H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Και αν τους πεις , " ρε παιδιά βάλατε συμπλέκτη με ντίζα " , κάνατε το απόλυτο σας μηχανάκι fun to drive με καμπάνα στο λάδι θα σου πουν " για λόγους εξοικονόμησης βάρους , αξιοπιστίας και αλλες παπαριές.... όπως και το άλλο που λένε..." δε ξέρει η ducati και ξέρετε εσείς" !!!
Ας πάρουμε τότε hyperstrada να γυρίζουμε την Ευρώπη και όχι Multi 1200 αφού λίγο πολύ τα ίδια είναι σε μικρογραφία...χαχαχα... μα έλεος... ποιος δε θέλει τουλάχιστον το hyper να βροντάει μέχρι την Ιταλία και ας τρώνε οι δίσκοι τα σωθικά τους άλάζοντας τους 5χιλ.km νωρίτερα.
Σε σύγχυση οι γείτονες....μας χαλάσανε τα μηχανάκια...δεν υπάρχει επιστροφή....
Ας πάρουμε τότε hyperstrada να γυρίζουμε την Ευρώπη και όχι Multi 1200 αφού λίγο πολύ τα ίδια είναι σε μικρογραφία...χαχαχα... μα έλεος... ποιος δε θέλει τουλάχιστον το hyper να βροντάει μέχρι την Ιταλία και ας τρώνε οι δίσκοι τα σωθικά τους άλάζοντας τους 5χιλ.km νωρίτερα.
Σε σύγχυση οι γείτονες....μας χαλάσανε τα μηχανάκια...δεν υπάρχει επιστροφή....
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Οι ιθύνοντες της DUCATI ξέρουν ότι πρέπει να μπει χρήμα. Τέρμα πια τα ξεχωριστά highλίκια με χαρακτήρα. Το highλίκι έχει μείνει μόνο στο κόστος απόκτησης.
Εξ'άλλου, το νέο "moto" για τα καινούρια DUCATI, που μας το κοπανάει συνέχεια, είναι τα "Αραιότερα Διαστήματα Συντήρησης"...
Αν ήθελα αραιά διαστήματα έπαιρνα ένα Transalp και έκανα service μια φορά στα 5 χρόνια...\
Για να μη τα κάνουμε ίσιωμα και όλα, το Panigale, το Μοnster 1200, το...αδικοχαμένο StreetFighter, το MTS 1200 και το...παλιό Diavel, είναι μηχανάκια για φίλημα. Παρ'ότι είναι New Age Ducati...
Kαι ναι ρε π@@στη, θα το πω... Και το Scrambler το Full Throtle θα έπαιρνα!
Εξ'άλλου, το νέο "moto" για τα καινούρια DUCATI, που μας το κοπανάει συνέχεια, είναι τα "Αραιότερα Διαστήματα Συντήρησης"...
Αν ήθελα αραιά διαστήματα έπαιρνα ένα Transalp και έκανα service μια φορά στα 5 χρόνια...\
Για να μη τα κάνουμε ίσιωμα και όλα, το Panigale, το Μοnster 1200, το...αδικοχαμένο StreetFighter, το MTS 1200 και το...παλιό Diavel, είναι μηχανάκια για φίλημα. Παρ'ότι είναι New Age Ducati...
Kαι ναι ρε π@@στη, θα το πω... Και το Scrambler το Full Throtle θα έπαιρνα!
- multi89
- Member
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2013, 22:26
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Other: Sym gts 300
- Τοποθεσία: Ηράκλειο/Αθήνα
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Το urban enduro ρε συ... αν ειναι να πουλήσουμε μουρη να το κανουμε σωστα τουλάχιστονHackmaN έγραψε:
Kαι ναι ρε π@@στη, θα το πω... Και το Scrambler το Full Throtle θα έπαιρνα!
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Θα το έλεγα και αυτό, αλλά πού να κρυφτώ μετά...
Είναι και το χρώμα μου... μαζί με ένα παραλλαγής κάλυμμα ντεπόζιτου που δίνει η Ducati, τρέλα σου λέω!
