει και μετα τα γνωστα θεματα με τρομπες συμπλεκτη που λυνονται σχετικα ευκολα...
οι αεροψυκτοι ντουκοι,δεν εχουν θεμα καταναλωσης λαδιου απ οτι διαβαζω...
hyper s εχει ενας γνωστος μου ,αλλα δεν ειναι αμεσα προσβασιμο αυτη την περιοδο,για να τσεκαρω στησιμο κλπ...
ενιγουει..θα δειξει...μπορει να εμφανιστει κανα sv 1000 2005 ,το οποιο προτιμω και να ξεμπερδεψω...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 193
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2016, 21:00
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: BMWR80GSVespaVM2,VB1
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Rein....
Σφυρα μου κλεφτικα αν νομιζεις οτι το Multi 1200 ειναι ογκωδες...
Μια βδομαδα τωρα, οδηγω ενα BMW R1150 GS, ενος φιλου (οχι το 1200 gs , που ειναι 20 κιλα ελαφρυτερο..) και συμπεριφερεται σαν ποδηλατακι στην πολη...
Τουλαχιστον ετσι φαινεται σε μενα...
Οσο για την αισθητικη του νεου Multi...ειναι το μονο που μπορω να σου δωσω δικιο, αφου η αισθητικη ειναι κατι υποκειμενικο....
Παντως...για μενα και οταν βγαινω με το 1098 μια χαρα βολευομαι...
Ξερεις γιατι?
Γιατι γουσταρω τη μηχανη που καβαλαω τη δεδομενη στιγμη και δεν το παιδευω...
Σφυρα μου κλεφτικα αν νομιζεις οτι το Multi 1200 ειναι ογκωδες...
Μια βδομαδα τωρα, οδηγω ενα BMW R1150 GS, ενος φιλου (οχι το 1200 gs , που ειναι 20 κιλα ελαφρυτερο..) και συμπεριφερεται σαν ποδηλατακι στην πολη...
Τουλαχιστον ετσι φαινεται σε μενα...
Οσο για την αισθητικη του νεου Multi...ειναι το μονο που μπορω να σου δωσω δικιο, αφου η αισθητικη ειναι κατι υποκειμενικο....
Παντως...για μενα και οταν βγαινω με το 1098 μια χαρα βολευομαι...
Ξερεις γιατι?
Γιατι γουσταρω τη μηχανη που καβαλαω τη δεδομενη στιγμη και δεν το παιδευω...
TO LIVE IS TO RIDE IS TO LIVE..[background=][/background]
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
σαφως και ειναι ογκωδες συγκριτικα με τα συζητουμενα,οπως και το αλλο που οδηγησες το οποιο θυμιζει σκρινιο με ροδες...τα οποια,φυσικα,συγκριτικα με ενα boss hoss ειναι 50αρια παπια...Αργύρης1098s έγραψε:Rein....
Σφυρα μου κλεφτικα αν νομιζεις οτι το Multi 1200 ειναι ογκωδες...
Μια βδομαδα τωρα, οδηγω ενα BMW R1150 GS, ενος φιλου (οχι το 1200 gs , που ειναι 20 κιλα ελαφρυτερο..) και συμπεριφερεται σαν ποδηλατακι στην πολη...
Τουλαχιστον ετσι φαινεται σε μενα...
Οσο για την αισθητικη του νεου Multi...ειναι το μονο που μπορω να σου δωσω δικιο, αφου η αισθητικη ειναι κατι υποκειμενικο....
Παντως...για μενα και οταν βγαινω με το 1098 μια χαρα βολευομαι...
Ξερεις γιατι?
Γιατι γουσταρω τη μηχανη που καβαλαω τη δεδομενη στιγμη και δεν το παιδευω...
η οδηγικη αισθηση δεν εχει να κανει με τον ογκο...η πρακτικοτητα στην πολη εχει ομως...
το ποσο γουσταρεις το μηχανακι σου με την ικανοτητα ανετης κινησης του μεσα στην πολη επισης δεν εχει καμια σχεση...εκτος εαν ειναι το πρωτο σου καλο μηχανακι οποτε δικαιολογεισαι...
προσωπικα δεν εχω τετοια κολληματα...
