Απόψεις για το νεο multi
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:00
- Gender: Male
- Bike: 851
Απόψεις για το νεο multi
v4 που λειτουργει σαν 2 v2.αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι αντίκτυπο θα εχει η αλλαγή γεωμετρίας σε σχέση με το 1260. γνωρίζει κανενας γνωστης του θεματος? Γενικά θα είναι ανώτερο τόσο σε μηχανή όσο και σε σασι?
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 20:30
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: Multistrada 950
Re: Απόψεις για το νεο multi
Δεν γνωριζω περι γεωμετριας,αλλα θεωρω οτι θα ειναι πιο touring.το 2010 (εαν θυμαμε καλα) που βγηκε το 1200 λεγανε οτι σε στροφιλικη το ανταγωνιζετε supersport μηχανακια..
Τωρα πιστευω οτι θα ειναι αρκετα πιο touring με 19αρι μπροστα,θεση οδηγησης..
Περιμενουμε να το κανουμε test drive.
Εμενα πρωσοπικα νομιζω οτι θα μου ταιριαζει καλυτερα με σχεση το 1200-1260.
Τωρα πιστευω οτι θα ειναι αρκετα πιο touring με 19αρι μπροστα,θεση οδηγησης..
Περιμενουμε να το κανουμε test drive.
Εμενα πρωσοπικα νομιζω οτι θα μου ταιριαζει καλυτερα με σχεση το 1200-1260.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μάιος 2017, 10:25
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Απόψεις για το νεο multi
Τα σχόλια στο moto είναι διθυραμβικά..
Ίσως ο 19άρης (που θεωρητικά με "χαλάει" σε θέμα ασάφειας και σταθερότητας) να είναι και καλύτερος για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Ωστόσο, εμφανισιακά δεν μου αρέσει καθόλου, το ραντάρ από μπροστά (που το θεωρώ εντελώς άχρηστο) του χαλάει την εμφάνιση, σε συνδυασμό με την έλλειψη μονόμπρατσου...δεν μου κάνει καθόλου κλικ, όσο μηχανάρα κι αν είναι.. θα μείνω με το 1200s (2013)
Ίσως ο 19άρης (που θεωρητικά με "χαλάει" σε θέμα ασάφειας και σταθερότητας) να είναι και καλύτερος για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Ωστόσο, εμφανισιακά δεν μου αρέσει καθόλου, το ραντάρ από μπροστά (που το θεωρώ εντελώς άχρηστο) του χαλάει την εμφάνιση, σε συνδυασμό με την έλλειψη μονόμπρατσου...δεν μου κάνει καθόλου κλικ, όσο μηχανάρα κι αν είναι.. θα μείνω με το 1200s (2013)
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: Απόψεις για το νεο multi
marnik1 έγραψε:Τα σχόλια στο moto είναι διθυραμβικά..
Ίσως ο 19άρης (που θεωρητικά με "χαλάει" σε θέμα ασάφειας και σταθερότητας) να είναι και καλύτερος για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Ωστόσο, εμφανισιακά δεν μου αρέσει καθόλου, το ραντάρ από μπροστά (που το θεωρώ εντελώς άχρηστο) του χαλάει την εμφάνιση, σε συνδυασμό με την έλλειψη μονόμπρατσου...δεν μου κάνει καθόλου κλικ, όσο μηχανάρα κι αν είναι.. θα μείνω με το 1200s (2013)
και πολυ καλα θα κανεις
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 140
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:00
- Gender: Male
- Bike: 851
Re: Απόψεις για το νεο multi
εγω παλι ειμαι σε ερευνα αγορας. Να παρω το 1260s η πλεον τελος η εποχη v2 και παμε v4 μονο. και αυτο διοτι τωρα μπορω να παρω μηχανη μετα δεν εχει γιατι εχω και 3 παιδια να μεγαλωσω. Ημουν ψιλο ειμαι σπορ οδηγος αλλα μηπως να την δω διαφορετικα πλεον στα 40αντα μου? Παρακαλω οι γνωμες σας θα με βοηθησουν. Πειτε οτι ειστε στην θεση μου.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 20:30
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: Multistrada 950
Re: Απόψεις για το νεο multi
Εαν το θες για να το παρεις την κυριακη να πας μερικα χλμ σε ασφαλτο και σβελτα νομιζω το 1260..
Εαν το θες να πας διακοπες με αυτο και να πατησεις και λιγο χωμα να πας στην απομακρισμενη παραλια ειμαι μεταξυ 1260 enduro και περιμενουμε το v4..
Νομιζω οτι το v4 ειναι πιο κοντα στο enduro..