Είναι και το χρώμα μου... μαζί με ένα παραλλαγής κάλυμμα ντεπόζιτου που δίνει η Ducati, τρέλα σου λέω!
- multi89
- Member
- Δημοσιεύσεις: 350
- Εγγραφή: Κυρ 08 Σεπ 2013, 22:26
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Other: Sym gts 300
- Τοποθεσία: Ηράκλειο/Αθήνα
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Στα λογια μου έρχεσαιHackmaN έγραψε:Θα το έλεγα και αυτό, αλλά πού να κρυφτώ μετά...
Είναι και το χρώμα μου... μαζί με ένα παραλλαγής κάλυμμα ντεπόζιτου που δίνει η Ducati, τρέλα σου λέω!
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Γιατι ρε παιδια ,τι κακο εχει η ντιζα ?
Εγω παντως θυμαμαι εκατο πατεντες και τρια τουλαχιστον αφτερμαρκετ ανταλλακτικα (εμβολακια ,ελατηρια,τρομπες ) για να μη μας κοβεται το χερι καθε φορα που πατουσαμε ξηροκαμπανο συμπλεκτη .
Εγω παντως θυμαμαι εκατο πατεντες και τρια τουλαχιστον αφτερμαρκετ ανταλλακτικα (εμβολακια ,ελατηρια,τρομπες ) για να μη μας κοβεται το χερι καθε φορα που πατουσαμε ξηροκαμπανο συμπλεκτη .
Νίκος.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
...να θυμίσω και την πατέντα μετατροπής του υδραυλικού συμπλέκτη, σε ντίζα???
Reduce to the Max
- Desmomitsos
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 01:54
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Άσε που όταν τα φτύσει η τρόμπα δεν υπάρχoυν ανταλλακτικά και παίρνεις καινούργια σετ με μανέτα ή ψάχνεσαι με πατέντες...
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Παιδια αν δεν του αρεσει κανενος το Ταιβανεζικο Hyper....ξερεις αυτο με την ντιζα... και θελει να το πεταξει, ευχαριστως κανω τον παλιατζη....
58
- Desmomitsos
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 70
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 01:54
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Εδώ ήρθαμε σε επαφή με την yamaha μπας και μας δώσει καμιά πληροφορία για το στήσιμοMiguel έγραψε:τι να πει κανείς...
Μας αλλάξανε το πλαίσιο (αν είναι δυνατόν ducati χωρίς χωροδυκτύωμα στα moto gp , έρχεται και στο δρόμο) , βγάζουν Scrambler , κυνηγούν τη BMW με enduro Multi (η BMW απλά "μας ταπεινώνει" με το S 1000 XR πλέον) , με Diavel προσπαθούν να κόψουν πωλήσεις απο τη Harley (μου θυμίζει όταν έβγαζε η Ηonda τα Civic που ήταν μεν πρωτοποριακά σε τεχνολογία αλλά οπτικά " σαν κ***οφωτιές") , ενώ όταν είχαν έτοιμο το V4 στο Desmosedici παραγωγής αντί να το ομολογκάρουν απο τότε ΘΑ το κάνουν πλέον απο το 2017 όπως λένε....μέχρι η Αprilia και η Kawasaki μας πέρασε στο χώρο που παραδοσιακά ήταν "δικός μας".....
Βγάλτε και Scooter παιδιά του χρόνου και παπί μετά για εμας εδώ στη Ψαροκωστούλα....
Για όποιους, παλιούς ,πιστούς στις ιδέες και τα ιδανικά περί μοτοσυκλέτας που πρέσβευε η Ducati όλα τα χρόνια πριν όλα αυτά ακούγονται ανήκουστα..... ξεπέρασαν τις 50.000 πωλήσεις φέτος λένε...ΜΠΡΑΒΟ παιδιά συγχαρητήρια....
Δεν θα ακούσετε εμάς , αλίμονο...όμως και εμείς δε θα σας ξανα προτιμήσουμε γιατί ξεχάσατε τι πρεσβεύατε και το έχετε ρίξει στο τσάμικο....(μα τι διάολο , Ελληνας πολιτικός να σας διοικούσε θα έκλεβε όσο έκλεβε αλλά τέτοια λάθη δε θα έκανε ποτέ..)
