Σελίδα 1 από 1

φτωχο μειγμα..! συμβουλες?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 11:00
από Dermi
καλημερα συμπασχοντες (γιατι τα ducati ειναι, οπως και να το κανουμε, παθος..!! :)) )

σε μια παλαιοτερη αναρτηση ειχα παραθεσει ενα απο τα μειονεκτηματα του scrambler μου, το οτι δηλαδη οταν παιζεις λιγο το γκαζι πριν κατεβασεις ταχυτητα καποιες φορες (1 στις 8-9) η μηχανη θα κανει ενα σκασιματακι απο την εξατμηση και θα stall-αρει. Αλλες φορες θα ξαναπαρει μονη της μπροστα και αλλες φορες θελει μιζα... Περιττο να σας πω ποσο τρομακτικο ηταν τις πρωτες φορες που συνεβη, καθοτι ειμαι και σχετικα νεος οδηγος... 4000km μαζι της και το θεμα ακομα παραμενει...

Εψαξα λιγο στο ιντερνετ και σε παρεμφερη αγγλοφωνα φορουμ για scrambler και το θεμα αυτο το εχουν πολλοι, αν οχι ολοι οι κατοχοι..! λενε πως ευθυνεται οτι η μαμα ducati εκανε το μειγμα πολυ φτωχο για να περνανε οι μοτοσυκλετες προδιαγραφες με αποτελεσμα εννιοτε η μηχανη να μενει διψασμενη και να σβηνει... Παρεθεταν επισης εναν τροπο να δεις μονος σου κατα ποσο ειναι φτωχο η οχι το μειγμα. Σε θερμοκρασιες λειτουργιας, με πρωτη στο κιβωτιο, πας την μηχανη μεχρι 5000 στροφες, το κρατας εκει 1-2 δευτερολεπτα και μετα κλεινεις γκαζι. Αν αρχισει τα σκασιματακια η εξατμηση κοντα στις 4-5 χιλιαδεες στροφες, ειναι φτωχο το μειγμα... οσο πιο χαμηλα αρχισει να σκαει η εξατμηση τοσο λιγοτερο φτωχο ειναι, με ιδανικο να σκαει στις 2-2μιση χιλιαδες στροφες. Αυτη η μεθοδος ισχυει ή ειναι λιγο μπακαλικο?

Επισης παρατηρηθηκε οτι οσοι ειχαν αφαιρεσει το δοχειο αναθυμιασεων (κυριως για αισθητικους λογους) δεν παρουσιαζαν αυτο το προβλημα, με το συμπερασμα να ειναι οτι πιθανοτατα δημιουργει καποιες φορες vacuum. Αυτο πώς σας ακουγεται?

Τελος, θα ηθελα να μαθω αν γινεται να παει κανεις στην αντιπροσωπια και να ζητησει να γινει το μειγμα λιγο πιο πλουσιο γιατι, κακα τα ψεματα, ενα φτωχο μειγμα μακροπροθεσμα δημιουργει θεματακια και περα απο αυτο θα ηθελα να κουμπωσω την termi πανω που (συμφωνα παλι με τους σαξονες φιλους μας) θα κανει το κινητηρα να δουλευει ακομα πιο φτωχα...

Τα φωτα σας??

Σας ευχαριστω προκαταβολικα :hibye:

Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 12:49
από HackmaN
To φτωχό μείγμα ΠΑΝΤΑ δημιουργεί προβλήματα.
Το καλύτερο θα ήταν να πας να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία, εφόσον έχεις ακόμα εγγύηση.
Ας κάνουν και τίποτα.

Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 16:58
από jks
δεν εχει να κανει καμμια σχεση το δοχειο αναθυμιασεων και οτιδηποτε παρεμφερες.
οσο εισαι εγγυηση δεν μπορεις να κανεις τπτ εκτος του να βαλεις κιτ εξατμιση φιλτρο εγκεφαλο performance

αυτο σου δινει αλλη χαρτογραφιση με πλουσιο μειγμα ΚΑΙ συναμα καταργει τον αισθητηρα Λ
απτον λαιμο της εξατμισης :glimpse:

Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Φεβ 2016, 18:38
από Dermi
Δυστυχώς δεν βγαινει φίλτρο και προγραμμα performance για Scrambler και η termi ειναι απλα τελικο... αλλάζουν και το πρόγραμμα μαζι με το τελικό γιατι 1200 ευρω ειναι αυτα...???

Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?

Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 14:24
από nasa
δικε μου........καταργεις αισθητηρα λ.στην θεση του βαζεις το ειδικο εξαρτηματακι που κανει την δουλεια που πρεπει. ψαξε car.gr ειναι ελληνικη εταιρια στην κορινθο.


...εχω κανει την μοντα σε 2 royal enfield ψεκαστα κ σε ενα ktm 690 που εκαναν τα ιδια με το δικο σου κ το αποτελεσμα ειναι καταπληκτικο.ο εγκεφαλος μπαινει σε default χαρτογραφηση και τερμα τα φτωχα μιγματα κ τα μπαμ μπουμ παφφφφ τσουφφφφ ταφφφ κτλ κτλ.....

Re: φτωχο μειγμα..! συμβουλες?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Φεβ 2016, 12:45
από GMAT
εφοσον δεν εχεις θεμα με την εγγυηση συμφωνω με τους παραπανω , αν και αυτα αμεσως αφαιρουνται, εγω ειχα σοβαρο προβλημε με το SC GT χαμηλα και εβαλα αυτο το ποτενσιομετρο που κουμπωνει μεταξυ λ και εγκεφαλου ,απο εταιρια fat duc (80 euro) ,τσιμπημενο γιαυτο που ειναι αλλα ηταν καλοφτιαγμενο, και εγινε αλλο μηχανακι..., το χε οδηγησει ο νταης και αλλα παιδια και τους αρεσε πολυ πως δουλευε..μορεις να τον ρωτησεις αν φτιαχνει και για scrabler..στειλε μυνημα εδω sales@performanceboulevard.com

http://fatduc.com/attachments/pdf/MCN_Review.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fatduc.com/home.html" onclick="window.open(this.href);return false;