DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
Αν βρουμε τα καλωδια που φτανουν στο μαραφετι αυτο
για οσους δεν γνωριζουν τι κανει το μαραφετι - Ducati part No. 552.4.031.1A
Combined air pressure & temperature sensor (Marelli PRT05/A) for use with most fuel injected Ducati models prior to 2005, after this they were fitted with a Bosch type sensor.
ο σενσορας αυτος χρησιμοποιειται στα παρακατω μοντελα
996R - 2001
998S / 998 FE / Monoposto
Monster 620 / 750 / 800 / 900 / S4 / 1000DS > 2005
ST4-ABS / ST4S (there are model variations - check existing sensor against image)
Supersport 620 / 800 / 900 / 1000 - 2003 > 2005
Monster - S4R 2004 > 2005
Paul Smart > 2006
με λιγο ψαξιμο βρισκουμε τον πινακα αυτον...
* οι 2 μεσαιες επαφες ειναι για την ενδειξη θερμοκρασιας αερα
οι 2 εξωτερικες επαφες ειναι για την ενδειξη βαρομετρικης πιεσης..
αγοραζουμε ενα ποτενσιομετρο 10ΚΩ οπως το παρακατω...
http://www.venieris.com/%CE%97%CE%9B%CE ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
η λογικη πισω απο ολα αυτα που σας παραθεσα ειναι οτι:
συνδεουμε το ποτενσιομετρο μας σε σειρα με τον σενσορα αερα/πιεσης (συνδεοντας το στο καλωδιο του αερα φυσικα) και οσο μεγαλωνουμε την αντισταση του ποτενσιομετρου μας, ξεγελαμε την ECU κανοντας την να πιστεψει οτι η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλοτερη με αποτελεσμα να δωσει εντολη για περισσοτερο/πλουσιοτερο μειγμα..
(τωρα που το σκεφτομαι, το ιδιο αποτελεσμα θα εχει αν η αντισταση συνδεθει και σε μια απτις εξω επαφες, μιας και οσο η ο εγκεφαλος νομιζει οτι απομακρυνομαστε απτην επιφανεια της θαλασσας, τοσο δεινει εντολη για πλουσιοτερο καυσιμο)
στην ουσια ειναι κανουμε αυτο που κανουν και οι συσκευες τυπου memjet
η συνταγη ειναι δοκιμαΖμενη σε πολλα φορουμ και μοντελα ducati/aprilia (προφανως και αλλων εταιριων)
http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... emjet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... et-sort-of" onclick="window.open(this.href);return false;
συνδεουμε λοιπον σε σειρα την μεταβλητη αντιστασουλα μας και δινουμε κατα βουληση εξτρα αντισταση απο 1ΚΩ εως 3ΚΩ πραγμα που σημαινει 5% περισσοτερο μειγμα για το μοτερ..
αυτο το πινακακι θα βοηθησει
Actual - Fake Temps In C
Air ---- With Added Series Resistor
In C ---- 1K ---- 2K --- 3K
-----------------------------------
0 ------ (-1) - (-1) - (-2)
5 -------- 4 ---- 4 ---- 3
10 ------- 9 ---- 8 ---- 7
15 ------ 14 --- 12 --- 11
20 ------ 18 --- 17 --- 15
25 ------ 23 --- 21 --- 19
30 ------ 27 --- 25 --- 23
35 ------ 31 --- 29 --- 26
40 ------ 36 --- 32 --- 29
45 ------ 40 --- 35 --- 32
διαβασα στο λινκ των απριλιανων παραπανω, οτι αν συνεχισεις να μεγαλωνεις την αντισταση (περαν των 3ΚΩ) το μειγμα γινεται υπερβολικα πλουσιο με αποτελεσμα το μηχανακι να μην δουλευει σωστα απο ενα σημειο και μετα...
trial and error συστημα οπως λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλαρες
φωτογραφιες δεν εχω να ανεβασω ακομα, διοτι το τερατακι ειναι στο χειρουργιο αυτη τη στιγμη.. αν googlaρετε παντως θα δειτε πολλες φωτος με την μοντα αυτη..
αυριο πρωι βγαινω για δοκιμες!
για οσους δεν γνωριζουν τι κανει το μαραφετι - Ducati part No. 552.4.031.1A
Combined air pressure & temperature sensor (Marelli PRT05/A) for use with most fuel injected Ducati models prior to 2005, after this they were fitted with a Bosch type sensor.