Μοτοσυκλέτες ακόμα με πάθος βγάζουν μόνο τα μικρά εργοστάσια στη γείτονα χώρα και όχι μόνο....
του M1,στο χωροδυκτύωμα θα κολλάγαμε;
Scrambler είχε δεκαετίες πριν...
Το multi1200 εξαρχής ήταν σχεδιασμένο σαν on-off και όχι σαν ψηλό street όπως η πρώτη σειρά,καλώς ήλθαν λοιπόν τροχοί,νέες διαδρομές κτλ θα πάρει ακόμα περισσότερους πελάτες από την bmw.Επίσης on-off με κινητήρα ducati υπήρχε για αρκετά χρόνια από την cagiva,δεν χάλαγε κανέναν τότε(ίσα-ίσα)γιατί να χαλάσει τώρα;
Όταν θα αφήσει τον v2 για τον v4 πάλι δεν θα μπορούσαν κάποιοι να πουν αντίστοιχες απόψεις;Κι'όμως το πάλεψε.
Τα βασικότερα που πρεσβεύει από το ξεκίνημα δεν τα έχει κρατήσει και δεν τα βελτιώνει(βάρος,στήσιμο,απόδοση,δεσμοδρομικές κεφαλές,v2 κινητήρες);
Είναι προτιμότερο να είναι κερδοφόρα με περισσότερα μοντέλα ή να κινδυνεύει να κλείσει ψάχνοντας κάθε τόσο νέους αγοραστές;
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
haters gonna hate..HackmaN έγραψε:Kρατιέμαι...κρατιέμαι... αλλά θα το αναφέρω άλλη μια φορά...
Ποια εξωτικά υλικά έχει το νέο Hyper με ντίζα συμπλέκτη, συμβατική τρόμπα φρένου, no name μπροστινό χωρίς ρυθμίσεις και σχεδίαση όλο πλαστικό με εξωτική τιμή 11.500€;;;
Εμένα η ντίζα μια χαρά με βολεύει αν και την έχω αλλάξει εγγύηση μια φορά (ναι και αυτήν). Για τις αναρτήσεις σίγουρα έχω θέμα στην απλή έκδοση αλλά με 4000κ παραπάνω αν θες βάζεις μπρος πίσω fatbar carbon marchesini. Όσοι κράζετε έχετε κάνει κανα τεστ ντραιβ ή απλά βγάζετε χολή
και όσα για τα άλογα του 1100 γελάω απλά με τα 97 τα δικά μου. Η τεχνολογία προχωράει. Ηλεκτρονικά πρέπει να μπουν, euro , σερβις, καταναλώσεις και μείωση κόστους(βλέπε Ταυλάνδη)
F@ck scooters
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Πάντως παρατηρώ ότι γίνεται πολύ κουβέντα για την ιπποδύναμη.
Να φανταστώ ότι όλοι τα 100-150 άλογα τα έχετε για breakfast ή μάλλον brunch..μη πω ότι πέφτουν και λίγα..
Ειδικά το 1100 το πάτε για πλάκα σαν τον Xaus και το βαρεθήκατε:
https://www.youtube.com/watch?v=Xp50zYudEXM
Καταλαβαίνω ότι ο άλλος που δίνει 10-15κ θέλει να έχει άλογα και όχι να του ρίχνουν κολώνες τα mt..αλλά το να λέμε ότι τα 85-90 δεν ξέρω πόσα του 1100 ήταν λίγα νταξ' είναι κάπως...τη στιγμή που οι περισσότεροι σε πίστα και στροφιλίκι ούτε το 60% δεν μπορούν να εκμεταλλευθούν..
Να φανταστώ ότι όλοι τα 100-150 άλογα τα έχετε για breakfast ή μάλλον brunch..μη πω ότι πέφτουν και λίγα..
