- 11' Τestastretta 2 D.V.T
- Μετάδοση κίνησης
με ιμάντα
- καινουργιο ψαλίδι (μεταξύ άλλων)
- θέση μαρσιπιέ...custom-ιας
- mini-trellis ala' Μ1200
Ποιος ξερει για το μεταξόνιο...απο την φωτό φαντάζει...τρένο

- πιο μακρύ απο το τωρινό μοντέλο.
Προσωπικά, δεν χαλιέμαι, ολα μια εξέλιξη είναι και ο καθένας εχει διαφορετικά γούστα - και για ολους αυτούς που κράζανε το Diavel...Κράξτε -ξεκράξτε, η πόρνη Ducati κατάφερε και εβγαλε "power cruiser" (προτιμώ τον όρο Maxi-naked προσωπικά) στα 220Kg, με 160 αλόγατα, με φρένα που σταματάνε το γαμημένο Potemkin, που αμα ηθελες...το εκανες και να στρίβει (χωρις να ξύνεις μαρσιπιέδες/νίκελΑ/δερμάτινη καουμπόικη μπότα)...ποια άλλη εταιρία ρε μάγκες ? (αντε και η MV με το Dragster). Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι λεει η γνωστή φράση...
Το να μην γουστάρουμε κάτι δεκτόν, το να κράζουμε απλά για το "χόμπυ"...δεν...
Αυτό που δεν μ'αρέΖνει στο Μ.Υ 2017...είναι η θέση οδήγησης - ντουκο οπου εχεις τα πόδια σαν να καβαλάς HD...δεν μου κάθεται...Το Diavel το γούσταρα επειδή ηταν ενα "κακό" τσαμπουκαλίδικο στο look maxi-naked με πινελιές Ducati, αυτό εδώ με τα μαρσιπιέ στο Θεό και την πλάτη για υποστήριξη (απ'οτι φημολογείται - αν και η έκδοση strada είχε ηδη)...Οπτικά πολύ V-Rod ρε γμτ εκεί οπου το 1ο Diavel ηταν - τουλάχιστον - κατι το διαφορετικό/δικό του στυλ (και μην αναφέρει κανένας το V-max της Yammy

)
Ti να πω, ειμαι και απο αυτούς που γουστάρουνε το Giubileo 1200 οπότε...
ΥΓ : αυτο το βάψιμο/σχέδιο στα καπάκια ιμαντών...βλέπω ψαλίδια ή/και @ρχίδια με μυτερή π@ύτσα - είμαι ο μόνος ?
