Αντρικό εργαλείο : Laverda 750S '70
Δημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιουν 2019, 09:24
Ελατήρια βαλβίδων στο αμπραγιάζ, ελατήρια αμπραγιάζ στα Dellorto, σέλλα από μαλακό τσιμέντο
Κάτι σαν το τόξο του Οδυσσέα να πούμε. Μόνο που χαλάνε λίγο την εικόνα :
Το βάρος (220+ κιλά) που , ενώ είναι σταματημένη, σε μανούβρες, το αισθάνεσαι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σου, εξαφανίζεται μόλις αρχίσει να κινείται η μηχανή.
Ανεβαίνει πανεύκολα στο κεντρικό σταντ - αυτό διορθώνεται αν το μακρύνω 2-3 πόντους.
Θα μπορούσε να έχει παραπάνω κραδασμούς, αλλά, κατά λάθος έστριψα το στρόφαλο 90 μοίρες. Απ'ότι ακούω - πάνε αιώνες που οδήγησα το TS φίλου - τα τρικύλινδρα είναι το απόλυτο hardcore μηχανάκι.
Κάτι σαν το τόξο του Οδυσσέα να πούμε. Μόνο που χαλάνε λίγο την εικόνα :
Το βάρος (220+ κιλά) που , ενώ είναι σταματημένη, σε μανούβρες, το αισθάνεσαι μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών σου, εξαφανίζεται μόλις αρχίσει να κινείται η μηχανή.
Ανεβαίνει πανεύκολα στο κεντρικό σταντ - αυτό διορθώνεται αν το μακρύνω 2-3 πόντους.
Θα μπορούσε να έχει παραπάνω κραδασμούς, αλλά, κατά λάθος έστριψα το στρόφαλο 90 μοίρες. Απ'ότι ακούω - πάνε αιώνες που οδήγησα το TS φίλου - τα τρικύλινδρα είναι το απόλυτο hardcore μηχανάκι.