Ειδικά το 1100 το πάτε για πλάκα σαν τον Xaus και το βαρεθήκατε:
https://www.youtube.com/watch?v=Xp50zYudEXM
Καταλαβαίνω ότι ο άλλος που δίνει 10-15κ θέλει να έχει άλογα και όχι να του ρίχνουν κολώνες τα mt..αλλά το να λέμε ότι τα 85-90 δεν ξέρω πόσα του 1100 ήταν λίγα νταξ' είναι κάπως...τη στιγμή που οι περισσότεροι σε πίστα και στροφιλίκι ούτε το 60% δεν μπορούν να εκμεταλλευθούν..
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
^Ρε Bill, μην αρπάζεσαι! Δεν φταις εσύ για την κατάντια της εταιρείας.
Εκτός αυτού, λογικό είναι με υγρόψυκτο μοτέρ να βγάζει παραπάνω άλογα. Aλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο, ειδικά σε ένα τέτοιου ύφους μηχανάκι. Αυτή ήταν η Ιαπωνική νοοτροπία. Δώσε άλογα στο λαό και στα υπόλοιπα μούγκα.
Και ναι, είναι προκλητικό κουλοί σαν κι εμένα, να το παίζουν ειδήμονες με τα Ducati και τα περιφερειακά τους, αλλά είμαστε ρομαντικοί ρε γ@μώτη!
Εκτός αυτού, λογικό είναι με υγρόψυκτο μοτέρ να βγάζει παραπάνω άλογα. Aλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο, ειδικά σε ένα τέτοιου ύφους μηχανάκι. Αυτή ήταν η Ιαπωνική νοοτροπία. Δώσε άλογα στο λαό και στα υπόλοιπα μούγκα.
Και ναι, είναι προκλητικό κουλοί σαν κι εμένα, να το παίζουν ειδήμονες με τα Ducati και τα περιφερειακά τους, αλλά είμαστε ρομαντικοί ρε γ@μώτη!
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
HackmaN έγραψε:Εκτός αυτού, λογικό είναι με υγρόψυκτο μοτέρ να βγάζει παραπάνω άλογα.
οτι εχει ψυγειο 20% ποιο δυνατο απο ιδιο ακριβως σε αεροψυκτο. (βλεπε crypton x παπι)
Στη Μία Ρόδα
- KatsabatoR
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 763
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2015, 18:55
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Παπι
- Τοποθεσία: Πανω στη Σελα
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
gonzo έγραψε:και όσα για τα άλογα του 1100 γελάω απλά με τα 97 τα δικά μου....
Στη Μία Ρόδα
- olospaei
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 569
- Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 17:18
- Gender: Male
- Other: Ελένη
- Τοποθεσία: ΚολωYES
- Επικοινωνία:
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Θελεις να πεις οτι (ιαπωνικα ) μηχανακια της ιδιας κατηγοριας δεν στριβουν η δεν φρεναρουν οπως τα ducati η γενικά όπως τα ευρωπαικά ?HackmaN έγραψε: Αυτή ήταν η Ιαπωνική νοοτροπία. Δώσε άλογα στο λαό και στα υπόλοιπα μούγκα.
Dis isn't ballroom dancing dis is racing no??? Si... Luca Cadalora Japan GP 1997
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
-Μασ πσαικάζουννε!!ενα1!!!1
-Τάλαιγαι ω γαίρωντασ111!!!11!!!ενα!!!
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Aκριβώς. Γιατί, πέφτεις από τα σύννεφα; Αν εξαιρέσεις την τελευταία...5ετία που κάτι έχουν κάνει στα SuperSport από θέμα στήσιμο και λίγο φρένα, στις κατηγορίες Naked, Οn-Off, Μotard και λοιπά, οι διαφορές είναι το χάος.
- RapidoComeTartaruga
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 663
- Εγγραφή: Τετ 31 Οκτ 2012, 18:11
- Gender: Male
- Other: Piaggio Liberty 200
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
^ Πες τα ρε Hackie boy, πες τα να σε χαρώ γιατί με σκάσανε την τελευταία εβδομάδα ...
ναι, ειλικρινές respect στην μαμά Ιαπωνία γιατί αυτή με έμπασε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και για πολλούς άλλους λόγους -μοτοσυκλετιστικούς πάντα.