Βεβαια ειναι πολυ νωρις,περιμενουμε test drive.
Εαν το θες να πας διακοπες με αυτο και να πατησεις και λιγο χωμα να πας στην απομακρισμενη παραλια ειμαι μεταξυ 1260 enduro και περιμενουμε το v4..
Νομιζω οτι το v4 ειναι πιο κοντα στο enduro..
Βεβαια ειναι πολυ νωρις,περιμενουμε test drive.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ 29 Νοέμ 2015, 20:08
- Gender: Male
- Other: bmw r 1200 gs advent
Re: Απόψεις για το νεο multi
στο ιδιο διλειμμα ειμαι και εγω.1260s η v4?ηθελα να παρω το 1260s καινουργιο αλλα το σταματησανε απο την παραγωγη.οποτε θα αρκεστω σε μεταχειρισμενο.αν και δεν βλεπω να υπαρχουν πολλα μεταχειρισμενα ακομα...για την χρηση που θελω,δηλαδη ταξιδια και γρηγορες βολτες πιστευω οτι ειναι το ιδανικο οπως ειπατε και στα post πιο πανω.οσο για το v4 θα περιμενουμε να το φερουνε στις εκθεσεις μηπως και το κανουμε test drive να εχουμε γνωμη..το χαλαει πολυ που δεν εχει μονομπραστο και ειναι ενα μειον σε αυτο..βλεπωντας και κανωντας...
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 20:30
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: Multistrada 950
Re: Απόψεις για το νεο multi
https://www.team-bhp.com/news/new-ducat ... ed-testing" onclick="window.open(this.href);return false;
- spyroszx
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 19:58
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Απόψεις για το νεο multi
Το εχω κανει βολτα απο Χαιδαρι μεχρι Οινοη. Ειναι απιστευτα γρηγορο, το μοτερ ανεβαζει σαν superbike. Σε ορεινο στροφιλικι δεν νομιζω να μπορουν να το πιασουν πολλα μηχανακια . Ευστροφο ελαστικο με πλαισιο που διαχειριζεται παρα πολυ καλα την δυναμη. Φρεναρες πιστας, καλυψη αερα πιο καλη απο το δικο μου GS 1200 ,που οδηγουσα εκεινη την μερα. Δεν πηγα τουριστικα ,γιατι μπηκα στη πριζα,οποτε δεν εχω εικονα για τουρισμο
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μάιος 2017, 10:25
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Απόψεις για το νεο multi
...Τελικά ενέδωσα! V4s έκδοση full με διάφορα επιπλέον καλούδια (μασκάκι pikes peak, ζελατίνα pikes peak, καγκελα, μανιτάρια)...όντως θα το προτιμούσα με μονόμπρατσο, αλλά από κοντά είναι πολύ πιο όμορφο από τις φωτό που το είχα δει όταν είχε πρωτοβγεί...Το δε μοτέρ είναι απίστευτο, ανεβάζει σαν ηλεκτρικό ενώ χαμηλά δεν σκορτσάρει καθόλου ενώ τραβάει , ο 19αρης την κάνει πιο μανιτζέβελη. Περισσότερες εντυπώσεις εν καιρώmarnik1 έγραψε: ↑Δευ 18 Ιαν 2021, 19:49 Τα σχόλια στο moto είναι διθυραμβικά..
Ίσως ο 19άρης (που θεωρητικά με "χαλάει" σε θέμα ασάφειας και σταθερότητας) να είναι και καλύτερος για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Ωστόσο, εμφανισιακά δεν μου αρέσει καθόλου, το ραντάρ από μπροστά (που το θεωρώ εντελώς άχρηστο) του χαλάει την εμφάνιση, σε συνδυασμό με την έλλειψη μονόμπρατσου...δεν μου κάνει καθόλου κλικ, όσο μηχανάρα κι αν είναι.. θα μείνω με το 1200s (2013)
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Κυρ 07 Μάιος 2017, 10:25
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
Re: Απόψεις για το νεο multi
Εντυπώσεις από βόλτα:
Στην εθνική ταξιδεύει τρένο, καλή προστασία από αέρα, ανεβάζει για πλάκα, βρίσκεσαι με 230 χωρίς να το καταλάβεις, πολύ σταθερή και χωρίς κραδασμούς.