ο σενσορας αυτος χρησιμοποιειται στα παρακατω μοντελα
996R - 2001
998S / 998 FE / Monoposto
Monster 620 / 750 / 800 / 900 / S4 / 1000DS > 2005
ST4-ABS / ST4S (there are model variations - check existing sensor against image)
Supersport 620 / 800 / 900 / 1000 - 2003 > 2005
Monster - S4R 2004 > 2005
Paul Smart > 2006
με λιγο ψαξιμο βρισκουμε τον πινακα αυτον...
* οι 2 μεσαιες επαφες ειναι για την ενδειξη θερμοκρασιας αερα
οι 2 εξωτερικες επαφες ειναι για την ενδειξη βαρομετρικης πιεσης..
αγοραζουμε ενα ποτενσιομετρο 10ΚΩ οπως το παρακατω...
http://www.venieris.com/%CE%97%CE%9B%CE ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
η λογικη πισω απο ολα αυτα που σας παραθεσα ειναι οτι:
συνδεουμε το ποτενσιομετρο μας σε σειρα με τον σενσορα αερα/πιεσης (συνδεοντας το στο καλωδιο του αερα φυσικα) και οσο μεγαλωνουμε την αντισταση του ποτενσιομετρου μας, ξεγελαμε την ECU κανοντας την να πιστεψει οτι η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλοτερη με αποτελεσμα να δωσει εντολη για περισσοτερο/πλουσιοτερο μειγμα..
(τωρα που το σκεφτομαι, το ιδιο αποτελεσμα θα εχει αν η αντισταση συνδεθει και σε μια απτις εξω επαφες, μιας και οσο η ο εγκεφαλος νομιζει οτι απομακρυνομαστε απτην επιφανεια της θαλασσας, τοσο δεινει εντολη για πλουσιοτερο καυσιμο)
στην ουσια ειναι κανουμε αυτο που κανουν και οι συσκευες τυπου memjet
η συνταγη ειναι δοκιμαΖμενη σε πολλα φορουμ και μοντελα ducati/aprilia (προφανως και αλλων εταιριων)
http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... emjet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... et-sort-of" onclick="window.open(this.href);return false;
συνδεουμε λοιπον σε σειρα την μεταβλητη αντιστασουλα μας και δινουμε κατα βουληση εξτρα αντισταση απο 1ΚΩ εως 3ΚΩ πραγμα που σημαινει 5% περισσοτερο μειγμα για το μοτερ..
αυτο το πινακακι θα βοηθησει
Actual - Fake Temps In C
Air ---- With Added Series Resistor
In C ---- 1K ---- 2K --- 3K
-----------------------------------
0 ------ (-1) - (-1) - (-2)
5 -------- 4 ---- 4 ---- 3
10 ------- 9 ---- 8 ---- 7
15 ------ 14 --- 12 --- 11
20 ------ 18 --- 17 --- 15
25 ------ 23 --- 21 --- 19
30 ------ 27 --- 25 --- 23
35 ------ 31 --- 29 --- 26
40 ------ 36 --- 32 --- 29
45 ------ 40 --- 35 --- 32
διαβασα στο λινκ των απριλιανων παραπανω, οτι αν συνεχισεις να μεγαλωνεις την αντισταση (περαν των 3ΚΩ) το μειγμα γινεται υπερβολικα πλουσιο με αποτελεσμα το μηχανακι να μην δουλευει σωστα απο ενα σημειο και μετα...
trial and error συστημα οπως λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλαρες
φωτογραφιες δεν εχω να ανεβασω ακομα, διοτι το τερατακι ειναι στο χειρουργιο αυτη τη στιγμη.. αν googlaρετε παντως θα δειτε πολλες φωτος με την μοντα αυτη..
αυριο πρωι βγαινω για δοκιμες!
- salingaros
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6602
- Εγγραφή: Δευ 04 Μάιος 2009, 17:06
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: αααμε
- Τοποθεσία: 1χωραφι δεξια 3βραχο αριστερα κατω απο το θαμνο 2κελυφος..αυτο!