στην BMW για τον boxer - σχολείο επιείκιας και συγχώρεσης για ατζαμήδες μαστροχαλαστές και για πολλούς άλλους λόγους...
Στην KTM για άλλους λόγους
Στην Triumph για άλλους λόγους
Στην Moto Guzzi για άλλους λόγους,
Στην Cagiva για τους γνωστούς λόγους,
Στην Husqvarna για το ΤΕ610
ΟΜΩΣ
τα καφριλίκια και τις μαλακίες που μου έχουν συγχωρέσει κατά περίπτωση hyper , monster και 749,
σε άλλο μηχανάκι δεν θα προλάβαινα ούτε να τις σκεφτώ προτού πατσαβουριαστώ ...
χαίρετε
ναι, ειλικρινές respect στην μαμά Ιαπωνία γιατί αυτή με έμπασε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και για πολλούς άλλους λόγους -μοτοσυκλετιστικούς πάντα.
στην BMW για τον boxer - σχολείο επιείκιας και συγχώρεσης για ατζαμήδες μαστροχαλαστές και για πολλούς άλλους λόγους...
Στην KTM για άλλους λόγους
Στην Triumph για άλλους λόγους
Στην Moto Guzzi για άλλους λόγους,
Στην Cagiva για τους γνωστούς λόγους,
Στην Husqvarna για το ΤΕ610
ΟΜΩΣ
τα καφριλίκια και τις μαλακίες που μου έχουν συγχωρέσει κατά περίπτωση hyper , monster και 749,
σε άλλο μηχανάκι δεν θα προλάβαινα ούτε να τις σκεφτώ προτού πατσαβουριαστώ ...
χαίρετε
reato mai prospera
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
αυτο τα λεει ολαHackmaN έγραψε:Aκριβώς. Γιατί, πέφτεις από τα σύννεφα; Αν εξαιρέσεις την τελευταία...5ετία που κάτι έχουν κάνει στα SuperSport από θέμα στήσιμο και λίγο φρένα, στις κατηγορίες Naked, Οn-Off, Μotard και λοιπά, οι διαφορές είναι το χάος.
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Τα ίδια λένε και για την ktm που έκανε τπ duke έκτρωμα από κανίβαλο, μέχρι και για το husqvarna nuda κάποιοι λένε ότι επειδή είναι bmw έχει χάσει το χαρακτήρα του (το μηχανάκι είναι όπλο).Φαντάζομαι πολλοί από την AGusta τα ίδια θα λένε και για τη Stradale.
Η Ducati σου δίνει απλά πάρα πολλές επιλογές ανάλογα το πορτοφόλι σου σε σχέση με το παρελθόν. Πλέον οδηγάμε και οι κουλοί με τα ηλεκτρονικά ενώ πριν με το hyper sp που συγχωρεί
Η Ducati σου δίνει απλά πάρα πολλές επιλογές ανάλογα το πορτοφόλι σου σε σχέση με το παρελθόν. Πλέον οδηγάμε και οι κουλοί με τα ηλεκτρονικά ενώ πριν με το hyper sp που συγχωρεί
F@ck scooters
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
παντως αυτο με τα ηλεκρονικα ειναι μεγαλη λουμπα.....
παιδι απο εδω μεσα sta megara νομισε οτι ειχε τα ηλεκτρονικα μεσα και ανοιξε τερμα στην στροφη
μονο που ηταν στο off......το πως το σωθηκε η πτωση ηταν ενα μικρο θαυμα...
φανταστητε τι εχει γινει στον δρομο και ποσοι τα φαγανε χωρις να καταλαβουν απο που τους
ηρθε. ....ισως να μαι κολημενος αλλα εγω δεν τα θελω........
παιδι απο εδω μεσα sta megara νομισε οτι ειχε τα ηλεκτρονικα μεσα και ανοιξε τερμα στην στροφη
μονο που ηταν στο off......το πως το σωθηκε η πτωση ηταν ενα μικρο θαυμα...
