
για οσους δεν γνωριζουν τι κανει το μαραφετι - Ducati part No. 552.4.031.1A
Combined air pressure & temperature sensor (Marelli PRT05/A) for use with most fuel injected Ducati models prior to 2005, after this they were fitted with a Bosch type sensor.
ο σενσορας αυτος χρησιμοποιειται στα παρακατω μοντελα
996R - 2001
998S / 998 FE / Monoposto
Monster 620 / 750 / 800 / 900 / S4 / 1000DS > 2005
ST4-ABS / ST4S (there are model variations - check existing sensor against image)
Supersport 620 / 800 / 900 / 1000 - 2003 > 2005
Monster - S4R 2004 > 2005
Paul Smart > 2006
με λιγο ψαξιμο βρισκουμε τον πινακα αυτον...


* οι 2 μεσαιες επαφες ειναι για την ενδειξη θερμοκρασιας αερα
οι 2 εξωτερικες επαφες ειναι για την ενδειξη βαρομετρικης πιεσης..
αγοραζουμε ενα ποτενσιομετρο 10ΚΩ οπως το παρακατω...

http://www.venieris.com/%CE%97%CE%9B%CE ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
η λογικη πισω απο ολα αυτα που σας παραθεσα ειναι οτι:
συνδεουμε το ποτενσιομετρο μας σε σειρα με τον σενσορα αερα/πιεσης (συνδεοντας το στο καλωδιο του αερα φυσικα) και οσο μεγαλωνουμε την αντισταση του ποτενσιομετρου μας, ξεγελαμε την ECU κανοντας την να πιστεψει οτι η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλοτερη με αποτελεσμα να δωσει εντολη για περισσοτερο/πλουσιοτερο μειγμα..

(τωρα που το σκεφτομαι, το ιδιο αποτελεσμα θα εχει αν η αντισταση συνδεθει και σε μια απτις εξω επαφες, μιας και οσο η ο εγκεφαλος νομιζει οτι απομακρυνομαστε απτην επιφανεια της θαλασσας, τοσο δεινει εντολη για πλουσιοτερο καυσιμο)
στην ουσια ειναι κανουμε αυτο που κανουν και οι συσκευες τυπου memjet


η συνταγη ειναι δοκιμαΖμενη σε πολλα φορουμ και μοντελα ducati/aprilia (προφανως και αλλων εταιριων)
http://www.ducati.ms/forums/44-multistr ... emjet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... et-sort-of" onclick="window.open(this.href);return false;
συνδεουμε λοιπον σε σειρα την μεταβλητη αντιστασουλα μας και δινουμε κατα βουληση εξτρα αντισταση απο 1ΚΩ εως 3ΚΩ πραγμα που σημαινει 5% περισσοτερο μειγμα για το μοτερ..
αυτο το πινακακι θα βοηθησει
Actual - Fake Temps In C
Air ---- With Added Series Resistor
In C ---- 1K ---- 2K --- 3K
-----------------------------------
0 ------ (-1) - (-1) - (-2)
5 -------- 4 ---- 4 ---- 3
10 ------- 9 ---- 8 ---- 7
15 ------ 14 --- 12 --- 11
20 ------ 18 --- 17 --- 15
25 ------ 23 --- 21 --- 19
30 ------ 27 --- 25 --- 23
35 ------ 31 --- 29 --- 26
40 ------ 36 --- 32 --- 29
45 ------ 40 --- 35 --- 32
διαβασα στο λινκ των απριλιανων παραπανω, οτι αν συνεχισεις να μεγαλωνεις την αντισταση (περαν των 3ΚΩ) το μειγμα γινεται υπερβολικα πλουσιο με αποτελεσμα το μηχανακι να μην δουλευει σωστα απο ενα σημειο και μετα...
trial and error συστημα οπως λενε και οι φιλοι μας οι Αγγλαρες
φωτογραφιες δεν εχω να ανεβασω ακομα, διοτι το τερατακι ειναι στο χειρουργιο αυτη τη στιγμη.. αν googlaρετε παντως θα δειτε πολλες φωτος με την μοντα αυτη..
αυριο πρωι βγαινω για δοκιμες!