Στον επαρχιακό ροπή από χαμηλά με ισχυρό τράβηγμα με ό,τι ταχύτητα και αν έχεις δεν σε κρεμάει ούτε ζητάει να κατεβάσεις για να μην σκορτσάρει (αν και με το shifter το κατέβασμα το κάνεις για πλάκα), στρίβει πρόθυμα, το μπροστινό πληροφορεί, δεν ένοιωσα ποτέ na μου λείπει ο 17άρης αντίθετα μάλιστα κάτι λακκουβίτσες τις περνάει ο 19άρης καλύτερα ενώ μέσα στην πόλη είναι πολύ πιο ευκίνητη. Όταν έκατσα αμέσως μετά στην προηγούμενη ένιωσα λες και πάω από υδραυλικό τιμόνι σε παλιό χωρίς υποβοήθηση! Χωρίς όμως να έχει ασάφειες, κάθε άλλο!
Το quickshifter είναι βούτυρο και στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα, η έγχρωμη οθόνη 6.5'' απίστευτη και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας με το ducati connect τέλειες (απαντάς τηλέφωνα από τα χειριστήρια, κάνεις επανακληση, το gps το έχεις στην οθόνη). Μέχρι τώρα ενθουσιασμένος, το μηχανάκι είναι όντως καταπληκτικό.
Μοναδικό ψεγάδι: όταν αφήνω τιμόνι η μηχανή τραβάει αριστερά...Νόμιζα ότι έχει πρόβλημα το δικό μου. Πήγα συνεργείο και οδήγησα άλλη μια κανούργια..τα ίδια ακριβώς. Στείλαμε μέιλ στην ducati ..το ήξεραν το θέμα..λένε ότι το πλαίσιο είναι ίσιο αλλά λόγω ζυγίσματος του εξοπλισμού το κάνει, αλλά αφού όταν έχεις τα χέρια στο τιμόνι πάει ολόισια, δεν είναι πρόβλημα (πάνω από τα 150 αν το αφήσεις λένε πάει ίσια, το τσέκαρα και όντως!). Φυσικά δεν με ικανοποίησε η απάντηση και θα στείλω μέιλ στα κεντρικά, αλλά δεν νομίζω να γίνει κάτι, καθώς δεν αφορά την δική μου μηχανή αλλά γενικά και όντως με τα χέρια στο τιμόνι δεν τραβάει καθόλου.
Στην εθνική ταξιδεύει τρένο, καλή προστασία από αέρα, ανεβάζει για πλάκα, βρίσκεσαι με 230 χωρίς να το καταλάβεις, πολύ σταθερή και χωρίς κραδασμούς.
Στον επαρχιακό ροπή από χαμηλά με ισχυρό τράβηγμα με ό,τι ταχύτητα και αν έχεις δεν σε κρεμάει ούτε ζητάει να κατεβάσεις για να μην σκορτσάρει (αν και με το shifter το κατέβασμα το κάνεις για πλάκα), στρίβει πρόθυμα, το μπροστινό πληροφορεί, δεν ένοιωσα ποτέ na μου λείπει ο 17άρης αντίθετα μάλιστα κάτι λακκουβίτσες τις περνάει ο 19άρης καλύτερα ενώ μέσα στην πόλη είναι πολύ πιο ευκίνητη. Όταν έκατσα αμέσως μετά στην προηγούμενη ένιωσα λες και πάω από υδραυλικό τιμόνι σε παλιό χωρίς υποβοήθηση! Χωρίς όμως να έχει ασάφειες, κάθε άλλο!
Το quickshifter είναι βούτυρο και στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα, η έγχρωμη οθόνη 6.5'' απίστευτη και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας με το ducati connect τέλειες (απαντάς τηλέφωνα από τα χειριστήρια, κάνεις επανακληση, το gps το έχεις στην οθόνη). Μέχρι τώρα ενθουσιασμένος, το μηχανάκι είναι όντως καταπληκτικό.
Μοναδικό ψεγάδι: όταν αφήνω τιμόνι η μηχανή τραβάει αριστερά...Νόμιζα ότι έχει πρόβλημα το δικό μου. Πήγα συνεργείο και οδήγησα άλλη μια κανούργια..τα ίδια ακριβώς. Στείλαμε μέιλ στην ducati ..το ήξεραν το θέμα..λένε ότι το πλαίσιο είναι ίσιο αλλά λόγω ζυγίσματος του εξοπλισμού το κάνει, αλλά αφού όταν έχεις τα χέρια στο τιμόνι πάει ολόισια, δεν είναι πρόβλημα (πάνω από τα 150 αν το αφήσεις λένε πάει ίσια, το τσέκαρα και όντως!). Φυσικά δεν με ικανοποίησε η απάντηση και θα στείλω μέιλ στα κεντρικά, αλλά δεν νομίζω να γίνει κάτι, καθώς δεν αφορά την δική μου μηχανή αλλά γενικά και όντως με τα χέρια στο τιμόνι δεν τραβάει καθόλου.