φανταστητε τι εχει γινει στον δρομο και ποσοι τα φαγανε χωρις να καταλαβουν απο που τους
ηρθε. ....ισως να μαι κολημενος αλλα εγω δεν τα θελω........
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- panosduc
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2478
- Εγγραφή: Τετ 10 Αύγ 2011, 14:46
- Gender: Male
- Other: Toro
- Τοποθεσία: Ανω-Βουλα/Auckland-New Zealand
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Τι να τους κανετε τους ιππους...οταν παλαιοτερα κατι χαρχαλα ducati...ταπεινωναν κατι θηρια στα στροφιλικια.μην μπαινετε στις φουτουριστικες λογικες που μας εχουν φωρτωσει με το ετσι θελω.κρατατε τα παλαια χαρχαλα οσοι μπορειτε κ σε βαθος χρονου κερδισμενοι θαστε.ασε που το χαρχαλο ουδε μια σχεση εχει με την προοδευτικη ντουκα στο ...καβαλα.
SS Forever γατακια..
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Οι καιροί άλλαξαν...
Οπως οι Κύριοι ζητάνε 3, 4 ,5 χιλιάδες ευρώ περισσότερα για τα Ducati σε κάθε κατηγορία (όπως παλιά άλλωστε) έτσι και εμείς σαν πελάτες έχουμε πλέον μεγαλύτερες απαιτήσεις.....σε όλους τους τομείς...
Το 90-95% χρήσης τους είναι στο δρόμο με ότι αυτό συνεπάγεται.... δε σημαίνει ότι όποιος το πάει στο 50-60% στο όριο στις στροφές ( της άκρως ακατάλληλης Ελληνικής ασφάλτου) ότι δεν δικαιούται να έχει δυνατή μοτοσυκλέτα τουλάχιστον στα πλαίσια του ανταγωνισμού.... με χαρά καλωσορίζω το 1299 .... είναι επιτέλους δυνατό τo superbike μας ( πιο δυνατό στη ρόδα και απο το νεό R1 , παρ' όλα αυτά στη πίστα πίνουμε τσάι.... άλλη μια παράδοση που χάθηκε με τα χρόνια - είναι που τα ducati μας στρίβουμε και τα Γιαπωνέζικα οχι... επι τη ευκαιρία μήπως έχει δει κανείς test φρεναρίσματος μεταξύ του BMW-R1-1299S;…. πάλι στεναχώρια και εδώ,,, το Ducati μας με τα άκρως επώνυμα περιφερικά τσαγάκι πάλι από τη Βαυαρική κουμούτσα που φοράει brembo του 999)
Γιατί να προτιμήσεις το hyper sp πλεον στα 16500€ και βάλε και όχι το Αgusta Rivale με 15.000€ που απλά γελάει μαζί του σε κάθε σύγκριση...ίδια κατηγορία είναι.... και βέβαια η Agusta είναι (Lancia αναλογικά) δεν είναι Fiat (όπως μας καταντήσανε τη Ducati).
Ας βγάλουν επιτέλους ένα γυμνό panigale περιποιημένο ως αντικατάσταση του Θεϊκού street fighter αντί να μας γεμίζουν μαλακισμένες εκδόσεις του scrambler……α ξέχασα έχουμε τη μαούνα το monster 1200r για εκπρόσωπο στη κατηγορία πλέον….. (σημείωση για όσους δεν το γνωρίζουν : το 2014 ήταν ανεπίσημα η χρονιά των street fighter….. τι βγάλαμε εμείς ; )
Κατά καιρούς πέρασαν πολλοί από τη ducati , άλλαξαν κεφάλια στη διοίκηση…. οι μόνοι που δεν άλλαξαν είμαστε εμείς εδώ και 25 χρόνια (άλλοι περισσότερα –άλλοι λιγότερα)….εχουμε λοιπόν κάθε δικαίωμα να ξέρουμε κάτι παραπάνω από τους εποχιακούς εκεί μέσα και να μη ‘τσιμπάμε’ πλέον στις παπαριές που κάνουν.