- Επικοινωνία:
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
Τελικά είσαι μεγάλος μαμουνας
Καλές δοκιμές λοιπόν αναμένουμε ρηπορτ
Καλές δοκιμές λοιπόν αναμένουμε ρηπορτ
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
Γνωμη μου ειναι η αντισταση να εχει επιλογη off , οταν λεμε off, οχι να κοβει το κυκλωμα (δηλαδη ανοιχτος διακοπτης) αλλα να ειναι 0 Ω, ωστε να περνει ο εγκεφαλος το ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ δεδομενο απο το σενσορα, χωρις την παρεμβολη της μεταβλητης αντιστασης, Ας μην πουμε για νομους του Ωμ , νομους Κιρκοφ, τωρα γιατι ο Τεσλα θα γραψει κανα σεντονι τωρα χεχεχε
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
εισαι πολυ σωστος..panosM900 έγραψε:Γνωμη μου ειναι η αντισταση να εχει επιλογη off , οταν λεμε off, οχι να κοβει το κυκλωμα (δηλαδη ανοιχτος διακοπτης) αλλα να ειναι 0 Ω, ωστε να περνει ο εγκεφαλος το ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ δεδομενο απο το σενσορα, χωρις την παρεμβολη της μεταβλητης αντιστασης,
το συγκεκριμενο ποτενσιομετρο στο τερμα "κλειστο" εχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ αντισταση (οποτε ο εγκεφαλος παιρνει την πραγματικη θερμοκρασια ατμοσφαιρας)
ηδη το μαρκαρισα στο Ο, 1κΩ, 2κΩ και 3κΩ και αυριο βλεπουμε αποτελεΖματα
και δεν θελω να ακουσω λεξη για τα ραγιΖμενα οργανακια μου...
ψαχνω να βρω καβουκι με τζαμακια να τα αντικαταστησω αλλα ως τωρα.. @@
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
υπαρχουν και πολυ πιο μικρα ποτενσιομετρα δεν ειναι αναγκη ολο αυτο το μοσχαρι...επισης καλο ειναι να μπει και μια pull down αντισταση...
opanos
- bros400pgm
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1506
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
- Gender: Male
- Other: APRILIA SXV 5.5
- Τοποθεσία: PATRA
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
jks έγραψε: (τωρα που το σκεφτομαι, το ιδιο αποτελεσμα θα εχει αν η αντισταση συνδεθει και σε μια απτις εξω επαφες, μιας και οσο η ο εγκεφαλος νομιζει οτι απομακρυνομαστε απτην επιφανεια της θαλασσας, τοσο δεινει εντολη για πλουσιοτερο καυσιμο)
Φτωχοτερο
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
- kokkinos1
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2307
- Εγγραφή: Σάβ 19 Απρ 2008, 00:43
- Gender: Male
- Other: Elephant 750
- Τοποθεσία: Αργος
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
δοκιμασμένο στο δικό μου με μεγάλη επιτυχία ,
ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά και διαφορά στη απόδοση όχι βέβαια στον ελεφαντα στο άλλο το κόκκινο
ελαφρώς μεγαλύτερη κατανάλωση αλλά και διαφορά στη απόδοση όχι βέβαια στον ελεφαντα στο άλλο το κόκκινο
http://cagivista.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
Ωραία μαμαουνιά!!
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
λοιπον,
εντυπωσεις μετα απο test ride..
(ειχα κανει ε διαβαθμισεις στα 1ΚΩ, 2ΚΩ και 3ΚΩ.)
αρχικα, μεχρι το λαδι να πιασει τους 50 βαθμους, ακομα και στο 1ΚΩ, το μειγμα γινεται υπερπλουσιο και το μηχανακι μπερδευει και δυσκολευεται να ανοιξει απο χαμηλα..
(ψηλες στροφες φυσικα και δεν δοκιμασα τιποτα αφου το μοτερ ειναι κρυο ακομα)
οποτε, μεχρι να ζεσταθει το μοτορι, το μαραφετι παραμενει κλειστο και ολα καλα..
μολις ομως το λαδι ξεπερασει τουε 50 (οποτε λογικα σταματαει ο εγκεφαλος να δινει "εξτρα" φαι στο μοτερ) αρχισα να δοκιμαζω μεταξυ των 3ων ρυθμισεων και υπαρχει οντως διαφορα
στο αρπαγμα απο χαμηλα στις θεσεις 1 και 2.
Στην θεση 3, το καυσιμο γινεται πολυ πλουσιο, το μηχανακι ψιλοπνιγεται χαμηλα, αλλα ψηλα δουλευει πιο ανετα.. (κατι που μου ειναι αδιαφορο εντελως )
Πανω απτη θεση 3, οπως λενε και τα παιδια στα αλλα φορουμ, ειναι υπερβολη πλεον και το μηχανακι αδυνατει να ανεβασει στροφες.
εκει που υπαρχει οντως διαφορα (και την ειδε και ο K-king που εκανε test ride την γριουλα) ειναι οτι ανεβαινεις μια συγκεκριμενη ανηφορα με 2ρα και 2.500 σταθερες και νοιωθεις ενα ελαφρυ σκορτσαρισμα ας πουμε και μια μικρη υστερηση οταν πας να ανοιξεις..
ανεβαινεις την ιδια ανηφορα με ιδια σχεση και στροφες και το ποτενσιομετρο στη θεση 2
και το σκορτσαρισμα δεν υπαρχει πλεον, ενω με το που ανοιξεις το γκαζι το μηχανακι ανεβαζει στροφες αμεσα και προθυμα...
Συμπερασμα, το μαραφετακι κανει οντως δουλεια, (αφου ζεσταθει το μοτερ παντα)
και τα 10ΚΩ δεν χρειαζονται...ειναι υπερβολη
αν υπαρχει ποτενσιομετρο απο 1 εως 5 ΚΩ, φτανει και περισσευει..
αυτα τα ολιγα
εντυπωσεις μετα απο test ride..
(ειχα κανει ε διαβαθμισεις στα 1ΚΩ, 2ΚΩ και 3ΚΩ.)
αρχικα, μεχρι το λαδι να πιασει τους 50 βαθμους, ακομα και στο 1ΚΩ, το μειγμα γινεται υπερπλουσιο και το μηχανακι μπερδευει και δυσκολευεται να ανοιξει απο χαμηλα..
(ψηλες στροφες φυσικα και δεν δοκιμασα τιποτα αφου το μοτερ ειναι κρυο ακομα)
οποτε, μεχρι να ζεσταθει το μοτορι, το μαραφετι παραμενει κλειστο και ολα καλα..
μολις ομως το λαδι ξεπερασει τουε 50 (οποτε λογικα σταματαει ο εγκεφαλος να δινει "εξτρα" φαι στο μοτερ) αρχισα να δοκιμαζω μεταξυ των 3ων ρυθμισεων και υπαρχει οντως διαφορα
στο αρπαγμα απο χαμηλα στις θεσεις 1 και 2.
Στην θεση 3, το καυσιμο γινεται πολυ πλουσιο, το μηχανακι ψιλοπνιγεται χαμηλα, αλλα ψηλα δουλευει πιο ανετα.. (κατι που μου ειναι αδιαφορο εντελως )
Πανω απτη θεση 3, οπως λενε και τα παιδια στα αλλα φορουμ, ειναι υπερβολη πλεον και το μηχανακι αδυνατει να ανεβασει στροφες.
εκει που υπαρχει οντως διαφορα (και την ειδε και ο K-king που εκανε test ride την γριουλα) ειναι οτι ανεβαινεις μια συγκεκριμενη ανηφορα με 2ρα και 2.500 σταθερες και νοιωθεις ενα ελαφρυ σκορτσαρισμα ας πουμε και μια μικρη υστερηση οταν πας να ανοιξεις..
ανεβαινεις την ιδια ανηφορα με ιδια σχεση και στροφες και το ποτενσιομετρο στη θεση 2
και το σκορτσαρισμα δεν υπαρχει πλεον, ενω με το που ανοιξεις το γκαζι το μηχανακι ανεβαζει στροφες αμεσα και προθυμα...
Συμπερασμα, το μαραφετακι κανει οντως δουλεια, (αφου ζεσταθει το μοτερ παντα)
και τα 10ΚΩ δεν χρειαζονται...ειναι υπερβολη
αν υπαρχει ποτενσιομετρο απο 1 εως 5 ΚΩ, φτανει και περισσευει..
αυτα τα ολιγα
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 7
- Εγγραφή: Παρ 04 Σεπ 2020, 23:11
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000
- Other: husqvarna wr 125
Re: DIY ευκολο & οικονομικο τρικ για πλουσιοτερο μειγμα
καλησπερα ειναι ευκολο να βαλεις μια φωτο με τον τροπο που το σηνδεσες