- Jay_S
- Member
- Δημοσιεύσεις: 195
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:42
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: S2R reloaded
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Αν ο δεύτερος που θα ανεβάζεις πάνω δεν έχει κάνει μαθήματα μπαλέτου, θα σε βρίζει.Reinmeister έγραψε: ενιγουει..θα δειξει...μπορει να εμφανιστει κανα sv 1000 2005 ,το οποιο προτιμω και να ξεμπερδεψω...
Προσοχή στο σασμαν, την ακουνε.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
εαν ζορισει το πραμα θα κατασκευασω αλλο υποπλαισιο...για τα μηχανολογικα του ειμαι πληρως ενημερωμενος...ευχαριστω παντως...Jay_S έγραψε:
Αν ο δεύτερος που θα ανεβάζεις πάνω δεν έχει κάνει μαθήματα μπαλέτου, θα σε βρίζει.
Προσοχή στο σασμαν, την ακουνε.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 193
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2016, 21:00
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: BMWR80GSVespaVM2,VB1
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Rein...
Εχω supersport και superbikes και ενα CBR XX απο οταν ημουν 16....
Επισης στα 19 μου ετρεχα στην Ιταλια οταν ημουν φοιτητης με Aprilia rs 250...
Δε λες οτι ειναι η πρωτη μου μηχανη ή οτι ειμαι απειρος...
Νερο στο κρασι μου εβαλα με τη γεννηση της κορης μου...
Το θεμα ειναι οπως μου το ειπε ενας φιλος μου οταν ειχα παρομοιου τυπου αποριες και διλημματα....
"Αν σε καυλωνει για καποιο λογο...Just παρτην...
Κ απο τοτε ο,τι καβαλαω το γουσταρω οσο χαλια κ να ειναι...
Δες κι εσυ την ιδια οπτικη και παρε το μηχανακι που σου προκαλει ριγη οποτε το καβαλας και γραψτα ολα στη σελα σου κι ας ειναι απαραδεκτο ως προς την πρακτικοτητα...
Και...ναι...το GS ηταν τρομερη εκπληξη ως προς την ευελιξια στην πολη ειτε το πιστευεις ειτε οχι...
Τελος επειδη εχω οδηγησει το RC8 ειναι πολυ μετριο και κρεμαει το μοτερ του μετα τις μεσαιες...δε με εντυπωσιασε...
Καλο σε συνολο...αλλα εχει πολυ μελλον μεχρι να φτασει το 1098 σε συνολικη αποδοση....
Το θετικο του RC8 ειναι η ανετη θεση του για το δημοσιο δρομο...
Εχω supersport και superbikes και ενα CBR XX απο οταν ημουν 16....
Επισης στα 19 μου ετρεχα στην Ιταλια οταν ημουν φοιτητης με Aprilia rs 250...
Δε λες οτι ειναι η πρωτη μου μηχανη ή οτι ειμαι απειρος...
Νερο στο κρασι μου εβαλα με τη γεννηση της κορης μου...
Το θεμα ειναι οπως μου το ειπε ενας φιλος μου οταν ειχα παρομοιου τυπου αποριες και διλημματα....
"Αν σε καυλωνει για καποιο λογο...Just παρτην...
Κ απο τοτε ο,τι καβαλαω το γουσταρω οσο χαλια κ να ειναι...
Δες κι εσυ την ιδια οπτικη και παρε το μηχανακι που σου προκαλει ριγη οποτε το καβαλας και γραψτα ολα στη σελα σου κι ας ειναι απαραδεκτο ως προς την πρακτικοτητα...
Και...ναι...το GS ηταν τρομερη εκπληξη ως προς την ευελιξια στην πολη ειτε το πιστευεις ειτε οχι...
Τελος επειδη εχω οδηγησει το RC8 ειναι πολυ μετριο και κρεμαει το μοτερ του μετα τις μεσαιες...δε με εντυπωσιασε...
Καλο σε συνολο...αλλα εχει πολυ μελλον μεχρι να φτασει το 1098 σε συνολικη αποδοση....
Το θετικο του RC8 ειναι η ανετη θεση του για το δημοσιο δρομο...
TO LIVE IS TO RIDE IS TO LIVE..[background=][/background]
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 233
- Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ 2011, 18:02
Re: hyper 11 για μουλαρι...
αργυρη,δεν ειμαι ετσι εγω...ας πουμε,χαριν συζητησεως,οτι ημουν καπως και τονιζουμε το "καπως" ετσι, στις πρωτες 10 μου μοτοσυκλεττες...θεμα οπτικης ειναι...στα 20κατι μου κυκλοφορουσα μεσα στην πολη δικαβαλο με nsr 250 sp ξηροκαμπανο,απροβληματιστος,με την γκομενα ξερα στο πλαστικο,επισης απροβληματιστη...τωρα δεν το κανω ουτε με λεφτα...οπως σου ειπα...θεμα οπτικης...
δεν φτιαχνομαι σε τετοιο βαθμο που να μην υπολογιζω την βολη μου...γι αυτο αλλωστε,απο καποια στιγμη και μετα ειχα απο 2 εως 4 μοτοσυκλεττες παραλληλα...πλεον ομως μεγαλωνω και δεν εχω ουτε τον χρονο ουτε την διαθεση να ασχολουμαι με περισσοτερες απο μια...το μπουσα ειναι στο γκαραζ σκεπασμενο εδω και δυο χρονια και κυκλοφορω μονο με το fmx κι ενα χορνετ 600 για ενα μικρο διαστημα...
ο περισσοτερος χρονος θα ειναι μεσα στην πολη,οποτε αναγκαια συνθηκη ειναι να μπορει το μηχανακι α κινηθει ανετα σε αυτες τις συνθηκες...
το μπεμπε σου φανηκε ευκολο οδηγικα λογω του διαμηκους στροφαλου που εχει...αυτο ομως δεν αναιρει ουτε τον ογκο του,ουτε το μηκος του, στους ελιγμους αναμεσα σε σταματημενα αυτοκινητα...εχω οδηγησει και το 1150 και το 1200 και κουλο δεν με λες,τεκμηριωμενα...
μπορω να βαλω ελαχιστο νερο στο κρασι μου,οπως κι εσυ,εαν απλως η βολη μου αντι για 100%,παει στο 80%,εφ οσον το μηχανακι πληροι ολα τα υπολοιπα χαρακτηριστικα που θελω...
κατα διαβολεμενη συμπτωση,πετυχα σημερα κοντα στο σπιτι μου ενα παλληκαρι με 1100s και πιασαμε λιγο την κουβεντα...το μονο ενοχλητικο που μου εθεσε για την κινηση,ειναι ενα σκορτσαρισμα κατω απο τις 3000 και λιγη συνηθεια στον ξηρο στα ξεκινηματα...επισης,βλεποντας το απο κοντα,ειδα ποσο μαζεμενο μηχανακι ειναι και οτι η σελα βολευει ανετα δικαβαλο...θετικες λοιπον οι πρωτες εντυπωσεις...μενει η βολτα μονο...
rc8 εχω οδηγησει μονο 1η,2α για μικρη αποσταση,οποτε δεν εχω αποψη πλην της θεσεως οδηγησης και της λειτουργιας χαμηλα...
δεν φτιαχνομαι σε τετοιο βαθμο που να μην υπολογιζω την βολη μου...γι αυτο αλλωστε,απο καποια στιγμη και μετα ειχα απο 2 εως 4 μοτοσυκλεττες παραλληλα...πλεον ομως μεγαλωνω και δεν εχω ουτε τον χρονο ουτε την διαθεση να ασχολουμαι με περισσοτερες απο μια...το μπουσα ειναι στο γκαραζ σκεπασμενο εδω και δυο χρονια και κυκλοφορω μονο με το fmx κι ενα χορνετ 600 για ενα μικρο διαστημα...
ο περισσοτερος χρονος θα ειναι μεσα στην πολη,οποτε αναγκαια συνθηκη ειναι να μπορει το μηχανακι α κινηθει ανετα σε αυτες τις συνθηκες...
το μπεμπε σου φανηκε ευκολο οδηγικα λογω του διαμηκους στροφαλου που εχει...αυτο ομως δεν αναιρει ουτε τον ογκο του,ουτε το μηκος του, στους ελιγμους αναμεσα σε σταματημενα αυτοκινητα...εχω οδηγησει και το 1150 και το 1200 και κουλο δεν με λες,τεκμηριωμενα...
μπορω να βαλω ελαχιστο νερο στο κρασι μου,οπως κι εσυ,εαν απλως η βολη μου αντι για 100%,παει στο 80%,εφ οσον το μηχανακι πληροι ολα τα υπολοιπα χαρακτηριστικα που θελω...
κατα διαβολεμενη συμπτωση,πετυχα σημερα κοντα στο σπιτι μου ενα παλληκαρι με 1100s και πιασαμε λιγο την κουβεντα...το μονο ενοχλητικο που μου εθεσε για την κινηση,ειναι ενα σκορτσαρισμα κατω απο τις 3000 και λιγη συνηθεια στον ξηρο στα ξεκινηματα...επισης,βλεποντας το απο κοντα,ειδα ποσο μαζεμενο μηχανακι ειναι και οτι η σελα βολευει ανετα δικαβαλο...θετικες λοιπον οι πρωτες εντυπωσεις...μενει η βολτα μονο...
rc8 εχω οδηγησει μονο 1η,2α για μικρη αποσταση,οποτε δεν εχω αποψη πλην της θεσεως οδηγησης και της λειτουργιας χαμηλα...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 193
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιαν 2016, 21:00
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Other: BMWR80GSVespaVM2,VB1
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Για να ειμαι δικαιος με το RC8, ειναι μια υπεροχη αισθητικα μηχανη κ γι αυτο που προσφερει ειναι παρα πολυ καλη....δεν ξερω για τα μεταγενεστερα μοντελα, αλλα η ρυθμιση του μοτερ στο θεμα της δυναμης (κρεμαγε μετα τις μεσαιες κ ηταν εντονη η διαφορα..) και ο ψεκασμος ηταν τραγικα αποτομος οταν απο κλειστο το γκαζι το ανοιγες κ κλωτσαγε υπο κλιση...Reinmeister έγραψε:αργυρη,δεν ειμαι ετσι εγω...ας πουμε,χαριν συζητησεως,οτι ημουν καπως και τονιζουμε το "καπως" ετσι, στις πρωτες 10 μου μοτοσυκλεττες...θεμα οπτικης ειναι...στα 20κατι μου κυκλοφορουσα μεσα στην πολη δικαβαλο με nsr 250 sp ξηροκαμπανο,απροβληματιστος,με την γκομενα ξερα στο πλαστικο,επισης απροβληματιστη...τωρα δεν το κανω ουτε με λεφτα...οπως σου ειπα...θεμα οπτικης...
δεν φτιαχνομαι σε τετοιο βαθμο που να μην υπολογιζω την βολη μου...γι αυτο αλλωστε,απο καποια στιγμη και μετα ειχα απο 2 εως 4 μοτοσυκλεττες παραλληλα...πλεον ομως μεγαλωνω και δεν εχω ουτε τον χρονο ουτε την διαθεση να ασχολουμαι με περισσοτερες απο μια...το μπουσα ειναι στο γκαραζ σκεπασμενο εδω και δυο χρονια και κυκλοφορω μονο με το fmx κι ενα χορνετ 600 για ενα μικρο διαστημα...
ο περισσοτερος χρονος θα ειναι μεσα στην πολη,οποτε αναγκαια συνθηκη ειναι να μπορει το μηχανακι α κινηθει ανετα σε αυτες τις συνθηκες...
το μπεμπε σου φανηκε ευκολο οδηγικα λογω του διαμηκους στροφαλου που εχει...αυτο ομως δεν αναιρει ουτε τον ογκο του,ουτε το μηκος του, στους ελιγμους αναμεσα σε σταματημενα αυτοκινητα...εχω οδηγησει και το 1150 και το 1200 και κουλο δεν με λες,τεκμηριωμενα...
μπορω να βαλω ελαχιστο νερο στο κρασι μου,οπως κι εσυ,εαν απλως η βολη μου αντι για 100%,παει στο 80%,εφ οσον το μηχανακι πληροι ολα τα υπολοιπα χαρακτηριστικα που θελω...
κατα διαβολεμενη συμπτωση,πετυχα σημερα κοντα στο σπιτι μου ενα παλληκαρι με 1100s και πιασαμε λιγο την κουβεντα...το μονο ενοχλητικο που μου εθεσε για την κινηση,ειναι ενα σκορτσαρισμα κατω απο τις 3000 και λιγη συνηθεια στον ξηρο στα ξεκινηματα...επισης,βλεποντας το απο κοντα,ειδα ποσο μαζεμενο μηχανακι ειναι και οτι η σελα βολευει ανετα δικαβαλο...θετικες λοιπον οι πρωτες εντυπωσεις...μενει η βολτα μονο...
rc8 εχω οδηγησει μονο 1η,2α για μικρη αποσταση,οποτε δεν εχω αποψη πλην της θεσεως οδηγησης και της λειτουργιας χαμηλα...
Σε ευθεια συγκριση με το ιδιας χρονολογια κ κατηγοριας 1098 υστερει φανερα το RC8..
Το βαρος της BMW μου φανηκε μονο παρκαρισμενο, οταν ειχε σκαλωσει η πισω ροδα μεταξυ δρομου κ πεζοδρομιου....προφανως κ το στησιμο της κ το μεγαλο μεταξονιο παιζουν το ρολο τους....
Εγω μετα χρονια καφριλας, ειπα να παρω μηχανη να ανεβαινει κ η γυναικα...ξεκινησα κοιτωντας το GS 1200..κατι δε μου καθοταν...
Λεω...μα ρε γμτ...να κρεμασω τη φοραμ κ να μην την ξαναβαλω?
Λεω...ε...ας δω το Hyper να τη φοραω που κ που...ορθια θεση εχει κ για τη γυναικα...
Μετα λεω...μπαααα...το αιμα νερο δε γινεται.,.
Αρχισα να βλεπω 1098...
Ρωταω τη δικια μου με μιση καρδια, δειχνοντας την BMW..α...δεν ξερω, μαλλον ανετη ειναι...δεν ειμαι σιγουρη αν θα ανεβαινω...
Ε...αυτο ηταν...πηρα το 1098 κ ηρεμησα....αυτη κοιταζα τοσα χρονια κ μ ετρεχαν τα σαλια....μια φορα ζουμε....αυτη γουσταρα...τελος!!!!
Κανενας συμβιβασμος κ ψυχικη υγεια...
TO LIVE IS TO RIDE IS TO LIVE..[background=][/background]
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1094
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: hyper 11 για μουλαρι...
Τί θυμήθηκα, εεε???
Ένας τύπος που ενώ έχει αφήσει να εννοηθεί ότι έχει εμπειρία από Ducati, έκανε ερωτήσεις για Hyper...
Τελικά δεν μάθαμε, το πήρε το ρημάδι ή το γύρισε σε SV που τόσο λιγουρευόταν?!? Αν του έκατσε περίπτωση, του άλλαξε τα φώτα ή πήρε τα desmo στο χέρι γιατί έμεινε από ελατήρια (ναι, έχουν και από τέτοια)?!?
Επειδή όντως δεν είμαστε χθεσινοί αλλά ούτε μηχανικοί του πληκτρολογίου καθώς προτιμούμε να δείχνουμε εμπράκτως τις γνώσεις...επειδή έχει ο καιρός γυρίσματα ... αφήνω το παρακάτω για κάτι "μηχανικούς" του πεζοδρομίου που η δράση τους περιορίζεται σε μια απλή αναγνωση των manuals του Haynes
Ένας τύπος που ενώ έχει αφήσει να εννοηθεί ότι έχει εμπειρία από Ducati, έκανε ερωτήσεις για Hyper...
Τελικά δεν μάθαμε, το πήρε το ρημάδι ή το γύρισε σε SV που τόσο λιγουρευόταν?!? Αν του έκατσε περίπτωση, του άλλαξε τα φώτα ή πήρε τα desmo στο χέρι γιατί έμεινε από ελατήρια (ναι, έχουν και από τέτοια)?!?
Επειδή όντως δεν είμαστε χθεσινοί αλλά ούτε μηχανικοί του πληκτρολογίου καθώς προτιμούμε να δείχνουμε εμπράκτως τις γνώσεις...επειδή έχει ο καιρός γυρίσματα ... αφήνω το παρακάτω για κάτι "μηχανικούς" του πεζοδρομίου που η δράση τους περιορίζεται σε μια απλή αναγνωση των manuals του Haynes
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Reduce to the Max
- Pan
- Member
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2013, 22:28
- Gender: Male
- Bike: 748S
Re: hyper 11 για μουλαρι...
...άσε τον κόσμο να εκφραστεί, τσάμπα είναι.