Αυξήσανε τις πωλήσεις….χαχαχα ..χαίρω πολύ…. αφού βγάζουν μέχρι και οδοντογλυφίδες πλέον φυσικό θα ήτανε…..
Οπως οι Κύριοι ζητάνε 3, 4 ,5 χιλιάδες ευρώ περισσότερα για τα Ducati σε κάθε κατηγορία (όπως παλιά άλλωστε) έτσι και εμείς σαν πελάτες έχουμε πλέον μεγαλύτερες απαιτήσεις.....σε όλους τους τομείς...
Το 90-95% χρήσης τους είναι στο δρόμο με ότι αυτό συνεπάγεται.... δε σημαίνει ότι όποιος το πάει στο 50-60% στο όριο στις στροφές ( της άκρως ακατάλληλης Ελληνικής ασφάλτου) ότι δεν δικαιούται να έχει δυνατή μοτοσυκλέτα τουλάχιστον στα πλαίσια του ανταγωνισμού.... με χαρά καλωσορίζω το 1299 .... είναι επιτέλους δυνατό τo superbike μας ( πιο δυνατό στη ρόδα και απο το νεό R1 , παρ' όλα αυτά στη πίστα πίνουμε τσάι.... άλλη μια παράδοση που χάθηκε με τα χρόνια - είναι που τα ducati μας στρίβουμε και τα Γιαπωνέζικα οχι... επι τη ευκαιρία μήπως έχει δει κανείς test φρεναρίσματος μεταξύ του BMW-R1-1299S;…. πάλι στεναχώρια και εδώ,,, το Ducati μας με τα άκρως επώνυμα περιφερικά τσαγάκι πάλι από τη Βαυαρική κουμούτσα που φοράει brembo του 999)
Γιατί να προτιμήσεις το hyper sp πλεον στα 16500€ και βάλε και όχι το Αgusta Rivale με 15.000€ που απλά γελάει μαζί του σε κάθε σύγκριση...ίδια κατηγορία είναι.... και βέβαια η Agusta είναι (Lancia αναλογικά) δεν είναι Fiat (όπως μας καταντήσανε τη Ducati).
Ας βγάλουν επιτέλους ένα γυμνό panigale περιποιημένο ως αντικατάσταση του Θεϊκού street fighter αντί να μας γεμίζουν μαλακισμένες εκδόσεις του scrambler……α ξέχασα έχουμε τη μαούνα το monster 1200r για εκπρόσωπο στη κατηγορία πλέον….. (σημείωση για όσους δεν το γνωρίζουν : το 2014 ήταν ανεπίσημα η χρονιά των street fighter….. τι βγάλαμε εμείς ; )
Κατά καιρούς πέρασαν πολλοί από τη ducati , άλλαξαν κεφάλια στη διοίκηση…. οι μόνοι που δεν άλλαξαν είμαστε εμείς εδώ και 25 χρόνια (άλλοι περισσότερα –άλλοι λιγότερα)….εχουμε λοιπόν κάθε δικαίωμα να ξέρουμε κάτι παραπάνω από τους εποχιακούς εκεί μέσα και να μη ‘τσιμπάμε’ πλέον στις παπαριές που κάνουν.
Αυξήσανε τις πωλήσεις….χαχαχα ..χαίρω πολύ…. αφού βγάζουν μέχρι και οδοντογλυφίδες πλέον φυσικό θα ήτανε…..
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
επειδη τυχαινω και γραφω στο old multi στην ιταλια.οι πιο πολλοι σταζουν μελι για veloce και stradale................
βασικα και εγω το ιδιο............................
βασικα και εγω το ιδιο............................
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2015, 11:57
- Gender: Male
Re: H ducati δεν είναι πια η αρρώστια που κύλαγε στο αίμα μας..
Πες τα εσυ να μη τα πω εγω,,, μόνο όποιος έχει οδηγήσει Μv θα μπορέσει να καταλάβει τι λέμε....Τι θα πει πάθος για τελειότητα !!!!!
Μεγάλη συζήτηση θα ανοίξουμε.....
Μεγάλη συζήτηση θα ανοίξουμε.....
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory